Rok výroby:2008Typ motoru:1,6 16ventilStav km při koupi:0 kmStav km nyní:40 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:30. 3. 2009
Auto má neustále poruchy, kdybych začal. Výměna předních tlumičů, zadních pružin, benzínová pumpa, vstřikovací lišta, rozbité centrální zamykání, nejde mi řadit 1 a 2 stupeň, vadnou brzdy, přístrojová deska měněna, tlačítko počítače měněno, cvrčí mi ložisko, přední náprava tluče a to do pravého rejdu, futro řízení vyměněno a mohl bych pokračovat, určitě jsem si na něco nevzpomněl ,,,málem bych zapomněl ztrácí se mi výkon, motor když je studený tak cuká. Je toho opravdu moc.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto, které zde popisuji, jsem si koupil u autorizovaného prodejce. V současné době ho reklamuji a snažím se ho vrátit. Po zkušenostech s jednáním s majitelem autosálonu, kdy ze mě dělá slušně řečeno troubu, jsem se rozhodl vše řešit přes právní pojištovnu. Závěrem bych dodal, že toto auto již nechci a nikdy si nekoupím vůz této značky.
Dobrý den. Mam auto Hyundai i 30.Vozidlo bylo pravidelně servisované v autorizovaném servisu Pyramida Průhonice. Několik krát u garanční prohlídky halasil jsem že počítač ukazuje nějakou chybu (svítí oranžová kontrolka elektroniky motoru CHECK). V servisu vždy mi chybu resetovali a řekli, že to nic není, že to jen počítač ukazuje chybu kuli LPG bych se toho nevšímal, že vše je v pořádku.Cítil jsem, že auto postupně má menší výkon, ale nejsem mechanik, tak jsem nevěděl že je to teprve začátek problému.Byl v jiném servisu (PROKEŠ SERVIS s.r.o.) a tam mi řekli že zjistili nevyhovující komprese na 1. a 2. válci. Řekli mi taky že nemůžou to opravit v záruce že to musím řešit tam kde mi předělali auto na LPG to znamená v Hyundaji v Průhonicích.Zděleno mi bylo že provoz na LPG poškodil motor.V Průhonicích zas už teď není autorizovány servis.Tam mi zas řekli taky že musí to řešit nějaký autorizovány servis a poslali mě do Hyundai Centrum Praha s.r.o. Tu mě čekalo nepříjemné překvapení. V Hyundai Centrum Praha s.r.o. zděleno mi bylo, že motor poškodil provoz na LPG, a záruka LPG už mi vypršela tak musím zaplatit za opravu motoru. Ukázali mi fakturu ze někdo ze stejným problémem zaplatil za opravu auta Tak jsem napsal stížnost na jednaní značky Hyundai v České Republice přímo do Infocentrum Hyundai. Napsal jsem: "Cítím se podveden! Auto jsem předělal na LPG v autorizovaném servisu Hyundai. Můžete mi vysvětlit proc mi Hyundai namontoval do auta něco co poškozuje motor? Jak jsem se informoval před přestavbou auta na LPG bylo mi zděleno že nebude žádný rozdíl ze auto se bude chovat tak jak by jezdilo porad na benzin. Navíc mi poradili že jestli mam o to starosti tak bych si namontoval LPG přimazáváni co jsem ihned u přestavby taky udělal. Informoval jsem se třeba v Polsku a tam mi řekli ze nesmí se do toho auta montovat plyn.Ze je to v Polsku zakázáno! Plyn poškozuje I30 a že v Polsku nikdo v Hyundaji by mi nikdy to nenamontoval. Nikdo v Polsku nehapal proc Hyundai v Česku podvádí zákazníky. V Polsku jestli bych to auto dal do servisu ihned by mi zrušili záruku! Nasel jsem na internetu víc lidi co jim stejné LPG poškodilo motor.Tak Hyundai v Česku musí vědět, že je problémové LPG v modelu I30. Proc mi nikdo neřekl že po přestavbě na LPG mi motor vydrží jen 80-100 tisíc a pak se budu muset zaplatit opravu motoru? Mi se zda že taky schválně mi to nikdo dřív neřekl bych ihned uplatnil záruku jak mi porad svitli CHECK. V Česku Hyundai namontuje LPG, dává záruku na plyn jen 2 roky a se snaží zbavit odpovědnosti za poškozeni motoru. Je to vypočítané tak by Hyundai vydělal ještě na opravě poškozeného motoru?! Chtěl jsem podat stížnost na jednaní značky Hyundai v České Republice. Domáhám se uplatnění záruky na motor v moji vozidle. Neudělal jsem žádnou chybu. LPG mi namontoval značkový servis Hyundai pravidelné jsem dělal garanční prohlídky.Hyundai by měl vědět že LPG není vhodné