Recenze Hyundai i30 1.6
“vozidlo je docela dobré, ale je znát že je to lacinka”

Autor recenze: Petr Zeman (29 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2014 Typ motoru: Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:21 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 měsíce Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 12. 8. 2014

Hodnocení inzerátu: 25 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Renault Megane 1.9 Opel Corsa 1.2 Enjoy Citroën Berlingo 1.6 HDI Citroën Jumper 1.9 D

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Silné stránky

prostor pro cestující
brzdy

Slabé stránky

náhradní díly
parkovací senzory

Závady a opravy na autě

Závady zatím žádné. Jen se do mě opřel pán na křižovatce z boku, promáčkl mi zadní boční dveře, podběh a ohl nějaký spojovací profil na zadní nápravě, takže levé kolo bylo do A. Cena opravy, naštěstí na pojišťovnu, byla závratných 105000kč. Muimochodem dělal to autorizovaný dealer hyunday. A borci blbě stříkly zadní boční dveře a ty jsou teď mnohem tmavší, takže se to bude reklamovat.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto je v téměř plné palbě. Chybí tam už jen vestavěná navigace. Auto je to docela pohodlné, na našich silnicích se docela hodí měkčeji naladěný podvozek. Kufr je docela přijatelný, ale mohl být větší. Je tam jen dojezdová rezerva, tak doufám že nikdy nepíchnu. K řízení mám docela výhrady, protože auto je strašně přeposilované a není tam žádná zpětná vazba. Takže na D1 ve zůžení když předjíždím třeba kamion, tak to neni moc příjemné, protože tam není taková ta jistota kontaktu s vozovkou. Abs je u tohoto auta strašně přecitlivělé. Jak se přejede i sebemenší nerpovnost při brdění, hned to spíná. Už asi 3x mě to vypeklo třeba při dobržďování do křižovatky. Auto má i ESP, které asi dost do té jízdy kecá, protože každou chvíli zasmrádne spojka. V inetriéru je velmi výrazně poznat že plasty jsou velmi, ale velmi laciné. Jen se na něco sáhne a už je to poškrábané. Za jízdy už začíná být slyšet vrzání. Co se týká karoserie, tak tam je až neuvěřitelné jak strašně je vše slícované - dveře, hubna atd. Pro porovnání máme na firmě těchto vozů asi 20. všechny jsou na tom stejně. Co je na autě super, je chlazená schránka před spolujezdcem, tam se vejde i 1,5 litrová flaška s pitím a ještě k tomu svačina. Auto řadí velmi lehce, občas tam jde hůř dvojka a zpátečka. Pátý rychlostní stupeň tam je na dvě věci. Zpřevodování mi přijde že s ním moc nepočítá. Brzdy jsou velice výrazně ostré, kotouče jsou i vzadu, takže pokud zrovna do toho nekecá abs, tak zastavit je velice rychlé. Super je couvací kamera, s tou člověk zaparkuje i do místa kam by to původně nešlo. Horší je to s parkovacími senzory. Ty musim neustále vypínat, protože to píská furt a parkování s tím je velice obtížné. Stírače a ostřikovače jsou super, kvůli rozprašovacímu efektu jsou použitelné i na dálnici.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 25


Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai i30

Vložit komentář

Pozdrav z budoucnosti

Auta Hyundai jsou jedny z nejprodávanějších aut. Model i30 je k nalezení nejen ve firemních flotilách, ale jezdí s ním i policie. Nájezdy 300.000 km bez větších problémů. Do výbavy patří, automatické řízení podsvícení palubní desky podle intenzity venkovního světla, vyhřívaný volant, nastavení převodu posilovače, automatické parkování, rozhraní AUX a USB pro palubní entertainment a mnoho dalších vymožeností o kterých si Auto Škoda může nechat jen zdát. Dnes, kdy Auto Škoda redukuje modelovou nabídku je Hyundai jeden z mála výrobců na trhu, kdo nabízí kvalitní auta od malých typů i10 až po velká SUV, včetně modelů s plně elektrickým pohonem.
Tak to dnes u nás vypadá koncem roku 2021.

01.12.2021 | 06:28:51 | Hilar Babůrek  | 185.63.98.* Reagovat

RE: Pozdrav z budoucnosti

Po pěti letech provozu i30 1,6 GDi Kombi. Koroze nula. Plasty jako nové. Na hrbaté silnici nic nevrže. Spotřeba ve smíšeném provozu město/venkov nepřekračuje 6,5 l/100km. Automatická převodovka 7DST řadí jak má - hladce a ve správný okamžik. Tak doufám, že to tak bude pokračovat ještě alespoň dalších 5 let.

01.12.2021 | 06:47:26 | Hilar Babůrek  | 185.63.98.* Reagovat

RE: Pozdrav z budoucnostic367

Tak jo, regulace podsvícení palubní desky je zásadní vlastnost :))))

01.12.2021 | 08:07:19 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

250K km

Jako podsedák do města a pracovní auto dobrý.
Hůř se zachází s novým než se starším - mám ještě i galoppera, a to je nezničitelné. Odřený manželkou nárazník šel opravit vcelku rychle ( www.united-c.cz/sluzby/oprava-narazniku/ ), a vypadá to i dobře. Podobné díly jsou na to drahé, vůbec netuším proč.

