Rok výroby:1988Typ motoru:1598Stav km při koupi:170 000 kmStav km nyní:205 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:8. 2. 2006
Dost poruch, koroze, elektroinstalace, netěsnosti motoru, převodovky, benzínové čerpadlo, kolísání otáček volnoběhu atd.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Regata je auto s velkým vnitřním prostorem, dobrými jízdními vlastnostmi, ale jakákoliv porucha přijde draho, neboť né každý umí uvedené auto opravit, řada věcí je obtížně k sehnání, protože těch aut není na vrakovištích příliš mnoho. Zkrátka, když je nějaký problém, tak jde vždy o velký problém. Novější typy Fiatů jsou na tom o mnoho lépe. Regata byla asi přelomem mezi karburátorem a řídícími jednotkami, proto taky řídící jednotky neumí nikdo opravit či seřídit.
Fiat Regata byl vyráběn od roku 1983 do roku 1990, zatímco Tipo vyšlo tuším roku 1988 jako nástupce Ritma, současníka Regaty. Tipo tedy rozhodně nemá stejné prvky jako Regata nebo Ritmo. Jeho odvozeninou byla Tempra. Jinak to, že Regaty na vrakáči nechtějí je sice divný, protože jich moc není, ale právě to bude ten kámen úrazu. K čemu by jim tam byly, když málo kdo z nich něco bude chtít. I když máme vozový park zastaralý, až tak, natož zahraničními vozy, už přeci jen ne. Prodejní čísla tuzexu u tohoto modelu nestojí ani za zmínku, pokud se tu vůbec prodával a navíc hned revolucí prakticky skončila výroba. Z dovozu z okolních států toho zase nepřibylo tak moc a do dnešních dnů navíc ani nezůstalo.
Vrakoviště totiž regaty nechtějí..Měl jsem s tím problém, pro srandu jsem měl 2 regaty(opravdu pro srandu, ty auta mě vyšly na 2500 resp. ta druhá na 1000 Kč, měl jsem ještě jiné celkem moderní auto(R19II, posléze lagunu I), oběma končila technická, obě byly v na tu cenu a stáří (1988) něuvěřitelné výbavě, která kupodivu fungovala, 1x 90 Si.e., 1x 75 Si.e., shnilé-jak jinak, ale plně funkční), chvíli jsem s nimi jezdil, a pak, že na vrakoviště s nimi.Ale byl jsem ze 3 vrakovišť odmítnut, že to auto nechtějí pomalu ani za flašku..Tak jsem na obě trochu opravil,udělal stk, normálně prodal, a ještě jsem vydělal:o)) Je to rok a půl a obě ještě v pohodě jezdí:o))
Regata je dle mého více podobná Unu , ale o to vůbec nejde. Důležité je že podvozkově vychází z Ritma. A co se týče konstrukce zadní nápravy, ta je shodná se starou F 128 (příčné listové pero atd.). Jinak je fakt že Regata a podobné starší auta na vrakovištích ustupují novějším modelům. Na spoustě značkových vrak. mají auta od r. v. 95, vždyť přece na starých dílech nic nevydělají .
Musím souhlasit s minulým komentářem! Regata a Tipo jsou vzhledově docela podobné, a¨le konstrukčně naprosto jinak provedené vozy. Náhradní díly na Tipo a Regatu jsou naprosto odlišné! Některé náhradní díly na Regatu jsou schodné s díly na Ritmo.
to auto je skoro uplne rovnake ako Tipo - samozrejme az na kasnu... Takze vobec netusim o com hovoris, ze sa nic neda zohnat... Hladaj suciastky na Tipo a zozenies vsetko!
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Regata
Lacina
Lacina:Mě regatu na vrakáči vzali(75 S i.e.).Dostal jsem za něj výměnou zpětné zrcátko na uno a kardan na sierru :D Lacina
14.05.2008 | 08:58:15 | LACINA Reagovat
pro anonyma
Fiat Regata byl vyráběn od roku 1983 do roku 1990, zatímco Tipo vyšlo tuším roku 1988 jako nástupce Ritma, současníka Regaty. Tipo tedy rozhodně nemá stejné prvky jako Regata nebo Ritmo. Jeho odvozeninou byla Tempra.
Jinak to, že Regaty na vrakáči nechtějí je sice divný, protože jich moc není, ale právě to bude ten kámen úrazu. K čemu by jim tam byly, když málo kdo z nich něco bude chtít. I když máme vozový park zastaralý, až tak, natož zahraničními vozy, už přeci jen ne. Prodejní čísla tuzexu u tohoto modelu nestojí ani za zmínku, pokud se tu vůbec prodával a navíc hned revolucí prakticky skončila výroba. Z dovozu z okolních států toho zase nepřibylo tak moc a do dnešních dnů navíc ani nezůstalo.
10.04.2008 | 16:53:55 | Master Reagovat
Vrakoviště totiž regaty nechtějí..Měl jsem s tím problém, pro srandu jsem měl 2 regaty(opravdu pro srandu, ty auta mě vyšly na 2500 resp. ta druhá na 1000 Kč, měl jsem ještě jiné celkem moderní auto(R19II, posléze lagunu I), oběma končila technická, obě byly v na tu cenu a stáří (1988) něuvěřitelné výbavě, která kupodivu fungovala, 1x 90 Si.e., 1x 75 Si.e., shnilé-jak jinak, ale plně funkční), chvíli jsem s nimi jezdil, a pak, že na vrakoviště s nimi.Ale byl jsem ze 3 vrakovišť odmítnut, že to auto nechtějí pomalu ani za flašku..Tak jsem na obě trochu opravil,udělal stk, normálně prodal, a ještě jsem vydělal:o)) Je to rok a půl a obě ještě v pohodě jezdí:o))
10.04.2008 | 16:34:59 | jašin Reagovat
Regata=Ritmo
Regata je dle mého více podobná Unu , ale o to vůbec nejde. Důležité je že podvozkově vychází z Ritma. A co se týče konstrukce zadní nápravy, ta je shodná se starou F 128 (příčné listové pero atd.). Jinak je fakt že Regata a podobné starší auta na vrakovištích ustupují novějším modelům. Na spoustě značkových vrak. mají auta od r. v. 95, vždyť přece na starých dílech nic nevydělají .
31.01.2007 | 01:35:04 | Viki Reagovat
Souhlas
Musím souhlasit s minulým komentářem! Regata a Tipo jsou vzhledově docela podobné, a¨le konstrukčně naprosto jinak provedené vozy. Náhradní díly na Tipo a Regatu jsou naprosto odlišné! Některé náhradní díly na Regatu jsou schodné s díly na Ritmo.
12.02.2006 | 12:19:22 | Kozel Reagovat
blbost
TIPO a REGATA jsou si podobne vozy ale maji uplne jine ND
09.02.2006 | 22:14:54 | Reagovat
to auto je skoro uplne rovnake ako Tipo - samozrejme az na kasnu...
Takze vobec netusim o com hovoris, ze sa nic neda zohnat...
Hladaj suciastky na Tipo a zozenies vsetko!
09.02.2006 | 18:53:12 | Reagovat
RE: regata 1.6-tempra 1,9td
su na nich stejne podvozok?
16.05.2013 | 22:32:52 | miso | 195.91.12.* Reagovat
RE: regata 1.6-tempra 1,9td
Nejsou. Tempra sdílí podvozek s Tipem, "Ratata" s Ritmem.
17.05.2013 | 13:05:23 | | 188.175.53.* Reagovat