pro model auta který vlastním. Vědí to v Polsku, a to vůbec do toho modelu nedělají. Hlásil jsem chybu v počítací jak auto melo záruku na LPG nechápu proc dřív z tým nic nikdo nedělal. Nechápu proc mi říkali, že je vše v naprostým pořádku.Chybu resetovali v místo opravovat, a porad svítil ten CHECK. Myslím ze to je jasany důkaz že mi se to ne stalo včera.Minimálně rok jezdím a porad svítí ta chyba v počítací (CHECK). Teď už pomalu cítím že odchází motor. Předem děkuji za za odpověď nebo nějaké vyjádřeni tykající se moji stížnosti." Na co mi přišla odpověď že po dohodě se servisem Hyundai Centrum Praha bude vozidlo opraveno rámci záruky. Auto bylo 2 týdne v opravované v servisu náhradní auto nebylo dostupné tak jsem si půjčoval auto od kamaráda. Tak vypadá záruka mobility v Hyundai.To co reklamuji to jen kecy a oblbování zákazníka. Ale to není konec.Po opravě auta udělal jsem tak 400 Km a už zas začalo blinkat na oranžovo. Zhaslo to pak, ale občas se to svítilo a začalo taky zvonit něco v motoru. Tak jsem jel zas do servisu Hyundai Centrum Praha.Tam zděleno mi bylo že svíčka mi padla do motoru. Řekli mi taky že pravděpodobně je to chyba servisu Pyramida Průhonice že mi v 120000 nevyměnili svíčky. Náhradní auto zas nebylo dostupné tak jsem odjel autobusem. Další pracovní den jsem volal kdy vozidlo bude opravené, a kdy konečně mi dají náhradní auto. Po telefonu mi vedoucí servisu řekl že se to z Hyundai ČR řeší, a že neví jestli to půjde na záruku. Ihned jsem psal další stížnost na jednaní značky Hyundai v České Republice přímo do Infocentrum Hyundai. Napsal jsem: "Mam auto Hyundai i 30.Vozidlo bylo pravidelně servisované v autorizovaném servisu Pyramida Průhonice.Začalo mi něco zvonit v motoru tak jsem jel do servisu (Hyundai Centrum Praha s.r.o.). Tu mi bylo řečeno že je to chyba servisu Pyramida Průhonice.Měli mi u záruční prohlídky vyměnit svíčky a to neudělali. Teď po telefonu mi vedoucí servisu tvrdí že se to z Vámi řeší, že neví jestli to půjde na záruku. Domáhám se uplatnění záruky na motor v moji vozidle. Neudělal jsem žádnou chybu. Další věc je záruka mobilnosti.V servisu mi řekli že nemají náhradní auto, a že neví jestli to půjde na záruku. K čemu je záruka mobilnosti jak já nemam auto a nutné auto potřebuji! Já jsem myslel že kupuji kvalitní auto od seriozní značky ale pomalu mam už dost porad něco nefunguji to už 5 oprava. Kde je ta kvalita? Vozidlo pomalu stoji víc v servisu jak já tym autem jezdím. Já jsem nekupoval auto na to by porad stalo v servisu já potřebuji v něčem jezdit! Co mam teď dělat kupit si další auto nebo jak si to představujete!?! Žádám o nějaké vysvětleni!" Na co mi přišla odpověď: "Děkujeme za Váš email. Podle našeho zjištění jste při servisní prohlídce po 120.000km požadoval pouze část úkonů, tudíž nebyla servisní prohlídka provedena úplně (včetně výměny svíček). Současný problém na motoru je způsoben svíčkou, která ale měla být vyměněna a tudíž nelze opravu udělat v rámci záruky. Litujeme, ale nemůžeme Vám více pomoci. Děkujeme za pochopení." Nikdy v živote jsem nikomu neřekl by mi neměnili svíčky! Nechápu jak muže Hyundai tak podvádět zákazníky. Nejsem mechanik a nevím co se děla a co se mění u servisní prohlídky. Ptali mé se jen jestli máji měnit kabinový filtr a že to nemusím a nemá to vliv na záruku. Tak jsem řekl že to nemá cenu ze jezdím tam minimálně 2x za rok, že vyměním to příště. To je napsané v zakázkovým listu! Proč není napsané tam že nechci vyměnit zapalovací svíčky? Napsali tam i to že nechci doplňovat provozní kapaliny a proč nikdo nenapsal ze nechci vyměnit svíčky? Pořad mi hyundai tvrdí že jsem si to přál, že mi nevyměnili svíčky proto že jsem jim to řekl, a já jsem jim nic takového neřekl. Nevím co mam dělat. Koupil jsem nové auto myslel jsem ze bude klid 5 roku a mam víc problému jak z nějakou ojetou škodovkou!!! Už nikdy ani já ani nikdo z mé rodiny nekupí nic co vyrábí ta značka!!!!!!!!!!!!!!!!
