Rok výroby:1999Typ motoru:3.0V6 VTECStav km při koupi:104 000 kmStav km nyní:108 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:26. 6. 2011
Ložisko zadního kola (prý slabé místo) 2.500,- Přidřený píst brzdy vzadu - 170,- Spoj.tyče řízení - vůle (běžné opotřebení) 2.000,- Z estetických důvodů obroušení rzi zadních trubek výfuku a povrchové ošetření. Hledání dalších závad je asi zbytečné, nelze žádné najít :-)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz mám 4 měsíce. Najel jsem 4.000_km a ihned po koupi opravil výše popsané. Provoz: - neskutečně tichý motor - jen při plném plynu ho lze slyšet přes ostatní hluky vozu - 130km.h-1~cca 3.100 ot.min-1=>nízká spotřeba a malý hluk Smíšený provoz s 30-40% podílem města lze odjet za 9L/100km* 70%město => 9,9L/100km* *Rozuměno svižnou jízdou na horní hranici rychl.limitů Převodovka 4° s kapal.měničem a mechanickým spojkovým chodem, to je to nejdůležitější ! Po snížení zrychlení lze cítit lehké sepnutí spojky a pozorovat jednorázový pokles otáček motoru. To je hlavní úspora u aut.převodovek při ustálených režimech s lehkými akceleracemi. Jen manévrování v ulicích mezi překážkami je lehce zvláštní, trochu odtažité, něco jako motorová loď, zvláštní, ale ne tak špatné. Design je nesmrtelný, osobně už 13let se mi líbí, teď jej mám! Výměna novější a vybavenější Toyoty nebyla špatným krokem. Moc dobré!
Zdravím všechny příznivce Hondy. Píši z jiného nicku, neb mi vypadl ten starý, jaksi... To coupé V6 stále mám a můžu dále jen potvrdit, že se jedná o neskutečně trvanlivé auto. Aktuálně najeto 156.300_km. Před půlrokem vyměněno další ložisko (aktuálně BluePrint za 1.000,-+/-). Jinak jen olej/rok, chladivo/5let, olej v AUT/4roky, olej v servořízení a přetěsnění kapoty k motorovému prostoru. Spotřeba je stále mezi 9,0 a 9,6l/100km, ta horší platí v zimě. Automat funguje, přemosťovací spojky měnič pro III.° a IV.° také fungují, napínací kladku pomocného řemenu občas namažu v otočném čepu a co 10.000_km měním HB4 na potkávacích světlech. Spojovací tyčky řízení se začínají ozývat, ale to lze na českých silnicích chápat. Výfuk, tlumiče, ramena původní, řízení původní, příslušenství celého vozu původní, zkrátka Honda... Motor jde jako hodinky, je mi to stále k neuvěření, když uvážím, jaké všechny regulátory a vychytávky motor má :) Z výfuku po jízdě jde cítit jen pára, absolutně bez pachu HC - s jednou (původní)Lambda-sondou a původním katalzátorem, po 21letech...no zvažte sami. Svíčky mám iridiové už 52.000_km od Brisku, preventivně zvažuji výměnu, ale mezera je stále v normě a eroze minimální. Kapaliny neubývají a koroze karoserie nikde. Ani kapka oleje na hnacím agregátu. P.S. je to garážované
12.12.2019 | 16:38:43 | Gar
| 37.188.166.*Reagovat
Update stavu III
Zdravím Vás s dalšími zkušenostmi z provozu. Zadní ložiska nejsou zrovna dokonale řešena a tak jsem již během pár let vyměnil dvě vpravo vzadu (u první výměny /JaKo Parts/ jsem možná zapracoval na chybě sám, když jsem jej utáhl větším momentem dle chyby v dokumentaci). Druhé SKF zatím drží. Dnes jsem vyměnil levé zadní... Co se tam děje? Mám podezření na tvorbu koroze pod odvalovací vrstvou misky - vytvoří se malý výstupek. U všech třech ložisek je vždy postižen vnitřní věnec dvouřadého kuličkového ložiska, pravděpodobně zatékáním při mytí...? S pozdravem, Gar
26.04.2014 | 20:08:18 | Gar
| 88.102.235.*Reagovat
Update II
Najeto 128.000 a...bez poruch, nádhera. Motor šlape jako hodinky, klima stále těsní, žádné pazvuky, původní podvozkové komponenty stále drží (bude tomu 15let...). Žádný únik kapalin. I po půlročním provozu na krátké trasy jsou písty naprosto čisté (endoskop pracoval-) a svíčky mají po 20.000km stále bílé izolátory a nemají jedinou vrstvičku karbonu, takhle funguje V6 VTEC od Hondy... Jen škoda, že Accordy už s V6 v EU nepořídíte:-(
No nevím jak v EU, ale třeba na Slovensku zavedli daň z luxusu podle výkonu už od loňska v Maďarsku to mají taky, loni v Rusku a západ už to má taky dávno. Daň z luxusu nás čeká taky, otázka času. Na Slovensku to mají pěkně blbý a jestli to bude taky u nás podobně, tak s takovým autem se budete moct leda vyfotit aniž by člověk zaplatil ekovýpalný. Cifra za převod na registraci kolem 30tisíc. :(
Tak na Slovensku dle všeho přijde přihlášení auta v rozmezí 98-104KW na 327€! nad 254KW to činí necelých 3000€.
