Rok výroby:2007Typ motoru:1.1/ActiveStav km při koupi:38 000 kmStav km nyní:43 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?9 měsícůPrůměrná spotřeba:6,2 l/100 kmVloženo:3. 2. 2010
V roce 2009 jsem manželce koupil tohoto Fiátka. Trochu jsem se jí smál a tvrdil, že si do toho v životě nesednu. Jednou se tak stalo a od té doby mi manželka schovává klíče, abych jí broučka nebral.
Na dálnici se rozhoupe i na 170km/h, v lese se s ním člověk vyblbne, v zimě na ledu i sněhu díky lehkosti a super záběru vyjede všude a z čehokoli. Je to zkrátka auto, se kterým je zábava a na které je spolehnutí.
Ve městě zaparkuje kdekoli a otočí se na pětníku. Dvojka se rychle vytočí i na 80km/h, takže se s ním předjede kdejaké TDi a ty pak pěkně koukaj a na dalším semaforu se snaží odpálit rychleji, ale kupodivu bez šance. Krásně se s ním kličkuje mezi SUVéčkami a v případě potřeby se vejde i na chodník (často tak vyjíždím z parkoviště).
Není ani tak malé jak vypadá. Sedí se v něm zvysoka, pohodleně se nasedá a když se tam rozvalím, tak mi dítě může v klidu sedět za zády, aniž by mě do nich dloubalo. Na střechu v zimě s lyžemi, v létě vozím i čtyři kola. A kupodivu stále jede stejně. Jak to ten motor dělá??? Skoro přemýšlím, že na tu 1.1 koupím tažné zařízení.
Je to auto na všechno. Schválně bych si chtěl jednou koupit na blbnutí verzi 4x4 Cross. Musí to být žůžo.
Mam tohle auto obědnané pr manželku k ježíšku a je fakt, že se mi z tehle Mp3 aut líbí nejvíc! Škoďárnu ŽenTour jsem jí zakázal, tahle značka mi nesmí do baráku! Škoda, že si tyhle slintalové nevzpomínaj jak ještě nedávno slitali u Tuzexu nad Unem! Na Forda kde kdo nadává, já mam pátym rokem Mondeo TDCi a jezdim bezproblému v prostornym autě a né že jak ve Škódě skrčenej, jak když skácu kufr do vody!
Proto taky na něj troubili. Protože když troubím na někoho, kdo mi vjede do cesty, tak troubím proto, že musím brutálně brzdit. Pokud mi tam někdo vjede a vystřelí pryč, není důvod troubit.
Zapoměl jsi napsat že Citroenu 1,1 AX trvá dosažení rychlosti 90 km-h asi tak 30 vteřin.Ty auta nebyla za tebou 50 m ale 500 m.Jinak jsi je určitě brzdil.
ahojte ja mam rovnake auto od roku 2005 a mam s nim presne rovnake skusenosti. urobil som na nom 65000 km a menil som len pravy spodny cap(asi 2000skk) inak nic to auticko je spolahlive a este ma nenechalo v stichu. v meste jazdis za 6l a pri "talianskom" style jazdy sa bez problemov prekluckujes aj cez celu kolonu. jediny problem je to, ze najlepsiu spotrebu ma pri 80km/h - no co chyba mu sestka ale v meste je neprekonatelny.
Také jsem kdysi vlastnil podobné brko, citroen AX 1.1 čtyřkvalt. Když jsem vyjížděl z vedlejší tak jsem tam vjel vozidlům která jela 90 km/h cca 50 metrů za mnou. Auta občas troubila protože čekala že než se rozjedu tak budou muset brzdit. Ale já jsem na hlavní vjel na dvojku a tu jsem tam držel až do 90 km / h , takže 90 jsem tam měl na dvojku hned. Má to ale svá ale. Trojka už tak svižná nebyla a když jsem chtěl rychle předjet tak jsem musel na dvojku. A čtyřka na tu jsem mohl pro předjižděni rovnou zapomenout. Ta slabota trojky a čtyřky byla dána nejen objemem a zpřevodováním , ale hlavně karburátorem. Takže auto bralo pořád podobně ať jsem to točil nebo ne, bylo to uškrcený na emise. S tou pandou to bude asi také podobné, rychle předjede TDI které jede 65 a nezrychluje.
