Rok výroby:1997Typ motoru:1,3i benzínStav km při koupi:53 000 kmStav km nyní:60 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:10. 3. 2004
Jen předchozí majitel pozapoměl na brzdy - tak provedena výměna nejen brzdových destiček ale i kotoučů..... ale za to autíčko nemohlo...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhled: U káčka je to jednoduché - buď se líbí nebo nelíbí. Mně se líbí, manželovi ze začátku ne. Má osobitý vzhled, nespletete si ho s jinou značkou.
Interiér: Od pohledu malý vůz, ale nenechte se mýlit. Uvnitř vozu je pohodlný i prostorný, hlavně přední sedadla. Nejeden větší muž (výška od 190 cm toto autíčko vlastní) se tam nejen vejde, ale má pohodlí!! Vzadu je to horší. Zadní sedadla jsou vhodnější pro děti. VYtknout mu lze malý zavazadlový prostor.
Jízda: Velmi pohodlná, ale i celkem úsporná. Já mám spotřebu (průměrnou) 5,5 - 6 l/100 km. Jízda velmi pohodlná, tichá. Auto dobře sedí i v zatáčkách. Jen pedály jsou moc blízko u sebe, to by mohlo některým řidičům dělat problém.
Výbava: většinou se standartně (záleží na roku výroby) dodává s jedním airbagem, posilovačem. Dá se ale koupit i s klimatizací (většinou dovoz) el. okny, servem, centrál.
Káčko (kačenku) si většinou kupují lidé, pro které toto autíčko není jen pár plechů, ale je to svým způsobem i člen domácnosti. Požizovací cena nového vozu je kolem 230.000 Kč, v bazarech se prodává kolem 120.000 - 145.000 Kč, dle r.v. a najetých km.
Doporučuji, a to nejen ženám!!!
Značka Ford je spolehlivá, nezáleží na tom, jaký typ si koupíte
Nezbývá než reagovat, FordKu už určitě ne, v zatáčkách vůbec nesedí díky špatnému rozvoru, jet víc než 120 je čirá sebevražda při jakékoli změně směru jízdy. Což o to, místa je vevnitř dost (mám 193cm), ale odešel ventil topení, takže auto buďto topí pořád, nebo netopí vůbec, odešel časovač stěračů, takže nejpomalejší rychlost už neexistuje, odešel zadní stěrač, zarezl klakson (raději tady nebudu ani psát ceny těch dílů, neopravoval jsem to všechno, nemá to smysl). Bez posilovače (moje verze) se auto docela dá řídit, parkování se dá skoro i přežít. Klimatizaci nemám. Motor je docela svižný do doby, kdy s ním jezdí jenom jedna osoba, ve dvou už dostává zabrat a nedej Bože aby jely víc než 2 osoby, pak přestávají fungovat podceněné brzdy. Spotřeba i bez klimatizace klidně atakuje přes 7 litrů (r.v. 98), což je na motor 1.3 víc než moc. O korozi raději nemluvím, to je neduh všech Fordů. Statisticky je FordKa nejporuchovější ve své kategorii (nezávislé testy TUV), naopak vyhrává Opel Corsa (nemohu posoudit). Jestli chce někdo argumentovat tím, že je to staré auto, tak předchozí auto byl VW Golf III, stejné stáří a nedá se to vůbec srovnat, ani v jízdních vlastnostech, ani ve zpracování dílů!
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Ka
FordKa
Nezbývá než reagovat, FordKu už určitě ne, v zatáčkách vůbec nesedí díky špatnému rozvoru, jet víc než 120 je čirá sebevražda při jakékoli změně směru jízdy. Což o to, místa je vevnitř dost (mám 193cm), ale odešel ventil topení, takže auto buďto topí pořád, nebo netopí vůbec, odešel časovač stěračů, takže nejpomalejší rychlost už neexistuje, odešel zadní stěrač, zarezl klakson (raději tady nebudu ani psát ceny těch dílů, neopravoval jsem to všechno, nemá to smysl). Bez posilovače (moje verze) se auto docela dá řídit, parkování se dá skoro i přežít. Klimatizaci nemám. Motor je docela svižný do doby, kdy s ním jezdí jenom jedna osoba, ve dvou už dostává zabrat a nedej Bože aby jely víc než 2 osoby, pak přestávají fungovat podceněné brzdy. Spotřeba i bez klimatizace klidně atakuje přes 7 litrů (r.v. 98), což je na motor 1.3 víc než moc. O korozi raději nemluvím, to je neduh všech Fordů. Statisticky je FordKa nejporuchovější ve své kategorii (nezávislé testy TUV), naopak vyhrává Opel Corsa (nemohu posoudit). Jestli chce někdo argumentovat tím, že je to staré auto, tak předchozí auto byl VW Golf III, stejné stáří a nedá se to vůbec srovnat, ani v jízdních vlastnostech, ani ve zpracování dílů!
27.05.2010 | 23:37:04 | Mindst Reagovat