Potíž je v tom že se to týká i starých ojetých aut tudíž jde čistě jen o tom jak odrbat lidi.Netuším kolik činí na Slovensku takový průměrný plat ale zaplatit 8000Kč za přepiš jen kvůli tomu že mám 98KW třeba i na 15 let starém autě mě přijde dost stupidní.Ještě bych to možná i když stejně mě nemine pocit že jde jen o zlodějinu chápal takovou platbu při koupi úplně nového auta ale i tak pořád to postrádá nějakou logickou pointu.
Vím že to mají i v Rakousku ale tam to závisí na spotřebě a kupní cenně což i když mě to nějak přijde zbytečné tak to má ale hlavu a patu dle počtu KW mě to přijde dosti nepodstatný a navíc Rakousko je trochu někde jinde.
Ono už samotná zlodějna která je u nás stojí za to! nechat přihlásit takové 9 let staré auto stojí za to. Kam člověk dojde nebo dojede všude si něco zaplatí nemluvě o tom likvidačním poplatku takže než nechá auto vůbec pojistit tak si za to mohl koupit do začátku třeba nové pneu..:D takže v tomto případě i kdyby si chtěl člověk udělat radost třeba s nějakým starým autem je jedno z jakého důvodu tak ho to přijde naopak ještě na více peněz jako když si koupí o 10 let mladší ojetinu.
Chápu že chtějí ze silnic odstranit staré auta ale na druhou stranu si myslím že je na každém s čím chce jezdit a navíc když už tak jak tomu správně přizpůsobí ty debilní poplatky nebo platy:D.
Další věc kterou jsem nezažil naštěstí je třeba pořídit si dneska auto v roli studenta! Za debilní likvidační poplatek člověk zaplatí u nějaké ojetiny za pár šupů i když může být v dobrém stavu 5-10 000Kč a k tomu povinné ručení má většina společností dle věku!čím mladší tím platí více což mě osobně přijde celkem nespravedlivý naopak čím starší tak je to kolikrát i horší jako ve 20 letech.
Tak to mě tedy pánové děsíte :-O Halt jej teď asi dojezdíme, co se dá dělat. Stejně je to jen hra o roztočení nákupu nových spotřebních autíček s mikromotůrky. Co je jim safra do toho, kolik komu auto žere? Snad jde o to, kolik paliva za rok kdo propálí. Jestli si totéž množství spálí na 3.000km v Dodgi Chargeru, nebo 12.000km v Citroenu C1... Musí to plnit nějaké slušné emise škodlivin (HC, Co, NOx), tam ale EUII je naprosto OK :-) V těch škodlivých látkách u benzinových motorů zas takový pokles u nových norem není -) A technický stav je přeci kontrolován na STK, ten nedeterminuje věk vozu, ale zodpovědnost uživatele. Co dodat? Zase nás někdo buzeruje...