Chudák manželka, koupí jí auto a potom jí ho kurví v lese a na ledě... a na dálnici toho chudinku honí 170. Jestli jsi v řidičské pubertě, kup si Trabanta, s tím se vyřádíš a nic to nestojí.
Čtyři kola váží min 80 kg, pokud nejsou z uhlíkových slitin. Ale spíš až 100 kg, včetně nosiče. Není to trochu moc, když povolené zatížení střechy je 50 kg? Doufám, že s tou přetíženou střechou valíš po dálnici co to dá. I takoví pitomci jsou mezi námi a potom se diví, když jim uletí kola i s nosičem. Často neznačkovým.
Omlouvam se, ale 20 kg na jedno kolo je pomerne hodne. To by jedine musela byt nejaka sjezdova kola (i kdyz ta jsou jeste o fous tezsi). Ja mam doma nekolik kol a v kdyz to zprumeruji, tak real bych videl nekde okolo 14 kg/kolo. A pokud je nektere z tech kol jeste napr. detske, tak by se clovek do 50kg vejit mel.
22.11.2011 | 17:25:12 | Jen drobna oprava
| 170.86.46.*Reagovat
To je toho, že se dvojka vytočí na 80. U starého P 205 1,1 dělala dvojka s přehledem 90, a když si přečteš recenze na kolíňáky, tak zjistíš, že s motorem 0.9 roztočí dvojku na 100. Takže žádný zázrak těch 80, na TDI bych se s tím moc nevytahoval. Jinak auto je to hezké, ale na můj vkus moc vysoké. A s tou středovou konzolí palubky má anonym pravdu. Tlačí do kolene. O nějakém rozvalování to rozhodně není.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Panda
Škodakecalové
Mam tohle auto obědnané pr manželku k ježíšku a je fakt, že se mi z tehle Mp3 aut líbí nejvíc! Škoďárnu ŽenTour jsem jí zakázal, tahle značka mi nesmí do baráku! Škoda, že si tyhle slintalové nevzpomínaj jak ještě nedávno slitali u Tuzexu nad Unem! Na Forda kde kdo nadává, já mam pátym rokem Mondeo TDCi a jezdim bezproblému v prostornym autě a né že jak ve Škódě skrčenej, jak když skácu kufr do vody!
06.12.2010 | 16:18:02 | Pozen Reagovat
Proto taky na něj troubili. Protože když troubím na někoho, kdo mi vjede do cesty, tak troubím proto, že musím brutálně brzdit. Pokud mi tam někdo vjede a vystřelí pryč, není důvod troubit.
10.02.2010 | 21:12:46 | Reagovat
Citroen-raketa
Zapoměl jsi napsat že Citroenu 1,1 AX trvá dosažení rychlosti 90 km-h asi tak 30 vteřin.Ty auta nebyla za tebou 50 m ale 500 m.Jinak jsi je určitě brzdil.
10.02.2010 | 21:03:03 | Reagovat
Proboha, proč jen šestka, co rovnou sedmička? Motor na hovno tak se musí dohonit převodama krátkýma jako u Simsona?
10.02.2010 | 16:27:28 | Reagovat
moj pandik
ahojte ja mam rovnake auto od roku 2005
a mam s nim presne rovnake skusenosti.
urobil som na nom 65000 km a menil som len pravy spodny cap(asi 2000skk) inak nic
to auticko je spolahlive a este ma nenechalo v stichu.
v meste jazdis za 6l a pri "talianskom" style jazdy sa bez problemov prekluckujes aj cez celu kolonu.
jediny problem je to, ze najlepsiu spotrebu ma pri 80km/h - no co chyba mu sestka ale v meste je neprekonatelny.
