Rok výroby:1997Typ motoru:2,2 benzinStav km při koupi:0 kmStav km nyní:165 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8,1 l/100 kmVloženo:29. 2. 2004
Po 40 000 kilometrech došlo k přehřátí a následnému skroucení předních brzdových kotoučů. Servis je vyměnil v záruce ale po dalších 10 000 km se závada opakovala. Po konzultaci přímo u výrobce tento přiznal, že u tohoto modelu byly konstrukčně poddimenzované kotouče předních brzd od firmy Lucas. Byly proto namontovány kotouče Brembo a je od té doby klid. Jelikož je vozidlo při plném zatížení poměrně těžké (a můj styl jízdy není zrovna výletní, což je podpořeno i skvělými výkony tohoto vozu), musím měnit brzdové destičky častěji.
Jinak je vše již 7 let původní a bezproblémové (např. akumulátor i baterie v dálkovém ovladači).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Accord 2,2iVTEC je mým v pořadí 7 soukromým vozem. V porovnání s ostatními auty se kterými jsem kdy jezdil (jsem řidič z povolání s 30 letou praxí), nevychází v hodnocení vůbec špatně.
Co se týče spolehlivosti, řadím jej hned vedle MB 230E se kterým jsem najezdil zatím nejvíce kilometrů. Úžasná je u tohoto vozu ta skutečnost, že nestrácí na výkonu, stále stejně dobře sedí na vozovce, prostě jeho jízdní vlastnosti se zatím nemění. Pocit z jízdy v něm je i po ujetí tolika kilometrů stále stejný. Používám
Accorda na dlouhé jízdy po dálnicích Evropy a ani po ujetí velké vzdálenosti na "jeden zátah" nepociťuji sebemenší únavu.
Tak mi na tomto voze přibylo dalších 100000 km.Z toho jsem najezdil 60000 kilometrů na Ukrajině, kde dostal skutečně zabrat. Při tachometrových 265000 kilometrech má vůz stále původní čepy a uložení přední i zadní nápravy, řízení a všech dílů podvozku. Úbytek oleje v motoru žádný, pouze výměna každých 20000 km.Běžný servis a spotřebka v dílnách u hondy. Motor je mírně hlučnější především díky vůlím na hydroslavech. Po 11 letech se objevila koroze lemů zadních blatníků v délce cca 40 cm(nemoc této řady).Jinak bez koroze.Ve zhruba 240 t. kilometrech oprava spínače stahování okna u řidiče a vodícího segmentu šíbru. Spotřeba při rychlých přesunech Praha-Brusel 9,35 l/100 km. Za mě stále spokojenost
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Accord
doplnění po čase
k dnešnímu dni najeto 2710300 km, lemy opraveny, namontovány nové originální tlumiče
16.10.2013 | 18:05:24 | jaris | 194.78.94.* Reagovat
doplnění po čase
Tak mi na tomto voze přibylo dalších 100000 km.Z toho jsem najezdil 60000 kilometrů na Ukrajině, kde dostal skutečně zabrat. Při tachometrových 265000 kilometrech má vůz stále původní čepy a uložení přední i zadní nápravy, řízení a všech dílů podvozku. Úbytek oleje v motoru žádný, pouze výměna každých 20000 km.Běžný servis a spotřebka v dílnách u hondy. Motor je mírně hlučnější především díky vůlím na hydroslavech. Po 11 letech se objevila koroze lemů zadních blatníků v délce cca 40 cm(nemoc této řady).Jinak bez koroze.Ve zhruba 240 t. kilometrech oprava spínače stahování okna u řidiče a vodícího segmentu šíbru. Spotřeba při rychlých přesunech Praha-Brusel 9,35 l/100 km. Za mě stále spokojenost
02.05.2013 | 22:28:31 | jaris | 109.88.22.* Reagovat