Rok výroby:1999Typ motoru:1,9 naftaStav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5,3 l/100 kmVloženo:3. 9. 2007
Ne,ale nyní se potýkám se zvláštní poruchou a neumím ji odstranit. Občas si auto vzpomene, že při startování nezhasne kontrolka vstřikování a auto má snahu startovat normálně, ale nenaskočí motor. Asi se něco nesepne a nepovolí vstřik. Stává se to nepravidelně, takže není spolehnutí zda odjedu a nebo ne. Možná to je i palivový filtr, nevím. Pokud to někdo umí odstranit, napište. Děkuji.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je vynikající pro svou variabilnost, obrovský pomocník, vejde se do neuvěřitelně nákladu i např. 3 velké tabule sádrokartonu a dva lidé ještě pohodlně odjedou. Jsem velmi rád, že ho mám. Fandím Fiatu. Je to můj čtvrtý vůz této značky.
Lidem v ČR moc vozy Fiat nejdou, ale dělají chybu. Italové jsou mistři v desingnu a kouzelníci s prostorem. Multipla je velmi pohodlná při jízdě, prostorná a panoramatická, určitě doporučuji tónovaná skla. Jěště jedna rada. Vyndávejte autorádio při parkování, především v Praze.
Letos mi brutálně rozbili sklo u spolujezdce a rádio Sony ukradli. Krade se hlavně za deště a bouřky!!! Je i dost silné pro vozík nebo karavan, ani zatížení nepoznáte. Skvělá spotřeba a tichost. Vzhledem k přijatelné ceně na trhu ojetých aut vřele ho doporučuji, hlavně rodinám s malými dětmi a chalupářům, stavebníkům.
Design multiply je síce diera do sveta, no záleží od vkusu. V interiéri je to ešte väčší boom. Je niekde na trhu iné auto za tak nízku cenu s usporiadaním interiéru 3+3 a to pri minimálnej dĺžke? A čo ešte presvetlenosť interiéru! Honda FRV je síce tiež na trhu, no jej cena výrazne prevyšuje cenu Multiply. A naviac - Multiplu si na parkovisku vždy nájdete, a jej design je akousi zárukou proti zlodejom, ktorí majú často vkus na klasiku typu Octavia
je to na 100% imobiliser měl jsem to v puntu i v maree vytáhni klíč zastrč znova a je klid nenačte si to kod z klíče a nepustí to spuštění motoru takže žádnej velkej problém
Nedávno jsem se začal zabývat úvahou nad výměnou auta. Vzhledem k tomu, že jsme 5ti členná rodina, patří Multipla mezi výběr. A musím se přiznat, že jsem z ní stále víc unesenej. Ještě se uvidí ale nechají se najít nádherný kousky za přijatelné peníze.
Počítám, že máte 1,9JTD, měl jsem podobnou závadu a bylo to čidlo otáček motoru. Závadu mi načetl z řídící jdnotky jeden šikovný autoelektrikář, napištemi, pošlu Vám na něj kontakt. Je ze Zlína.
Je tak ošklivá až je vlastně krásna uvažoval jsem o koupi ale ty motory na výběr to je bída naftu nechci a 1,6 je zas na tu čelní plochu slabá a žere škoda že nedávali 1,8.
Nevím, proč lidé bez vkusu, nebo lépe řečeno, s tuctovým vkusem či nevkusem, mluví tak hanlivě o multiple. Domnívám se, že jde o jedinečný, přímo geniální design. Tak odvážný, že tuctoví lidé se ušklíbnou /netuší, že to je grimasa nad sebou samými/. Netvrdím, že se každý do něj musí zamilovat, ale nadávat do prasat může jen prase.
No prse po liposukci je myslím dost přehnaný termín.Já osobně to vidím tak že čím déle na něj koukám tak se mi i trošku zalíbí.Je prostě uplně jiné než zbytek světa na čtyřech kolech.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Multipla
to ses trefil
s tou zarukou proti zlodejum jsi to trefil.Je to strasne skaredy auto........
29.07.2008 | 14:50:35 | jindra Reagovat
Design multiply je síce diera do sveta, no záleží od vkusu. V interiéri je to ešte väčší boom. Je niekde na trhu iné auto za tak nízku cenu s usporiadaním interiéru 3+3 a to pri minimálnej dĺžke? A čo ešte presvetlenosť interiéru! Honda FRV je síce tiež na trhu, no jej cena výrazne prevyšuje cenu Multiply. A naviac - Multiplu si na parkovisku vždy nájdete, a jej design je akousi zárukou proti zlodejom, ktorí majú často vkus na klasiku typu Octavia
29.07.2008 | 12:10:47 | Reagovat
I škaredý ženský bejvaj vdaný,tak proč by se nemohla tahle pseudokára někomu líbit...ale vychvalovat její tvary????
12.09.2007 | 12:18:42 | Reagovat
je to na 100% imobiliser měl jsem to v puntu i v maree vytáhni klíč zastrč znova a je klid nenačte si to kod z klíče a nepustí to spuštění motoru takže žádnej velkej problém
04.09.2007 | 21:44:10 | sanbay Reagovat
Další krásny auto který lidi odsuzuji je Yaris Verso
04.09.2007 | 21:20:14 | sparrow1 Reagovat
Nedávno jsem se začal zabývat úvahou nad výměnou auta. Vzhledem k tomu, že jsme 5ti členná rodina, patří Multipla mezi výběr. A musím se přiznat, že jsem z ní stále víc unesenej.
Ještě se uvidí ale nechají se najít nádherný kousky za přijatelné peníze.
04.09.2007 | 20:35:12 | pavel Reagovat
Souhlasím, nejhnusnější auto posledníc 10let
04.09.2007 | 17:55:33 | Reagovat
závada
Počítám, že máte 1,9JTD, měl jsem podobnou závadu a bylo to čidlo otáček motoru. Závadu mi načetl z řídící jdnotky jeden šikovný autoelektrikář, napištemi, pošlu Vám na něj kontakt. Je ze Zlína.
04.09.2007 | 14:43:47 | Martin Reagovat
Je tak ošklivá až je vlastně krásna uvažoval jsem o koupi ale ty motory na výběr to je bída naftu nechci a 1,6 je zas na tu čelní plochu slabá a žere škoda že nedávali 1,8.
04.09.2007 | 13:23:45 | sparrow1 Reagovat
Design
Nevím, proč lidé bez vkusu, nebo lépe řečeno, s tuctovým vkusem či nevkusem, mluví tak hanlivě o multiple. Domnívám se, že jde o jedinečný, přímo geniální design. Tak odvážný, že tuctoví lidé se ušklíbnou /netuší, že to je grimasa nad sebou samými/. Netvrdím, že se každý do něj musí zamilovat, ale nadávat do prasat může jen prase.
04.09.2007 | 11:20:05 | donald Reagovat
ha
Nemám důvod nevěřit že je to užitečné,výkonné a šikovné auto.Ale design má horší než moje tchyně měsíc po smrti.
04.09.2007 | 10:18:15 | Reagovat
No prse po liposukci je myslím dost přehnaný termín.Já osobně to vidím tak že čím déle na něj koukám tak se mi i trošku zalíbí.Je prostě uplně jiné než zbytek světa na čtyřech kolech.
03.09.2007 | 21:15:17 | Reagovat
Jestli to nebude Imobilzér...jinak multipla je designově prase po nepovedené liposukci.Ať slouží bez závad.
03.09.2007 | 20:46:11 | Reagovat