Rok výroby:2009Typ motoru:1.4Stav km při koupi:6 kmStav km nyní:1 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:27. 2. 2010
O.k. Musím všetkých nadšených ľudí schladiť a predísť veľkému sklamaniu z tohoto "auta". Pretože je to odpad!!!! Bohužial jedno v rodine máme a...: Motor sa otrasne prehrieva. Jedného dňa roztaví palubnú dosku a kapotu. Dávajte si na to majzla už pri skúšobnej jazde. Nezmyselne krátke prevodové stupne. Už od 80kmh mám často pocit, že miesto 5 tam mám 4 (tak desne sa vytáča) . Motor má pocitovo silu ale.... NEZRÝCHĽUJE!!! Vskutočnosti od 90kmh je to vždy veľká lotéria či vôbec pridá a znemožňuje tak bezpečné predbiehanie. 130kmh = 4200 otáčok (9-11 l/100km)a hukot, z ktorého bolí hlava. Celkovo si myslím, že veľká časť kupujúcich (priznávam vrátane mňa) sa nechá oklamať plynulým nárastom otáčok a podmanivého vrčania, ktoré navodí pocit, že auto ide svižnejšie než v skutočnosti ide. Na konci toho pridávania čakám 130kmh pozriete na tachometer a tam je 90! PROSÍM VÁS „NEPOČÚVAJTE MOTOR“ ALE POZERAJTE NA TACHOMETER A OTÁČKOMER PRI SKÚŠOBNEJ JAZDE!!!!!!! Len tak poznáte skutočnú tvár tohto auta. Slabý posilovač riadenia a nezmyselné mäkký plynový pedál to už len celé priklincujú.
Ja sám jazdím našťastie v octavke 2.0 TDI a aj keď viem, že to nieje žiadny skvost. Tak tu i-30 roztrhá na kusy úplne vo všetkom, samozrejme okrem dieselového vrčania pri štarte za studena.
Moje doporučenie v tejto cenovej kategórii: Jedine polo 1.2 TSI - i30 iba ak jazdíte len po meste a za každú cenu potrebujete priestor a kufor z nižšej strednej.
Já se s hodnocením autora recenze naprosto shoduji. S autem jsem najezdit přes 100 tis. km a troufám si tvrdit, že je dobré tak do města či na krátké popojíždění, na dálnicích žere jak protržené. Při dnešní cenové politice Hyundai, kdy ceny jsou téměř totožné s konkurencí bych byl velice opatrný, si tuto značku pořizovat. Celkem slušně vybavený Rapid s 1,2 TSi vychází na 330 tis. Kč, jistě, nemá 10 airbagů, ale ty už nemá ani nová i30, dokonce ani automatickou klimu, kterou měla má verze komfort, za kterou jsem dal 316 tis. Kč. Taková C4 je snad cenově ještě výhodnější, zkuste se s ní někdy projet, zastánci Hyundai možná znění názor. Kdo s íčkem nechce jezdit do rozpadnutí, toho zamrzí výkupní cena!!! To se podívejte, za kolik se prodávají Octávie ve stejném stáří a srovnatelné výbavě. Brácha si pořizoval Octávii Tůrku 1,9 TDi (v zadních dveřích kličky, man. klima, dva airbagy ale sportovní paket) za stejné peníze jako jsem dal za íčko, jemu nabízeli výkupní cenu o 70 tis. vyšší!!! Za čtyři staré íčko jsem dostal 116 tis. a to byla nejvyšší nabídka ze tří. Za stejné (možná i menší) peníze, co bych dal za novou i30 jsem pořídil necelé dva roky staré Mondeo 1,6 TDCi (referentský vůz, najeto 40 tis. km). To je úplně jiné povození, ale srovnávat se to nedá, je to i jiná třída, ale dát ty samé prachy za novou i30 by mě mrzelo. Oproti i30 mi tam chybí pouze USB vstup. Hlavně do toho nedávejte LPG. Oprava motoru je velice drahá a nezaručuje dlouhé trvání. Svojí recenzi jsem dnes také přidal.
srovnavat naftu 2.0 TDI s benzinem 1.4 bez turba je uplnej nesmysl, proto vubec nechapu tuto recenzi
07.06.2013 | 21:33:09 | david
| 79.141.246.*Reagovat
pro ořežpruta
Chtěl bych jen tomu ořežprutovi vzkázat,že autor recenze mimo určitě není,jelikož mám spoustu známych,kteří pracují v Nošovicích,a někdy se ani oni nestačí divit....nikdy Korejce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mám známého, který má známého... Ti lidi v továrně jsou naštvaní myslím z logických důvodů. Nadruhou stranu se někteří chlubí na netu jak schválně ty auta při výrobě sabotují.. Jsem tady po dvou letech a za svým názorem si stále stojím. Nechť si každý udělá názor ze svých zkušeností. Kdo si myslí, že auta nekorejská jsou spolehlivá a komfortní, je to jeho názor. Nicméně dle velkého množství ohlasů na Korejce zejména v diskuzích to tipuji, že když Vám to stojí za to psát negativní příspěvky, musí Vás ta auta hodně zajímat. Jinak by jste po nich ani neštěkli...Mne by samotného nenapadlo se vyjadřovat k nějakému braku. Ale je to jen můj názor.