30.01.2018 | 03:11:51 | riordan  | 5.62.61.* Reagovat

243500km

Takže po setkání s divočákem je to konečná. Vozidlo bylo pojišťovnou uznáno jako totálka. Škoda, auto jinak šlapalo jak hodinky. Každopádně se vyskytli u dvou aut docela vážné problémi. Jedno auto staré 4roky a 9 měsíců, najeto 294000km. Odešel motor a to způsobem typickým pro motory HTP u škodovek. Vysypal se katalyzátor a motor několikrát nasál zbytky a došlo k zničení pístů válců i ventilů. Ovšem super je že vozidlo dostalo v záruce motor uplně nový. No a pak tu máme auto staré 2 roky a 3 měsíce, najeto cca 80000km a tam se stalo uplně to samé. Zajímavé jak se tato závada objeví najednou u dvou aut ale dost rozličnýho stáří

22.01.2018 | 22:02:42 | Petr Zeman  | 178.255.168.* Reagovat

235536km

První závada. Odešla baterie. Asistence během hodiny od nahlášení problém vyřešila. Skoro začínám uvažovat že si to pořídim i soukromě. To co všechno to auto zvládne je zajímavé

17.11.2017 | 09:47:14 | Petr Zeman  | 178.255.168.* Reagovat

230000km

Tak mám najeto 230000km. Autu nic není a stále jezdí. Korozi jsem zatím nikde neobjevil.

26.10.2017 | 06:20:49 | Petr Zeman  | 178.255.168.* Reagovat

I30

Takže s autem už mám najeto přes 181000km. Auto je naprosto spolehlivé, dynamické a pohodlné. Teď těsně před garanční prohlídkou mi umřela couvací kamera, takže byla v rámci garance vyměněna. Žádné další závady se nevyskytly. Jediné co je škoda je, že zadní destičky se opotřebovávají velmi rychle. Většinou je to na hraně při garanci. Tzn zadní desky max 30000km a kotouče max 60000km. Ve předu to bez problému vydrží 90000km. Ale pak je třeba měnit rovnou i kotouče. Každopádně brzdy jsou naprosto skvělé. Po těch 2,5 letech co s tím jezdím, bych si tento typ vozu klidně pořídil i domu. Na firmě máme cca 20ks tohoto typu a závady se téměř nevyskytují. Když to shrnu, tak na jednom autě se měnily zadní tlumiče v cca 60000km - garance, pak tam byla jedna mimořádná výměna svíček, protože to blbě startovalo - garance, no a pak všem známá výměna spojek. Ta proběhla kromě jednoho auta u všech. A nakonec už vyměněny 3, nebo 4 couvací kamery. Na druhou stranu průměrný nájezd všech vozů je již kolem 150000km. Jsou tu kusy s 50000km ale také s 280000km.

27.12.2016 | 10:34:22 | Petr Zeman  | 92.62.225.* Reagovat

Super

vlastním rok výroby 2015 a jako lacinka mně to nepřijde teda.

31.08.2015 | 15:13:43 | Trevis  | 46.227.13.* Reagovat

Když to tady čtu ty komentáře tak se divím že administrátoři nevymyslí úplně jiný systém funkce tohoto webu....k čemu to má sloužit tak to neplní ani z 5% jen dohady koho a čí auto nebo značka je lepší a podobný ptákoviny.
Kdyby to tu mělo podobnou funkci jako běžná fóra například Clubu určitých automobilek a člověk vlezl jen tam kam chce tak by to tu bylo ušetřeno všech ukecaných a narušených jedinců a snad by to i splnilo účel.

Nezlobte se na mě ale když někdo dojde s určitým dotazem a z 99% se dočká jen odpovědi že má krám protože je to Hjondéé KIA Citroen a nevím co ještě tak to pak nemá zde žádný význam provozovat a taky bych zde nařídil určitá pravidla aby zde byl člověk opravdu ušetřen těch magorů.
Pěkný den

01.05.2015 | 14:38:15 | Chytrák  | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Pane, plně s Vámi souhlasím! Připadá mi to tady, jako když si jistí přispěvatelé poměřují velikost pindíků........ Bohužel.

01.05.2015 | 15:52:33 | Michal  | 81.200.56.* Reagovat

závady I30

Tohle je taky drsný jak týpkovi na I30 vyměnili pomalu půl auta vč motoru i spojky atd. navíc se mu loupe lak a rezne mu to.No nekupte ty nadauta. forum.cars.cz/hyundai/viewtopic.php?f=152&t=29868

23.04.2015 | 08:28:15 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: závady I30

To je Jirko Háá faktor :-)

23.04.2015 | 16:09:09 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: závady I30

Ten typek jsem ja :D nevyberes si, kdyz to vezmu s odstupem casu motor beru jako vyrobni vadu, bohuzel nic neni dokonaly a 100% uspesnost nebude nikde. Vymenili to takze neresim. Spojka - tam byl spis problem v razeni a neshudnejsi byla vymena spojka, prevodovka je pry ok ale i tak si nemuzu pomoct a proste mi ta 2ka tak za 50/50 razeni "kroupne". Lak 5. dvere, problem celej 1. gen + Ceedu tam je to to stejny, dokonce jsem videl spatnej lak u zamku dveri na uplne novym nahradnim aute, takze proste setri se vsude, zase pokud to odstrani, tak mlcim, kdyz uz se to neobjevi. Jinak zbytek drobnych zavad servis vzdy odstranil, ale taky si to chtelo najit servis kde se tim budou opravdu zabyvat a neposlou cloveka nekam...

29.04.2015 | 19:08:55 | t0x!n  | 46.39.177.* Reagovat

RE: závady I30

Toxine, i podle klubu Hyundai jsi snad jediný, kdo má tyhle neuvěřitelné problémy - jediný z desetitisíců prodaných kusů. Škoda je, že právě takoví smolaři problémy pitvají, kdežto tisíckrát víc spokojených majitelů logicky mlčí a užívá si pohodičky. Máme I30 rok a půl, 16000 km, naprosto žádná sebemenší závada. Interiér jsou super měkčené plasty, žádný umakart od souseda a kdo tvrdí něco jiného je jen ubohý zaprodanec Boleslavi. Teď po faceliftu sice ceníkové ceny přepískli - ale v prodejně nám i tehdy nabídli cenu dost jinou, takže to tak bude i teď. Co nabízí I30 ve vyšší výbavě, a že se to i ženské části populace líbí, to ani superbšrot nemá. Stačí ???

