Rok výroby:1998Typ motoru:2,5 TdiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:165 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?7 letPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:19. 7. 2005
- klimatizace, porucha každý rok v létě (čidla, chladič, spínání, kontakty...)
- el. stahování okének, do dvou let urezne držák skla....
- každých cca 50 tis km je nutná repase čerpadla
- po čtyřech letech se rozpadla vnitřní konstrukce světel
- rozpadl se přední i zadní diferenciál
- ventily nedrží a občas upadnou do válce - již 2xGO motoru
- po pěti letech začala jít řadící páka dost ztuha - po 120tis km odešla vodní pumpa a termostat
- postupně se odtrhla všechna vahadla
- utrhla se vrtule u chladiče
- repase turba
Hodnocení a zkušenosti s autem
Hodnota záručních oprav přesáhla polovinu kupní ceny nového vozu a čekáním na náhradní díly strávilo auto v servisu několik měsíců - přesto se nám nepodařilo vůz vrátit ani vyměnit - dovozce se k tomu odmítal vyjjádřit, stejně jako prodejce.
Byl to nejhorší kup, jaký se mi kdy povedlo udělat - auto tak jako tak straví ročně aspon měsíc v servisu. Jediné auto, které se jako vrak už povedlo vyrobit.
Hyundai - jednou bylo přespříliš....jako zahradní altánek nevypadá úplně nejhůř, na ježdění je spolehlivější i oltcit....
tak jestli řídí tyhle auta lidé co nevědí, která náprava je hnaná a na asfaltu tam cpou předek, baví se driftováním... se nedivým, že se jim to tak sere.
jak může být každých 50tis repase čerpadla??? zvlášť mechanickýho VE?? autor asi myslel přetěsnění, jinak si to nedovedu vysvětlit
diferák se ti rozpadl, protože jsi jezdil 4ku po asfaltu
vntily, vahadla, GO motoru... že ty to honíš jako prase - furt plnej knedlík a nejlíp 4000...
nechápu lidi, co by si nechali pro korunu koleno vrtat a pak se vztekaj, že koncepčně 30let starej motor v koncepčně 20let starým autě netáhne jako dnešní CR. To jsi měl vysolit 2mega a koupit si LR a honit si triko v něm
ze jazdim na aute a neviem,ktore kolesa mi pohanaju auto,či predne alebo zadne,a este sa k tomu aj verejne priznam.To je tak,ked za kazdu cenu dakto chce byť mudry a nasere si do huby,za 2 roky na to neprisiel,musel si prizvať pozorovatele //SVETL A SVITI,STIRACE STIRAJI-prece to mi nemusíš hlásit,to prece vidím vole//.Nechapem,ked si driftoval na tom poli,stačilo len stiahnuť okno a trochu sa tomu venovať a načuvať,by ti to doslo,ktore ti hrabe
Musím opravit předchozí příspěvek (svůj vlastní). Galloper má stálý náhon na zadek, nikoli na předek, jak jsem se dozvěděl pokusem s vnějším pozorovatelem. Tak konečně chápu, proč je to auto tak přetáčivé a jde do strany po přidání plynu. Jednak přetáčivosti dopomáhá náhon na zadek a jednak zatížená přední a odlehčená zadní náprava. Jsem rád že mám teréňák, protože se nemusím bát vyblbnout v přijatelném terénu.
Tak toto je príspevok a-lá Dement,pozvať si pozorovateľa na zistenie ktorá náprava má stály pohon,však to musím vedieť už pred tým ako to auto idem kúpiť,ty si určite prípad ktorý naleje mot.olej do nádržky ostrekovačov,a vodu do ostrekovačov šupne do motora ale inak vieš o autách všetko že?A nakoľko je Galloper klonom Pajera vrátane motora,prevodoviek,podvozku tak tam určite problém nebude,pretože Pajero I a II generácie to boli nezmary ktoré toho zniesli fakt dosť.
mám Gallopra r.v.1998, mám ho 2 roky, nechci psát o poruchách,bylo jich ale dost. Ale s žádným jiným autem nebylo tolik srandy, protože normální osobáky drží na silnici, ale toto je (pouze s předním náhonem) přetáčivé jak mrcha. Mám krátkou verzi, univerzálky pneu, takže neměním ani na zimu, takže toto auto na sněhu doslova plave (buď dáš moc plynu, a zadek jde do strany, nebo dáš trochu víc brzdu a stane se totéž). Také v létě na suchém asfaltu to jde brzo do smyku.Samozřejmě naložený se chová lépe. Je prostě nevyvážený, pokud není naložený - hodně těžký motor vepředu. Ještě že je možno zařadit čtyřkolku. Mám to auto rád. Jenom by mohlo být na těch polňačkách trochu pružnější, mám verzi 2,5 l.Ale to smykování je nádherné, když někoho vezu, tak si myslí, že driftuju, protože to vlastně taky dávám plynem do strany. Takže auto na práci i na zábavu. Toť vše, o čem se mně chtělo psát.
