Rok výroby:1989Typ motoru:2.2 turbo benzínStav km při koupi:150 000 kmStav km nyní:230 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:11. 5. 2007
Bolo treba vymenit homokenicky klb.Vymenil som vyfuk za športovy.Rostrhlo mi rozvodovy remen.Musel som vymenit zadne kotuče.Bolo treba vymenit aj chladič.Bola korozia podvosku.bolo raz havarovane.Predosli majitel snym nabural pod nakladne auto.Zdeformovalo prednu kapotu a prednu cast motoru.Nesla mu rucna brzda.
Malo pokazenu prevodovku.Cestou do mesta sme skočili do jamy a zlomylo mi prednu naprvu.Vyskakali mi vsetky ložiska.
Musel som vymenit filter a baterku.Pokazilo sa mi centralne zamykanie ale je us vymenene.Ma dost časte poruchi.A dufam ze mi vydrzi co najdlchsie.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to super sportove auto je to trhač asfaltu.Zbožnujem ked sa zapne turbo a prytlači ma do sedačky.Ma to 150 koní.Je cele oplastovane ma pozinkovanu karoseriu.Je to americka verzia.Rocnik je 89.
Teras som ho dal prestriekat a vyvarit podvozok teras je žlto čiernej farby.Spotreba je okolo 10l na100km/h.Kupil som ho za 63000tisic.Vybavu ma velmy dobru.ABS,central,palubny PC,klima,tempomat vsetko je v elektrike.Ma velmi velky kufor.Je to pohodlne auto aj na dlhe cesty.Zo štartovanim nemam žiadny problem štartuje ako hodinky.Taško sa na to zhanaju nahradne diely.
Som velmi spokojny s tymto autom len by mohlo byt menej tych poruch.Ma nastavytelnu tuhost podvosu,elektricke stahovanie okien,elektricky nastavytelne sedačky a spetne zrkadla.Mam ho uš 4 roky.Nahradne diely sa dost drahe a musia ich doviest zo zahranicia.Je vtom dost zlozity motor.Je to auto pre mladšich.
Ahoj,tohle auto mam taky priznavam dily na tohodle milacka jsou opravdu drahe,ale poruchove tolik neni moje auto uz ma 240 000km bez sahnuti na motor a to to doma mel 10let predemnou tata a ted ho mam ja az ted se dela jedna velka generalka celyho auta (od podvozku az po motor) ... A jinak mi toto auto 2.2 Gt Turbo r.v. 1989 je fakt vzacnost a jen tak uz ho nepotakate v uprave GT z 89 proto se ho nevzdam a budu mit Probecko furt ... Tot muj nazor !!!
Poptávám klempíře k opravě koroze Ford Probe 1989 lemy zadních blatníků. Nikdo mi to nechce opravit. STK leden 2020. Dále potřebuji vyměnit tlumiče. Jinak bez problémů.
Je to fajn auto,ale neda mi ten lak.Takto skurvene probe som uz davno nevidel. Preboha daj to nalakovat do jednej farby,toto co mas ty sa vola GADŽOTUNING,je to skor na smiech,ako na obdiv.
No ešte že aspoň vy ste dokonalí a vaše príspevky sú na profesionálnej úrovni. Raz za čas sa tu objaví recenzia od idiota s ukončenou prvou triedou, ešte aj to na osobitnej škole a už sme takí všetci. Ak sa ovšem nejedná o ptákovinu nejakého zhuleného Pepana.
Myslím,že si tady někdo dělá prdel z našich slovenských jakobratrů,ale je to celkem povedený.Sám bych líp nevystihl duch některých příspěvků z tohoto dnes již zaplatpánbůh nezávislého státu
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Probe
Probecko
Ahoj,tohle auto mam taky priznavam dily na tohodle milacka jsou opravdu drahe,ale poruchove tolik neni moje auto uz ma 240 000km bez sahnuti na motor a to to doma mel 10let predemnou tata a ted ho mam ja az ted se dela jedna velka generalka celyho auta (od podvozku az po motor) ... A jinak mi toto auto 2.2 Gt Turbo r.v. 1989 je fakt vzacnost a jen tak uz ho nepotakate v uprave GT z 89 proto se ho nevzdam a budu mit Probecko furt ... Tot muj nazor !!!
12.09.2008 | 08:30:58 | Rostakd Reagovat
RE: Probecko
Poptávám klempíře k opravě koroze Ford Probe 1989 lemy zadních blatníků. Nikdo mi to nechce opravit. STK leden 2020. Dále potřebuji vyměnit tlumiče. Jinak bez problémů.
21.10.2019 | 16:04:12 | limberska@sloupnuice.cz | 213.250.211.* Reagovat
Je to fajn auto,ale neda mi ten lak.Takto skurvene probe som uz davno nevidel.
Preboha daj to nalakovat do jednej farby,toto co mas ty sa vola GADŽOTUNING,je to skor na smiech,ako na obdiv.
21.03.2008 | 14:58:28 | Reagovat
Je to v pohode
na ročník aký má je to fajn škoda že ho ten majiteľ pred tebou nabúral veľa šťastných kilometrov . Aj ja si ho idem kúpiť ale ročník 96 tak uvidím
28.07.2007 | 13:35:41 | Reagovat
Automatické ovládání pásů
Tohle auto má kolega z práce a byl s ním u kámoše v dílně s ovládáním bezpečnostních pásů. Opravovat to je fakt zážitek na po....í !
14.05.2007 | 10:55:24 | rybomil Reagovat
Spoľahlivosť
Na aute bolo pokazené už asi všetko a Ty dáš 10 z desiatich možných? Kto Ti vôbec prezradil, že existuje internet Ty jaskynný mužíček.
13.05.2007 | 22:49:10 | Petrík Reagovat
divine
No ešte že aspoň vy ste dokonalí a vaše príspevky sú na profesionálnej úrovni. Raz za čas sa tu objaví recenzia od idiota s ukončenou prvou triedou, ešte aj to na osobitnej škole a už sme takí všetci. Ak sa ovšem nejedná o ptákovinu nejakého zhuleného Pepana.
13.05.2007 | 22:24:55 | Petrík Reagovat
odpověd
Myslím,že si tady někdo dělá prdel z našich slovenských jakobratrů,ale je to celkem povedený.Sám bych líp nevystihl duch některých příspěvků z tohoto dnes již zaplatpánbůh nezávislého státu
13.05.2007 | 22:02:37 | divine intervation Reagovat
...podle toho, co jsi musel vše opravit, tak to je za 63 peněz docela fajn vrak
13.05.2007 | 20:43:58 | Radek Reagovat
...
ty si asi zo slovenciny nemal jednotku, ze?
13.05.2007 | 11:42:58 | veilside Reagovat