Rok výroby:1997Typ motoru:2982 cm3Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:6. 6. 2007
Ihned po koupi musely být vyměněny zadní brzdové destičky a kotouče - již byly po smrti...výměna cca 6.000,- Kč.
Únik oleje z aut. převodovky - přetěsněno, cena vč. dolití oleje cca 1.400,- Kč.
Repase chladiče - prasknul a musel být zaletován, cena cca 1.000,- Kč (nový stojí 7.200,-, nejsem blázen...).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jedná se o v pravém slova smyslu MAXIkombi z produkce amerického Fordu, třetí generaci, která u Američanů propadla kvůli zcela radikální změně designu - tzv. biodesign. Vše na tomhle autě je kulaté nebo oválné, a to jak exteriér tak interiér.Vzhledově vůz vzdáleně připomíná něco mezi Mondeem 1. generace a posledním Scorpiem. Ovšem rozměrově jde o největší sériově vyráběný kombík, s rozměry dxš 5.069 mm x 1.854 mm, který ovšem svoji velikost umně maskuje pod oblými tvary.
Je to ideální rodinný vůz, který je v USA s oblibou používán i jako alternativa minivanu. Moje verze je s klackem u volantu, tudíž šestimístná resp. osmimístná verze (dvě nouzová sedátka pro děti lze umístit ještě do kufru :) Apropó, kufr je skutečně enormní záležitostí u tohoto auta - základní objem činí 700 litrů, po sklopení zadních sedadel pak rekordně obrovských 2.302 litrů! Tam už se něco vejde...
Co se týče interiéru, je velmi pohodlný, měkkoučká látková sedadla, podobná těm v Citroenu C5, ovšem mnohem rozměrnější a celkově interiér prostorově na délku shodný např. s Fordem Scorpio (tudíž obrovský), ale značně širší. Vepředu i vzadu se pohodlně přepraví tři lidi, pokud zrovna nemají 2 m a 130 kg a 6-metrové nohy.
Zpracování interiéru je velice kvalitní, je vyveden ve světlém odstínu (nepříliš praktické, ale pěkné). Kapitola sama pro sebe jsou ovladače rádia, ventilace a klimatizace, která jsou soustředěna do oválného středového panelu. Celkově interiér v něčem připomíná Mondeo 1. generace.
Super věc je sklápěcí střední loketní opěrka vepředu, pod kterou je ukryt třetí pás, a po jejím "rozbalení" se odhalí držáky na plechovky, ergonomicky naprosto přesně padnoucí do opřené ruky.
Co se týče podvozku, Taurus je velmi měkký a nesnáší prudké vyhýbací manévry, do zatáček se naklání, ale sedí poměrně dobře. Bohužel na českých tankodromech hodně trpí přední náprava, tzn. stabilizátory na přední nápravě - taky na ně časem dojde... Celkově má samozřejmě radši dálnice a plynulou jízdu, není to moc auto do města.
Spotřeba - toto je jedna z předností tohoto vozu. Třílitrový šestiválec vzbudí s výkonem 108 kW samozřejmě posměch u majitelů vytuněných golfů a koktávií, nicméně je naprosto dostačující pro běžné ježdění. Spotřeba papírová činí 11,2 město/8,4 mimo město, změřenou mám 8,7 l/100 km při nijak plynulé delší jízdě. Maximální rychlost činí cca 150 km/h a červené pole začíná již u 5.500 otáček. Vynikající!
Závěrem: Jde v našich končinách o zcela ojedinělý a naprosto nedoceněný vůz s velice prostorným interiérem, monumentálním kufrem a velmi příznivou spotřebou. Náhradní díly též nejsou problém. Takže kdo mě bude následovat? :)
Sice již toto auto určitou dobu nevlastním, ale občas na něj docela vzpomínám...To pohodlí se nezapomíná. Je hodně úsměvné číst novinářské recenze, kde se teď enormní módou stalo posuzovat auta z hlediska "sportu", "sportovních jízdních vlastností" atd. To je skutečně ve státě, kde platí omezení 50/90/130, na pořadu dne. Jaké sportování mají ti novináři na mysli??? Může mi to někdo vysvětlit? Nebo je to tak, že "sportování" = "prasení a nedodržování rychlosti"? Myslím, že nejsem daleko od pravdy.