Po drobné nezaviněné nehodě stál vůz tři týdny venku na mrazu a po opravě v teple servisu nenastartoval.Přes noc ven a...nastartoval. Relé mj. pro čerpadlo paliva mělo studený spoj.V jiné situaci by to znamenalo - odtah. Ale je mu 13let, takže pochopení mám.Na vozech nejsem naštěstí tolik závislý.
06.03.2012 | 21:49:48 | Gar
| 213.220.198.*Reagovat
ahoj mám ho taky ted jsem ho koupil ale automat je v háji budu opravovat napiš mi jestli víš kolik by ta převodovka měla vydržet dík mail je radar.jerry@seznam.cz
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Accord
Update stavu IV
Zdravím všechny příznivce Hondy. Píši z jiného nicku, neb mi vypadl ten starý, jaksi...
To coupé V6 stále mám a můžu dále jen potvrdit, že se jedná o neskutečně trvanlivé auto. Aktuálně najeto 156.300_km. Před půlrokem vyměněno další ložisko (aktuálně BluePrint za 1.000,-+/-). Jinak jen olej/rok, chladivo/5let, olej v AUT/4roky, olej v servořízení a přetěsnění kapoty k motorovému prostoru.
Spotřeba je stále mezi 9,0 a 9,6l/100km, ta horší platí v zimě.
Automat funguje, přemosťovací spojky měnič pro III.° a IV.° také fungují, napínací kladku pomocného řemenu občas namažu v otočném čepu a co 10.000_km měním HB4 na potkávacích světlech. Spojovací tyčky řízení se začínají ozývat, ale to lze na českých silnicích chápat.
Výfuk, tlumiče, ramena původní, řízení původní, příslušenství celého vozu původní, zkrátka Honda... Motor jde jako hodinky, je mi to stále k neuvěření, když uvážím, jaké všechny regulátory a vychytávky motor má :)
Z výfuku po jízdě jde cítit jen pára, absolutně bez pachu HC - s jednou (původní)Lambda-sondou a původním katalzátorem, po 21letech...no zvažte sami. Svíčky mám iridiové už 52.000_km od Brisku, preventivně zvažuji výměnu, ale mezera je stále v normě a eroze minimální.
Kapaliny neubývají a koroze karoserie nikde. Ani kapka oleje na hnacím agregátu.
P.S. je to garážované
12.12.2019 | 16:38:43 | Gar | 37.188.166.* Reagovat
Update stavu III
Zdravím Vás s dalšími zkušenostmi z provozu.
Zadní ložiska nejsou zrovna dokonale řešena a tak jsem již během pár let vyměnil dvě vpravo vzadu (u první výměny /JaKo Parts/ jsem možná zapracoval na chybě sám, když jsem jej utáhl větším momentem dle chyby v dokumentaci). Druhé SKF zatím drží.
Dnes jsem vyměnil levé zadní...
Co se tam děje? Mám podezření na tvorbu koroze pod odvalovací vrstvou misky - vytvoří se malý výstupek. U všech třech ložisek je vždy postižen vnitřní věnec dvouřadého kuličkového ložiska, pravděpodobně zatékáním při mytí...?
S pozdravem,
Gar
26.04.2014 | 20:08:18 | Gar | 88.102.235.* Reagovat
Update II
Najeto 128.000 a...bez poruch, nádhera.
Motor šlape jako hodinky, klima stále těsní, žádné pazvuky, původní podvozkové komponenty stále drží (bude tomu 15let...). Žádný únik kapalin.
I po půlročním provozu na krátké trasy jsou písty naprosto čisté (endoskop pracoval-) a svíčky mají po 20.000km stále bílé izolátory a nemají jedinou vrstvičku karbonu, takhle funguje V6 VTEC od Hondy...
Jen škoda, že Accordy už s V6 v EU nepořídíte:-(
26.01.2014 | 22:18:27 | Gar | 89.176.75.* Reagovat
RE: Update II
No nevím jak v EU, ale třeba na Slovensku zavedli daň z luxusu podle výkonu už od loňska v Maďarsku to mají taky, loni v Rusku a západ už to má taky dávno. Daň z luxusu nás čeká taky, otázka času. Na Slovensku to mají pěkně blbý a jestli to bude taky u nás podobně, tak s takovým autem se budete moct leda vyfotit aniž by člověk zaplatil ekovýpalný. Cifra za převod na registraci kolem 30tisíc. :(
27.01.2014 | 04:53:02 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Update II
Tak na Slovensku dle všeho přijde přihlášení auta v rozmezí 98-104KW na 327€! nad 254KW to činí necelých 3000€.