zdravim vas vsetkych, aj ja mam skusenosti s tymto autom a myslim si, ze kvalita zodpoveda cene - je to predsa jedno s najlacnejsich /ak nie/ aut tejto triedy. Za vyhody povazujem : celkom slusny vnut. priestor, bezpec. prvky, velmi dobru svietivost svetlometov, pekne a prehladne podsvietenie palubovky, auto dobre sedi na ceste-multilink vzadu, slusne brzdy. Za nevyhody povazujem : velmi citlive riadenie /jemne a gumenne..-vw,skoda, ci ford su niekde uplne inde.../, chod rychl. paky /pocut neprijemne cuknutie/, strasne zle sa cistia tvrde plasty v interieri /zostavaju flaky/, a hlavne slaby motor - je vysokootackovy a tak ho treba vytacat...do 2500 ot. ide ako stara S 105, ale potom uz taha /inac sksal som aj mazdu 3, r.2008, 1.6, 63kw...a isla este horsie..:(..bola draha a malo priestoru.../.- ak chcete jazdit bezpecne, tak to drzat 3000-4500 otacok /uz velky hluk v kabine...hoci pre mna prijemny zvuk..nie vsak dlhodobo...:)../...inac pri predbiehani velky pozor!..nemusi to vzdy vyjst..:( Moje zhrnutie : maximalka 185km/h /len to trva.../, spotreba cca 7-8l,....no v tejto cenovej relacii asi lepsie nenajdete,/ ale nevolil by som asi tento motor / - keby som mal cenovy strop napr. do 10000eur, tak radsej 2-rocny golf, focus, ci civic...este v pohode v zaruke..a s nimi sa to uz da uzit:)))) To boli moje skusenosti /moment. to auto uz nepouzivam/ - snazil som sa byt nezavisly....a prajem vela stastnych km..na comkolvek jazdite..:)
Ja by som to už nebral. Kúpil som a chcem sa toho zbaviť. Plechy ako z papiera. Preliačiny od pásov. To na inom aute nenajdete. No schválne skúste to nájsť na inom auto. Spotreba na dialnici ako tank. Na dialnici to žerie veľa, medzi 120 a 140 km/h to huči ako motorová píla. Neviem kde sudruhovia z Koree urobili chybu keď do tej prevodovky dali také male prevody.Inak do mesta je to OK na 4. supni 50km/h. Lenze nie kazdy jazdi iba po meste. 1.4 nebrať v žiadnom prípade len ak bude zadarmo.
Jasně, dávám ti za pravdu. U mně nakonec rozhodovala cena. Proti Škodě nic nemám. Být Octavia srovnatelné výbavy a motorizace za stejnou cenu, asi bych ji dal přednost.
Ale 90% pro koupi je jeho cena.Kdybys měl na Octavii tak by sis jí koupil.A ty rozdíly v cenách už nejsou takový.Dneska je to to zhruba na stejno i když Octavia je o kousek dražší,ale dá se dohodnout sleva.
Narozdíl od recenzenta jsem vlastníkem i30CW a v práci mám služební Octavii II 1,9TDi liftback. Mohu tedy také porovnávat. Ikdyž ne motory. Každé z aut má klady i zápory. Rozhodně pokud za vůz připlatím zhruba o 100 - 200tis. více, očekávám přečíslení aspoň o jednu třídu, což se v tomto případě nekoná Recenze je napsána s úmyslem vůz poškodit, ale nebudu to klučinovi vyvracet. Naštěstí spousta lidí má zdravý rozum a oba vozy si při zkušební jízdě vyzkouší. Já bych si tento vůz nebo Ceeda koupil opět.
Ještě mě vadí,že tam nedávaj ESP ani u vyšších výbav ani za příplatek,když u konkurence to je skoro v základu.Jinak nikdo neříká,že to je špatný auto.Pro cestující místa habaděj na úkor malýho kufru.
Tiež mám tu recenziu na i30. Snažil som sa opísať pocity a postrehy z auta objektívne. Možno niekto z čitateľov sa rozhoduje nad obmenou vozového parku,resp. kúpou nového auta, tak prečo neprispieť. Možno bude rozhodovanie jednoduchšie, predsalen čísla na papieri nevravia nič o jazdných vlastnostiach, praktickosti auta.
Dnes je konkurencia ťažká a v tejto triede obzvlášť. Ponuka na trhu je obrovská, automobilky sa predbiehajú v akciách (diesel za cenu benzínu, pneumatiky zdarma a pod.)
i30 vlastním od 8/2008, najazdil som doteraz 38 000 km a bez jediného problému. O 2 týždne ma čaká 2.servisná prehliadka a zase to bude iba olej, filtre, ...
Keby som sa mal rozhodovať dnes, že aké auto kúpiť, tak by som kúpil i30 znovu. Pomer cena/výkon (úžitková hodnota) je v tejto triede najlepšia. Asi aj s tým istým motorom čo mám (1,4 80 kW). Úplne postačuje na jazdu v meste alebo po okreskách. Dych však nestráca ani na dialnici, ale vypýta si viac benzínu. Pri 130 km/hod. točí takmer 4 000 ot./min.
Je zaujimave ako z hodnotenia auta nakoniec skoncime iba pri kufre. Chapem rodiny s detmi, nase prve auto bola hyundai elantra s kufrom 420 l, ktory nam uplne postacova a parkrat ho vyuzil aj svagor pri ceste do bulharsak s 2 detmi. Suhlasim s nazorom yz tu prezentovynym , cim vacsi kufor tak tahjam so sebov viacej veci , ktore potom ani nevyuzijete. Kufor sa da riesit aj stresnym nosicom a kdo fakt potrebuje velky kufor tak potom oktavka je ta vhodna volba. Hodnotenie auta nie je iba o velkom kufre a ako pise recezent oktavka porazi i 30 vo vsetkych smeroch - podla neho. Co je problem danych recenzii na tejto webovej stranke, ze niekdo napise 15 riadkov ako je auto zle, nezhodnoti klady a zapory daneho auta z casti objektivne v porovnani s tim co sa mu paci napr. viacej a nasledne prispievatelia sa ob´medzia na jednu napr. kufor , alerbo sa upne odklonia od temy. Dakujem vsetkym recenzistom , aj prispievatelom , ktory sa snazia pisat k teme a snazia sa hodnotit auta objektivne ci uz kladne , alebo zaporne, dan stranka by nam mala pomoct ziskat prakticke skusenosti s danymi autami a je to jedno ci to bude i 30 , alebo oktavka ci honda. prajem vam peknu nedelu.