nechápu tenhle debilní názor,"ujela by tomu i 1,6",lidi vždyt je to luxusní rodinnej kombík,žádnej závodak! Jel sem v několika taurosech a proti mondeu je to uplně jiná dimenze! A oktávka a pohodlné auto? budu to považovat za vtip.
poridil jsem si taruse 3.0 6V 115KW Automat podle predchodiho majitele mu kloze spojka co stim prosim poradte kde by to nezrujnovalo uplne moji penezenku predem dekuji za radu Ivan
Nemám nic proti amerikám....ale za uši mě tahá typicky české cituji: (nový stojí 7.200,-, nejsem blázen...). Ještě napište,že s tím mastodontem (který odhaduji přes 1.5 tuny) jezdíte na protektorech,nebo jetých pneu z Německa... Co je to dneska 7tisíc?? třetina průměrného platu,nebo 2měsíční výdaj silného kuřáka za cigarety.
No, aj ja priznavam ze som toto auto kupoval srdcom. Samozrejme bolo v vybornom stave, ale predsa len po roku jazdenia po prahe podvozok dostal zabrat. Po roku uzivania ma auto stalo dalsich cca 30.000CZK, co islo do podvozku, zadny strmen ma brzde, remenica a samozrejme naplne. Momentalne nejde klima pretoze spojka odisla - to bude chciet kupu aj s kompresorom, ale kedze je auto vikendove zatial neriesim. http://moje.auto.cz/chivas/ford-taurus.html
Díky za Vaše reakce, auto slouží pořád velmi dobře, spotřebu měřím občas a vždy osciluje kolem 8,5 l/100 km.Což je podle mě zatraceně dobré! Beru Tauruse jako předstupeň pro mé vysněné budoucí auto - Mercury Grand Marquis
Pánové, mám letité zkušenosti s "pravým" Fordem, sice to nebyl Taurus, ale musím říct, že to bylo opravdové terno. Maximální pohodlí pro posádku, a spolehlivý motor, který najel hodně kilometrů. Amaričani jsou podle mě opravdoví požitkáři. Ráda bych znovu Forda, ale mažel má radši Japonce. Včera koupil Subaru Legacy, s Taurusem by si prý u nás v podhůří tolik neužil a zřejmě má pravdu, je to tady samý tankodrom, na slušný asfalt tady narazíme málo. Vám všem POŽITKÁŘŮM přeju spousty najetých spokojených mil :-) Ahoj Ká
recenze je dobra.jen ty nazory tech debilu,kteri nikdy ameriku nemeli,me celkem stvou.Mam servis na ameriky,sam jezdim jen v amerikach a zadne evropske se jim nevyrovna, a to ani výkonem,ani pohodlím. co se spotřeby týče,když na to nebudu mít,tak budu chodit pěšky,protože v evropských autech je pocit bezpečí veškerý žádný!Pekny den.Zdenal
Prave na ten klacek u volantu by som si daval pozor. Americkym Fordom neuveritelne odchadzaju automaticke prevodovky. U nasich sa na Escorte menila raz potom isiel z domu. Na Windstary sa menila 2krat. Znamemu na Mazde MPV sa menila raz. Preto aj strejda povedal ze Forda uz nikdy.
Tak nějakou rybu (nevím jestli přímo mrtvou ) tenhle Taurus zepředu opravdu připomíná - ale určitě lepší tenhle osobitý výraz (typu poslední generace Scorpia) než uniformní podání např. Lidových vozů z Wolfsburgu. Pro mě je ale mnohem důležitější užitná hodnota tohoto auta,která je vysoká,navíc má klacek u volantu...co víc si přát!
Tak toto bol riadny prepadak od Fodu a to hlavne koli designu, tu si vysluzil prezivku deathfish to znamena mrtva ryba... Zeby koli tomu predku co vyzera ako na mrtvej rybe z rozpravok? Interier je priserny a neviem ako ho moze niekto nazvat kvalitnym... Vela stastia s tymto nepeknym nestabilnym pozieracom benzinu.
Drzim palce majiteli za odvahu. U tech americkejch motoru jde o podani vykonu, ktery bejva daleko bezprostrednejsi. Ty spotrebe a maximalce ale neverim. Navic si myslim, ze i u evropskejch motoru 2,5 v6 a vyse je pri rozumnym jezdeni vydrz enormni, takze tady bych nejakou obrovskou vyhodu amerik taky nevidel. No nevim nevim.
