Rok výroby:1992Typ motoru:2.0 benzínStav km při koupi:158 000 kmStav km nyní:165 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:9. 2. 2005
Bohužel reznou zadní blatníky. Je to dost častý jev u tohoto typu. A taky špatně startovalo, ale bylo to nekvalitním (nejlevnějším) benzínem, po natankování čístícího benzínu byly potíže odstraněny, takže to nelze brát jako poruchu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Prelude 4 generace se vyráběla 1992-1996. Je to skvělé, pohledné a spolehlivé auto. Akorát dost žere a reznou mu ty blatníky (s trochou snahy a peněz to není tak velký problém). Jinak je to perfektně vybavené a jedním slovem vstřícné auto.
Prvně upoutá vzhledem a pak i vlastnostmi. Nejvíce mu sluší ostře červená barva (podtrhuje sportovní ráz) nebo vínová metalíza (působí luxusnějším dojmem). A nakonec je to klasická Honda, která nabídne za málo peněz hodně kvalitní a promyšlené "muziky".
Tohle auto spojuje krásu a funkčnost se spolehlvostí. Samozřejmně nejlepší volba Prelude je s motorem 2.2 Vtec. (Ovšem tam je pořizovací cena nejméně o třetinu větší).
to Riccardo: Žlutou Prelude jsem na vlastní oči ještě neviděl, jen na netu na fotce. Tak na autorecenzi dej taky tu tvojí Preludku :-) Jsi z Plzně? Blatníky jsem nechal vyříznout a ted jsou tam lemy z Accorda, ani neni poznat, že to neni originál, je to pěkně udělaný. S tim sánim s Tebou souhlasim. Já tvdim, že je lepší si připlatit a koupit rači silnější motor než jako mnozí z jednapětky dělat supersport . Ta žlutá kontrolka motoru je OK při naběhnutí displeje zazáří a za vteřinku zhasne. Olej měnim vždy při pořízení novýho auta i s rozvodákem a kladkama. Mam seřízený ventily a vyměněnej palivovej filtr a spojkovou a brzdovou kapalinu + brzdový obložení, svíčky a vzduch. filtr. Tak ted bude nějaký čas pokoj, ikdyž už budu zas měnit motorovej olej. Taky mi občas přišlo, že auto jde za plynem někdy líp a jindy o trochu hůř, ale přisuzoval jsem to mojí náladě a psychickýmu rozpoložení. Dřív sem Preludku nešetřil (asi 2x jsem urazil vejfuk a párkrát se s ní otočil na silnici a z brzd se už hodněkrát kouřilo) ale to bylo dřív ted se k ní chovam o mnoho líp a snažim se jezdit s rozumem (mimochodem v létě sem se vysekal na enduru Hondě 600 a na 3x si zlomil nohu, ještě v ní mam kus železa). Preludka pořád jezdí dobře jako když sem jí koupil. Uvažuju o pořízení něčeho novějšího a láká mě čtyřkolka, ale to až nejdřív za rok. Už sem se tak nějak smířil s tím, že tak pohledný auto asi jen tak neseženu Viktor
A to jsi ještě Viktore neviděl moji žlutou :-) Mně naštěstí blatníky nereznou. Při koupi si dejte pozor na amatérské úpravy sání (jsou naprosto zbytečné až škodlivé) a na žlutou kontrolku motoru (při sepnutí klíčku se musí na chvíli rozsvítit, a pak už musí být zhaslá až do vypnutí zapalování). Po koupi hned vyměňte olej a měňte ho max. po 12. tis km - Prelude je na olej choulostivá. U motoru 2.0i a 2.3i se často vyskytuje záhadná závada, kdy auto občas nějak nejde za playnem tak, jak by člověk čekal. Ale většina lidí si toho asi nevšimne.
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Prelude
Je to držák
to Riccardo: Žlutou Prelude jsem na vlastní oči ještě neviděl, jen na netu na fotce. Tak na autorecenzi dej taky tu tvojí Preludku :-) Jsi z Plzně? Blatníky jsem nechal vyříznout a ted jsou tam lemy z Accorda, ani neni poznat, že to neni originál, je to pěkně udělaný. S tim sánim s Tebou souhlasim. Já tvdim, že je lepší si připlatit a koupit rači silnější motor než jako mnozí z jednapětky dělat supersport . Ta žlutá kontrolka motoru je OK při naběhnutí displeje zazáří a za vteřinku zhasne. Olej měnim vždy při pořízení novýho auta i s rozvodákem a kladkama. Mam seřízený ventily a vyměněnej palivovej filtr a spojkovou a brzdovou kapalinu + brzdový obložení, svíčky a vzduch. filtr. Tak ted bude nějaký čas pokoj, ikdyž už budu zas měnit motorovej olej. Taky mi občas přišlo, že auto jde za plynem někdy líp a jindy o trochu hůř, ale přisuzoval jsem to mojí náladě a psychickýmu rozpoložení. Dřív sem Preludku nešetřil (asi 2x jsem urazil vejfuk a párkrát se s ní otočil na silnici a z brzd se už hodněkrát kouřilo) ale to bylo dřív ted se k ní chovam o mnoho líp a snažim se jezdit s rozumem (mimochodem v létě sem se vysekal na enduru Hondě 600 a na 3x si zlomil nohu, ještě v ní mam kus železa). Preludka pořád jezdí dobře jako když sem jí koupil. Uvažuju o pořízení něčeho novějšího a láká mě čtyřkolka, ale to až nejdřív za rok. Už sem se tak nějak smířil s tím, že tak pohledný auto asi jen tak neseženu Viktor
20.12.2005 | 18:04:07 | Viktor Reagovat
barva a závady:
A to jsi ještě Viktore neviděl moji žlutou :-) Mně naštěstí blatníky nereznou. Při koupi si dejte pozor na amatérské úpravy sání (jsou naprosto zbytečné až škodlivé) a na žlutou kontrolku motoru (při sepnutí klíčku se musí na chvíli rozsvítit, a pak už musí být zhaslá až do vypnutí zapalování). Po koupi hned vyměňte olej a měňte ho max. po 12. tis km - Prelude je na olej choulostivá. U motoru 2.0i a 2.3i se často vyskytuje záhadná závada, kdy auto občas nějak nejde za playnem tak, jak by člověk čekal. Ale většina lidí si toho asi nevšimne.
07.12.2005 | 23:09:31 | Riccardo Reagovat