Je fakt, že lidi tahají na dovolenou čím dál víc zbytečností. Uvažoval bych asi podobně: mám velkej kufr, tak proč ho nevyužít? Každej se asi naučí balit na dovolenou podle toho, jak velký má zavazadlový prostor. Když nemám kombi, tak houpací kůň a dvoumetrovej plyšovej medvěd pro děcka holt zůstanou doma. Každopádně je ale velkej kufr výhoda- pokud není příliš na úkor místa pro cestující.
Já byl někdy před 10 lety několikrát se svým bývalým WV Polo v CHorvatsku na dovolené v 4 lidech na palubě.Polo mělo tuším kufr 260 l.Vše co bylo potřeba jsme naložili.Pak jednou na 14 dnů opět v té samé zemi s Astrou G -kufr tuším 370 l- vůbec jsem nepocitoval potřebu většího zavazadelníku.Takže potřeba velikosti kufru na dovolenou je diskutabilní.Poslední roky využíváme leteckou přepravu a pro 12 dení pobyt v Egyptě pro 2 osoby nám stačí 1střední a 1 malý kufr.Do CHorvatska autem nám stačí 1 kufr a pár drobností,řízky ani pecny chleba nevozím.Jezdím na dovolenou ne vyvařovat,takže nechápu co to lidi sebou tahají.Asi náhradní díly.
Komu je kufr v I 30 kombi malý, může volit i třeba Kiu Ceed SW,má 534 l, což není o moc méně, než u Oktávky. Navíc je do něj výborný přístup. V I 30 musí být logicky zase více místa pro cestující. Já jsem zkoušel Oktávku i Ceeda (I 30 ne), a musím říct, že Ceed je na tuto třídu úžasně prostorný-cítil jsem tam více místa než v Oktávce. S prostorem sem neměl problém vepředu ani vzadu, a to mám 190 cm a 100 kg.
Tak kufr je u I30 kombi je asi jako u Peugeotu 206 kombi takže k ničemu.Přeci když kupuju kombi nižší střední třídy,tak chci aby to mělo pořádnej kufr a jsem zastáncem teorie do většího auta dáš míň věcí vždycky,ale do menšího víc nikdy a na dovolenou s rodinou s vozejkem je trošku nesmysl.
Neni moc lidí,co převážej v kufru půlku baráku... Na větší náklad -vozík za auto,jinak klasickej kufr v kombíku bohatě stačí-teda pokud nemáte manželku nebo přítelkyni takovou zrůdu,že musí vozit další tva kufry malování,líčidel,a make-upu na xicht...
Co já vím tak revizák na hasičáky vždycky zkusí jejtli funguje a přelepí nálepku.Nikdy se nestalo,že by ho měnil. S Octavií jsem jezdil a s I30 ne,ale seděl jsem v ní.Když jsem viděl ten pidikufr u kombi tak tím seznámení s tímhle vozem pro mě skončilo.
Co si myslíte? Jako se má měnit hasící přístroj,atd... -myslíte,že životnost patrony,co nafukuje v autě airbag je po celou dobu životnosti auta,nebo se taky musí po "pár" letech měnit,jako všechno v čem je nějaký "plyn",atd ??????????????????????
Ja neporovnavam oktavku s1,6 s i30 s 1,4 , do oktavky sa tiez dava 1,4 tak tu mozeme porovnat s i301,4 a i 30 -1,6 porovnat s 1,6 z oktavky. Ci sa u nas kupuje hlavne oktavka, v amerika sa viacej kupuje hyunadi s kiou, takze je to diskutabilne. Oktavka je tiez dobre auto podla mna , ale donedavna sa predavaklo za nekrestanske peniazea aj teraz to nie je az tak lacne auto v porovnani s kvalitou. Ano, papierovo 1,4 i30 vyzera pekne, ale ani prax nie je az taka zla ako tvrdite. Spotrebu mam v priemere od nova 7 l . Jazdili ste vobec s i30? lebo ja s oktavkou ano. Pekny den
Myslím taky,že 1,4 je taky pěkně nafouklá bublina.Na papíře to vypadá hezky,ale praxe bude taky trochu jinde.Na prdlání kolem komína to stačí,ale do kombi a na delší štreky s naloženým autem to bude žrát víc jak 1,6 a když to srovnáš s 1,6 Octavií tak to je cenově hodně blízko i když motor v Octavii je už staršího data zato spolehlivej.Octavia je u nás nejprodávanější auto a je bezpochyby kvalitnější než Hyunday i když za jednu dvě generace ji třeba korejci předeženou.Dělaj hodně velký pokroky.
Ano, oktavka si viacej drzi cenu ako hyundai, ale netreba zabudnut na cenovy rozdiel aj pri kupe noveho auta oktavia verzus i 30, takze v konecnom dosledku nie je tam priepastny rozdiel. Vela ludi potrebuje velky kufor 3 x do roka a preto si mysli, ze ho musi vozit aj cely rok so sebou co je pripad oktavky. Ale ako som uz pisal oktavka ma lepsie radenie, kufor atd. I 30 je z vnutra vatsia, je tam lepsia 1,4, atd. Ale aj tak si myslim , ze nie je medzi nimi priepastny rozdiel ako pise recezent, ktory nevie porovnat porovnatelne / 2,0l s 1,4 l napr. /. Kazdy jazdime v tom na co mame a co sa nam paci. pekny den
Ale většina 5.rychlostních benzíňáků aut točí při 130 okolo 4000 ot . Dokonce i některé mnohem větší objemy a třídy. Pokud by jsi tam chtěl 3000 ot. , auto by muselo vážit daleko pod tunu, jinak by to už nejelo. Jo a přečti si manuál k autu kdy máš řadit, aby jsi v autě neuhořel, a potom i trochu zpomalíš globální oteplováníčko....