Jenom pro doplnění, zapomněl jsem sice uvést výbavu Taurusu, nicméně to považuju u amer. "midsize" vozu téměř za zbytečné - ve standardu jsou samozřejmosti jako klima,centrál,alarm,vše v elektrice atd. (skoro jako má v základu nová Fobie ) Super věc je pak výklopné sklo v pátých dveřích, to hodně využívám.Teď s tím myslím přišel citroen jako s převratnou novinkou, amíci už to znaj cca 15 let...auta prostě UMĚJ.
to Anonym: Absolutní souhlas se vším. Tenhle šestiválec je neuvěřitelně kultivovaný a téměř neslyšitelný,navíc s výbornou spotřebou. Automat je 4-rychlostní, resp. 3-rychlostní s overdrivem. Běžně jezdím na OD, D jsou jen 3 kvalty. Automat řadí u Taurusu naprosto neznatelně.
No ty budeš nějakej komik. Nepotřebuješ 6 válců? Tak si zkus taky porovnat kulturu chodu V6ky a toho tvýho řadovýho 4-válce, nehledě na vyšší krouťák a určitě delší životnost.
Jinak americký káry nejsou na to, abys s nima někde pálil gumy na křižovatce a projížděl zatáčky smykem, ale na pohodlný cestování.
Trochu mě překvapuje maximálka jenom 150km/h. Kolik má ten automat kvaltů?
Víc jak 200 jede nejen Vette, ale i Viper, Saleen, Riviera, Mustangy, ze sedanů například Stratus, Sebring, Vision/Concorde, LHS, Taurus V8, Monte Carlo, Charger, 300C, Magnum, Pontiac G6, Soltice GT atd....
A i ze starších aut je jich hodně. (Camaro Z08, Firebird Trans AM atd.) Máš pravdu že limity sou tam 120, max 140 (jen někde) takže to není třeba, ale ty auta tak jet umí....
Je celkom logické, že pri amerických motoroch ide skôr o výdrž a trvácnosť, než o naháňanie výkonu. Načo aj v krajine, kde sú rýchlostné limity ako na detskom dopravnom ihrisku a za ich prekročenie hrozí väzenie. Okrem Corvette má každé americké športové auto problém pokoriť 200 km/h, hoci podľa výzoru by človek tipoval maximálku asi 300. Dôvod je jasný. Načo aj, ak nie je kde.
A kolik by to jako mělo točit? 10 tisíc? Tse, díky ale enchci. Moje V6 končí teda 8 tisíci,ale při poklidné jízdě otáčky nepřesahují 3 tis. Na co víc? K čemu?
Jistě, nahnat HP turbem umí s prominutím každej blbec. Na tom není nic zázračného. Udělatý výkoný V6 bez turba azs všichni neumí.
Tegelen: jo, vony americký koně sou jiný. V čem prosím pěkně? Evropa umí dostat za malého obsahu víc koní jedině díky turbu. Jinak to není tak veselý, ono stačí porovnat slavný 2,8 V6 ze Superbu či Passatu, který dává 193 hp a 2,7 V6 Chrysleru co dává 203 HP.... A podobných příkladů najdu u moderních amerik hned řadu...
Lidi, nedivte se, americký koně jsou od narození líný jako šneci. Nelze srovnávat 100 kw japonskejch, potažmo evropskejch a 100kw rize americkejch!!!!! No, ale co se divíme... když někde stojí benzín 15kč, tak i toho chromýho koně nechám nažrat... Inu, ať žije amerika! Všichni jí něco nazpívejme, zavřeme půl republiky (až sem přijede nějakej vocas od nich) a tleskejme jim! To nám určitě pomůže a auta pojedou určitě líp a za míň!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Taurus
Re:
Sice již toto auto určitou dobu nevlastním, ale občas na něj docela vzpomínám...To pohodlí se nezapomíná. Je hodně úsměvné číst novinářské recenze, kde se teď enormní módou stalo posuzovat auta z hlediska "sportu", "sportovních jízdních vlastností" atd. To je skutečně ve státě, kde platí omezení 50/90/130, na pořadu dne. Jaké sportování mají ti novináři na mysli??? Může mi to někdo vysvětlit?