10.02.2010 | 14:04:58 | ommko Reagovat
Také jsem kdysi vlastnil podobné brko, citroen AX 1.1 čtyřkvalt. Když jsem vyjížděl z vedlejší tak jsem tam vjel vozidlům která jela 90 km/h cca 50 metrů za mnou.
Auta občas troubila protože čekala že než se rozjedu tak budou muset brzdit. Ale já jsem na hlavní vjel na dvojku a tu jsem tam držel až do 90 km / h , takže 90 jsem tam měl na dvojku hned. Má to ale svá ale. Trojka už tak svižná nebyla a když jsem chtěl rychle předjet tak jsem musel na dvojku. A čtyřka na tu jsem mohl pro předjižděni rovnou zapomenout.
Ta slabota trojky a čtyřky byla dána nejen objemem a zpřevodováním , ale hlavně karburátorem. Takže auto bralo pořád podobně ať jsem to točil nebo ne, bylo to uškrcený na emise. S tou pandou to bude asi také podobné, rychle předjede TDI které jede 65 a nezrychluje.
10.02.2010 | 12:15:49 | Reagovat
Lidi to je na 99,9% recenze pro zasmání -jinak to musel psát Lojza Lízal z Lízalova...
10.02.2010 | 11:29:23 | Georgino Reagovat
Asi jsi si spletl TDI s SDI,nebo tě řidič v TDI radši nechal jet.Předjede kdejaké TDI ha,ha,ha.
10.02.2010 | 11:12:27 | kuba Reagovat
Chudák manželka, koupí jí auto a potom jí ho kurví v lese a na ledě... a na dálnici toho chudinku honí 170. Jestli jsi v řidičské pubertě, kup si Trabanta, s tím se vyřádíš a nic to nestojí.
08.02.2010 | 18:04:32 | Jarda Reagovat
Čtyři kola váží min 80 kg, pokud nejsou z uhlíkových slitin. Ale spíš až 100 kg, včetně nosiče. Není to trochu moc, když povolené zatížení střechy je 50 kg? Doufám, že s tou přetíženou střechou valíš po dálnici co to dá. I takoví pitomci jsou mezi námi a potom se diví, když jim uletí kola i s nosičem. Často neznačkovým.
08.02.2010 | 18:02:16 | Reagovat
RE:
Omlouvam se, ale 20 kg na jedno kolo je pomerne hodne. To by jedine musela byt nejaka sjezdova kola (i kdyz ta jsou jeste o fous tezsi).
Ja mam doma nekolik kol a v kdyz to zprumeruji, tak real bych videl nekde okolo 14 kg/kolo. A pokud je nektere z tech kol jeste napr. detske, tak by se clovek do 50kg vejit mel.
22.11.2011 | 17:25:12 | Jen drobna oprava | 170.86.46.* Reagovat
To je toho, že se dvojka vytočí na 80. U starého P 205 1,1 dělala dvojka s přehledem 90, a když si přečteš recenze na kolíňáky, tak zjistíš, že s motorem 0.9 roztočí dvojku na 100. Takže žádný zázrak těch 80, na TDI bych se s tím moc nevytahoval. Jinak auto je to hezké, ale na můj vkus moc vysoké. A s tou středovou konzolí palubky má anonym pravdu. Tlačí do kolene. O nějakém rozvalování to rozhodně není.
08.02.2010 | 17:56:36 | Hanz Reagovat
Kam jsi dal středovou konzolu palubky, že se tam tak rozvaluješ? Pomohla sekera? Člověče neblázni, buď kecáš, nebo jsi liliput a ještě beznohý.
08.02.2010 | 17:51:11 | Reagovat
autor
Po 5 tis.km říct, že je velmi spolehlivé je asi přece jen trochu brzy, ne? A blbnout s autem po lese může s prominutím jenom debil....
08.02.2010 | 17:05:08 | marne Reagovat