1,4 zrýchľuje dosť citeľne. Jasné, že pri 2500 ot. nie je čo očakávať, ale pri 4000 a viac ide ako raketa. Veľmi veľa áut som potrápil práve s touto 1,4-kou. Že octavia roztrhá i30 na kusy vo všetkom ? Nesúhlasím. Octavia vyhráva jedine čo do veľkosti kufra. Inak, i30 má lepšiu výbavu (u octavie je aj zadný stierač za príplatok), lepší vnútorný priestor, lepšiu spoľahlivosť a nekradne sa ! Samozrejme je o tisíce eur lacnejší. Tak v čom je tá octavia lepšia ? Nevidím jediný dôvod uprednostniť ju pred i30.
- kvalita materiálů - zavazadlový prostor - antikorozní ochrana - bezpečnost (robustnost) - pružnější motory - servisní síť - nadčasový design
Stačí? Pro mě dostatečné výhody octavie proti Hyundai. Ten má jen a pouze módnější tvary, nekrade se (zatím), a má větší vnitřní prostor pro posádku. nic víc.
Nevim,kterej zakomplexovanej mamrd (jinak recenzenta nazvat nejde) psal,ale i30ka je úpně v pohodě,a na denní ježdění bohatě stačí!A že od 90ti nezrychluje?!?!Buďto si měl zataženou ručku,nebo si měl pod plynovim pedálem zaseklou knížku do školky!Takovou debilovinu napsat-to může jenom kokot!!!Od 90ti ti zrychluje i favorit!Nebo si chtěl mít z 90ti rychlost 130 za 5 sekund?!Nebo co?! TAHLE RECENZE JE JEDEN VELKEJ BLÁBOL VYPATLANÝHO RECENZENTA-URČITĚ NĚJAKÝHO ZÁVISTIVÝHO DEBÍLKA!!!! HOW-domluvil sem!!!!!!!!!!!!!!
čítal, akurát, že o tom písal syn majiteľa, tiež na i30. Žeby nový spôsob boja s konkurenciou? . Aj som písal odpoveď, nechce sa mi to písať znovu...:((
Modely produkované škodovkou jsou prý stále srovnatelnější s vozy značky Volkswagen, navíc jsou levnější, což poškozuje právě prodej jiných značek Volkswagenu. Časopis například uvádí, že vedení Volkswagenu bylo naštvané, když ve srovnání automagazínu Auto Bild škodovácký superb předčil VW Passat. Spiegel napsal, že superb nabízí jednoduše více za méně peněz. Co se týče kvality, tak Auto Bild zkonstatoval, že jen těžko se hledají rozdíly. Nutné je dodat, že škodovka patří pod křídla Volkswagen již od roku 1991, česká firma tak již dlouho využívá německé technologie. A nejen to, i vybavení a interiér se kvalitou sbližují. Navíc superb je o několik tisíc eur levnější než passat. /* */
Cafko, konecne niekdo , kdo sa snazi pozriet realne na posudzovanie aut. P.S ani pre mna nie je i 30 ikona, ale ked som sa pozrel pri kupe auta na ucet a vyber co som si mohol dovolit tak mi ostala i30 , auriska, , popripade bravo v tej istej treide - kupovane v 2008. pekny vecer
i30 není pro mě ikona,ale: -motor se přehřívá? - zařaď taky někdy trojku,čtverku nebo pětku. -motor točí? - ano není to dehťák na kterej seš evidentně zvyklej -při 130ti, že tě v něm bolí hlava? na Audi to samože nemá, ale s tou ochcávkou se dá klidně ještě srovnat -u posilovače jsem častěji četl, že je spíš přeposilovanej, ale OK. -okta,že i30ku roztrhá ÚPLNĚ ve všem? - určitě ne, ale s koncernovýme fandama se tady hádat nebudu -Polo 1,2 TSI to mně rozesmálo asi nejvíc (už jen to srovnání ve velikosti)
Uz som pisal ohlas na tvoje tvrdenia v inej recenzii. ´´Paci ´´sa mi ako vies porovnavat 2l diesel s 1,4 l benzinom , alenbo benzin bez turba a benzinom s turbom.Skoda , ze si nepridal superb 1,8 TFSI a uz by to bolo cele. Mam nazor , ze by bolo vhodne porovnavat porovnatelne motory a nie skakat po celej skale motorov - objemovo. Vlastnim i30 1,4 benzin, nie je to najlepsie auto v danej triede, ale ani najhorsie, ako ho tu vykreslujes.Myslim , ze na 1,4 bez turba, to nie je zly motor. Zaujimave su tvoje hodnoty spotreby a ze motor netaha, keby som mal jazdit s 9 - 11 l tak asi cely cas drzim otacky v rozmedzi 5500 -6000. Jazdil ste s nejakou inou hladkou 1,4 od inych znaciek? Posilnovac riadenia vobec nie je slaby, skor by som povedal , ze nie je citit odozvu od vozovky, pokial by bol silnejsi , necitili by ste uz vobec nic.Mne sa napriklad paci Lancer, alebo civic, ale cena je uz zase niekde inde. Trosku mam pocit , ze ste zmlsany motorom 2TDI a to iste by ste chceli od 1.4. Mam moznost dost pravidelne jazdit superba 1,8 TFSI a tato masinka ide dost slusen , ale ked si presadnem do mojej i 30 tak si musim uvedomit , ze pod kapotou nie je 1,8 ale 1,4. S i 30 sme spokojny, hoci su aj veci ktore by som jej mohol vytknut. Vela stastnych km.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai i30
Já se s hodnocením autora recenze naprosto shoduji. S autem jsem najezdit přes 100 tis. km a troufám si tvrdit, že je dobré tak do města či na krátké popojíždění, na dálnicích žere jak protržené. Při dnešní cenové politice Hyundai, kdy ceny jsou téměř totožné s konkurencí bych byl velice opatrný, si tuto značku pořizovat. Celkem slušně vybavený Rapid s 1,2 TSi vychází na 330 tis. Kč, jistě, nemá 10 airbagů, ale ty už nemá ani nová i30, dokonce ani automatickou klimu, kterou měla má verze komfort, za kterou jsem dal 316 tis. Kč. Taková C4 je snad cenově ještě výhodnější, zkuste se s ní někdy projet, zastánci Hyundai možná znění názor. Kdo s íčkem nechce jezdit do rozpadnutí, toho zamrzí výkupní cena!!! To se podívejte, za kolik se prodávají Octávie ve stejném stáří a srovnatelné výbavě. Brácha si pořizoval Octávii Tůrku 1,9 TDi (v zadních dveřích kličky, man. klima, dva airbagy ale sportovní paket) za stejné peníze jako jsem dal za íčko, jemu nabízeli výkupní cenu o 70 tis. vyšší!!! Za čtyři staré íčko jsem dostal 116 tis. a to byla nejvyšší nabídka ze tří. Za stejné (možná i menší) peníze, co bych dal za novou i30 jsem pořídil necelé dva roky staré Mondeo 1,6 TDCi (referentský vůz, najeto 40 tis. km). To je úplně jiné povození, ale srovnávat se to nedá, je to i jiná třída, ale dát ty samé prachy za novou i30 by mě mrzelo. Oproti i30 mi tam chybí pouze USB vstup.