30.04.2015 | 21:58:24 | karbet  | 78.80.81.* Reagovat

RE: závady I30

Dost problémů se opakuje u víc lidí a každej na net nechodí.16t bez poruchy,to napiš do koreje a dostaneš medaili.Nevím co furt mâte ze škodovkou,když se s ní hyundai absolutně nemůže srovnávat.

01.05.2015 | 08:21:28 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: závady I30

A s Cé jedničkou už vůbec ne! Víte, majitelé Hyundajů, co to je 140 000 km bez závady?

01.05.2015 | 10:17:59 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: závady I30

Stando, už sa toľko nezhovaduj.

01.05.2015 | 12:02:40 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: závady I30

Skvěle. Zabral. Ani to netrvalo dlouho. A mezi námi, protože moje super auto najelo 140 000 bez JEDINÉ závady, se já zhovaduji? Ne, Luboši, ty sám jsi ubohé hovádko, s utkvělou představou, že jsem Standa. Tak zase příště, až budu chtít vidět, kterej blbec se jako první chytne, ozvu se.

01.05.2015 | 12:09:22 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: závady I30

Ano vím,co tam máš dál?

01.05.2015 | 12:25:02 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: závady I30

Dál tam mám druhou Cé jedničku, manželčinu. Ta je ale zatím v začátcích... pouhých 60 000 (trapné se opakovat, ale bez jediné závady). Dál už tam nemám nic, proto končím a vysmahnu. Přeju taky tak hezké poježděníčko bez starostí....

01.05.2015 | 12:41:16 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: závady I30

stando, Ty si sa oženil ?!, človeče, nelakuješ nás tak trošku ? a máte obaja nákupné tašky do mesta ?!!
aspon si nevymýšľaj, nechcem rovno povedať, že neklam, človeče.

02.05.2015 | 09:33:58 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: závady I30

Jo, na rozdíl od tebe už jsem 28 roků ženatý, bukvičko.

02.05.2015 | 18:30:20 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: závady I30

čeho jseš majitel ty??

28.08.2015 | 11:37:22 | Trevis  | 46.227.13.* Reagovat

75000km

Auto má už za sebou 75000km. A až na poporodní bolesti se spojkou, teď drží a šlape jak má. Přijde mi že se auto poslední dobou nějak rozhýbalo a jede lépe. Spotřeba se drží stabilně lehce přes 8 l/100km. Motoricky je to úplně tiché. Dost již vrzají tapecírungy v oblasti madla. Volant i řadící páka jsou zatím bez vad, přičemž na některých autech je již měnili na záruku protože se úplně oloupali. Co mne vadí je display klimatizace. V noci mám podsvětlení palubky nastavené na minimum, ale stejně mi ta klima svítí do obličeje víc než potřebuju. No a rádio buď svítí nebo úplně svícení vypne. To je taky na nic. Když přepnu kanál tak se to rozzáří a to není nic příjemného. Jinak je teď auto úplně super. Jezdí se s nim výborně

13.04.2015 | 23:06:07 | petr  | 85.207.106.* Reagovat

RE: 75000km

Moje auto má najeto cca 210 000 km. Se spojkou jsem neměl žádné bolesti, drží, auto šlape jak hodinky. Občas tahá za sebou 800 kg vozík ke mně domů, na kopci. Auto se po 200 tis. km úplně rozhýbalo a jede fakt dobře. Průměrná dlouhodobá spotřeba nafty je 4,2 l/100 km. Motoricky není úplně tiché, hlavně na volnoběh a za studena. Za jízdy motor není slyšet vůbec. Nevím, jaké závady by měl mít volant a řadící páka. Nic se na nich neloupe. Podsvícení přístrojové desky svítí právě tak, jak si nastavím. Auto jezdí výborně, nemá žádné poruchy (pravidelný servis filtrů, olejů, brzd a další běžné opotř. není porucha). Koroze žádná. Při pravidelném servisu očekávám nájezd dalších 200 tis. km. Jezdí se s ní výborně, náklady na provoz minimální. Je to Š-Fabia I. - 1,4 TDi - elegance.

25.08.2018 | 18:09:34 | Jerry  | 62.209.230.* Reagovat

Spojka

Takže spojka je konečně vyměněná. Pobavilo mě že tam stojí na parkovišti další 3 naše auta také na výměnu spojky. Co je větší průser je že na jednom autě se teď po výměně spojky projevila závada znova po ujetí cca 10000km. Jinak překvapilo mě že po 40000km co mám teď najeto mi odešli zadní destičky. Kdežto přední jsou ještě dost slušné a stále tam jsou od novoty.

02.11.2014 | 07:42:52 | Petr Zeman  | 85.207.106.* Reagovat

Spojka

Mimochodem už chápu proč ta spojka občas smrděla. Byla zaolejovaná. Takže to s ESP opravdu nemá nic společnýho.

