Rok výroby:2016Typ motoru:Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:72 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:DieselVloženo:30. 7. 2018
těžká karoserie versus slabý diesel nedokonalé dílenské zpracování množící se závady
Závady a opravy na autě
- pravé zadní světlo se mi ca. do poloviny zalilo vodou, dokonce v něm plave utonulá moucha. Světlo je zvenčí nepoškozené. Při zvednutí pátých dveří voda ze světlometu nevyteče ven. - funkčnost stříbrné kliky dveří spolujezdce zvenčí odešla do věčných lovišť. Sice mi dealer původně v předprodejní nabídce slíbil kliky v barvě vozu, ale takovýto vůz nedodal... (tak to mám za to, že jsem tento vůz přebral i s tímto nedostatkem) - dík velkým otvorům v přední masce došlo k poškození chladiče klimatizace... v servisu Honda tvrdí, že od kamínku a reklamaci v záruce vozu neuznali (chladič klimatizace je řazen jako 1. v pořadí), aniž si čehokoli všimnete, unikne vám chladící plyn a klima přestane fungovat. Nepoužívejte klimu naprázdno, riskujete, že vám odejdou ještě i ložiska a oprava bude ještě dražší. V Hondě chtějí za chladič 12000 Kč, za náplň klimatizace 4000 Kč a za práci také 4000 Kč, takže jste v tom za dvacku a když potkáte týden po opravě další kamínek, tak si můžete dát repete. - čidlo snížení rizika kolize a automatického zastavení vozu (City-Brake Active) do rychlosti ca. 30 km/h umístěné v předním skle nefunguje, resp. nefunguje celý systém. Systém jak se mu zachce např. avizuje riziko, ale nezastaví vozidlo. Reklamace delara rovněž neuznána. - ač je vůz kategorie SUV, tak jakmile projedete nějaký rigol, trefíte díru v silnici, po chvilce se vám rozsvítí kontrolka TPMS (Ztráta tlaku vzduchu v pneu). To se stává poměrně velmi často i když tlak vzduchu v pneu přeměříte a vše je O.K. Místo návštěvy servisu Honda doporučuji kouknout do návodu k obsluze a naučit se postup zresetování systému. - celkové dílenské zpracování vozu vyráběného v Mexiku není nic moc. Nesouměrné karosářské dilatace jednotlivých dílů, autolak ač metalíza s příplatkem - nic moc, těžký chod zavírání a otvírání všech dveří vozu, příliš těžký vůz se slabším dieslem - chybí potřebná akcelerace..., musíte si počkat až se vůz rozjede..., ale pak už to jede :-), chybí klasická roletka kufru, je tam jakýsi velmi nepraktický látkový kryt, který po několika otevřeních kufru sami vyhodíte než byste se s tím trápili.
Komentáře uživatelů k recenzi Honda HR-V
Auto je super
Auto je super .co ten dement hodnotil to vážně nevím asi je nějakej divnej pacient.
01.02.2019 | 10:11:02 | dekač | 78.156.137.* Reagovat