Hlavně do toho nedávejte LPG. Oprava motoru je velice drahá a nezaručuje dlouhé trvání. Svojí recenzi jsem dnes také přidal.
04.09.2013 | 09:06:24 | Bobisimo | 193.179.124.* Reagovat
srovnavat naftu 2.0 TDI s benzinem 1.4 bez turba je uplnej nesmysl, proto vubec nechapu tuto recenzi
07.06.2013 | 21:33:09 | david | 79.141.246.* Reagovat
pro ořežpruta
Chtěl bych jen tomu ořežprutovi vzkázat,že autor recenze mimo určitě není,jelikož mám spoustu známych,kteří pracují v Nošovicích,a někdy se ani oni nestačí divit....nikdy Korejce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10.06.2010 | 21:24:10 | mund Reagovat
RE: pro ořežpruta
Mám známého, který má známého...
Ti lidi v továrně jsou naštvaní myslím z logických důvodů. Nadruhou stranu se někteří chlubí na netu jak schválně ty auta při výrobě sabotují..
Jsem tady po dvou letech a za svým názorem si stále stojím.
Nechť si každý udělá názor ze svých zkušeností. Kdo si myslí, že auta nekorejská jsou spolehlivá a komfortní, je to jeho názor. Nicméně dle velkého množství ohlasů na Korejce zejména v diskuzích to tipuji, že když Vám to stojí za to psát negativní příspěvky, musí Vás ta auta hodně zajímat. Jinak by jste po nich ani neštěkli...Mne by samotného nenapadlo se vyjadřovat k nějakému braku. Ale je to jen můj názor.
29.02.2012 | 07:57:32 | ořežprut | 85.163.222.* Reagovat
RE: pro ořežpruta
Jasné...schválne sabotujú... to hovor tým, ktorí seno žerú. Že sa nehanbíš, somár.
29.02.2012 | 09:07:37 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
kvalita=cene
zdravim vas vsetkych, aj ja mam skusenosti s tymto autom a myslim si, ze kvalita zodpoveda cene - je to predsa jedno s najlacnejsich /ak nie/ aut tejto triedy.
Za vyhody povazujem : celkom slusny vnut. priestor, bezpec. prvky, velmi dobru svietivost svetlometov, pekne a prehladne podsvietenie palubovky, auto dobre sedi na ceste-multilink vzadu, slusne brzdy.
Za nevyhody povazujem : velmi citlive riadenie /jemne a gumenne..-vw,skoda, ci ford su niekde uplne inde.../, chod rychl. paky /pocut neprijemne cuknutie/, strasne zle sa cistia tvrde plasty v interieri /zostavaju flaky/, a hlavne slaby motor - je vysokootackovy a tak ho treba vytacat...do 2500 ot. ide ako stara S 105, ale potom uz taha /inac sksal som aj mazdu 3, r.2008, 1.6, 63kw...a isla este horsie..:(..bola draha a malo priestoru.../.- ak chcete jazdit bezpecne, tak to drzat 3000-4500 otacok /uz velky hluk v kabine...hoci pre mna prijemny zvuk..nie vsak dlhodobo...:)../...inac pri predbiehani velky pozor!..nemusi to vzdy vyjst..:(
Moje zhrnutie : maximalka 185km/h /len to trva.../, spotreba cca 7-8l,....no v tejto cenovej relacii asi lepsie nenajdete,/ ale nevolil by som asi tento motor / - keby som mal cenovy strop napr. do 10000eur, tak radsej 2-rocny golf, focus, ci civic...este v pohode v zaruke..a s nimi sa to uz da uzit:))))
To boli moje skusenosti /moment. to auto uz nepouzivam/ - snazil som sa byt nezavisly....a prajem vela stastnych km..na comkolvek jazdite..:)
12.05.2010 | 00:04:40 | pipo Reagovat
Nebrať súhlasím
Ja by som to už nebral. Kúpil som a chcem sa toho zbaviť. Plechy ako z papiera. Preliačiny od pásov. To na inom aute nenajdete. No schválne skúste to nájsť na inom auto. Spotreba na dialnici ako tank. Na dialnici to žerie veľa, medzi 120 a 140 km/h to huči ako motorová píla. Neviem kde sudruhovia z Koree urobili chybu keď do tej prevodovky dali také male prevody.Inak do mesta je to OK na 4. supni 50km/h. Lenze nie kazdy jazdi iba po meste. 1.4 nebrať v žiadnom prípade len ak bude zadarmo.
05.05.2010 | 16:36:39 | Miro Reagovat
Re:
Jasně, dávám ti za pravdu. U mně nakonec rozhodovala cena. Proti Škodě nic nemám. Být Octavia srovnatelné výbavy a motorizace za stejnou cenu, asi bych ji dal přednost.