22.05.2015 | 00:12:07 | Petr
| 164.126.123.*Reagovat
RE: Už nikdy Hyundai!!!!!!!
ty brďo !! to je svnstvo. odporúčam dať do medii, bulváru, Hnojdaju pohroziť súdom a aj žalovať. máte 99,99% šancu vyhrať. držím palce.
Na vašem místě už bych to řešil jen s právníkem,přeju vám hodně zdaru.Je to hroznej bordel co si tady dovolí k lidem...
22.05.2015 | 19:01:20 | pavel e36
| 37.48.42.*Reagovat
RE: Už nikdy Hyundai!!!!!!!
Co jsem se jeden čas o LPG u vozů značky Hyundai zajímal, tak co vím, tak mě 2 prodejci svorně tvrdili, že pokud zákazník požaduje dodatečnou instalaci LPG, tak je nutno aby tuto montáž provedl autorizovaný servis pověřený výrobcem Hyundai k dodatečné instalaci agregátu na LPG. Výrobce takový vůz již ve fabrice osadí motorem, který má některé důležité díly mnohem odolnější, protože při provozu na LPG se teplotně více namáhají. Pak údajně poskytuje na motor záruku 5 let stejně, jako kdyby se jednalo o benzínový motor bez úpravy na provoz na LPG. O záruku majitel vozu přichází pouze v momentě, kdy si to nechává montovat dodatečně u nějakého garážníka a pokud takový vůz přijede na garančku do značkového servisu Hyundai, okamžitě si to zavádějí do své databáze, že k takové úpravě došlo a tím majitel automaticky přichází o záruku na vůz.
Již jsem před časem o této problematice psal zde: www.cars.cz/autorecenze/auta/Hyundai/i30/Recenze-Hyundai-i30-Po-Getzovi-velike-zklamani.-uz-13782733075692.html
Nicméně pokud tohle všechno bylo z vaší strany splněno, pak buď vám výrobce nedal do vašeho vozu upravený motor, který provoz na LPG zvládne a nebo prostě i ona úprava motoru není natolik kvalitní, aby motor vydržel na LPG více než 80-100tkm. Nakonec k této variantě se přiklání i můj dvorní plynař, který mě před možnými problémy s motory této značky při provozování na LPG varoval, protože má velmi bohaté zkušenosti s instalací a provozováním LPG u vozů napříč všemi značkami a právě u Hyundai to odmítá dodatečně montovat, protože jsou s tím pouze problémy a ve výsledku je vždy zničený motor.
Svíčky: Jak často jste je nechával v servise při provozu na LPG měnit? Mělo by to být běžně co 30 000km a musí se jednat o svíčky určené pro provoz na LPG. Ta chyba na řídicí jednotce mohla znamenat i chudou směs paliva, což je celkem častá chyba, pokud nefungují dobře vstřikovače LPG, což už jsem také na svém voze Subaru Legacy zažil a nestačil pak chybu řídicí jednotky mazat. Po výměně vadných 2ks LPG vstřikovačů již vše ok a chyba řídicí jednotky již nevyskakuje. Samozřejmě těžko říci co přesně bylo příčinou aktivace té kontrolky u vašeho vozu a zřejmě ve výsledku podpálením ventilů a tím ztrátu tlaku. Nicméně již ona kontrolka řídicí jednotky vás měla varovat a nechat si v jiném servise zjistit, co je příčinou její aktivace (chybová zpráva popřípadě co onen kód znamená) a hledat pak původce závady a nespoléhat se na tvrzení autorizáku, protože mnohdy jsou to vysloveně pouze měniči oleje, kteří nemají s provozem na LPG vůbec žádné zkušenosti. Měl jste jet rovnou k nějakému zkušenému plynaři, pokud se problém vyskytoval pouze při provozu na LPG, čili když to u benzínu bylo ok. Přímaz ventilů: Pokud se jednalo o podtlakový přímaz ventilů, tak ten je doslova na dvě věci. Smysl má pouze elektronický přímaz pomocí vstřikovacího čerpadla.
Toto je Slovensko a to neznamená, že keď máme volant na inej strane ako Angláni, že sa jedná o inú značku. Ja len varujem ľudí, aby sa nepopálili na Kii ako ja. A aký je rozdiel medzi Kiou a Hyundaiom? Žiadny!!!!!!!!!! Tie isté súčiastky, tie isté roboty to montujú. Hyundai je KIA.
