Rok výroby:1998Typ motoru:1975/G4GFStav km při koupi:146 000 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:12. 10. 2010
Po kúpe mi nesvietila spiatočka a nefungovalo ostrekovanie okien. Pri spiatočke bol chybný snímač, na ostrekovačoch bol odpálený motorček. Prestali mi svietiť predné hmlovky, príčina mi ešte nieje známa.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mám upravené na pohon LPG. Pri jazde na benzín nie sú žiadne problémy, pri jazde na LPG pod 3000 otáčkami musím narábať s plynom opatrne, lebo pri prudkom zošliapnutí plynu ho zdusí, taktiež nedrží dobre voľnobežné otáčky. Tieto nedostatky však dávam za vinu nekvalitným sviečkam. Nad 3000 nieje problém. S autom nemám problém chodiť na 5 prevodovom stupni 50 km/h, akurát pri jazde na LPG musím narábať s plynom opatrnejšie (viď vyššie). Motor je inak krásne točivý (dá sa vytočiť na cca 7000), na jednotke okolo 65-70 km/h, na dvojke 100 km/h, na trojke 140 km/h, takže obiehanie áut je radosť. Spotreba LPG je cca 10-15 litrov v závislosti od štýlu jazdy, nádrž mám 55 litrovú (zmestí sa do nej cca 48 litrov, 10% je bezpečnostná rezerva). V aute sa pohodlne odvezú dvaja dospelý + dve deti, prípadne aj štyria dospelí, ak sú tí vzadu menší (pod 175 cm). Kufor je dostačujúci, po sklopení zadných sedadiel má nadštandardnú veľkosť (odviezol som už aj poschodovú posteľ z ikei (cez dva metre dĺžky) bez toho aby som musel mať otvorený kufor..., akurát by sa ku mne už nikto nezmestil...). Auto dobre sedí v zákrutách, hlavne v zime je dobre ovládateľné aj na šmykľavejšom povrchu. Klíma aj kúrenie sú dostatočne výkonné. Celkovo som z autom spokojný.
Auto taky vlastním s motorem 1.6. A ano je možné jezdit na 5. stupeň při otáčkách 1800. Mám sportovní filtr a motor se tolik nedusí. Jezdil jsem s různými auty, ale u nich to nešlo. Šlo slyšet že ventily skáčou a knučí pod kapotou a na pětku s tím přes obec opravdu jet nešlo. U kupečka jsem časem přišel na to, že to sní jde, aniž by se to na chodu motoru nějak podepsalo. Výrazně taky klesla spotřeba a ze spoťáka mám najednou ekonomické auto.
17.05.2014 | 16:48:22 | Robert
| 217.115.254.*Reagovat
Ježiši marja
To je sladký, že v autoškole vás učili, že na 50ku máš jet na trojku. Ovšem každý auto jezdí jinak, tudíž nezáleží na rychlosti, ale na zvuku motoru, na otáčkách a jestli je to benzín nebo nafťák, podle toho udržuješ převody dle otáček... Gumo!
Tak já mam hyundai lantru 93.rok,benzín a taky zvládne 50km/h na pětku.Jedu a v obci jen přibrzdím a pohoda.Ale většinou spíš na tu čtyřku.Protože jakmile jedu 50 na trojku,tak auto řve,dám tam 4 a zklidní se,prostě si o to vyloženě říká.V autoškole nás učili 50 na trojku,ale taky poslouchat motor a to taky dělám.Na pětku jede 50 v pohodě,na čtyřku jen skoro neznatelně líp.Trojku skoro nepoužívám
8:10. Je niečo úplne iné, keď z vyššej rýchlosti, 90-100 km/h
zložím nohu z plynu a brzdím motorom. Vtedy ide jednak bez paliva, jednak nevzniká detonačné horenie, ani sa nepoškodzuje prevodovka, zotrvačník a podobne. Toto robím aj ja, ale potom pri 50-60-tke preradím na 4.rýchl. stupeň, aby "necukalo" motorom.