30.03.2010 | 12:39:09 | ořežprut Reagovat
Ale 90% pro koupi je jeho cena.Kdybys měl na Octavii tak by sis jí koupil.A ty rozdíly v cenách už nejsou takový.Dneska je to to zhruba na stejno i když Octavia je o kousek dražší,ale dá se dohodnout sleva.
29.03.2010 | 14:39:49 | Jirka Reagovat
Autor je mimo
Narozdíl od recenzenta jsem vlastníkem i30CW a v práci mám služební Octavii II 1,9TDi liftback. Mohu tedy také porovnávat. Ikdyž ne motory. Každé z aut má klady i zápory. Rozhodně pokud za vůz připlatím zhruba o 100 - 200tis. více, očekávám přečíslení aspoň o jednu třídu, což se v tomto případě nekoná Recenze je napsána s úmyslem vůz poškodit, ale nebudu to klučinovi vyvracet. Naštěstí spousta lidí má zdravý rozum a oba vozy si při zkušební jízdě vyzkouší. Já bych si tento vůz nebo Ceeda koupil opět.
29.03.2010 | 11:24:41 | ořežprut Reagovat
Ještě mě vadí,že tam nedávaj ESP ani u vyšších výbav ani za příplatek,když u konkurence to je skoro v základu.Jinak nikdo neříká,že to je špatný auto.Pro cestující místa habaděj na úkor malýho kufru.
26.03.2010 | 17:43:03 | Jirka Reagovat
i30
Tiež mám tu recenziu na i30. Snažil som sa opísať pocity a postrehy z auta objektívne. Možno niekto z čitateľov sa rozhoduje nad obmenou vozového parku,resp. kúpou nového auta, tak prečo neprispieť. Možno bude rozhodovanie jednoduchšie, predsalen čísla na papieri nevravia nič o jazdných vlastnostiach, praktickosti auta.
Dnes je konkurencia ťažká a v tejto triede obzvlášť. Ponuka na trhu je obrovská, automobilky sa predbiehajú v akciách (diesel za cenu benzínu, pneumatiky zdarma a pod.)
i30 vlastním od 8/2008, najazdil som doteraz 38 000 km a bez jediného problému. O 2 týždne ma čaká 2.servisná prehliadka a zase to bude iba olej, filtre, ...
Keby som sa mal rozhodovať dnes, že aké auto kúpiť, tak by som kúpil i30 znovu. Pomer cena/výkon (úžitková hodnota) je v tejto triede najlepšia. Asi aj s tým istým motorom čo mám (1,4 80 kW). Úplne postačuje na jazdu v meste alebo po okreskách. Dych však nestráca ani na dialnici, ale vypýta si viac benzínu. Pri 130 km/hod. točí takmer 4 000 ot./min.
26.03.2010 | 15:47:48 | vlado1979 Reagovat
kufor
Je zaujimave ako z hodnotenia auta nakoniec skoncime iba pri kufre. Chapem rodiny s detmi, nase prve auto bola hyundai elantra s kufrom 420 l, ktory nam uplne postacova a parkrat ho vyuzil aj svagor pri ceste do bulharsak s 2 detmi. Suhlasim s nazorom yz tu prezentovynym , cim vacsi kufor tak tahjam so sebov viacej veci , ktore potom ani nevyuzijete. Kufor sa da riesit aj stresnym nosicom a kdo fakt potrebuje velky kufor tak potom oktavka je ta vhodna volba. Hodnotenie auta nie je iba o velkom kufre a ako pise recezent oktavka porazi i 30 vo vsetkych smeroch - podla neho. Co je problem danych recenzii na tejto webovej stranke, ze niekdo napise 15 riadkov ako je auto zle, nezhodnoti klady a zapory daneho auta z casti objektivne v porovnani s tim co sa mu paci napr. viacej a nasledne prispievatelia sa ob´medzia na jednu napr. kufor , alerbo sa upne odklonia od temy. Dakujem vsetkym recenzistom , aj prispievatelom , ktory sa snazia pisat k teme a snazia sa hodnotit auta objektivne ci uz kladne , alebo zaporne, dan stranka by nam mala pomoct ziskat prakticke skusenosti s danymi autami a je to jedno ci to bude i 30 , alebo oktavka ci honda. prajem vam peknu nedelu.
21.03.2010 | 09:58:17 | hugo Reagovat
Tak kdo má děti chápe,kdo nemá pochopí časem.Kočár vozit na zahrádce jako ve stodváce se dnesku už opravdu nenosí.
20.03.2010 | 22:02:35 | Jirka Reagovat
Je fakt, že lidi tahají na dovolenou čím dál víc zbytečností. Uvažoval bych asi podobně: mám velkej kufr, tak proč ho nevyužít? Každej se asi naučí balit na dovolenou podle toho, jak velký má zavazadlový prostor. Když nemám kombi, tak houpací kůň a dvoumetrovej plyšovej medvěd pro děcka holt zůstanou doma. Každopádně je ale velkej kufr výhoda- pokud není příliš na úkor místa pro cestující.
20.03.2010 | 21:12:12 | marne Reagovat
Já byl někdy před 10 lety několikrát se svým bývalým WV Polo v CHorvatsku na dovolené v 4 lidech na palubě.Polo mělo tuším kufr 260 l.Vše co bylo potřeba jsme naložili.Pak jednou na 14 dnů opět v té samé zemi s Astrou G -kufr tuším 370 l- vůbec jsem nepocitoval potřebu většího zavazadelníku.Takže potřeba velikosti kufru na dovolenou je diskutabilní.Poslední roky využíváme leteckou přepravu a pro 12 dení pobyt v Egyptě pro 2 osoby nám stačí 1střední a 1 malý kufr.Do CHorvatska autem nám stačí 1 kufr a pár drobností,řízky ani pecny chleba nevozím.Jezdím na dovolenou ne vyvařovat,takže nechápu co to lidi sebou tahají.Asi náhradní díly.