Nebo je to tak, že "sportování" = "prasení a nedodržování rychlosti"? Myslím, že nejsem daleko od pravdy.
29.10.2010 | 19:21:18 | Klobása Reagovat
nechápu tenhle debilní názor,"ujela by tomu i 1,6",lidi vždyt je to luxusní rodinnej kombík,žádnej závodak! Jel sem v několika taurosech a proti mondeu je to uplně jiná dimenze! A oktávka a pohodlné auto? budu to považovat za vtip.
12.09.2010 | 19:14:19 | Reagovat
Třebas radši mondeo turnier z toho roku, je daleko hezčí, a 2,5 litrový motor dává 125 kW...I základní 1,6 16v by tomuto monstru ujela
05.12.2008 | 11:16:47 | Reagovat
jasne
kup si oktavku alebo ine pohodlne superauto
05.12.2008 | 09:58:07 | Reagovat
rada
dej to do šrotu a kup normální auto.Toto opravdu není normální auto.
04.12.2008 | 23:18:50 | Reagovat
prosim o radu
poridil jsem si taruse 3.0 6V 115KW Automat podle predchodiho majitele mu kloze spojka co stim prosim poradte kde by to nezrujnovalo uplne moji penezenku predem dekuji za radu Ivan
04.12.2008 | 23:15:14 | Scho2i Reagovat
ND
Nemám nic proti amerikám....ale za uši mě tahá typicky české cituji: (nový stojí 7.200,-, nejsem blázen...). Ještě napište,že s tím mastodontem (který odhaduji přes 1.5 tuny) jezdíte na protektorech,nebo jetých pneu z Německa... Co je to dneska 7tisíc?? třetina průměrného platu,nebo 2měsíční výdaj silného kuřáka za cigarety.
26.08.2008 | 15:08:40 | KubikCv Reagovat
taurus
No, aj ja priznavam ze som toto auto kupoval srdcom. Samozrejme bolo v vybornom stave, ale predsa len po roku jazdenia po prahe podvozok dostal zabrat. Po roku uzivania ma auto stalo dalsich cca 30.000CZK, co islo do podvozku, zadny strmen ma brzde, remenica a samozrejme naplne. Momentalne nejde klima pretoze spojka odisla - to bude chciet kupu aj s kompresorom, ale kedze je auto vikendove zatial neriesim.
http://moje.auto.cz/chivas/ford-taurus.html
26.08.2008 | 14:41:29 | chivas Reagovat
lacina
Tento motor má tabulkovou max. rychlost udávanou výrobcem rovných 180 km/h, takže jestli ti to jede jen 150, asi tam něco nebude v richtiku...Lacina
13.05.2008 | 17:59:14 | LACINA Reagovat
Taurus
Super recenze! Jen tak dál a ať se komunita kolem amerických aut dál rozšiřuje.
13.05.2008 | 11:48:15 | custom1 Reagovat
Díky za Vaše reakce, auto slouží pořád velmi dobře, spotřebu měřím občas a vždy osciluje kolem 8,5 l/100 km.Což je podle mě zatraceně dobré! Beru Tauruse jako předstupeň pro mé vysněné budoucí auto - Mercury Grand Marquis
23.04.2008 | 12:22:43 | Jan Klobása Reagovat
Pánové, mám letité zkušenosti s "pravým" Fordem, sice to nebyl Taurus, ale musím říct, že to bylo opravdové terno. Maximální pohodlí pro posádku, a spolehlivý motor, který najel hodně kilometrů. Amaričani jsou podle mě opravdoví požitkáři. Ráda bych znovu Forda, ale mažel má radši Japonce. Včera koupil Subaru Legacy, s Taurusem by si prý u nás v podhůří tolik neužil a zřejmě má pravdu, je to tady samý tankodrom, na slušný asfalt tady narazíme málo. Vám všem POŽITKÁŘŮM přeju spousty najetých spokojených mil :-) Ahoj Ká
09.03.2008 | 23:18:20 | Ká Reagovat
Americká auta jsou technologicky pozadu oproti evropě. Jinak značku Ford mám moc rád- mám S-Maxe a spokojenost :-))
09.03.2008 | 20:40:49 | Jakub Reagovat
pěkná recenze
recenze je dobra.jen ty nazory tech debilu,kteri nikdy ameriku nemeli,me celkem stvou.Mam servis na ameriky,sam jezdim jen v amerikach a zadne evropske se jim nevyrovna, a to ani výkonem,ani pohodlím. co se spotřeby týče,když na to nebudu mít,tak budu chodit pěšky,protože v evropských autech je pocit bezpečí veškerý žádný!Pekny den.Zdenal
09.03.2008 | 19:25:45 | Zdeněk Reagovat
RE:9. června 2007 | 05:21 | Anonym
Ještě k tomuto komentáři - vidím,že PÁN je znalec, nicméně asi anglicky moc neumí - mrtvá ryba se neřekne "death fish" nýbrž "dead fish"
11.06.2007 | 10:24:02 | Jan Klobása Reagovat
No, tahle generace už zmiňovanýmiproblémy s automatem netrpí jako předchozí...olej je vyměněn,řadí pěkně tak bude doufat.
