Rok výroby:2001Typ motoru:1600Stav km při koupi:180 000 kmStav km nyní:280 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:8. 1. 2013
Brzdove oblozeni a kotouce, ramena, kosti, zadni ramena a oblozeni a jine spotrebni veci. Jo jedna tryska od Boshe:-)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil 4 roky zpet jako ojetinu v Praze, dovoz Nizozemí. Prechodovy typ uz s otackomerem, ale narazniky jeste ne v barve karoserie. Auto je kazdej den v zapřahu na nasich tankodromech(nekdo tomu rika silnice). Vybava 4 airbagy, ABS, klima, handsfree sada Parot, CD menic, MP3 radio s CD , vyskovo stavitelnej sedak ridice. Okna v elektrice, skoda ze nema stresni okno. Auto nas povozilo celou jižni Evropu, snad krom Portugalska. 6-krat prekonalo Alpy (Grossglockner). Je jasny ze kdyz auto dostava takovou naloz kilometru, ze se musi take clovek starat. hlavne je chovat se k autu slusne a poslouchat ho co potrebuje. Rocne do oprav cca 7-12 tisic , fakt si nedelam srandu:-) Uz mu na tachu zacina koukat cifra 300 000 km a tak zacala Julča trosku papat olej:-( Ted uvazuju opet o Fiatu, tentokrat Ulysse, zase v penalu a kdyz tak s LPG.
Ahoj vsetkym. Viete mi niekto poradit ci je mozne do Multiply bez otackomeru tento nejako dorobit? Resp. ide mi hlavne o teplomer. Da sa tento "doinstalovat" budikmi ktore tuto funkciu obsahuju? Jak moc zlozita je vymena? Dakujem za akukolvek radu ktora pomoze :)
Juraj
17.08.2015 | 07:22:26 | Juraj
| 151.236.224.*Reagovat
To není zlé
Nevím, mně to nepřijde jako špatné. 7-12 tisíc ročně je u takto starého auta podle mě v normě - v ceně oprav nakonec taky hraje značnou roli cena práce, ta tvoří klidně 50% nákladů. Autor píše, že má auto 280 tkm, ovšem skutečnost, že je z dovozu, může znamenat, že je to třeba o 150 tkm více. Takže se nelze divit, že trochu "papká olej". Estetická stránka je u tohoto vozu opravdu i na mě trochu moc. Ale široký a přitom krátký podvozek zajišťuje skvělou manévrovatelnost a prostornost zároveň. Na cesty dobrá věc. Podle mě má autor důvod ke spokojenosti, tak proč mu ji brát?
A ještě: i kdyby těch 7-12 tisíc ročně bylo v porovnání s jinými značkami (byť u 11-letých vozů!!!) trochu více, nezapomínejme, že za Multiplu asi autor při pořízení zaplatil výrazně méně než třeba za VW... Takže se to zřejmě pořád dost vyplatilo.
Tento design se neokouká ani za sto let!..:)Protože dle mě je to nejškaredější auto co kdy Fiat vyrobil:) Jinak pokud nejezdíte každý rok po Evropě a do Alp a vrážíte do toho 7-12 000Kč ročně,tak to potom auto na nic.A i když by jste jezdil tak by jste měl měnit max spotřební díly.Nikoliv něco opravovat.Autu je jedno jestli jede v Německu nebo u nás pokud díky těmto cestám platíte opravy mimo provozní díly tak to bude asi pěkný krám:)
Asi ano.Ještě jednou jsem si recenzi přečetl a vypovídá to že majitel najede ročně 25 tisíc kilometrů.A to by měl veškerý spotřební díl jako tlumiče, čepy a podobně vydržet minimálně jednou tolik i více natož snad ještě nějaké opravy...
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Multipla
Otackomer
Ahoj vsetkym. Viete mi niekto poradit ci je mozne do Multiply bez otackomeru tento nejako dorobit? Resp. ide mi hlavne o teplomer. Da sa tento "doinstalovat" budikmi ktore tuto funkciu obsahuju? Jak moc zlozita je vymena? Dakujem za akukolvek radu ktora pomoze :)
Juraj
17.08.2015 | 07:22:26 | Juraj | 151.236.224.* Reagovat
To není zlé
Nevím, mně to nepřijde jako špatné. 7-12 tisíc ročně je u takto starého auta podle mě v normě - v ceně oprav nakonec taky hraje značnou roli cena práce, ta tvoří klidně 50% nákladů.
Autor píše, že má auto 280 tkm, ovšem skutečnost, že je z dovozu, může znamenat, že je to třeba o 150 tkm více. Takže se nelze divit, že trochu "papká olej".
Estetická stránka je u tohoto vozu opravdu i na mě trochu moc. Ale široký a přitom krátký podvozek zajišťuje skvělou manévrovatelnost a prostornost zároveň. Na cesty dobrá věc.
Podle mě má autor důvod ke spokojenosti, tak proč mu ji brát?
09.01.2013 | 22:54:14 | Pippo | 89.103.82.* Reagovat
RE: To není zlé
A ještě: i kdyby těch 7-12 tisíc ročně bylo v porovnání s jinými značkami (byť u 11-letých vozů!!!) trochu více, nezapomínejme, že za Multiplu asi autor při pořízení zaplatil výrazně méně než třeba za VW... Takže se to zřejmě pořád dost vyplatilo.
09.01.2013 | 22:59:17 | Pippo | 89.103.82.* Reagovat
Tento design se neokouká ani za sto let!..:)Protože dle mě je to nejškaredější auto co kdy Fiat vyrobil:)
Jinak pokud nejezdíte každý rok po Evropě a do Alp a vrážíte do toho 7-12 000Kč ročně,tak to potom auto na nic.A i když by jste jezdil tak by jste měl měnit max spotřební díly.Nikoliv něco opravovat.Autu je jedno jestli jede v Německu nebo u nás pokud díky těmto cestám platíte opravy mimo provozní díly tak to bude asi pěkný krám:)
08.01.2013 | 13:15:41 | | 78.102.114.* Reagovat
RE:
Asi ano.Ještě jednou jsem si recenzi přečetl a vypovídá to že majitel najede ročně 25 tisíc kilometrů.A to by měl veškerý spotřební díl jako tlumiče, čepy a podobně vydržet minimálně jednou tolik i více natož snad ještě nějaké opravy...
09.01.2013 | 00:24:20 | | 78.102.114.* Reagovat