Rok výroby:2011Typ motoru:ZF1Stav km při koupi:76 000 kmStav km nyní:81 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPalivo:HybridníPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:31. 10. 2019
Zrychlení Hbitost v zatáčkách Zvuk v základu Jednoznačně vzhled Souhra řidiče s autem (odezva) Cena/výkon Rozvod řetězem Prozatímní bezporuchovost Nádherný interiér Příjemný sound system Spotřeba Dle crashtestů bezpečnost 5 hvězd
Slabé stránky
Maximální rychlost Není prostorný Pořád se za vámi někdo otáčí Otáčí se i policie :D Je až moc dokonalé
Závady a opravy na autě
Při koupi vozu jsem měnil destičky, olej a veškeré filtry, více nic...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Takže, kde začít. Hledal jsem nějaký vůz na blbnutí a nějaký ten tuning, alespoň ten decentní český. Mé srdce dlouho prahlo po Hondě Prelude, Legend nebo Integra, ale jak jsem tak projížděl ty bazary, narazil jsem na jakousi Hondu CR-Z,ze které se srdce zastavilo. Honda CR-Z 1.5 IMA 84kw, zdálo se býti strašidelné, ale po usednutí za volant a zmáčknutí tlačítka sport, jsem zanechal nedůvěru na místě odkud jsem vyjel. Vozidlo dokáže zaujmout vzhledem, ale také jízdními vlastnostmi, odpíchnout se tahle bestie dokáže tak rychle, jak by nikdo od 1.5 nečekal, za což může IMA a jeho elektro koně, kteří se ukáží ihned po sešlápnutí pedálu a to nejen pocitově, ale i vizuálně na palubním počítači, který ihned začne indikovat assist od elektra. Na dálnici nečekejte ale žádný zázrak, přeci jen 1.5 není žádný trhač asfaltu a elektro v maximálce nepomůže. Osobně jsem z vozu vymačkal 209 km/h (samozřejmě v německu :D), ale bylo to na doooost dlouhé rovince, kde jsem měl dostatek času. CRZeto doporučuji na zatáčky, kde dokáže projevit svůj akcelerující temperament a dokáže překrásně pobavit, dokonale sedí v zatáčkách a dokonce i krásně zní. Fanouškům úprav doporučuji vyndat katík aby si trošičku zaprděl a nějaký ten catback, aby prděl zhluboka. Vozidlo mám zatím bez závad a šíleně baví. Vřele doporučuji.
Komentáře uživatelů k recenzi Honda CR-Z