Vážení a milí, mám galopra dva roky a 60 000kilometrů.Je to model 2001 a co se týká problémů s tímto autem neměl jsem nikdy žádné,když pominu ty které jsem si zavinil sám.Neustále se ale setkávám s lidma kterým někdo říkal že to je auto které se neustále kazí a nechápou proč se mě nekazí.Na to je jednoduchá odpověd,jak se postaráš ty o něho tak se postará on o tebe.S pozdravem Jaro 06
mám Gallopera,rok 2000,2,5 naftu,najeto 160000,nemám žádný problém,krom běžné údržby( rozvody,kvalitni oleje atd.),jinak pohodlné a bezpečné auto,super auto mimo silnici,ale na trial to opravdu neni.po dálnici taky žádný blesk,ale to jsem od něj ani nečekal.Spotřeba běžně 9-10L,na 4x4 se dostane i k15LZáleží jaký mu dávám kouř,rád ho protáhnu po lese nebo vodou,samo že na redukci a tam už je to znát.Jediné co je mi líto-nemožno použít 4x4 na suchu,ale je to tak nějak běžné,alespoň v ceně auta 20000 a roku 99-00.Prostě to nechce mít volšový ruce a nohy,jinak to nevidím...
S vozy Hyundai Galloper mám jen ty nejlepší zkušenosti. Vzhledem k tomu,že u svého bývalého zaměstnavatele tento vůz byl jako služební,dost jsem s ním najezdil (víceméně však po silnici).Ale i přes rok pravidelného denního používání a týdenímu proběhu cca 600-700km s tímto autem nebyl jediný problém.Samozřejmě se prováděla kvalitní a včasná údržba(výměny oleje,filtrů apod.) Nevzpomínám si,že bychom museli někdy něco řesit...jo,vlastně jednou se povolila sponka hadice mezi coolerem a sáním,tak jsme cca 3km měli auto bez turba:-)) Ale šroubovák všechno dal dopořádku během minuty.Auto je z roku 1998, je dovezené ze SRN při stavu 120000km,teď má cca 140000km. Motor je v absolutní kondici,startuje v zimě v létě vždy bez problémů,nežere olej,a paliva dle stylu jízdy 11-15l/100km. Opravdu se divím,protože teď u jiné firmy tyto vozy dovážím ze SRN a zádný nový česky majitel s nimi nemá ani zlomek problémů,co popisujete.Je mi Vás upřímně líto,i toho auta.Prostě auto vyrobený v pátek:-))
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Galloper
jaký uživatel, takové auto
tak jestli řídí tyhle auta lidé co nevědí, která náprava je hnaná a na asfaltu tam cpou předek, baví se driftováním...
se nedivým, že se jim to tak sere.
jak může být každých 50tis repase čerpadla??? zvlášť mechanickýho VE?? autor asi myslel přetěsnění, jinak si to nedovedu vysvětlit
diferák se ti rozpadl, protože jsi jezdil 4ku po asfaltu
vntily, vahadla, GO motoru... že ty to honíš jako prase - furt plnej knedlík a nejlíp 4000...
nechápu lidi, co by si nechali pro korunu koleno vrtat a pak se vztekaj, že koncepčně 30let starej motor v koncepčně 20let starým autě netáhne jako dnešní CR. To jsi měl vysolit 2mega a koupit si LR a honit si triko v něm
29.10.2008 | 10:49:09 | martin Reagovat
RE: jaký uživatel, takové auto
svatá pravda žádnej problém
16.10.2013 | 20:57:59 | lábus | 89.177.206.* Reagovat
to neni mozne
ze jazdim na aute a neviem,ktore kolesa mi pohanaju auto,či predne alebo zadne,a este sa k tomu aj verejne priznam.To je tak,ked za kazdu cenu dakto chce byť mudry a nasere si do huby,za 2 roky na to neprisiel,musel si prizvať pozorovatele //SVETL A SVITI,STIRACE STIRAJI-prece to mi nemusíš hlásit,to prece vidím vole//.Nechapem,ked si driftoval na tom poli,stačilo len stiahnuť okno a trochu sa tomu venovať a načuvať,by ti to doslo,ktore ti hrabe
10.07.2007 | 21:15:09 | Reagovat
Musím opravit předchozí příspěvek (svůj vlastní). Galloper má stálý náhon na zadek, nikoli na předek, jak jsem se dozvěděl pokusem s vnějším pozorovatelem. Tak konečně chápu, proč je to auto tak přetáčivé a jde do strany po přidání plynu. Jednak přetáčivosti dopomáhá náhon na zadek a jednak zatížená přední a odlehčená zadní náprava. Jsem rád že mám teréňák, protože se nemusím bát vyblbnout v přijatelném terénu.