20.03.2010 | 20:07:39 | Reagovat
Komu je kufr v I 30 kombi malý, může volit i třeba Kiu Ceed SW,má 534 l, což není o moc méně, než u Oktávky. Navíc je do něj výborný přístup. V I 30 musí být logicky zase více místa pro cestující. Já jsem zkoušel Oktávku i Ceeda (I 30 ne), a musím říct, že Ceed je na tuto třídu úžasně prostorný-cítil jsem tam více místa než v Oktávce. S prostorem sem neměl problém vepředu ani vzadu, a to mám 190 cm a 100 kg.
20.03.2010 | 19:57:00 | marne Reagovat
Tak kufr je u I30 kombi je asi jako u Peugeotu 206 kombi takže k ničemu.Přeci když kupuju kombi nižší střední třídy,tak chci aby to mělo pořádnej kufr a jsem zastáncem teorie do většího auta dáš míň věcí vždycky,ale do menšího víc nikdy a na dovolenou s rodinou s vozejkem je trošku nesmysl.
20.03.2010 | 17:48:24 | Jirka Reagovat
U airbagu se těžko zkusí,jestli jde-a když se to zkusí,tak jenom jednou,a musíš ho měnit...
20.03.2010 | 14:43:10 | Pepe Reagovat
Neni moc lidí,co převážej v kufru půlku baráku...
Na větší náklad -vozík za auto,jinak klasickej kufr v kombíku bohatě stačí-teda pokud nemáte manželku nebo přítelkyni takovou zrůdu,že musí vozit další tva kufry malování,líčidel,a make-upu na xicht...
20.03.2010 | 14:42:19 | Pepe Reagovat
Co já vím tak revizák na hasičáky vždycky zkusí jejtli funguje a přelepí nálepku.Nikdy se nestalo,že by ho měnil.
S Octavií jsem jezdil a s I30 ne,ale seděl jsem v ní.Když jsem viděl ten pidikufr u kombi tak tím seznámení s tímhle vozem pro mě skončilo.
20.03.2010 | 14:35:21 | Jirka Reagovat
...a teď z jiného soudku...
Co si myslíte?
Jako se má měnit hasící přístroj,atd... -myslíte,že životnost patrony,co nafukuje v autě airbag je po celou dobu životnosti auta,nebo se taky musí po "pár" letech měnit,jako všechno v čem je nějaký "plyn",atd ??????????????????????
20.03.2010 | 13:46:59 | Reagovat
jirka
Ja neporovnavam oktavku s1,6 s i30 s 1,4 , do oktavky sa tiez dava 1,4 tak tu mozeme porovnat s i301,4 a i 30 -1,6 porovnat s 1,6 z oktavky. Ci sa u nas kupuje hlavne oktavka, v amerika sa viacej kupuje hyunadi s kiou, takze je to diskutabilne. Oktavka je tiez dobre auto podla mna , ale donedavna sa predavaklo za nekrestanske peniazea aj teraz to nie je az tak lacne auto v porovnani s kvalitou. Ano, papierovo 1,4 i30 vyzera pekne, ale ani prax nie je az taka zla ako tvrdite. Spotrebu mam v priemere od nova 7 l . Jazdili ste vobec s i30? lebo ja s oktavkou ano. Pekny den
20.03.2010 | 13:43:35 | hugo Reagovat
Myslím taky,že 1,4 je taky pěkně nafouklá bublina.Na papíře to vypadá hezky,ale praxe bude taky trochu jinde.Na prdlání kolem komína to stačí,ale do kombi a na delší štreky s naloženým autem to bude žrát víc jak 1,6 a když to srovnáš s 1,6 Octavií tak to je cenově hodně blízko i když motor v Octavii je už staršího data zato spolehlivej.Octavia je u nás nejprodávanější auto a je bezpochyby kvalitnější než Hyunday i když za jednu dvě generace ji třeba korejci předeženou.Dělaj hodně velký pokroky.
20.03.2010 | 13:03:06 | Jirka Reagovat
jirka
Ano, oktavka si viacej drzi cenu ako hyundai, ale netreba zabudnut na cenovy rozdiel aj pri kupe noveho auta oktavia verzus i 30, takze v konecnom dosledku nie je tam priepastny rozdiel. Vela ludi potrebuje velky kufor 3 x do roka a preto si mysli, ze ho musi vozit aj cely rok so sebou co je pripad oktavky. Ale ako som uz pisal oktavka ma lepsie radenie, kufor atd. I 30 je z vnutra vatsia, je tam lepsia 1,4, atd. Ale aj tak si myslim , ze nie je medzi nimi priepastny rozdiel ako pise recezent, ktory nevie porovnat porovnatelne / 2,0l s 1,4 l napr. /. Kazdy jazdime v tom na co mame a co sa nam paci. pekny den
20.03.2010 | 12:47:26 | hugo Reagovat
Ale většina 5.rychlostních benzíňáků aut točí při 130 okolo 4000 ot . Dokonce i některé mnohem větší objemy a třídy. Pokud by jsi tam chtěl 3000 ot. , auto by muselo vážit daleko pod tunu, jinak by to už nejelo. Jo a přečti si manuál k autu kdy máš řadit, aby jsi v autě neuhořel, a potom i trochu zpomalíš globální oteplováníčko....
20.03.2010 | 11:23:55 | Pepa Reagovat
Pro mnoho lidí je velkej kufr argument číslo jedna.I30 v kombi má parodii na kufr.Octavia si drží cenu při dalším prodeji a korejci rychle klesaj.
20.03.2010 | 10:35:47 | Jirka Reagovat
i30
1,4 zrýchľuje dosť citeľne. Jasné, že pri 2500 ot. nie je čo očakávať, ale pri 4000 a viac ide ako raketa. Veľmi veľa áut som potrápil práve s touto 1,4-kou.
Že octavia roztrhá i30 na kusy vo všetkom ? Nesúhlasím. Octavia vyhráva jedine čo do veľkosti kufra. Inak, i30 má lepšiu výbavu (u octavie je aj zadný stierač za príplatok), lepší vnútorný priestor, lepšiu spoľahlivosť a nekradne sa ! Samozrejme je o tisíce eur lacnejší. Tak v čom je tá octavia lepšia ?