30.09.2014 | 21:52:17 | Petr Zeman  | 109.81.211.* Reagovat

Recenze

Strašně by mě zajímalo proč furt všichni něco popírají. Tento server je snad od toho aby se tu psaly recenze a případné informace z provozu. No asi to nemá cenu. Ve své podstatě můžete popřít i to že toto je server pro recenze. Nemá význam sem cokoli psát

30.09.2014 | 21:11:13 | Petr Zeman  | 109.81.211.* Reagovat

RE: Recenze

Tak to napiš příště normálně, a né že dokážeš vidět lépe než superman, který nevidí skrz olovo. :D
Kdyby tady někdo chtěl vyměnit hřídel převodovky.:D Tak by musel sundat převodovku z auta, rozebrat jí, sundat ty ozubnicové převody a hurá, konečně ses dostal ke hřídeli a směle do výměny. A Pak to zase smontovat zpátky, prostě práce pro "polospelého hodináře". Autorizovaný servis Ti do rozborky převodovky nepůjde, ta se posílá do specializovaných středisek, servisy převodovek.
Gufero se dá vyměnit to ano, sundat převodovku z auta a směle do toho, protože pod autem je sotva nějaký prostor a vono je to jednodušší při sundané převodovce. :D Ale nechápu kupoval jsem převodovky z vrakáče. Roky to tam leželo na zemi, nasadilo se to a nic. Žádný protýkání gufera kvůli korozi. :D

02.10.2014 | 07:12:34 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Recenze

Oprava "ozubené převody"!

07.11.2014 | 08:42:38 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Recenze

Popírá tu neustále vše jen Svlastík - mentálně retardovaný a duševně nemocný chudinka, který navíc ještě vlastní korejský zázrak. Já děkuji bohu, že tu ty autorecenze máme, protože i když tady nějakej idiot stále s nikým nesouhlasí, mě názory normálních majitelů stačí k tomu, abych si udělal obrázek o superkvalitě hyundaie, kii, a podobných reklamou vyvyšovaných sraček. Mě taky popíral moji vlastní osobní zkušenost s novým Korejcem, a říkám - už NIKDY!

02.11.2014 | 11:53:23 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Recenze

Toto všechno už jsi tady ale psal.Je to sice smutné ale pravděpodobně si od této chvíle ty jejich sra.ky z Nošovic a Žiliny už nikdo nikdy nekoupí.Ach jo ,zase konec jedné i druhé značky.A tak to měli dobře rozjeté.Všichni jsou to blbci,jak Češi tak Slováci včetně těch šikmookých-neumí vyrábět normální auta a přesto to stále někdo kupoval.Nasrali si do vlastního hnízda.Co teď budou dělat chudáci?Měli si dávno udělat průzkum zde a ne stavět továrny a nové administrativní budovy. Jsou to idioti kterým to vůbec nemyslí.A další milióny kupců -tupců na celém světě jim tak naletí a další se chystali.Tak málo tady stačilo aby se to jejich šlendriánství provalilo,teď jsou nahraní.A nebo né? a budou vyrábět a prodávat ty šroty dál těm potenciálním volům kteří se nepřijdou poradit ke zdejším tlachalům kteří už mají vlastní zkušenost,pro váhu svého slova raději s novým vozem?Že by už tedy další kdo to neměl v té chvíli v hlavě v pořádku?Ten kdo nedělá svou práci dobře a vyrábí nekvalitní výrobky musí zákonitě odpadnout-nemůže mít na ty zmetky odbyt.Trh sám rozhodne jestli to dělají na ko.ot nebo né.Nám tady zbývá jen to plkání.Jestli si zrovna ty to auto koupíš nebo nekoupíš nemá žádný vliv na výrobu a další existenci značky,takže klídek.Jestli zrovna ty chceš ochránit a rozmluvit třeba sousedovi a dalším zájem o korejce tak to jsi vzácný lidumil a nezávistivý člověk.Většinou to bývá přesně naopak.

02.11.2014 | 19:29:48 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Recenze

Svatá pravda a mě nezbývá, než souhlasit, i když to možná byla ironie. Víš, všechno má svého kupce. Jsou lidi, kteří prostě na lepší nemají a za tu cenu je to pro ně luxus. Víc neřeší. Taky jsou lidi, kteří dají na vzhled a ten špatný není. Nebo na reklamní kecy. Proč lidi kupují nechutné salámy a "uzeniny", žrádla z umělotin a jiné hnusy, čínské nekvalitní boty a hodinky... atd? Protože prostě je to o ceně. Chutnal by jim točenej slovenskej salám, kterej jsme měli za komančů. Ale nedali by za něj ty peníze, kolik by dnes stál. Protože se povedlo předražit i ty nejlacinější a nejnekvalitnější sračky, tak ty opravdu dobré a kvalitní už by byly cenama v astronomických vejškách. Je fakt, že nemůžeš nikomu nařídit, co si má koupit. Ale můžeš svými zkušenostmi přispět k rozhodnutí ostatních. Já si teda osobně vždycky přečtu recenze na většinu dražších věcí, které kupuju, třeba na Heuréce. Tak proč neporadit tady?

02.11.2014 | 21:02:59 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Recenze

Tak tu Heuréku a jiné recenenze nečteš moc pozorně.A nebo ten nový šrot co s ním máš zkušenost nebyl tvůj?Jestli byl firemní tak ten tvůj zaměstnavatel bude taky pěkný vůl.Jiná možnost mě už nenapadá.Co z tebe vylezlo s tím salámem je směšné.Že bych se díval co si lidi kupují u řezníka?,vždyť to je jedno ty si kupuj co chceš.Už začínám chápat o co ti jde.(Co když ten soused si kupuje levnější žrádlo a stále žije,ˇmá levnější auto-stále jezdí a stejně dojede tam kde moje audina,levnější televizi- a zprávy na Nově vidí taky atd.atd).Taky blbost co jsem napsal ale trochu pravdy v tom je.

03.11.2014 | 07:54:13 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Recenze

Po tvým příspěvku je mi jasný, že ty na nákupy nechodíš. protože jsi vůbec nepochopil, co jsem psal. Takže je více než pravděpodobné, že jsi teenager, nebo mamánek, kterej jenom otevře lednici a sežere co v ní najde. pak je jasné, že nedokážeš rozlišit, co je dobré, a co je humus, a co je drahé a co je levné, a hlavně proč. Svlastíkův výkřik do tmy raněného hjundajisty nebudu komentovat vůbec, jak už jsem řekl, bláznům se nemá odporovat. Ano, kupujte si ty levné a velmi kvalitní vozy od dobrodinců z koreje. Dali si tolik záležet, aby ta kvalita byla levná, možná až laciná, aspoň vás o tom přesvědčili. mě ale ne, protože já na těch výtvorech nevidím ani že by byly kvalitní, ani levné. Je to předraženej šunt.