Tak toto auto je vyrobeno v Koreji. U nás v Nošovicích vyrábíme Wagony asi 2 měsíce a jsou s tím docela problémy. Tenhle kus Korejci asi dost ojebali, nebo jim nevyšel.
zdravím auto je original korejec,mimochodem poslali mi dopis z Hyundai Praha kde se mi omluvili za 4 opravy které jsem mel z dokladované . Zbytek oprav je prý dobrá vůle autoservisu k majiteli vozidla.
Zdravim Vas, ako citam , tak bud ste narazili na zly kus, alebo je to troska prikraslene. Pocas 40 000 km sa vam na tom aute sere / pardon za vyraz/ asi vsetko. Aka je pravdepodobnost ze hociktora automobilka posklada takyto kus? Preco Vam menili pristrojovu dosku? - zaujimave. Auto bolo vyrobene v Koreii, alebo v Nosoviciach? Mam tiez i30, sice nemam este tolko najazdene, ale pracujem v automotive. Mal som problem tiez s radenim spiatocky a 2 stupna , zatial sa to vyriesilo nastavenim lanovodov od paky a myslim , ze je to lepsie.U hyundaiov je problem ten , ze servisaci v autoriz. servisoch stoja za...../ najdu sa aj dobre, aby som nehadzal vsetko do jedneho vreca - klobuk dole /. Takze u noveho auta treba nieco len nastavit a potom vam auticko bude fungovat. Vo vasom priopade je to asi horsie pokial sa vam fakt toto vsetko babre ako pisete - zly kus. Su aj lepsie auta ako i 30, zavisi co ocakavate od auta a za kolko. i30 patri asi k tomu lepsiemu priemeru. Pozrite sa kolko ludi tu ma problemy s skodovkami , renaultami , citroenami, vw, atd. Vsetko zavis, kdo na aky kus narazi a kdo ho servisuje a ako. Pokial je problem s danym autom po roku tak ho treba vratit nech si ho nechaju, je to stale spotrebny material, sice drahy. Mimochodom znamy kupil C5 ma ju cca pol roka a uz bola v servise. Prajem Vam nech sa podari auto vratit a kupit auto menej poruchove. Pekny den
Angel_M ještě navíc kecá. Hyundai Getz byl vyhodnocen jako páté nejspolehlivější vozidlo (před ním Porsche, Toyota, a pár dalších prémiových značek), takže kecy že hyundai je s Kiou na chvostu jsou bláboly zaujatého hlupáka. Navíc, kdyby něco věděl, tak nikdy nemůže házet do jednoho pytle Hyundai a Kiu.
suhlasim s vami. Angel_m je totalne zaujaty voci korejskym autam. A stale sem drbe nejake jeho anglicke relacie a statistiky. Mna vobec anglicko nezaujima. Zaujima ma slovensko a tu stale viac a viac vidim jazdit korejske auta a stale viac a viac ludi je spokojnych. Len treba sa na to pozerat objektivne a nezaujato.
Už som si myslel, že ste ochoreli, ale evidentne ste so svojou alergiou na šikmookých v poriadku. Takmer vidím Vaše rozžiarené oči nad negatívnou recenziou. Prosím nestavajte sa do pozície vševedka. Je to nápadne zaujaté a hrozí, že Vás nikto nebude brať vážne.
No ono je to s kvalitou Korejských vozů rozporuplné, v poslední době byla slýchána samá chvála, ale začínám narážet i na neskutečně nekvalitní nová vozidla. Možná to souvisí s ekonomickou krizí a tím snižování nákladů potažmo kvality. No uvidíme, zanedlouho se ukáže, jak moc se korejci zhoršily.
....však to je ako naša Kia Ceed, čo sme mali doma. Presne rovnaký črep. Vidno, že su to rovnaké auta, iba značka je iná. Kórejcom upadla kvalita v posledných rokoch.
Myslim ze si natrafil na kus ktory bol testovany na testovacej drahe... tieto auta sa jazdia po malom okruhu s retardermi a roznymi druhmi povrchu a v co najvecsej rychlosti. potom sa spise protokol a autu sa stiahnu km a ide dalej do predaja ako nove. takto to praktizuju vsetky automobilky.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai i30
Už nikdy Hyundai!!!!!!!
Už nikdy Hyundai!!!!!!!