Nevidím jediný dôvod uprednostniť ju pred i30.
20.03.2010 | 10:15:23 | vlado1979 Reagovat
RE: i30
- kvalita materiálů
- zavazadlový prostor
- antikorozní ochrana
- bezpečnost (robustnost)
- pružnější motory
- servisní síť
- nadčasový design
Stačí? Pro mě dostatečné výhody octavie proti Hyundai. Ten má jen a pouze módnější tvary, nekrade se (zatím), a má větší vnitřní prostor pro posádku. nic víc.
07.06.2013 | 22:14:26 | | 89.102.162.* Reagovat
MACKU ze Slovenska-dej si FACKU!!!!
-a to pořádnou!
12.03.2010 | 13:12:18 | Reagovat
KECI-PRDY-BEĎARY!!!!!
Nevim,kterej zakomplexovanej mamrd (jinak recenzenta nazvat nejde) psal,ale i30ka je úpně v pohodě,a na denní ježdění bohatě stačí!A že od 90ti nezrychluje?!?!Buďto si měl zataženou ručku,nebo si měl pod plynovim pedálem zaseklou knížku do školky!Takovou debilovinu napsat-to může jenom kokot!!!Od 90ti ti zrychluje i favorit!Nebo si chtěl mít z 90ti rychlost 130 za 5 sekund?!Nebo co?!
TAHLE RECENZE JE JEDEN VELKEJ BLÁBOL VYPATLANÝHO RECENZENTA-URČITĚ NĚJAKÝHO ZÁVISTIVÝHO DEBÍLKA!!!!
HOW-domluvil sem!!!!!!!!!!!!!!
12.03.2010 | 13:09:24 | Reagovat
Túto recenziu už som niekde
čítal, akurát, že o tom písal syn majiteľa, tiež na i30.
Žeby nový spôsob boja s konkurenciou? . Aj som písal odpoveď, nechce sa mi to písať znovu...:((
12.03.2010 | 08:40:00 | ľuboš Reagovat
Dnes 3:12
Modely produkované škodovkou jsou prý stále srovnatelnější s vozy značky Volkswagen, navíc jsou levnější, což poškozuje právě prodej jiných značek Volkswagenu.
Časopis například uvádí, že vedení Volkswagenu bylo naštvané, když ve srovnání automagazínu Auto Bild škodovácký superb předčil VW Passat.
Spiegel napsal, že superb nabízí jednoduše více za méně peněz. Co se týče kvality, tak Auto Bild zkonstatoval, že jen těžko se hledají rozdíly. Nutné je dodat, že škodovka patří pod křídla Volkswagen již od roku 1991, česká firma tak již dlouho využívá německé technologie. A nejen to, i vybavení a interiér se kvalitou sbližují. Navíc superb je o několik tisíc eur levnější než passat.
/* */
12.03.2010 | 07:07:21 | Reagovat
pre Jaza - i30
Cafko, konecne niekdo , kdo sa snazi pozriet realne na posudzovanie aut.
P.S ani pre mna nie je i 30 ikona, ale ked som sa pozrel pri kupe auta na ucet a vyber co som si mohol dovolit tak mi ostala i30 , auriska, , popripade bravo v tej istej treide - kupovane v 2008. pekny vecer
12.03.2010 | 00:04:44 | hugo Reagovat
i30 není pro mě ikona,ale:
-motor se přehřívá? - zařaď taky někdy trojku,čtverku nebo pětku.
-motor točí? - ano není to dehťák na kterej seš evidentně zvyklej
-při 130ti, že tě v něm bolí hlava? na Audi to samože nemá, ale s tou ochcávkou se dá klidně ještě srovnat
-u posilovače jsem častěji četl, že je spíš přeposilovanej, ale OK.
-okta,že i30ku roztrhá ÚPLNĚ ve všem? - určitě ne, ale s koncernovýme fandama se tady hádat nebudu
-Polo 1,2 TSI to mně rozesmálo asi nejvíc (už jen to srovnání ve velikosti)
11.03.2010 | 20:11:19 | Jaz Reagovat
i30
Uz som pisal ohlas na tvoje tvrdenia v inej recenzii. ´´Paci ´´sa mi ako vies porovnavat 2l diesel s 1,4 l benzinom , alenbo benzin bez turba a benzinom s turbom.Skoda , ze si nepridal superb 1,8 TFSI a uz by to bolo cele. Mam nazor , ze by bolo vhodne porovnavat porovnatelne motory a nie skakat po celej skale motorov - objemovo. Vlastnim i30 1,4 benzin, nie je to najlepsie auto v danej triede, ale ani najhorsie, ako ho tu vykreslujes.Myslim , ze na 1,4 bez turba, to nie je zly motor. Zaujimave su tvoje hodnoty spotreby a ze motor netaha, keby som mal jazdit s 9 - 11 l tak asi cely cas drzim otacky v rozmedzi 5500 -6000. Jazdil ste s nejakou inou hladkou 1,4 od inych znaciek? Posilnovac riadenia vobec nie je slaby, skor by som povedal , ze nie je citit odozvu od vozovky, pokial by bol silnejsi , necitili by ste uz vobec nic.Mne sa napriklad paci Lancer, alebo civic, ale cena je uz zase niekde inde. Trosku mam pocit , ze ste zmlsany motorom 2TDI a to iste by ste chceli od 1.4. Mam moznost dost pravidelne jazdit superba 1,8 TFSI a tato masinka ide dost slusen , ale ked si presadnem do mojej i 30 tak si musim uvedomit , ze pod kapotou nie je 1,8 ale 1,4. S i 30 sme spokojny, hoci su aj veci ktore by som jej mohol vytknut. Vela stastnych km.
11.03.2010 | 20:04:13 | hugo Reagovat