03.11.2014 | 15:36:05 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Recenze

Ale to už jsi několikrát psal.A že ti ty šunty tak vadí?Dopřej těm lidem když tak ať se vydrbou.Stále jsi neuvedl kde jsi k těm negativním zkušenostem přišel,bylo to auto tvoje?firemní?z půjčovny?model,motorizaci,rok výroby,a o co konkrétně šlo?jen něco stále opakuješ dokola a nic konkrétního neuvedeš.Kdo ví v čem jsi vlastně seděl,(a jestli vůbec?)Nedávno jsi psal že co je levné nemůže být kvalitní,teď zase že to není ani levné.Tak jak to je?Pochlub se raději jakou kvalitu testuješ teď? a na kolik tě ta kvalita přišla?Neboj ,kritizovat ani smát se ti za to nikdo nebude .Zatím jsme se toho moc nedozvěděli,snad jen to že Slováci měli dobrý salám .A ty jejich šunty ze Žiliny se k tomu salámu nedají vůbec postavit.Tak to dopracovali.

03.11.2014 | 21:00:32 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Recenze

Vše jsem již uvedl , ale kvůli tobě se budu rád opakovat. Zkušenost byla osobní, vůz jsme si koupili jako nový. Měl fatální závady, takže jsme se ho raději zbavili. Servis - hrůza.
Hyundai. levné nemůže být kvalitní. Proto to není levné - je to tzv. darhé i zadarmo, a i nominálně už to dávno není levné - to si jen namlouvají hyundaiofilové, že koupili "levně" a "kvalitně", lžou si do kapsy. Dobrý salám jsme měli my, a protože ho neznáš, tak taky nemůžeš pamatovat tu jeho kvalitu. To že se jmenoval slovenský neznamená, že byl ze slovenska. To už je ale spíš úsměvné. Kvalitu jsem obhajoval vždy, ať to byla a je Toyota, Mazda, Daihatsu, v minulosti třeba Wartburg - naprostý držák s obrovskou užitnou hodnotou. Ale to taky nepamatuješ. Nyní mám několik aut, z nichž nejraději mám svoji cé jedničku, což je vlastně taky jen překabátěná Toyota.

03.11.2014 | 21:18:13 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Recenze

Vy volové přestante se předvádět a pište jen o závadách a jiných problémech na autě.Tohle není recenze,ale tlachání melete blbosti.

06.06.2016 | 18:57:15 | Jan  | 89.176.245.* Reagovat

RE: Recenze

Jooo, co se vše dozvíte na Heuréce, to vy tydýti nemůžete vůbec vědět! Zkušenosti sami nevyheulujete. Polibte Standovi nohu a budete osvíceni, aleluja! :D

03.11.2014 | 08:15:53 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Recenze

když jsi to psal, klepal ses a měl jsi pěnu u pusy? Křeče? Nebo jsi naopak byl ve vytržení a spatřil jsi Ježíše...? Tak já bych poprosil, z důvodu neuchopitelnosti tvého výplodu, o jeho přeložení. Nerozumím... nevím, co je obsahem tvého příspěvku, ani jak souvisí s tématem.

03.11.2014 | 15:42:59 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Recenze

Tak jako tvoje spojitost salámu s korejcem. Nebo chceš dodat, že je Tvé auto k sežrání? :D
A konečně jsme zjistili, odkud bereš Tvé nenahraditelné zkušenosti. :D

03.11.2014 | 18:00:45 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: Recenze

Zkušenosti se neberou, zkušenosti se získávají. jenom idiot s pojebaným mozkem sbírá pičoviny na netu. Na recenzích se potom sbírají zkušenosti ostatních. Víš co jsou to recenze? A víš kde je hledat? Asi těžko. A na uzeninách (nikoli salámech) jsem srovnával náhražky (sračky) a kvalitní výrobky (delikatesy). To ale idiot s poškozeným mozkem nemůže pobrat. Mozkem? Jsou ty sračky který říděj tvoje líný, u PC sedící tělo ještě mozek? A je ta hromada sraček ještě tělo? Kurňa, to jsme čím dál tím dál...

03.11.2014 | 20:14:39 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Recenze

Pravda že kdybych dal na recenze tak zatím zcela zbytečně....

03.11.2014 | 20:32:30 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE: Recenze

No na tydle určitě. Ty jsou jen pro zasmání. Proto jsem zmiňoval třeba Heuréku (ale jsou i další) kam píšou své zkušenosti s konkrétním zbožím stovky uživatelů. A většinou dospělých.

03.11.2014 | 21:22:25 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Recenze

Než jsem kliknul na odkaz tvých příspěvků, myslel jsem si, že se pokoušíš vyvrátit to co jsem napsal. Tvoje bez tématové výkřiky nezmění fakt, že Ty máš s převodovkou bídné zkušenosti. To tvý auto tě zdegenerovalo nadoraz i absencí otáčkoměru. Já ti musel vtlouct do hlavy alespoň převodové poměry. Úplný základ. Hřídel nevíš ani jak vypadá a tvé zkušenosti? Ty sbíráš kulový. Ty jen bereš z internetu co se najde a tvůj zdroj na Heuréce? Takže první dvě věty v tom příspěvku adresují na Tvojí maličkost! A dále tvůj slovník to si rozeberu. To jsi opravdu klesl hluboko, co jiného u Tebe čekat! Salámy? Že si můžeš zajet do dobrého obchodu a díky té dálce nabrat do zásob, zaspals asi tak 10let. Kde jsi? Podle tvých příspěvků hádám jsi ve vězení odkud chytáš slušné móresy. Vy se tam opravdu máte dobře, přístup k internetu hm. Špatnou kvalitu masných výrobků máš akurát v tý kantýně, odkud nakupuješ a čínské boty co fasuješ? To si stěžuj řediteli. Čínské hodinky neboli podvodné repliky? Tak to jsi opravdu skončil špatně někde v partě, když s tímhle máš zkušenosti. Mě naposledy nabízeli čínské hodinky na ulici albánci, kteří uprchli před válkou v bývalé jugoslávii. Inu vrána k vráně sedá!