Dobrý den. Mam auto Hyundai i 30.Vozidlo bylo pravidelně servisované v autorizovaném servisu Pyramida Průhonice. Několik krát u garanční prohlídky halasil jsem že počítač ukazuje nějakou chybu (svítí oranžová kontrolka elektroniky motoru CHECK). V servisu vždy mi chybu resetovali a řekli, že to nic není, že to jen počítač ukazuje chybu kuli LPG bych se toho nevšímal, že vše je v pořádku.Cítil jsem, že auto postupně má menší výkon, ale nejsem mechanik, tak jsem nevěděl že je to teprve začátek problému.Byl v jiném servisu (PROKEŠ SERVIS s.r.o.) a tam mi řekli že zjistili nevyhovující komprese na 1. a 2. válci. Řekli mi taky že nemůžou to opravit v záruce že to musím řešit tam kde mi předělali auto na LPG to znamená v Hyundaji v Průhonicích.Zděleno mi bylo že provoz na LPG poškodil motor.V Průhonicích zas už teď není autorizovány servis.Tam mi zas řekli taky že musí to řešit nějaký autorizovány servis a poslali mě do Hyundai Centrum Praha s.r.o. Tu mě čekalo nepříjemné překvapení. V Hyundai Centrum Praha s.r.o. zděleno mi bylo, že motor poškodil provoz na LPG, a záruka LPG už mi vypršela tak musím zaplatit za opravu motoru. Ukázali mi fakturu ze někdo ze stejným problémem zaplatil za opravu auta Tak jsem napsal stížnost na jednaní značky Hyundai v České Republice přímo do Infocentrum Hyundai. Napsal jsem: "Cítím se podveden! Auto jsem předělal na LPG v autorizovaném servisu Hyundai. Můžete mi vysvětlit proc mi Hyundai namontoval do auta něco co poškozuje motor? Jak jsem se informoval před přestavbou auta na LPG bylo mi zděleno že nebude žádný rozdíl ze auto se bude chovat tak jak by jezdilo porad na benzin. Navíc mi poradili že jestli mam o to starosti tak bych si namontoval LPG přimazáváni co jsem ihned u přestavby taky udělal. Informoval jsem se třeba v Polsku a tam mi řekli ze nesmí se do toho auta montovat plyn.Ze je to v Polsku zakázáno! Plyn poškozuje I30 a že v Polsku nikdo v Hyundaji by mi nikdy to nenamontoval. Nikdo v Polsku nehapal proc Hyundai v Česku podvádí zákazníky. V Polsku jestli bych to auto dal do servisu ihned by mi zrušili záruku! Nasel jsem na internetu víc lidi co jim stejné LPG poškodilo motor.Tak Hyundai v Česku musí vědět, že je problémové LPG v modelu I30. Proc mi nikdo neřekl že po přestavbě na LPG mi motor vydrží jen 80-100 tisíc a pak se budu muset zaplatit opravu motoru? Mi se zda že taky schválně mi to nikdo dřív neřekl bych ihned uplatnil záruku jak mi porad svitli CHECK. V Česku Hyundai namontuje LPG, dává záruku na plyn jen 2 roky a se snaží zbavit odpovědnosti za poškozeni motoru. Je to vypočítané tak by Hyundai vydělal ještě na opravě poškozeného motoru?! Chtěl jsem podat stížnost na jednaní značky Hyundai v České Republice. Domáhám se uplatnění záruky na motor v moji vozidle. Neudělal jsem žádnou chybu. LPG mi namontoval značkový servis Hyundai pravidelné jsem dělal garanční prohlídky.Hyundai by měl vědět že LPG není vhodné pro model auta který vlastním. Vědí to v Polsku, a to vůbec do toho modelu nedělají. Hlásil jsem chybu v počítací jak auto melo záruku na LPG nechápu proc dřív z tým nic nikdo nedělal. Nechápu proc mi říkali, že je vše v naprostým pořádku.Chybu resetovali v místo opravovat, a porad svítil ten CHECK. Myslím ze to je jasany důkaz že mi se to ne stalo včera.Minimálně rok jezdím a porad svítí ta chyba v počítací (CHECK). Teď už pomalu cítím že odchází motor. Předem děkuji za za odpověď nebo nějaké vyjádřeni tykající se moji stížnosti." Na co mi přišla odpověď že po dohodě se servisem Hyundai Centrum Praha bude vozidlo opraveno rámci záruky. Auto bylo 2 týdne v opravované v servisu náhradní auto nebylo dostupné tak jsem si půjčoval auto od kamaráda. Tak vypadá záruka mobility v Hyundai.To co reklamuji to jen kecy a oblbování zákazníka. Ale to není konec.Po