10.07.2007 | 19:35:37 | Reagovat
RE:
Tak toto je príspevok a-lá Dement,pozvať si pozorovateľa na zistenie ktorá náprava má stály pohon,však to musím vedieť už pred tým ako to auto idem kúpiť,ty si určite prípad ktorý naleje mot.olej do nádržky ostrekovačov,a vodu do ostrekovačov šupne do motora ale inak vieš o autách všetko že?A nakoľko je Galloper klonom Pajera vrátane motora,prevodoviek,podvozku tak tam určite problém nebude,pretože Pajero I a II generácie to boli nezmary ktoré toho zniesli fakt dosť.
16.10.2013 | 21:42:46 | | 95.102.128.* Reagovat
mám Gallopra r.v.1998, mám ho 2 roky, nechci psát o poruchách,bylo jich ale dost. Ale s žádným jiným autem nebylo tolik srandy, protože normální osobáky drží na silnici, ale toto je (pouze s předním náhonem) přetáčivé jak mrcha. Mám krátkou verzi, univerzálky pneu, takže neměním ani na zimu, takže toto auto na sněhu doslova plave (buď dáš moc plynu, a zadek jde do strany, nebo dáš trochu víc brzdu a stane se totéž). Také v létě na suchém asfaltu to jde brzo do smyku.Samozřejmě naložený se chová lépe. Je prostě nevyvážený, pokud není naložený - hodně těžký motor vepředu. Ještě že je možno zařadit čtyřkolku. Mám to auto rád. Jenom by mohlo být na těch polňačkách trochu pružnější, mám verzi 2,5 l.Ale to smykování je nádherné, když někoho vezu, tak si myslí, že driftuju, protože to vlastně taky dávám plynem do strany. Takže auto na práci i na zábavu. Toť vše, o čem se mně chtělo psát.
17.06.2007 | 19:34:09 | Reagovat
Pracant
Vážení a milí, mám galopra dva roky a 60 000kilometrů.Je to model 2001 a co se týká problémů s tímto autem neměl jsem nikdy žádné,když pominu ty které jsem si zavinil sám.Neustále se ale setkávám s lidma kterým někdo říkal že to je auto které se neustále kazí a nechápou proč se mě nekazí.Na to je jednoduchá odpověd,jak se postaráš ty o něho tak se postará on o tebe.S pozdravem Jaro 06
20.12.2006 | 22:00:17 | Reagovat
to nechápu
mám Gallopera,rok 2000,2,5 naftu,najeto 160000,nemám žádný problém,krom běžné údržby( rozvody,kvalitni oleje atd.),jinak pohodlné a bezpečné auto,super auto mimo silnici,ale na trial to opravdu neni.po dálnici taky žádný blesk,ale to jsem od něj ani nečekal.Spotřeba běžně 9-10L,na 4x4 se dostane i k15LZáleží jaký mu dávám kouř,rád ho protáhnu po lese nebo vodou,samo že na redukci a tam už je to znát.Jediné co je mi líto-nemožno použít 4x4 na suchu,ale je to tak nějak běžné,alespoň v ceně auta 20000 a roku 99-00.Prostě to nechce mít volšový ruce a nohy,jinak to nevidím...
02.11.2006 | 00:06:02 | Reagovat
jak na to
Mám gallopera již dlouho a nic žádná z těchto poruch.
Možná by to chtělo se naučit jezdit.Jak se chováte k autu, tak se auto bude chovat k Vám.
22.10.2006 | 08:38:29 | Reagovat
Nestačím se divit...
S vozy Hyundai Galloper mám jen ty nejlepší zkušenosti. Vzhledem k tomu,že u svého bývalého zaměstnavatele tento vůz byl jako služební,dost jsem s ním najezdil (víceméně však po silnici).Ale i přes rok pravidelného denního používání a týdenímu proběhu cca 600-700km s tímto autem nebyl jediný problém.Samozřejmě se prováděla kvalitní a včasná údržba(výměny oleje,filtrů apod.) Nevzpomínám si,že bychom museli někdy něco řesit...jo,vlastně jednou se povolila sponka hadice mezi coolerem a sáním,tak jsme cca 3km měli auto bez turba:-)) Ale šroubovák všechno dal dopořádku během minuty.Auto je z roku 1998, je dovezené ze SRN při stavu 120000km,teď má cca 140000km. Motor je v absolutní kondici,startuje v zimě v létě vždy bez problémů,nežere olej,a paliva dle stylu jízdy 11-15l/100km.
Opravdu se divím,protože teď u jiné firmy tyto vozy dovážím ze SRN a zádný nový česky majitel s nimi nemá ani zlomek problémů,co popisujete.Je mi Vás upřímně líto,i toho auta.Prostě auto vyrobený v pátek:-))
01.10.2005 | 11:15:38 | Kamil K. Reagovat