04.11.2014 | 06:50:53 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Recenze

Slovenskej točenej salám se tady kdysi prodával pod názvem KABANOS a šup, přišlo EU a už se tak neprodává. Správně. :) Takhle by to mělo fungovat VŠUDE! Po tom, co EU nařídila všude obsah složení, přišly na trh kvalitní výrobky a prosadily se, ovšem to Ty tady klameš lidi! :D
Jsem rád, že mezi podvodníky není korejec populární, takových podvodníků, kteří kupují čínské hodinky a pak je prodávají, to známe. Normální člověk si vědomě čínské hodinky nekoupí, aby je nosil, ale aby je někomu podvodně prodal. Totiž vědomě nosit čínské hodinky je mezi slušnou společností ostuda. :(

04.11.2014 | 07:24:55 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

Garančka po 30000km

Tak mám za sebou 30000km. A čekalo na mě velké překvapení. Spojka kterou jsem tady zmiňoval, je v háji. Je to výrobní vada a týká se poměrně velkého počtu aut. Ptal jsem se jich proč na to není svolávačka. Protože ne u všech se to projeví a u některých se to projeví po 500km, u některých po 30000km. Jedná se o to že do výroby chodí hlavní hřídel do převodovky originálně zabalená. Jenže hřídel není namšštěná, takže je orezlá. Hyundai jí tam namontuje a frkne přes ní gufero. To se rzí vydře a začne prosakovat olej z převodovky do spojky. Spojka se zapeče a spálí a potom klouže. Shodou okolností tam jedna I30 byla rozebraná na zvedáku, tak jsem krásně všechny dotčené díly viděl. Do toho se ještě přehrává sw v posilovači řízení, protože to neporšlo losím testem a řízení prý nějak ztvrdlo. Kromě výše zmíněného průseru ale musim uznat že auto jinak 30000km za 5 měsíců zvládlo dobře. Musim si rejpnout do bývalé corsy která do 30000 km byla v servisu 4x a některé závady nebyly schopni odtstranit ještě dalších cca 30000km

20.09.2014 | 07:51:51 | Petr Zeman  | 85.207.106.* Reagovat

RE: Garančka po 30000km

Každopádně i tohle je celkem průšvih.Orezlá hřídel to jsou v továrně slepí?

20.09.2014 | 15:41:55 |   | 46.135.37.* Reagovat

RE: Garančka po 30000km

Moc tomu nevěřím že tě pustili přímo na dílnu a všechno ukázali včetně komentáře.Moje zkušenost ze značkových servisů(a navíc v záruce)je opačná.Nikdo ti moc neřekne,máte záruku,opravíme-to ano,tak se nestarejte,jste první s takovou poruchou nebo"s tím jsme se ještě nesetkali".Docela to chápu,proč všechno vykecat.Prúšvih je když ti po necelých 35 tis km přeskočí rozvodový řetěz a následně ti to rozmlátí půlku motoru.Stalo se u nejmenované značky a nejmenované řidičce která jezdila od čerstvého řidičáku s poměrně spolehlivou Felícii 1,3 a chtěla si polepšit vágenem.Naštěstí v záruce,mírně zdrbaná za špatný sluch a nepozornost,opraveno ale důvěra poklesla-bude nebo nebude se to opakovat?Určitě taková závada zamrzí ale co je ošoupaný kožený volant(některé verze i 30) nebo prokluzující spojka proti pocitu např. odrbaných prvních majitelů Rapidů s velmi nepodařeným nastavením podvozku který mohl konkurovat tak akorát Ladě Kalina,Hřídel se očistí nebo vymění včetně gufera a frčí se dál,podvozek ti na záruku nevymění,mlátit a drkotat to bude dál.Ještě zpět k té dílně,pokud tam nemáš známého nikdo tě na dílnu nepustí a žádné negativní informace na svou značku ti taky neposkytnou.Ten kdo ti takovou informaci poskytne přímo v autorizovaném servise tak už zítra tam nemusí pracovat.(V hospodě si může vykládat co chce).

20.09.2014 | 20:58:53 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Garančka po 30000km

Přesně jak píše pán předemnou, nevěřím, že by zákazníka pustili k opravovanému vozu.
Hyundai nastolil dost přísná pravidla a třeba nezapnutý knoflík u saka dealera může být problém.
Jak jsem kupoval i30 tak mě prodejce doslova prosil, jak mě bude kontaktovat centrála o hodnocení prodejce,abych v desetistupňove kvalifikaci nešel pod číslo 8.
Jinak o problémech se spojkou jsem neslyšel, mám najeto přes dvacet a vše ok.

21.09.2014 | 07:28:34 |   | 88.101.118.* Reagovat

RE: Garančka po 30000km

Máme pracovní IX35 a spojka odešla úplně stejně při 60tis km i s dvouhmotou. A opravdu to není zvláštní. Některé kusy se jim vrací i po 10-20tis....
Jinak byla navíc smůla, že na spojku máte záruku jen 2 roky a u nás to bylo 2,5. Takže oprava ze svého. Prý to bude stát kolem 40K (bo to je 4x4), tak to šéf nechal opravit za 25 u neautorizovaného servisu a prý už do autorizovaného nikdy nepůjde. Stejně tam nechal na prohlídkách ročně 8 litrů, aby udržel záruku a těch jejich 5 let je v podstatě jen na to, že vám neprorezne karoserie (s tím, že povrchová rez se nepočítá).