opravě auta udělal jsem tak 400 Km a už zas začalo blinkat na oranžovo. Zhaslo to pak, ale občas se to svítilo a začalo taky zvonit něco v motoru. Tak jsem jel zas do servisu Hyundai Centrum Praha.Tam zděleno mi bylo že svíčka mi padla do motoru. Řekli mi taky že pravděpodobně je to chyba servisu Pyramida Průhonice že mi v 120000 nevyměnili svíčky. Náhradní auto zas nebylo dostupné tak jsem odjel autobusem. Další pracovní den jsem volal kdy vozidlo bude opravené, a kdy konečně mi dají náhradní auto. Po telefonu mi vedoucí servisu řekl že se to z Hyundai ČR řeší, a že neví jestli to půjde na záruku. Ihned jsem psal další stížnost na jednaní značky Hyundai v České Republice přímo do Infocentrum Hyundai. Napsal jsem: "Mam auto Hyundai i 30.Vozidlo bylo pravidelně servisované v autorizovaném servisu Pyramida Průhonice.Začalo mi něco zvonit v motoru tak jsem jel do servisu (Hyundai Centrum Praha s.r.o.). Tu mi bylo řečeno že je to chyba servisu Pyramida Průhonice.Měli mi u záruční prohlídky vyměnit svíčky a to neudělali. Teď po telefonu mi vedoucí servisu tvrdí že se to z Vámi řeší, že neví jestli to půjde na záruku. Domáhám se uplatnění záruky na motor v moji vozidle. Neudělal jsem žádnou chybu. Další věc je záruka mobilnosti.V servisu mi řekli že nemají náhradní auto, a že neví jestli to půjde na záruku. K čemu je záruka mobilnosti jak já nemam auto a nutné auto potřebuji! Já jsem myslel že kupuji kvalitní auto od seriozní značky ale pomalu mam už dost porad něco nefunguji to už 5 oprava. Kde je ta kvalita? Vozidlo pomalu stoji víc v servisu jak já tym autem jezdím. Já jsem nekupoval auto na to by porad stalo v servisu já potřebuji v něčem jezdit! Co mam teď dělat kupit si další auto nebo jak si to představujete!?! Žádám o nějaké vysvětleni!" Na co mi přišla odpověď: "Děkujeme za Váš email. Podle našeho zjištění jste při servisní prohlídce po 120.000km požadoval pouze část úkonů, tudíž nebyla servisní prohlídka provedena úplně (včetně výměny svíček). Současný problém na motoru je způsoben svíčkou, která ale měla být vyměněna a tudíž nelze opravu udělat v rámci záruky. Litujeme, ale nemůžeme Vám více pomoci. Děkujeme za pochopení." Nikdy v živote jsem nikomu neřekl by mi neměnili svíčky! Nechápu jak muže Hyundai tak podvádět zákazníky. Nejsem mechanik a nevím co se děla a co se mění u servisní prohlídky. Ptali mé se jen jestli máji měnit kabinový filtr a že to nemusím a nemá to vliv na záruku. Tak jsem řekl že to nemá cenu ze jezdím tam minimálně 2x za rok, že vyměním to příště. To je napsané v zakázkovým listu! Proč není napsané tam že nechci vyměnit zapalovací svíčky? Napsali tam i to že nechci doplňovat provozní kapaliny a proč nikdo nenapsal ze nechci vyměnit svíčky? Pořad mi hyundai tvrdí že jsem si to přál, že mi nevyměnili svíčky proto že jsem jim to řekl, a já jsem jim nic takového neřekl. Nevím co mam dělat. Koupil jsem nové auto myslel jsem ze bude klid 5 roku a mam víc problému jak z nějakou ojetou škodovkou!!! Už nikdy ani já ani nikdo z mé rodiny nekupí nic co vyrábí ta značka!!!!!!!!!!!!!!!!
22.05.2015 | 00:12:07 | Petr | 164.126.123.* Reagovat
RE: Už nikdy Hyundai!!!!!!!
ty brďo !! to je svnstvo.
odporúčam dať do medii, bulváru, Hnojdaju pohroziť súdom a aj žalovať.
máte 99,99% šancu vyhrať.
držím palce.
22.05.2015 | 08:48:03 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Už nikdy Hyundai!!!!!!!
Pane Petr,já jsem blbý jak dlabané necky ale vy nemáte tušení jak se takové necky vůbec vyrábí.
22.05.2015 | 17:38:59 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Už nikdy Hyundai!!!!!!!
Na vašem místě už bych to řešil jen s právníkem,přeju vám hodně zdaru.Je to hroznej bordel co si tady dovolí k lidem...
22.05.2015 | 19:01:20 | pavel e36 | 37.48.42.* Reagovat
RE: Už nikdy Hyundai!!!!!!!