10.06.2007 | 20:02:32 | Jan Klobása Reagovat
Prave na ten klacek u volantu by som si daval pozor. Americkym Fordom neuveritelne odchadzaju automaticke prevodovky. U nasich sa na Escorte menila raz potom isiel z domu. Na Windstary sa menila 2krat. Znamemu na Mazde MPV sa menila raz. Preto aj strejda povedal ze Forda uz nikdy.
09.06.2007 | 20:19:54 | Reagovat
Tak nějakou rybu (nevím jestli přímo mrtvou ) tenhle Taurus zepředu opravdu připomíná - ale určitě lepší tenhle osobitý výraz (typu poslední generace Scorpia) než uniformní podání např. Lidových vozů z Wolfsburgu. Pro mě je ale mnohem důležitější užitná hodnota tohoto auta,která je vysoká,navíc má klacek u volantu...co víc si přát!
09.06.2007 | 19:04:57 | Jan Klobása Reagovat
DeathFish
Tak toto bol riadny prepadak od Fodu a to hlavne koli designu, tu si vysluzil prezivku deathfish to znamena mrtva ryba... Zeby koli tomu predku co vyzera ako na mrtvej rybe z rozpravok?
Interier je priserny a neviem ako ho moze niekto nazvat kvalitnym...
Vela stastia s tymto nepeknym nestabilnym pozieracom benzinu.
09.06.2007 | 05:21:49 | Reagovat
Marty: Jenom jsem napsal, co je v papírech, město je skutečně papírově 11,2 l/100 km, a i ze zkušenosti můžu říct,že to je reálné.
08.06.2007 | 18:33:57 | Jan Klobása Reagovat
Spotřeba
ale jo, tý spotřebě věř. Rozhodně tý mimo město ta ve městě se mi zdá taky málo. Tam bych čekal 13.
08.06.2007 | 11:31:52 | Marty Reagovat
Drzim palce majiteli za odvahu. U tech americkejch motoru jde o podani vykonu, ktery bejva daleko bezprostrednejsi. Ty spotrebe a maximalce ale neverim. Navic si myslim, ze i u evropskejch motoru 2,5 v6 a vyse je pri rozumnym jezdeni vydrz enormni, takze tady bych nejakou obrovskou vyhodu amerik taky nevidel. No nevim nevim.
08.06.2007 | 10:33:17 | reihensechszylinder Reagovat
Jo to sklo
už dělaj i dýl. Měl už to i Chevrolet Blazer někdy v 80.letech a taky starší velké kombíky....
4. st autoamty sou ješt i dnes v USa normální, i když už i tam se dlělají ted 6-ti a 8-mi stupňové
08.06.2007 | 09:38:17 | Reagovat
Raze
No chlapi ja mam taky Taurus ráže 357 magnum a je to zbraň!!!!!
07.06.2007 | 19:49:04 | Radek Reagovat
Jenom pro doplnění, zapomněl jsem sice uvést výbavu Taurusu, nicméně to považuju u amer. "midsize" vozu téměř za zbytečné - ve standardu jsou samozřejmosti jako klima,centrál,alarm,vše v elektrice atd. (skoro jako má v základu nová Fobie )
Super věc je pak výklopné sklo v pátých dveřích, to hodně využívám.Teď s tím myslím přišel citroen jako s převratnou novinkou, amíci už to znaj cca 15 let...auta prostě UMĚJ.