21.09.2014 | 09:02:14 | Temp  | 94.113.27.* Reagovat

RE: Garančka po 30000km

alebo to máte z blata, alebo ťažkú nohu...:)
na mojej haraburde je okolo 460.000 km a spojka pôvodná, aj 2-hmota a kedže bola min. mesiac vonku, menilo sa gufero medzi motorom a prevodovkou..., podľa mechanika je v cca polovici životnosti.
iba toľko.

21.09.2014 | 09:17:02 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Garančka po 30000km

Překvapivě starší kousky docela drží. Tam se asi ještě dbalo na montáž o něco víc. Kamarád má i30 osmiletou a tam nemá žádný problém se spolehlivostí.

21.09.2014 | 19:48:55 | Temp  | 94.113.27.* Reagovat

RE: Garančka po 30000km

Hřídel se posílá nenamašťená- ano a jak jinak je to technologický postup. Mastit se má až nakonec dohromady s guferem a po namontování gufera, tedy posledního celku na hřídeli, šmarja. Vidět hřídel? Kde 80% je nonstop v olejové lázni? Jak?

Poškožení gufera? Takhle brzo pouze mechanické- špatná montáž, vibrace. Koroze? Kde? Převodovka z hliníku, hřídel je taková slitina, že rez na ní sedne tak maximálně jako sněhové vločky a pohybem se setře jako hadra prach ze stolu. Namastit se ten výčnělek hřídele má, protože se hřídel pohybuje a chodila by na „sucho“, o rez se tu nejedná, ta se tam sotva dostane, když je převodovka smontovaná do kupy s motorem, nesvádět to na dodavatelské služby.

23.09.2014 | 14:29:04 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Garančka po 30000km

Originálně zabalená? A koroze? A to jste viděl kde? Nehrozí ani oxidace.
Ale auto skládají češi a za korejských podmínek. Čekáte co, německou kvalitu? Tak si kupte Škodovku a tu potom můžete před prodejem dokonce stočit...
Korejská auta se nestáčí, ty vydrží určitě méně než Fauwé nebo dokonce Ford a proto je lepší kupovat korejce výhradně jako ojetinu. Se podívejte na stav aut po nějakém najetí.
Nene korejec je na podobné úrovni co Opel, nebo nižší třída Fordu... :D
Protože v Bazaru koupíte Ford Focus se skutečnými 350tkm(stočenými na 150tkm) ve stejném stavu jako korejce se skutečnými 150tkm. To dá přeci rozum!!!

22.09.2014 | 08:52:07 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Garančka po 30000km

Tywoe, to je nějaká nemoc, u tebe? Neustále s někým nesouhlasit? Když říká, že byl na dílně (proč ne, já byl taky u svého auta, dokonce pod ním, když bylo na kanále, a sám majitel firmy mi k tomu dal fundovanej komentář) tak tam asi byl, a když ví, že ty hřídele choděj orezlý, tak asi choděj. Jdi se léčit, ty šašku. Pořád musíš všechno a všem vyvracet. My nejsme tvoje manželka! Jak ty to můžeš vědět, jestli to tak je? Nevíš, jenom prostě záchvatovitě nesouhlasíš.

22.09.2014 | 15:26:13 |   | 89.102.228.* Reagovat

RE: Garančka po 30000km

Se mě líbí jak všechno víš....:) kde jaký auto má kolik stočeno kde kdo co viděl taky bych chtěl mít tento dar ale asi bych s ním naložil jinak a žil bych třeba v kosmické lodi.

22.09.2014 | 15:39:27 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE: Garančka po 30000km

dar jo?
autovetešnictví nesype.
A to jsou úplné základy,jinak originálně zabalené mi nikdy nic orezlého nepřišlo ani jako náhradní díl!
Stejná hloupost jako že se pálí spojka z ESP je s tou hřídelí a převodovkou, kde se ta hřídel montuje no kde a hlavně kdy? Dělá si z vás čurinu, nebo to jinak není možný.:D
Fakt ty stránky plný divných výplodů...

22.09.2014 | 18:35:27 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: Garančka po 30000km

No proč není svolávačka, protože by to stálo moc velký prachy a někdo na to přijde až po záruce a ten už má smůlu proto :-(, holt seriózní firma ........

23.09.2014 | 07:48:04 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

Zaím dobrá volba

Určitě jsou věci které jsou super. Bluetooth handsfree ovládané na volantu. Bohužel listovat v hovorech nelze na volantu a při jízdě je to docela mazec. Ono to rádio a ty otočný knoflíky nejsou zrovna dvakrát ergonomický. Samozřejmě vyhřívaný volant, sedačky, to všechno je super. Jenže opravdu ty plasty jsou už dost poškrábaný.

30.08.2014 | 13:28:06 | Petr  | 85.207.106.* Reagovat

RE: Zaím dobrá volba

Pane Petře, s autem jezdím rok a prosím mi vysvětlete jak se dají poškrábat plasty, nevozím dříví ani žádný materiál na místě spolujezdce, jen občas utřu prach. V handsfree se dá listovat v seznamu, taky jsem to nevěděl. A pro pána Anonyma -vaše reakce trochu zavání ironií, ale já přece nemohu za to, že jste si koupil blbé nebo předražené auto.