Co jsem se jeden čas o LPG u vozů značky Hyundai zajímal, tak co vím, tak mě 2 prodejci svorně tvrdili, že pokud zákazník požaduje dodatečnou instalaci LPG, tak je nutno aby tuto montáž provedl autorizovaný servis pověřený výrobcem Hyundai k dodatečné instalaci agregátu na LPG. Výrobce takový vůz již ve fabrice osadí motorem, který má některé důležité díly mnohem odolnější, protože při provozu na LPG se teplotně více namáhají. Pak údajně poskytuje na motor záruku 5 let stejně, jako kdyby se jednalo o benzínový motor bez úpravy na provoz na LPG. O záruku majitel vozu přichází pouze v momentě, kdy si to nechává montovat dodatečně u nějakého garážníka a pokud takový vůz přijede na garančku do značkového servisu Hyundai, okamžitě si to zavádějí do své databáze, že k takové úpravě došlo a tím majitel automaticky přichází o záruku na vůz. Již jsem před časem o této problematice psal zde: www.cars.cz/autorecenze/auta/Hyundai/i30/Recenze-Hyundai-i30-Po-Getzovi-velike-zklamani.-uz-13782733075692.html Nicméně pokud tohle všechno bylo z vaší strany splněno, pak buď vám výrobce nedal do vašeho vozu upravený motor, který provoz na LPG zvládne a nebo prostě i ona úprava motoru není natolik kvalitní, aby motor vydržel na LPG více než 80-100tkm. Nakonec k této variantě se přiklání i můj dvorní plynař, který mě před možnými problémy s motory této značky při provozování na LPG varoval, protože má velmi bohaté zkušenosti s instalací a provozováním LPG u vozů napříč všemi značkami a právě u Hyundai to odmítá dodatečně montovat, protože jsou s tím pouze problémy a ve výsledku je vždy zničený motor.
23.05.2015 | 15:37:04 | J.M. | 91.103.165.* Reagovat
RE: Už nikdy Hyundai!!!!!!!
Svíčky: Jak často jste je nechával v servise při provozu na LPG měnit? Mělo by to být běžně co 30 000km a musí se jednat o svíčky určené pro provoz na LPG. Ta chyba na řídicí jednotce mohla znamenat i chudou směs paliva, což je celkem častá chyba, pokud nefungují dobře vstřikovače LPG, což už jsem také na svém voze Subaru Legacy zažil a nestačil pak chybu řídicí jednotky mazat. Po výměně vadných 2ks LPG vstřikovačů již vše ok a chyba řídicí jednotky již nevyskakuje. Samozřejmě těžko říci co přesně bylo příčinou aktivace té kontrolky u vašeho vozu a zřejmě ve výsledku podpálením ventilů a tím ztrátu tlaku.
Nicméně již ona kontrolka řídicí jednotky vás měla varovat a nechat si v jiném servise zjistit, co je příčinou její aktivace (chybová zpráva popřípadě co onen kód znamená) a hledat pak původce závady a nespoléhat se na tvrzení autorizáku, protože mnohdy jsou to vysloveně pouze měniči oleje, kteří nemají s provozem na LPG vůbec žádné zkušenosti. Měl jste jet rovnou k nějakému zkušenému plynaři, pokud se problém vyskytoval pouze při provozu na LPG, čili když to u benzínu bylo ok.
Přímaz ventilů: Pokud se jednalo o podtlakový přímaz ventilů, tak ten je doslova na dvě věci. Smysl má pouze elektronický přímaz pomocí vstřikovacího čerpadla.
23.05.2015 | 15:53:19 | J.M. | 91.103.165.* Reagovat
2. dubna 2009 | 12:24 | visna
Toto je Slovensko a to neznamená, že keď máme volant na inej strane ako Angláni, že sa jedná o inú značku. Ja len varujem ľudí, aby sa nepopálili na Kii ako ja. A aký je rozdiel medzi Kiou a Hyundaiom? Žiadny!!!!!!!!!! Tie isté súčiastky, tie isté roboty to montujú. Hyundai je KIA.
12.04.2009 | 19:10:47 | Angel_M Reagovat
2. dubna 2009 | 12:48 | Anonym
Hyundai Getz, nereprezentuje celý sortiment, idiot.
12.04.2009 | 19:08:38 | Angel_M Reagovat
Tak toto auto je vyrobeno v Koreji. U nás v Nošovicích vyrábíme Wagony asi 2 měsíce a jsou s tím docela problémy. Tenhle kus Korejci asi dost ojebali, nebo jim nevyšel.
12.04.2009 | 18:34:39 | Milk Reagovat
odpověd ...hugo
zdravím auto je original korejec,mimochodem poslali mi dopis z Hyundai Praha kde se mi omluvili za 4 opravy které jsem mel z dokladované . Zbytek oprav je prý dobrá vůle autoservisu k majiteli vozidla.