Potíž je v tom že se to týká i starých ojetých aut tudíž jde čistě jen o tom jak odrbat lidi.Netuším kolik činí na Slovensku takový průměrný plat ale zaplatit 8000Kč za přepiš jen kvůli tomu že mám 98KW třeba i na 15 let starém autě mě přijde dost stupidní.Ještě bych to možná i když stejně mě nemine pocit že jde jen o zlodějinu chápal takovou platbu při koupi úplně nového auta ale i tak pořád to postrádá nějakou logickou pointu.
Vím že to mají i v Rakousku ale tam to závisí na spotřebě a kupní cenně což i když mě to nějak přijde zbytečné tak to má ale hlavu a patu dle počtu KW mě to přijde dosti nepodstatný a navíc Rakousko je trochu někde jinde.
Ono už samotná zlodějna která je u nás stojí za to! nechat přihlásit takové 9 let staré auto stojí za to.
Kam člověk dojde nebo dojede všude si něco zaplatí nemluvě o tom likvidačním poplatku takže než nechá auto vůbec pojistit tak si za to mohl koupit do začátku třeba nové pneu..:D takže v tomto případě i kdyby si chtěl člověk udělat radost třeba s nějakým starým autem je jedno z jakého důvodu tak ho to přijde naopak ještě na více peněz jako když si koupí o 10 let mladší ojetinu.
Chápu že chtějí ze silnic odstranit staré auta ale na druhou stranu si myslím že je na každém s čím chce jezdit a navíc když už tak jak tomu správně přizpůsobí ty debilní poplatky nebo platy:D.
Další věc kterou jsem nezažil naštěstí je třeba pořídit si dneska auto v roli studenta! Za debilní likvidační poplatek člověk zaplatí u nějaké ojetiny za pár šupů i když může být v dobrém stavu 5-10 000Kč a k tomu povinné ručení má většina společností dle věku!čím mladší tím platí více což mě osobně přijde celkem nespravedlivý naopak čím starší tak je to kolikrát i horší jako ve 20 letech.
27.01.2014 | 15:39:14 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: Update II
Tak to mě tedy pánové děsíte :-O
Halt jej teď asi dojezdíme, co se dá dělat.
Stejně je to jen hra o roztočení nákupu nových spotřebních autíček s mikromotůrky. Co je jim safra do toho, kolik komu auto žere?
Snad jde o to, kolik paliva za rok kdo propálí. Jestli si totéž množství spálí na 3.000km v Dodgi Chargeru, nebo 12.000km v Citroenu C1... Musí to plnit nějaké slušné emise škodlivin (HC, Co, NOx), tam ale EUII je naprosto OK :-) V těch škodlivých látkách u benzinových motorů zas takový pokles u nových norem není -) A technický stav je přeci kontrolován na STK, ten nedeterminuje věk vozu, ale zodpovědnost uživatele. Co dodat?
Zase nás někdo buzeruje...
31.03.2015 | 19:07:23 | Gar | 89.176.15.* Reagovat
Update stavu
Po drobné nezaviněné nehodě stál vůz tři týdny venku na mrazu a po opravě v teple servisu nenastartoval.Přes noc ven a...nastartoval.
Relé mj. pro čerpadlo paliva mělo studený spoj.V jiné situaci by to znamenalo - odtah. Ale je mu 13let, takže pochopení mám.Na vozech nejsem naštěstí tolik závislý.
06.03.2012 | 21:49:48 | Gar | 213.220.198.* Reagovat
Chuťovka
28.06.2011 | 19:06:16 | Clemenzo Reagovat
RE:
ahoj mám ho taky ted jsem ho koupil ale automat je v háji budu opravovat napiš mi jestli víš kolik by ta převodovka měla vydržet dík mail je radar.jerry@seznam.cz
23.12.2011 | 21:10:46 | | 92.62.224.* Reagovat