30.08.2014 | 14:30:21 | Meky  | 88.101.118.* Reagovat

RE: Zaím dobrá volba

My to máme samozřejmě jako služební vozy, jsme elektrikáři. Takže auto je plné materiálu. Ale je pravda že třeba jak jsme původně měli Corsy, tak tam ty plasty vydžely v dobrém stavu mnohem déle, než 4 měsíce. Jinak jak se pořádně zajely gumy, tak už to auto není tak hlučné. Zpočátku to bylo jak valící se tank. Teď už je ticho po pěšince. Mimochodem už mám najeto 25000km a gumy stále vypadají jako nové, jsem zvědav kolik na těch hankook najezdíme. Listování v telefonním seznamu jsem zatím ani v manuálu jinak než otočným knoflíkem na rádiu nenašel

30.08.2014 | 18:32:24 | Petr Zeman  | 85.207.106.* Reagovat

Moc dobrá volba

Než jsem koupil i30, tak jsem projel hodně aut v podobné cenové hladině.Focus,Mégane, 308, Ceed,Rapid, Octavia 3.Focus má katastrofální plasty, ovládání, ale s novým modelem to má být ok. O Octavií 3 nemá cenu diskutovat , lepší motory, jel jsem v 1,4 tsi, paráda, ale cena o 150 vyšší.308 je proti předchůdci o dost menší,hlavně vzadu, podvozek dost dobrý, ale cena proti i30 o 60 vyšší a slabší výbava.Rapid jel taky dobře s motorem 1,2tsi, ale pěti kvalt. Pro mne auto pro bohatší důchodce.Ceed a Mégane auta nudná, ale bez negativ. Za cenu 276 000 s 1,6 benzín ve výbavě trikolór, paket komfort, který má vyhřívaný volant, hands free, elektrony, kožený volant, kǒzená hlavice řadicí páky, multifunkční volant výše uvedená auta nekoupíte.
A plasty uvnitř mi připadají ok, výhodou jsou i velká zrcátka, dost dobré auto.

30.08.2014 | 09:14:01 | Měkký  | 88.101.118.* Reagovat

RE: Moc dobrá volba

No hlavně, že jsou ty plasty ok, a taky ta kůže na volantu a hlavici řadící páky. Na ostatním ani tak nesejde. Dobrá koupě, gratuluji.

30.08.2014 | 10:42:57 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Moc dobrá volba

V i30 2014 jsem se několikrát vezl a to zrovna i včera a plasty a celkové zpracování mě tedy nepřijde o nic horší jak u dalších aut stejné kategorie dokonce můžu říct že se mě to i líbí.

Po stránce kvality se ještě nic neřešilo není to ani rok staré a má najeto sotva 10 tisíc.Předtím vlastnila Ceeda 7 let najeto 150 a žádná velká katastrofa to nebyla prej mnohem lepší jak Megane 2000 po skoro stejnou dobu vlastnění.

30.08.2014 | 15:03:48 |   | 62.245.124.* Reagovat

Souhlas jen částěčný

Jezdím i30 v kombiku. Koupeno s 8tkm, nyní 16tkm. Materiály interiéru nejsou premium ani zdaleka, ale nejsou zase tak katastrofální. Mnohde i velmi slušné. Prostor pro cestující je bohatě velký, ovládání všeho na palubovce poměrně dobře dostupné a hlavně logické. Parkovací kamera je fakt skoro nutná, z auta není kvalitní výhled, je utažené vzadu, vpředu sloupky a okénka u zadních dveří jsou také menší. Zbytečná je možnost volby tří verzí tuhosti řízení, to by bylo lepší mít ve standardu handsfree ovládání na volantu, po tom by skočilo stovky šoférů a firem. Zatím jezdím za 6 l benzínů po záruce tam přidám i možnost etanolu, Arabům a Rusům na truc. Kufr slušnej, ale ty kapsy v něm jsou trochu na zvyk a na efekt. Super je přisvěcování do zatáček, při tom maglajsu, co nám ŘSD a další pseudostavbaři a pseudoúdržbáři v našem Babovřeskově nachystají mnohde za pekelný koktejl bordelu a diletantství se trocha světla navíc na silnicích jednoznačně hodí. 6kvalt je dobrý - auto není žádný hřebeček, ale lenochod to také není. Jestli hyundai dá někdy třetí verzi dohromady, pak se vw/škoda mají čeho bát. Dnes je hyundai za nimi, ale ne tolik, jak by si majitelé vw a škoda přáli.

29.08.2014 | 09:41:55 | Jirka  | 109.80.198.* Reagovat

Plasty

Tohle auto se stejnou motorizací a podobným nájezdem km používám rok a nikde žádný škrábaneček, skvělý podvozek, slušná spotřeba a bez závad. Za mne ne lacinka, ale jednička.

21.08.2014 | 13:07:48 | Meky  | 88.101.118.* Reagovat

RE: Plasty

Souhlasím s Vámi,

já osobně mám i30 přes 2 roky a nemůžu na ni říct nic špatného. Zatím žádný problém, vše šlape tak jak má. Každý den s ní jezdím do práce 50 km a v pohodě je i spotřeba, PP ukazuje 6.1l, ve skutečnosti to bude o chlup víc, ale za mě spokojenost. Krom běžné každoroční prohlídky, filtry, olej, atd nic neměněno.

05.10.2014 | 13:33:33 | Martin. K  | 176.74.128.* Reagovat

Plasty

Netuším, jestli autorem recenze není střihoruký Edward, ale zatím jsem si vůbec nevšiml jakéhokoliv poškození plastů v interieru. Nezdají se mi vůbec laciné jako u konkurence. A minus za parkovací senzory, které jdou vypnout, taky nechápu.

21.08.2014 | 10:05:23 | Vláďa  | 94.125.219.* Reagovat

Spojka nemá s ESP co dělat,

takhle se jen šíří fámy

20.08.2014 | 10:19:28 | k22  | 85.70.138.* Reagovat