08.04.2009 | 15:26:49 | pco4 Reagovat
i30
Zdravim Vas, ako citam , tak bud ste narazili na zly kus, alebo je to troska prikraslene. Pocas 40 000 km sa vam na tom aute sere / pardon za vyraz/ asi vsetko. Aka je pravdepodobnost ze hociktora automobilka posklada takyto kus? Preco Vam menili pristrojovu dosku? - zaujimave.
Auto bolo vyrobene v Koreii, alebo v Nosoviciach? Mam tiez i30, sice nemam este tolko najazdene, ale pracujem v automotive. Mal som problem tiez s radenim spiatocky a 2 stupna , zatial sa to vyriesilo nastavenim lanovodov od paky a myslim , ze je to lepsie.U hyundaiov je problem ten , ze servisaci v autoriz. servisoch stoja za...../ najdu sa aj dobre, aby som nehadzal vsetko do jedneho vreca - klobuk dole /. Takze u noveho auta treba nieco len nastavit a potom vam auticko bude fungovat. Vo vasom priopade je to asi horsie pokial sa vam fakt toto vsetko babre ako pisete - zly kus. Su aj lepsie auta ako i 30, zavisi co ocakavate od auta a za kolko. i30 patri asi k tomu lepsiemu priemeru. Pozrite sa kolko ludi tu ma problemy s skodovkami , renaultami , citroenami, vw, atd. Vsetko zavis, kdo na aky kus narazi a kdo ho servisuje a ako. Pokial je problem s danym autom po roku tak ho treba vratit nech si ho nechaju, je to stale spotrebny material, sice drahy. Mimochodom znamy kupil C5 ma ju cca pol roka a uz bola v servise. Prajem Vam nech sa podari auto vratit a kupit auto menej poruchove. Pekny den
05.04.2009 | 09:02:11 | hugo Reagovat
Angel_M ještě navíc kecá. Hyundai Getz byl vyhodnocen jako páté nejspolehlivější vozidlo (před ním Porsche, Toyota, a pár dalších prémiových značek), takže kecy že hyundai je s Kiou na chvostu jsou bláboly zaujatého hlupáka. Navíc, kdyby něco věděl, tak nikdy nemůže házet do jednoho pytle Hyundai a Kiu.
02.04.2009 | 12:48:31 | Reagovat
pavol
suhlasim s vami. Angel_m je totalne zaujaty voci korejskym autam. A stale sem drbe nejake jeho anglicke relacie a statistiky. Mna vobec anglicko nezaujima. Zaujima ma slovensko a tu stale viac a viac vidim jazdit korejske auta a stale viac a viac ludi je spokojnych. Len treba sa na to pozerat objektivne a nezaujato.
02.04.2009 | 12:24:14 | visna Reagovat
Ahoj Angel_M
Už som si myslel, že ste ochoreli, ale evidentne ste so svojou alergiou na šikmookých v poriadku. Takmer vidím Vaše rozžiarené oči nad negatívnou recenziou. Prosím nestavajte sa do pozície vševedka. Je to nápadne zaujaté a hrozí, že Vás nikto nebude brať vážne.
01.04.2009 | 21:37:06 | Pavol Reagovat
Gramáč
To nesúvisí s krízou, v anglický štatistikách klesli za rok 2007 a 2008. Kia a Hyundai boli úplne na chvoste.
01.04.2009 | 16:45:14 | Angel_M Reagovat
Rozporuplnost
No ono je to s kvalitou Korejských vozů rozporuplné, v poslední době byla slýchána samá chvála, ale začínám narážet i na neskutečně nekvalitní nová vozidla. Možná to souvisí s ekonomickou krizí a tím snižování nákladů potažmo kvality. No uvidíme, zanedlouho se ukáže, jak moc se korejci zhoršily.
01.04.2009 | 09:30:23 | Gramáč Reagovat
Toto som už niekde vide,,,moment
....však to je ako naša Kia Ceed, čo sme mali doma. Presne rovnaký črep. Vidno, že su to rovnaké auta, iba značka je iná. Kórejcom upadla kvalita v posledných rokoch.
31.03.2009 | 23:53:56 | Angel_M Reagovat
auto
Myslim ze si natrafil na kus ktory bol testovany na testovacej drahe... tieto auta sa jazdia po malom okruhu s retardermi a roznymi druhmi povrchu a v co najvecsej rychlosti. potom sa spise protokol a autu sa stiahnu km a ide dalej do predaja ako nove. takto to praktizuju vsetky automobilky.
31.03.2009 | 19:51:18 | Jawaboy Reagovat