Ale ak v obci, alebo mimo idem TRVALOU rýchlosťou 50 km/h na 5.rych. stupni, tak MOTOR trpí a ak to nevadí majiteľovi..:((, tak už potom fakt neviem. Potom sa sťažujú na vraky, pričom by lepšie urobili, ak by si ufikli tú časť tela, kde sa nachádza mozog..., alebo dali vyšetriť uši:))
50 km-h na pětku-co je na tom divného.Je to benzín.Motor v mém autě se systémem i-Vtec pobere padesátku i na šestku.O akceleraci se samozřejmě nebudeme bavit.Nevím co za auto máš ty ale kvalitní motory tohle zvládnou bez problémů.Samozřejmě že nedávám šestku vědomě při padesátce,někdy se ale stane že při vjezdu do obce nebo města jen uberu a zapomenu na to že tam mám nejvyší stupeň a ono to jede překvapivě bez protestů .
Pekné a NADčasové auto, ktoré svojho času v testoch porazilo Mercedes CLK:))
Akurát, že máte šťastie, že motor Vám nemôže nič povedať, alebo nafackovať:)). Na 5.pr. stupni 50 km/h?!!! Čo ste sa už /skoro/ všetci zbláznili?!:((?!
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Coupe
Coupe
Auto taky vlastním s motorem 1.6. A ano je možné jezdit na 5. stupeň při otáčkách 1800. Mám sportovní filtr a motor se tolik nedusí. Jezdil jsem s různými auty, ale u nich to nešlo. Šlo slyšet že ventily skáčou a knučí pod kapotou a na pětku s tím přes obec opravdu jet nešlo. U kupečka jsem časem přišel na to, že to sní jde, aniž by se to na chodu motoru nějak podepsalo. Výrazně taky klesla spotřeba a ze spoťáka mám najednou ekonomické auto.
17.05.2014 | 16:48:22 | Robert | 217.115.254.* Reagovat
Ježiši marja
To je sladký, že v autoškole vás učili, že na 50ku máš jet na trojku. Ovšem každý auto jezdí jinak, tudíž nezáleží na rychlosti, ale na zvuku motoru, na otáčkách a jestli je to benzín nebo nafťák, podle toho udržuješ převody dle otáček... Gumo!
14.08.2011 | 12:58:47 | bobe | 79.98.72.* Reagovat
lantra
Tak já mam hyundai lantru 93.rok,benzín a taky zvládne 50km/h na pětku.Jedu a v obci jen přibrzdím a pohoda.Ale většinou spíš na tu čtyřku.Protože jakmile jedu 50 na trojku,tak auto řve,dám tam 4 a zklidní se,prostě si o to vyloženě říká.V autoškole nás učili 50 na trojku,ale taky poslouchat motor a to taky dělám.Na pětku jede 50 v pohodě,na čtyřku jen skoro neznatelně líp.Trojku skoro nepoužívám
20.10.2010 | 13:58:05 | marta Reagovat
8:10. Je niečo úplne iné, keď z vyššej rýchlosti, 90-100 km/h
zložím nohu z plynu a brzdím motorom. Vtedy ide jednak bez paliva, jednak nevzniká detonačné horenie, ani sa nepoškodzuje prevodovka, zotrvačník a podobne. Toto robím aj ja, ale potom pri 50-60-tke preradím na 4.rýchl. stupeň, aby "necukalo" motorom.
Ale ak v obci, alebo mimo idem TRVALOU rýchlosťou 50 km/h na 5.rych. stupni, tak MOTOR trpí a ak to nevadí majiteľovi..:((, tak už potom fakt neviem. Potom sa sťažujú na vraky, pričom by lepšie urobili, ak by si ufikli tú časť tela, kde sa nachádza mozog..., alebo dali vyšetriť uši:))
16.10.2010 | 11:26:02 | ľuboš Reagovat
50 km-h na pětku-co je na tom divného.Je to benzín.Motor v mém autě se systémem i-Vtec pobere padesátku i na šestku.O akceleraci se samozřejmě nebudeme bavit.Nevím co za auto máš ty ale kvalitní motory tohle zvládnou bez problémů.Samozřejmě že nedávám šestku vědomě při padesátce,někdy se ale stane že při vjezdu do obce nebo města jen uberu a zapomenu na to že tam mám nejvyší stupeň a ono to jede překvapivě bez protestů .
16.10.2010 | 08:10:02 | Reagovat
Pekné a NADčasové auto, ktoré svojho času v testoch porazilo Mercedes CLK:))
Akurát, že máte šťastie, že motor Vám nemôže nič povedať, alebo nafackovať:)). Na 5.pr. stupni 50 km/h?!!!
Čo ste sa už /skoro/ všetci zbláznili?!:((?!
15.10.2010 | 18:56:56 | ľuboš Reagovat