07.06.2007 | 17:41:08 | Jan Klobása Reagovat
to Anonym: Absolutní souhlas se vším. Tenhle šestiválec je neuvěřitelně kultivovaný a téměř neslyšitelný,navíc s výbornou spotřebou.
Automat je 4-rychlostní, resp. 3-rychlostní s overdrivem. Běžně jezdím na OD, D jsou jen 3 kvalty. Automat řadí u Taurusu naprosto neznatelně.
07.06.2007 | 17:29:18 | Jan Klobása Reagovat
pro psa
No ty budeš nějakej komik. Nepotřebuješ 6 válců? Tak si zkus taky porovnat kulturu chodu V6ky a toho tvýho řadovýho 4-válce, nehledě na vyšší krouťák a určitě delší životnost.
Jinak americký káry nejsou na to, abys s nima někde pálil gumy na křižovatce a projížděl zatáčky smykem, ale na pohodlný cestování.
Trochu mě překvapuje maximálka jenom 150km/h. Kolik má ten automat kvaltů?
07.06.2007 | 13:53:47 | Reagovat
Ale di
Víc jak 200 jede nejen Vette, ale i Viper, Saleen, Riviera, Mustangy, ze sedanů například Stratus, Sebring, Vision/Concorde, LHS, Taurus V8, Monte Carlo, Charger, 300C, Magnum, Pontiac G6, Soltice GT atd....
A i ze starších aut je jich hodně. (Camaro Z08, Firebird Trans AM atd.) Máš pravdu že limity sou tam 120, max 140 (jen někde) takže to není třeba, ale ty auta tak jet umí....
07.06.2007 | 11:31:47 | Marty Reagovat
Amerika
Je celkom logické, že pri amerických motoroch ide skôr o výdrž a trvácnosť, než o naháňanie výkonu. Načo aj v krajine, kde sú rýchlostné limity ako na detskom dopravnom ihrisku a za ich prekročenie hrozí väzenie. Okrem Corvette má každé americké športové auto problém pokoriť 200 km/h, hoci podľa výzoru by človek tipoval maximálku asi 300. Dôvod je jasný. Načo aj, ak nie je kde.
07.06.2007 | 11:06:36 | Petrík Reagovat
to: pes a Tegelen
A kolik by to jako mělo točit? 10 tisíc? Tse, díky ale enchci. Moje V6 končí teda 8 tisíci,ale při poklidné jízdě otáčky nepřesahují 3 tis. Na co víc? K čemu?
Jistě, nahnat HP turbem umí s prominutím každej blbec. Na tom není nic zázračného. Udělatý výkoný V6 bez turba azs všichni neumí.
Tegelen: jo, vony americký koně sou jiný. V čem prosím pěkně? Evropa umí dostat za malého obsahu víc koní jedině díky turbu. Jinak to není tak veselý, ono stačí porovnat slavný 2,8 V6 ze Superbu či Passatu, který dává 193 hp a 2,7 V6 Chrysleru co dává 203 HP.... A podobných příkladů najdu u moderních amerik hned řadu...
07.06.2007 | 10:27:29 | Marty Reagovat
Ne,tachometr končí na 110 mil/hod,což je 180 km/h, ale maximálka je těch 150 KM/H...stejně je povoleno 130, tak vo co gou?!
07.06.2007 | 10:06:36 | Jan Klobása Reagovat
jako husa blesku....
Lidi, nedivte se, americký koně jsou od narození líný jako šneci. Nelze srovnávat 100 kw japonskejch, potažmo evropskejch a 100kw rize americkejch!!!!! No, ale co se divíme... když někde stojí benzín 15kč, tak i toho chromýho koně nechám nažrat... Inu, ať žije amerika! Všichni jí něco nazpívejme, zavřeme půl republiky (až sem přijede nějakej vocas od nich) a tleskejme jim! To nám určitě pomůže a auta pojedou určitě líp a za míň!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
07.06.2007 | 00:21:01 | Tegelen Reagovat
Co je vynikajícího na tom že červené pole začíná u 5500 otáček?!
06.06.2007 | 22:59:01 | pes Reagovat
míle
podle mě autor myslel 150 mil za hodinu
06.06.2007 | 20:20:53 | krakatit Reagovat
Max.150?? To snad musí jet víc, 150 vytáhne i běžný fávo...
06.06.2007 | 19:34:24 | Reagovat