Rok výroby:2018Typ motoru:1.4 T-GDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:30 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:23. 2. 2019
Auto je nové a je denně v provozu. Tyto nové motory mají předepsné prohlídky po 15000km. Takže jsem v servisu každých 2,5 měsíce. Vůz je osazen 1,4 T-GDI. Super motor, pružný, rychlý. Spotřeba je normální. Když to člověk honí po dálnici tak přes 8 litrů, po okreskách si klidně vezme 5 litrů. Štve mě mnohem menší nádrž. Druhá generace měla přes 55 litrů. Nyní tam je maximálně 45 litrů. Tím pádem se výrazně snížil dojezd. Auto pěkně drží na silnici, je dost pohodlné, krásně tlumí nerovnosti, neuskakuje. Oproti minulé generaci ze zlepšil rejd. Ovšem dost výrazně se zhoršil výhled vzad. Ve vnitřním zpětném zrcátku není vidět nic. Jen asi 10 metrů za autem silnici. Zadní okno je dost nízko a dost skloněné. Jsem rád že se vrátily klasické ručičkové ukazatele teploty motoru a palivoměr. Rádio, to je super. Rychle jsem si zvykl na ten vytrčený panel. Super obrazovka pro zadní kameru, apple car play funguje taky na jedničku, hudba je celkem solidní. Udržování jízdy v pruhu je dost rozpoluplné. Nejlépe totiž funguje jen na dálnici při rychlosti kolem 140km/h. Jinak celkem trhá s volantem, když už ten volant člověk drží, tak se to se mnou pere. Už se mi stalo že to bezproblému přejelo na dálnici čáru mezi pruhy a ani to nehleslo. Nebo naopak při rozdělení pruhu to trhlo s volantem a odbočilo. Co mě dost překvapuje je automatická klimatizace. V předchozí generaci měla automatické odmlžování předního okna a to fungovalo velmi dobře. Tady tato funkce není. Tudíž musím vždy pustit ofuk čelního okna naplno. Automatické přepínání dálkových a tlumených světel je super, jen v zatáčce to trochu ignoruje protijedoucí vozidlo. Jinak až na drobnosti je tato generace uplně výborná, diametrální rozdíl v jízdě oproti předchozí generaci
Auto dojezdilo 20 září. 7 dní po konci záruky. V předešlém komentu jsem zmiňoval, že mi v roce 2021 měnili spojku. V srpnu 2022 se opět odebrala do věčných lovišť. Bylo to náhlé. Projevilo se to při průjezdu křižovatkou, kdy jakoby se zadrhl pedál, po dalším sešlápnutí už zůstal na zemi. Následoval odtah a kompletní výměna spojky na záruku. Letos z jara začal být problém s přehříváním motoru. Po 3 týdnech strávených v servisu vyměnili chladič pro klimu a trochu to pomohlo, ale né zcela. No a pak následoval večer 20.září a sjezd z jižní spojky do spořilovské. Pedál spojky opět zůstal na zemi. Následoval odtah na firmu a je to konečná, vzhledem k tomu že skončila záruka.
09.10.2023 | 20:30:27 | Petr Zeman
| 178.255.168.*Reagovat
Kolik je nájezd prosim
Dobrý den,
stale jezdí, prosím?
Děkuji za info.
Jan Chromeček
03.10.2023 | 11:49:40 | Jan Chromeček
| 85.160.61.*Reagovat
RE: Kolik je nájezd prosim
306000km a už bohužel nejezdí.
09.10.2023 | 21:08:22 | Petr Zeman
| 178.255.168.*Reagovat
212000km
Tak už mám s vozem najeto 212000km. Ve voze mi už dřív vyměnili servo řízení. To začalo vydávat zvuk, jako když točíte s elektromotůrkem ručně za hřídelku. Vše fungovalo, ale hluk byl už dost výrazný, tak jsem to reklamoval. Dále mi loni někdy v říjnu vyměnili na záruku komplet celou spojku. Jak se ochladilo, tak ráno jsem téměř nemohl zařadit a po rozjezdu jsem stejně řadil s obtížemi. Nakonec se ukázalo, že došlo k poškození gufera ve spojkovém válci, kdy unikla kapalina až do spojkové skříně a tam došlo k poškození lamely. Vše bylo vždy vyřešeno na záruku a promptně. Jinak jsem s vozem velmi spokojen. Motoricky je naprosto v pořádku, všechny prvky stále fungují plně k spokojenosti
20.02.2022 | 19:01:35 | Petr Zeman
| 178.255.168.*Reagovat
To máš služebáka na operák?S tím ročním nájezdem je benzín holej nesmysl.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai i30
306000km
Auto dojezdilo 20 září. 7 dní po konci záruky. V předešlém komentu jsem zmiňoval, že mi v roce 2021 měnili spojku. V srpnu 2022 se opět odebrala do věčných lovišť. Bylo to náhlé. Projevilo se to při průjezdu křižovatkou, kdy jakoby se zadrhl pedál, po dalším sešlápnutí už zůstal na zemi. Následoval odtah a kompletní výměna spojky na záruku. Letos z jara začal být problém s přehříváním motoru. Po 3 týdnech strávených v servisu vyměnili chladič pro klimu a trochu to pomohlo, ale né zcela. No a pak následoval večer 20.září a sjezd z jižní spojky do spořilovské. Pedál spojky opět zůstal na zemi. Následoval odtah na firmu a je to konečná, vzhledem k tomu že skončila záruka.
09.10.2023 | 20:30:27 | Petr Zeman | 178.255.168.* Reagovat
Kolik je nájezd prosim
Dobrý den,
stale jezdí, prosím?
Děkuji za info.
Jan Chromeček
03.10.2023 | 11:49:40 | Jan Chromeček | 85.160.61.* Reagovat
RE: Kolik je nájezd prosim
306000km a už bohužel nejezdí.
09.10.2023 | 21:08:22 | Petr Zeman | 178.255.168.* Reagovat
212000km
Tak už mám s vozem najeto 212000km. Ve voze mi už dřív vyměnili servo řízení. To začalo vydávat zvuk, jako když točíte s elektromotůrkem ručně za hřídelku. Vše fungovalo, ale hluk byl už dost výrazný, tak jsem to reklamoval. Dále mi loni někdy v říjnu vyměnili na záruku komplet celou spojku. Jak se ochladilo, tak ráno jsem téměř nemohl zařadit a po rozjezdu jsem stejně řadil s obtížemi. Nakonec se ukázalo, že došlo k poškození gufera ve spojkovém válci, kdy unikla kapalina až do spojkové skříně a tam došlo k poškození lamely. Vše bylo vždy vyřešeno na záruku a promptně. Jinak jsem s vozem velmi spokojen. Motoricky je naprosto v pořádku, všechny prvky stále fungují plně k spokojenosti
20.02.2022 | 19:01:35 | Petr Zeman | 178.255.168.* Reagovat
To máš služebáka na operák?S tím ročním nájezdem je benzín holej nesmysl.
23.02.2019 | 20:24:46 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat