Rok výroby:2013Typ motoru:Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:15 000 kmZpůsob řazení:manuálJak dlouho auto používáte?4 měsícePalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6,2 l/100 kmVloženo:20. 6. 2013
slusna vybava skvela cuvacia kamera a celkovo parkovaci asistent design
Slabé stránky
priebeh vykonu motora slaby vyhlad vpred
Závady a opravy na autě
Zatial ziadne
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto ma nadcasovy dizajn kvoli ktoremu som si ho aj kupil. Bolo Kupovane nove v business vybave. Prve dojmy boli: prekvapenie nadsenie a radost...
Casom som ale prisiel na zavazne nedomyslene chyby tohoto auta.
Vyhlad vpred kvoli prednym prehnane sirokym stlpikom tragedia. Vyhlad vzad kvoli tvaru zadneho okna tragedia. Miesto pre spolujazdca stiesnene pre nohy. Priebeh vykonu motora je asi to co mi prekaza najviac. Auto potrebuje 2000 otacok aby sa vobec pohlo, ani po zvyknuti si na to sa nevyhnem obcasnemu skapaniu na krizovatkach, pretoze ten motor bez otacok proste nevladze. Pri jazde krokom, je na jednotku prilis vela otacok a dvojka nevladze castokrat az motor zdochne.
Som sklamany a smutny... Urcite by som po tychto skusenostiach kupil 2,crdi
Dobrý den Může mi někdo vysvětlit jak se vyndava přední pravy hlavní svetlomet ? Nějaký návod, video Děkuji. Jedná se o Hyundai i40 rv 2012 1.7CRDi 100kw
Auto mám sice krátce 1,7 CRDI 104KW combi, teprve najeto 3000km a koupenu byli ve 14000km.Musím uznat, ze je velmi prostorné a pohodlné, měřím 197cm a i vzadu za řidičem je hodně hodně místa.Kufr je obrovsky a při sklopených sedačkám nemám problém odvést i 2m dlouhé palubky.Spotřeba rozhodně není dle TP ale i když ho moc nešetřím, dostávam se na 5,5l/100km a to mám ještě na střeše box.V zatáčkách je pevný a drží stopu, řazení je přesné a krátké, výhled mám průměrný,díky předním sloupkům, ale jinak moc neomezující, ovládaní ifotimentu je aspoň pro mě vyhovující, rozhodně nemusím nic hledat a jde jen o zvyk, než se naučíte tlačítka intuitivně ovládat.O spolehlivosti zatím nemohu objektivně psát, jelikož mám málo najeto.Jinak světla mi přijdou ucházející H7 díky výraznému prodloužení světel,nepotřebujete ani přisvěcování do zacátek, paprsek jde krásně i do boku auta, sice to není plnohodnotné ostré světlo, ale na přisvícení krajnice bohatě postačí ( jen mě zaráží, kolik skvělých řidičů neumí v autě používat nastavení světel a jezdí s nastavením polohy 2 až 3 přitom jsou ve vozidle sami, a nebo jezdí v poloze 0 a přitom mají naložený kufr a nebou jsou plnně obsazený, nechápu to jelikož pak se divý, že na ně občas někdo blikne a ještě se rozčilují a dělají krásná gesta :-) )Docela mě zaráží ta zloba od škodovkářů a VW, ani se jim nedivím, vždiť to co máme v Hyundaii jako standartní výbavu, oni musí za draho dokupovat a to opravdu naštve :-D , ale nebudu tady kydat hnůj na další značky, prostě každý má nějakou preferovanou značku a každá ta značka a to i Hyundai mají své klady a zápory.
07.05.2020 | 10:19:36 | Marek
| 165.225.27.*Reagovat
Porucha vodní pumpy
Mám i40 2012 225tis.km , Dnes se mi rozsvítila kontrolka vodní pumpy , na první pohled se zdá být vše v pořádku, po zastavení a znovu nastartování kontrolka stále svítí... poradíte ? díky...
26.10.2017 | 23:02:44 | Martin
| 194.228.13.*Reagovat
RE: Porucha vodní pumpy
Kontrolka vodní pumpy? No těbůh! A co kontrolka napínací kladky?
Není až tak špatné auto a bude stále platit že je to kus od kusu.Na to že s ním manželka za dva roky najela 55 tis km měla jen jednu závadu na relé denního svícení. Já dávám přesto přednost Volvu C70 cabrio.
16.05.2017 | 22:32:06 | Carlo
| 83.208.210.*Reagovat
RE: Hyundai i40
Tak 55tkm je vlastně u takového auta sotva zajeté..........co by mělo mít pro Bocha za závady?
Ahoj můžeš mi prosím napsat jak se ti projevil problém s těmi světly me nesvítí levé přední led osvětlení jenom zablika a potom nesvítí děkuji za odpoved
18.01.2018 | 10:45:18 | Martin
| 51.37.8.*Reagovat
prečo sa k I40 vyjadrujú ľudia čo v nej nesedeli?
človek na tejto stránke očakáva objektívne hodnotenia a recenzie, a nie komentáre od ľudí, ktorým sa nepáči auto ale v živote v ňom nesedeli. Áno, I40 má horší výhľad do strán ale o nič horšie ako nemecká konkurencia... je to na rovnakej plus mínus úrovni... výhľad dozadu neriešim... mám v ňom cúvaciu kameru a pri jazde dopredu stačia späťáky... nerozumiem prečo sa autorovi zdá málo miesta, keď napr. BMW 5 alebo Mercedes E majú miesta vpredu ďaleko menej a to sa tvária ako autá o triedu vyššie... v každom prípade, mám najazdených cca 135tis km, za tri roky, a môžem hodnotiť, že auto má geniálny podvozok, dobrú spotrebu aj na automate kde motor ťahá plynulo odspodu, na manuálnej prevodovke to neviem porovnať a za celý čas auto malo dve poruchy - výmena ložiska a výmena dvoch predných parkovacích senzorov, ináč nič. Prístup servisu je tiež fajn, nakoľko vo firme máme asi 6 x hyundai... takže ja odporúčam kúpiť toto auto...
08.02.2016 | 23:23:06 | Peter
| 85.216.229.*Reagovat
Pridam muj nazor mel jsem na ty hyundae nazor ze to nebude nic moc prisli mi normalni a byl jsem vzdy zastance nemeckych aut koncernu a bmw vzdy jsem rikal nic jineho!! mel jsem ted pujcenou I30 kombi 2014rok 1.6 88 kw a musim rict ze jsem byl fakt hoone prekvapen uz mam s auty najeto milion km mel jsem nespocet aut a neni mi 20 :-) Uz po usednuti jsem si rek ze to vypada dobre takove akticni ne nudne co me hned napadlo je to takove nemecke nemel jsem s ovladanim zadny problem libilo se mi ze vse ovladam z volantu nemusim se nikam natahovat vyhriany volant super vec co jsem kdysi mel v bmw 7 E38 4.0D ale to bylo auto z roku 2001 a bylo to opravdu vymozenost :-) Dale co se mi na hynudaji libilo byl podvozek opravdu pekne drzi nenaklani se a neposkakuje na nerovne ceste ....ale abych jen nechavalil minus bych dal ze okna nemaji dojezdy dale ze nekde couhaji sroubky napriklad ve stinitkach krasne chromovane krizove sroubky a ve strope po otevreni drzaku na bryle dva cene srouby je to detajl ale plastovy spuntek je v nakladech uz nula nula nic na jedno auto uznejte sami... Dale ty siroke A slouky noooo kdyz se sedi vys tak to ani tak neva ale ja sedim az na zemi a opravdu jde spatne videt ven v zatackach napriklad ale je to o zvyku clovek se musi vyklanet...posledni vec co mi vadila je palubni pc a zobrazeni treba aktualni spotreby v nejakem ukazateli kdy videite cisla 0-10-20-30 a mezi tim nic tak si musite domyslet jo a jeste posledni ma vytka je k packam na blinkry a sterace mohli mit lepsi vzhled modernejsi a ovladani blinkru mi prijde neskutecne dlouuuuhaaa draha nez to zabere na 3klik v jinych autech mi prijde ze se do toho jen tukne a je to a hyundaji to je opravdovy pohyb pres me vytky k autu me hyundai opravdu prekvapil POZITIVNE porad jsem chtel octavii 2 scount nebo superba 2 nejlepe kombi ale po tom co jsem jel v nove I30 jsem zjistil ze chci hyundai i40 kombi auto je dizajnove podobne ale i40 je hezci vetsi ...Hold si jeste chvili pockam az ceny trochu spadnou na druhou stranu za novou I40 bych nejakych 700t v nejake te vybave nedal i kdyz za nove auto s vybavou nic moc lepsiho clovek nekoupi tot muj nazor :-)
Jen k te vybave... Myslim si, ze vybava, ktera je v paketu PREMIUM, cili plna palba je u Hyundaie za cca 850-900tis., ze to JDE!!!! Vsechny ty veci, co tam jsou, stoji u konkurence MNOHEM VICE!!!! Treba takovy Superb, ktery je vicemene konkurentem i40, stoji s takovou vybavou dost pres milion!!!!
Měl jsem možnost se s i40 svést ale jako spolujezdec se stejnou motorizací. Auto jelo nádherně, podvozek,zrychleni, podle mne, lepší než Superb a ta výbava a záruka, rozhodně lepší volba než modla většiny Čechů passat , který stojí o 100 více.
Člověče, pokud nemáš vlastní zkušenost a to auto jsi viděl jen z okna autobusu při cestě do práce tak s tebou souhlasím.Pokud je to naopak tak s největší pravděpodobností nemáš pravdu.Pak je tu další možnost-kámoš ,nebo ten a ten říkal.
A ty sam mas co??!!! Tipuju to na Favorita ci Felicii... Hyundai celkove jako automobilka valcuje konkurenci!!! S designem, vybavou, ted uz i spolehlivosti i cenovou politikou... Samozrejme, ze multimilionar o to auto ani okem nezavadi, ale taky to neni auto urcene pro nej... :)
Jestli se mohu připojit k diskuzi - mám i40 kombi naftový. Za půl roku jsem najezdil cca 13000km. Uvažoval jsem mezi Mondeem, starší Audi A6 a právě i40. U mně při koupi rozhoduje nejenom "rozum". Možná právě proto jsem se rozhodl, jak jsem se rozhodl. Audin i mondeí je u nás v okolí spousty, i40 mám pouze já. Tímto rozhodnutím jsem se stal nechtě exotem. Možná to opravdu svědčí o nerozumu koupit toto auto, ale moje pocity - absolutní spokojenost. Nejsem žádný závodník a nižší akcelerace oproti jiným přeplňovaným naftovým motorům mi až zase tak moc nevadí. Pokud chci předjet - v pohodě předjedu. Spotřeba kolem 5,5 l/100km - svědčí u mně spíše o pohodovějším stylu. Kdybych ale auto honil - nedostal bych se v průměru přes 7 - 7,5 l/100. I40 opravdu moc po cestách nejezdí - pořizovací cena svádí spíše ke koupi nové i30. Výbava premium - s kamerou, tempomatem, navigací, kdybych šel do jiného auta - byla by cena někde jinde. Pokud někde přijedete na pracovní schůzku v Octavii, určitě nezpůsobíte takový "zájem" jako moje i40. :) Vím, že o tom to není, ale je to také důležité. Samozřejmě, že jsou věci, které mohly být vyřešeny jinak a určitě lépe. Já ale o nich nevím. Nastupování do auta je jako drobné tělesné cvičení - hlavně u starších lidí vidím větší náročnost nastupování. V diskuzi zmiňované široké boční sloupky a jejich omezování ve výhledu - je podle mně dosti subjektivní pocit - osobně mi nepřipadá horší ani lepší než u jiných aut (měl jsem opel astra, mazdu 3, ford focus, peugeot 307). Prostě tam sloupek je a není přes něj vidět.
Mě jen bude zajímat FAP, píšou, že vydrží počas celé životnosti auta, no tak v tom si myslím, že je slušný zádrhel, protože FAP je přeci něco na bázi Filtru, nemůže tedy být dokonce životnosti auta, tedy pokud nepočítají záruční životnost. Cena kolem 60-80tisíc. tak asi opět bude zbývat varianta vykuchání výfuku a opět teorie kdo dřív bude měnit nebo kuchat a kdo později nakoupí za levnějc ten "repasovaný" který bude stát zhruba polovic nového (od jiného chudáka vykuchaný, který na to samozřejmě mít nebude), jen jestli ten čas bude stačit do tzv. výměny a jestli tu bude dostatek aut. No a nedejbože fyzické zničení FAP, tedy odření např. šotolina a odskakující kamení, či sníh a sůl, zničením povrchové ochrany a rychlý nástup koroze...
Naprosto s Vami souhlasim, jen chci ale napsat, ze kdyz jsem mel moznost vozit se v i40 1.7CRDi, 100kW, automat, tak jezdila velmi svizne, motor byl agilni, tahl krasne a jezdil jsem kolem 6,5l/100km... a opravdu jsem jezdil svizne!!!! Ostatne, me aktualni auto (na i40 stale nemam) Peugeot 407sw, 2.0HDi, take 100kw jezdi takrka stejne.. (maji stejny vykon i vicemene hmotnost)
To je tak,když chlap přestane přemejšlet a kupuje auto koulema.Nadčasovej design rozhodně nemá,pouťovej zjev rozšláplý žáby se okoukal ještě než se začalo vyrábět.Na nadčasovej design jsou tu jiný augomobilky a ne překombinovaný korejci.Auto si kupuju podle toho jak se mi vněm jezdí a ne podle zjevu a jedinej korejec nesplňuje moje požadavky.Bejt tebou prodám to a koupím něco normálního.
:-D Mimochodom... Cely tento korejec bol skonstruovany v nemecku nemeckymi konstruktermi... 100 ludi 100 chuti... Mne sa zjav pacil aj paci... Nepaci sa mi zase okukany design AUDI, skoda, BMW, ktore uz vidis na kazdom kroku...
Německý auto to rozhodně není a nebude už jenom proto,že nejezdí jako německý.Páčit,nepáčit v první řadě se z autem jezdí a v tom jsou tebou vyjmenovaný na špici,kdežto korejci na chvostu.
Evidentně máš problém s vnímáním napsanýho textu asi ti už rejžovatí mozek .-).Pak pro tebe ještě jednou.I když je korejský auto vyvynutý korejskou firmou v německu a designovaný němcem nebude to nikdy německý auto už jenom proto,že nejezdí jakou výše zmíněný značky a tím je míněno oddfláknutý naladění podvozku,řízení a celkově jízdních vlastností navíc u tohodle motoru výraznýho turboefektu.Kdo chce jenom jezdit a je to "lopata",že mu je jedno čím a nepozná rozdíly mezi autama a ještě si myslí,že je to pěkný nechť je spokojen.Nikomu to nevnucuju.
Lopata nelopata někomu vyhovuje to ,druhému něco jiného.Zase tak velké rozdíly tam nejsou,kdo si myslí že jedno je špatně a druhé bez chyb,je naivní.Berte to tak jak to je,k vůli vám ani jedna značka nezanikne.
04.07.2013 | 23:22:34 | jan
| 88.100.179.*Reagovat
RE: hodnocení
Každý auto má něco do sebe!:) A nazvat někoho lopatou kvůli stylu nebo vkusu auta je asi stejný jako soudit dle auta člověka::)Tohle uznám v případě Trabant VS nová Octavia...v tom je obrovský rozdíl.Ovšem tohle není až tak velký a spíše jde o to kdo čemu dá přednost.Mě osobně baví třeba jízda více v Kia Ceed 2.0 než ve Fábii a tak jsem lopata?? Naopak s Octavii II se mě to líbí více jako se Ceedem!Takže bych to s těma Němcama neviděl až tak horlivě jako vy!:)Jasně kvalita bude třeba jinde netuším! Hyunday nebo Kiu nevlastním ale myslím že z toho kde byla tato automobilka před 10-15 lety je na tom dnes mnohem lépe.Takže si myslím že vaše úvaha o člověku a lopatě není zrovna ideální:)
29.06.2014 | 20:53:44 | Ivan
| 178.40.235.*Reagovat
RE: hodnocení Chválabohu, že nie sú všetky autá "nemecké", lebo väčšie haraburdy
ako Nemci robia už iba Číňania...
P.S. Asi si nevidel šéfa istej DE automobilky, ktorý kľačal pod korejským autom a potom sa čudoval, prečo to oni dokázali urobiť a jeho inžinieri nie...
Trochu čítaj, bolo to vo všetkých motoristických časopisoch, asi 2 roky späť.
28.01.2016 | 17:50:13 | martin
| 88.100.99.*Reagovat
RE: hodnocení
Zas jeden z koncernu VW...se z toho nepos.er...at si kazdy jezdi cim chce.....Design i40 je velmi povedenejpovedeny...zadna tuctarna....dyt treba ty stroje od vw jsou az na Audinu stejny.......Me se i40 libi a kvalitou jsou dnes Hyundaie lepsi nez nektery evropsky znacky..a jestli to nekdo nemuze zkousnout,tak at se kousne treba do pr.dele...
10.08.2013 | 08:08:13 | Michal
| 88.103.48.*Reagovat
RE: hodnocení
typická reakce zakomplexovaný čecháčka
20.01.2017 | 10:49:37 | Petr
| 83.208.227.*Reagovat
RE: hodnocení
Jiříčku, dej si skleničku...moc se mi líbí, jak tak inteligentní člověk se umí vyjadřovat....ty kupuješ auto koulema? tak to bych raději ani nechtěl nikdy vidět...ale asi budeš pěknej sobec a exbicionista, jelikož asi hodně lidí kupuje auto pro rodinu, aby tam měli hodně místa, citili se i bezpečně a auto jelo dle požadovatené potřeby a dokázal pojmout i honě zavazadel a hlavně dovezl celou rodinu z bodu A do bodu B a nemusím u toho předjíždět kde koho, jen abych každému ukázal jaký jsem frajer. Třeba už máš někde pomníček a už si tuto reakci nepřečteš, tak ti aspoň zamávám u té krajnice a ty spi sladce dál s vědomím, že jsi to všem zase natřel :-)
07.05.2020 | 10:33:00 | Marek
| 165.225.27.*Reagovat
Nechci chytračit
Myslím že přece zrovna tohle poznáte hned po prvním svezení ne?:)Je jasné že člověk na určité výhody či nevýhody přijde až časem ale rozhodně to co jste pospal se snad nedalo přehlídnout ne? Když jsem kupoval auto tak jsem měl asi 5.minutovou jízdu a už tam jsem zjistil že dozadu je špatný výhled při couvání a že kopec jenž jsem před bazarem vyjel se starým autem na dvojku se mě tohle klepalo protože váží skoro o 500KG více a byla potřeba většiho rozjezdu nebo hold na jedničku.Nikdy nic nekupuji s tím že bych u toho měl dvacet mechaniků či poradců,nebo to vyloženě nějak podrobně zkoumal.Ale takových základních věcí kterých si člověk všimne při každé jízdě se dle mě tedy dají odhalit během prvního usednutí do auta:)
Přesně tak. Auto se nekupuje po předváděcí jízdě.Žádný prodejce neodmítne vážného zájemce k zapůjčení předváděčky třeba na víkend.To už se dá dost dobře ohodnotit co je špatně.S výhledem z vozu bych to nebral tak tragicky.Pomalu každé druhé to má stejně.Dozadu jsou na couvání taky zrcátka.No a že motor zrovna není to pravé,to je problém kupujícího.Nebo jsi nevěděl co kupuješ?To je právě tvůj problém.U koupě není radno příliš spěchat,to se pak pláče nad nesprávným hrobem.
Nechcete chytracit ale chytracite... Co ma moja kupa a chybny vyber s chybami, ktore som popisal...
Proste som si to nevsimol, ale ci som si to pred kupou vsimol alebo nevsimol, na tom vobec nezalezi, tie chyby, ktore som tu popisal, to nevymaze...
Ked som do auta sadol tu chvilku co som presiel som sa do situacie, kde by mi ten vyhlad vadil neprisiel... Na spojku a motor som nebol zvyknuty, motor "zaciatocnicky" jacal pri rozjazde, takze mi ten priebeh momentu nevadil, zacal vadit az ked som sa s autom zjazdil a porovnal s inymi motormi, ktore som pouzival...
Cize mudrovanie, tie chyby, ktore popisujem nijak neovplyvnia...
Tady nejde o mudrování.Jen ti chce někdo naznačit že když se chystám utratit těžce vydělané peníze v takové sumě je přinejmenším rozumné to auto řádně otestovat,pak rozhodovat.Budu-li kupovat škodovku s tdi nenechám se okouzlit turbokopancem při první jízdě a později budu bědovat nad dunivou hlučností.To už je pozdě.Žádné auto není bez chyby ani ostatní přímí konkurenti i 40.Při našem rozhodování jsem měl zapůjčenou i 30 cca týden ,byl čas na porovnání a vyzkoušení.Na i 30 1,6 GDI nic zásadního špatně nebylo,koupili jsme ji a nelituji.I ostatní vozy nižší sřední třídy které byly v hledáčku(Golf,Astra,C4,Ced,Civic) jsem neponechal náhodě jen při testovací jízdě.
21.06.2013 | 07:03:07 | Dan
| 88.100.179.*Reagovat
RE: Nechci chytračit
Uz som si poplakal a budem si spytovat svedomie najblizsich 15 rokov, som nezodpovedny a nedosledny. A su to hlavne moje peniaze...
Ale to aky som, nijak neovplyvni to, ze to auto ma zasadne chyby, ktore konkurencia nema...
Prosim odpustite si psychoanalyzy a hodnotte auto...
Tak vaše peníze to jsou určitě:)Jinak tyto chyby co se týče výhledu má dneska každé třetí a troufnu si říct i druhé auto!A to z důvodu bezpečnosti.Jasně že v takové Škodě 120 je mnohem lepší výhled než v kde jakém novém autě a tak to bylo před 15-20 lety skoro u každého. Dneska je to naopak! Sám mám sice starší auto a to jest 12 let a musím říct že třeba při couvání a to hlavně v noci nevidím absolutně nic.Člověk si časem zvykne ale chybí tam jakýkoliv záchytný bod a z auta nejde až tak dobře vidět.A to nemluvím třeba o 407 SW tam je to ještě horší.Ovšem na to si člověk po chvilce pokud s autem jezdí denně zvykne.U předposledního auta když jsem couval tak jsem viděl dobře i přes zadní boční okna tady vidím maximálně že tam to okno je!..:DDD ale je v takové pozici že je při takovém aktu k skoro k ničemu.Tak jsem se díky tomu naučil couvat dle zrcátek:)
Ten vyhlad vzad sa tomu autu da celkom polahky odpustit, auto je vybavene cuvacou kamerou, ktora je spickova a clovek si na nu hned zvykne... Ale s tym kazdym druhym autom so zlym vyhladom vpred musim nesuhlasit... Tie stlpiky su naozaj dost siroke, ja viem ze je to kvoli tuhosti karoserie, ale oktavia, superb, bmw 3, Seat leon, i30, accord ani ine auta na ktorych som jazdil to az taketo tragicke nemali... Ale su tam aj ine drobnosti, ktore mi zneprijemnuju soferovanie... Bohu zial uz so sestrou i30 som bol spokojnejsi, co sa tyka komfortu soferovania...
Pro anonymniho autora, ktery zminoval Peugeota 407sw... To, co pri couvani potrebuji videt pres zadni okno, VIDIM (pres vnitrni zpetne zrcatko) a pak, jak jste napsal na konec..., u velkych aut jsou na couvani ZRCATKA!!!! Kdyz pojedete nekdy dodavkou, taky budete couvat podle "zadniho okna"??!!!! Jak rikam, pres vnitrni zpetne je videt vse, co je videt poreba, za jizdy a to same u i40!!!! Vyhled vpred je horsi, ano, ale da se na to zvyknout a jak bylo psano, je to kvuli bezpecnosti... Z takove nove Mazdy6 (hlavni konkurent i40) je vyhled jeste horsi!!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai i40
Dobrý den Může mi někdo vysvětlit jak se vyndava přední pravy hlavní svetlomet ? Nějaký návod, video Děkuji. Jedná se o Hyundai i40 rv 2012 1.7CRDi 100kw
05.11.2023 | 21:54:44 | | 89.177.166.* Reagovat
RE:
Co youtube nebo fóra???
07.11.2023 | 09:26:04 | Vašek | 109.81.112.* Reagovat
Hyundai Ii40
Auto mám sice krátce 1,7 CRDI 104KW combi, teprve najeto 3000km a koupenu byli ve 14000km.Musím uznat, ze je velmi prostorné a pohodlné, měřím 197cm a i vzadu za řidičem je hodně hodně místa.Kufr je obrovsky a při sklopených sedačkám nemám problém odvést i 2m dlouhé palubky.Spotřeba rozhodně není dle TP ale i když ho moc nešetřím, dostávam se na 5,5l/100km a to mám ještě na střeše box.V zatáčkách je pevný a drží stopu, řazení je přesné a krátké, výhled mám průměrný,díky předním sloupkům, ale jinak moc neomezující, ovládaní ifotimentu je aspoň pro mě vyhovující, rozhodně nemusím nic hledat a jde jen o zvyk, než se naučíte tlačítka intuitivně ovládat.O spolehlivosti zatím nemohu objektivně psát, jelikož mám málo najeto.Jinak světla mi přijdou ucházející H7 díky výraznému prodloužení světel,nepotřebujete ani přisvěcování do zacátek, paprsek jde krásně i do boku auta, sice to není plnohodnotné ostré světlo, ale na přisvícení krajnice bohatě postačí ( jen mě zaráží, kolik skvělých řidičů neumí v autě používat nastavení světel a jezdí s nastavením polohy 2 až 3 přitom jsou ve vozidle sami, a nebo jezdí v poloze 0 a přitom mají naložený kufr a nebou jsou plnně obsazený, nechápu to jelikož pak se divý, že na ně občas někdo blikne a ještě se rozčilují a dělají krásná gesta :-) )Docela mě zaráží ta zloba od škodovkářů a VW, ani se jim nedivím, vždiť to co máme v Hyundaii jako standartní výbavu, oni musí za draho dokupovat a to opravdu naštve :-D , ale nebudu tady kydat hnůj na další značky, prostě každý má nějakou preferovanou značku a každá ta značka a to i Hyundai mají své klady a zápory.
07.05.2020 | 10:19:36 | Marek | 165.225.27.* Reagovat
Porucha vodní pumpy
Mám i40 2012 225tis.km , Dnes se mi rozsvítila kontrolka vodní pumpy , na první pohled se zdá být vše v pořádku, po zastavení a znovu nastartování kontrolka stále svítí... poradíte ? díky...
26.10.2017 | 23:02:44 | Martin | 194.228.13.* Reagovat
RE: Porucha vodní pumpy
Kontrolka vodní pumpy? No těbůh! A co kontrolka napínací kladky?
27.10.2017 | 19:58:26 | | 89.176.46.* Reagovat
Hyundai i40
Není až tak špatné auto a bude stále platit že je to kus od kusu.Na to že s ním manželka za dva roky najela 55 tis km měla jen jednu závadu na relé denního svícení. Já dávám přesto přednost Volvu C70 cabrio.
16.05.2017 | 22:32:06 | Carlo | 83.208.210.* Reagovat
RE: Hyundai i40
Tak 55tkm je vlastně u takového auta sotva zajeté..........co by mělo mít pro Bocha za závady?
17.05.2017 | 08:09:35 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Hyundai i40
U Bocha se někdy mění rozvodový řetěz před 55tkm,ale chjundaj to není.¨Co to je za značku?, sotva zajeté.Hloupému napověz .....
17.05.2017 | 22:28:38 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Hyundai i40
Je mi celkem šumák, co jsi měnil u svého krámu, u AUT se po 55tkm rozvody nemění..........
18.05.2017 | 17:51:23 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Hyundai i40
Ten krám je folcvágen,a motorka to není.
18.05.2017 | 21:27:54 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Hyundai i40
folcvágen? neznám.....
19.05.2017 | 08:38:46 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Hyundai i40
Ahoj můžeš mi prosím napsat jak se ti projevil problém s těmi světly me nesvítí levé přední led osvětlení jenom zablika a potom nesvítí děkuji za odpoved
18.01.2018 | 10:45:18 | Martin | 51.37.8.* Reagovat
prečo sa k I40 vyjadrujú ľudia čo v nej nesedeli?
človek na tejto stránke očakáva objektívne hodnotenia a recenzie, a nie komentáre od ľudí, ktorým sa nepáči auto ale v živote v ňom nesedeli. Áno, I40 má horší výhľad do strán ale o nič horšie ako nemecká konkurencia... je to na rovnakej plus mínus úrovni... výhľad dozadu neriešim... mám v ňom cúvaciu kameru a pri jazde dopredu stačia späťáky... nerozumiem prečo sa autorovi zdá málo miesta, keď napr. BMW 5 alebo Mercedes E majú miesta vpredu ďaleko menej a to sa tvária ako autá o triedu vyššie... v každom prípade, mám najazdených cca 135tis km, za tri roky, a môžem hodnotiť, že auto má geniálny podvozok, dobrú spotrebu aj na automate kde motor ťahá plynulo odspodu, na manuálnej prevodovke to neviem porovnať a za celý čas auto malo dve poruchy - výmena ložiska a výmena dvoch predných parkovacích senzorov, ináč nič. Prístup servisu je tiež fajn, nakoľko vo firme máme asi 6 x hyundai... takže ja odporúčam kúpiť toto auto...
08.02.2016 | 23:23:06 | Peter | 85.216.229.* Reagovat
Další co se nechal napálit
forum.cars.cz/hyundai/viewtopic.php?f=165&t=30404
28.04.2015 | 17:51:21 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
Hodne me prekvapil!
Pridam muj nazor mel jsem na ty hyundae nazor ze to nebude nic moc prisli mi normalni a byl jsem vzdy zastance nemeckych aut koncernu a bmw vzdy jsem rikal nic jineho!! mel jsem ted pujcenou I30 kombi 2014rok 1.6 88 kw a musim rict ze jsem byl fakt hoone prekvapen uz mam s auty najeto milion km mel jsem nespocet aut a neni mi 20 :-) Uz po usednuti jsem si rek ze to vypada dobre takove akticni ne nudne co me hned napadlo je to takove nemecke nemel jsem s ovladanim zadny problem libilo se mi ze vse ovladam z volantu nemusim se nikam natahovat vyhriany volant super vec co jsem kdysi mel v bmw 7 E38 4.0D ale to bylo auto z roku 2001 a bylo to opravdu vymozenost :-) Dale co se mi na hynudaji libilo byl podvozek opravdu pekne drzi nenaklani se a neposkakuje na nerovne ceste ....ale abych jen nechavalil minus bych dal ze okna nemaji dojezdy dale ze nekde couhaji sroubky napriklad ve stinitkach krasne chromovane krizove sroubky a ve strope po otevreni drzaku na bryle dva cene srouby je to detajl ale plastovy spuntek je v nakladech uz nula nula nic na jedno auto uznejte sami... Dale ty siroke A slouky noooo kdyz se sedi vys tak to ani tak neva ale ja sedim az na zemi a opravdu jde spatne videt ven v zatackach napriklad ale je to o zvyku clovek se musi vyklanet...posledni vec co mi vadila je palubni pc a zobrazeni treba aktualni spotreby v nejakem ukazateli kdy videite cisla 0-10-20-30 a mezi tim nic tak si musite domyslet jo a jeste posledni ma vytka je k packam na blinkry a sterace mohli mit lepsi vzhled modernejsi a ovladani blinkru mi prijde neskutecne dlouuuuhaaa draha nez to zabere na 3klik v jinych autech mi prijde ze se do toho jen tukne a je to a hyundaji to je opravdovy pohyb pres me vytky k autu me hyundai opravdu prekvapil POZITIVNE porad jsem chtel octavii 2 scount nebo superba 2 nejlepe kombi ale po tom co jsem jel v nove I30 jsem zjistil ze chci hyundai i40 kombi auto je dizajnove podobne ale i40 je hezci vetsi ...Hold si jeste chvili pockam az ceny trochu spadnou na druhou stranu za novou I40 bych nejakych 700t v nejake te vybave nedal i kdyz za nove auto s vybavou nic moc lepsiho clovek nekoupi tot muj nazor :-)
07.03.2014 | 08:00:16 | Tonny | 94.229.89.* Reagovat
RE: Hodne me prekvapil!
Jen k te vybave... Myslim si, ze vybava, ktera je v paketu PREMIUM, cili plna palba je u Hyundaie za cca 850-900tis., ze to JDE!!!! Vsechny ty veci, co tam jsou, stoji u konkurence MNOHEM VICE!!!! Treba takovy Superb, ktery je vicemene konkurentem i40, stoji s takovou vybavou dost pres milion!!!!
30.08.2014 | 19:38:56 | Wawris | 176.102.79.* Reagovat
RE: Hodne me prekvapil!
Měl jsem možnost se s i40 svést ale jako spolujezdec se stejnou motorizací. Auto jelo nádherně, podvozek,zrychleni, podle mne, lepší než Superb a ta výbava a záruka, rozhodně lepší volba než modla většiny Čechů passat , který stojí o 100 více.
31.08.2014 | 09:01:26 | Meky | 88.101.118.* Reagovat
Mrdka
Předražená pouťová mr*ka, ceny náhradních dílů děsivé.
24.12.2013 | 20:23:13 | | 85.71.134.* Reagovat
RE: Mrdka
Člověče, pokud nemáš vlastní zkušenost a to auto jsi viděl jen z okna autobusu při cestě do práce tak s tebou souhlasím.Pokud je to naopak tak s největší pravděpodobností nemáš pravdu.Pak je tu další možnost-kámoš ,nebo ten a ten říkal.
25.12.2013 | 15:55:16 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Mrdka
A ty sam mas co??!!! Tipuju to na Favorita ci Felicii... Hyundai celkove jako automobilka valcuje konkurenci!!! S designem, vybavou, ted uz i spolehlivosti i cenovou politikou... Samozrejme, ze multimilionar o to auto ani okem nezavadi, ale taky to neni auto urcene pro nej... :)
30.08.2014 | 19:41:07 | Wawris | 176.102.79.* Reagovat
originalita
Jestli se mohu připojit k diskuzi - mám i40 kombi naftový. Za půl roku jsem najezdil cca 13000km. Uvažoval jsem mezi Mondeem, starší Audi A6 a právě i40. U mně při koupi rozhoduje nejenom "rozum". Možná právě proto jsem se rozhodl, jak jsem se rozhodl. Audin i mondeí je u nás v okolí spousty, i40 mám pouze já. Tímto rozhodnutím jsem se stal nechtě exotem. Možná to opravdu svědčí o nerozumu koupit toto auto, ale moje pocity - absolutní spokojenost.
Nejsem žádný závodník a nižší akcelerace oproti jiným přeplňovaným naftovým motorům mi až zase tak moc nevadí. Pokud chci předjet - v pohodě předjedu. Spotřeba kolem 5,5 l/100km - svědčí u mně spíše o pohodovějším stylu. Kdybych ale auto honil - nedostal bych se v průměru přes 7 - 7,5 l/100. I40 opravdu moc po cestách nejezdí - pořizovací cena svádí spíše ke koupi nové i30.
Výbava premium - s kamerou, tempomatem, navigací, kdybych šel do jiného auta - byla by cena někde jinde.
Pokud někde přijedete na pracovní schůzku v Octavii, určitě nezpůsobíte takový "zájem" jako moje i40. :)
Vím, že o tom to není, ale je to také důležité.
Samozřejmě, že jsou věci, které mohly být vyřešeny jinak a určitě lépe. Já ale o nich nevím. Nastupování do auta je jako drobné tělesné cvičení - hlavně u starších lidí vidím větší náročnost nastupování.
V diskuzi zmiňované široké boční sloupky a jejich omezování ve výhledu - je podle mně dosti subjektivní pocit - osobně mi nepřipadá horší ani lepší než u jiných aut (měl jsem
opel astra, mazdu 3, ford focus, peugeot 307). Prostě tam sloupek je a není přes něj vidět.
30.07.2013 | 14:40:23 | Vesan | 217.115.245.* Reagovat
RE: originalita
Mě jen bude zajímat FAP, píšou, že vydrží počas celé životnosti auta, no tak v tom si myslím, že je slušný zádrhel, protože FAP je přeci něco na bázi Filtru, nemůže tedy být dokonce životnosti auta, tedy pokud nepočítají záruční životnost.
Cena kolem 60-80tisíc. tak asi opět bude zbývat varianta vykuchání výfuku a opět teorie kdo dřív bude měnit nebo kuchat a kdo později nakoupí za levnějc ten "repasovaný" který bude stát zhruba polovic nového (od jiného chudáka vykuchaný, který na to samozřejmě mít nebude), jen jestli ten čas bude stačit do tzv. výměny a jestli tu bude dostatek aut.
No a nedejbože fyzické zničení FAP, tedy odření např. šotolina a odskakující kamení, či sníh a sůl, zničením povrchové ochrany a rychlý nástup koroze...
30.07.2013 | 18:34:01 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: originalita
Naprosto s Vami souhlasim, jen chci ale napsat, ze kdyz jsem mel moznost vozit se v i40 1.7CRDi, 100kW, automat, tak jezdila velmi svizne, motor byl agilni, tahl krasne a jezdil jsem kolem 6,5l/100km... a opravdu jsem jezdil svizne!!!! Ostatne, me aktualni auto (na i40 stale nemam) Peugeot 407sw, 2.0HDi, take 100kw jezdi takrka stejne.. (maji stejny vykon i vicemene hmotnost)
30.08.2014 | 19:46:04 | Wawris | 176.102.79.* Reagovat
hodnocení
To je tak,když chlap přestane přemejšlet a kupuje auto koulema.Nadčasovej design rozhodně nemá,pouťovej zjev rozšláplý žáby se okoukal ještě než se začalo vyrábět.Na nadčasovej design jsou tu jiný augomobilky a ne překombinovaný korejci.Auto si kupuju podle toho jak se mi vněm jezdí a ne podle zjevu a jedinej korejec nesplňuje moje požadavky.Bejt tebou prodám to a koupím něco normálního.
21.06.2013 | 09:41:02 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: hodnocení
I hloupý názor je třeba akceptovat.
23.06.2013 | 22:29:17 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: hodnocení
Tipuju tě na dalšího majitele nějakýho korejskýho zázraku,kterej v ničem jiným neseděl.
24.06.2013 | 12:55:34 | Jirka | 82.117.130.* Reagovat
RE: hodnocení
:-D
Mimochodom...
Cely tento korejec bol skonstruovany v nemecku nemeckymi konstruktermi...
100 ludi 100 chuti...
Mne sa zjav pacil aj paci... Nepaci sa mi zase okukany design AUDI, skoda, BMW, ktore uz vidis na kazdom kroku...
03.07.2013 | 13:12:05 | Jozo | 10.50.17.* Reagovat
RE: hodnocení
Německý auto to rozhodně není a nebude už jenom proto,že nejezdí jako německý.Páčit,nepáčit v první řadě se z autem jezdí a v tom jsou tebou vyjmenovaný na špici,kdežto korejci na chvostu.
03.07.2013 | 18:17:40 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: hodnocení
Trošku se ti to motá v hlavě.
04.07.2013 | 03:43:14 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: hodnocení
Evidentně máš problém s vnímáním napsanýho textu asi ti už rejžovatí mozek .-).Pak pro tebe ještě jednou.I když je korejský auto vyvynutý korejskou firmou v německu a designovaný němcem nebude to nikdy německý auto už jenom proto,že nejezdí jakou výše zmíněný značky a tím je míněno oddfláknutý naladění podvozku,řízení a celkově jízdních vlastností navíc u tohodle motoru výraznýho turboefektu.Kdo chce jenom jezdit a je to "lopata",že mu je jedno čím a nepozná rozdíly mezi autama a ještě si myslí,že je to pěkný nechť je spokojen.Nikomu to nevnucuju.
04.07.2013 | 20:11:17 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: hodnocení
S tou poslední větou se plně ztotožnuji,o nic jiného nejde.
04.07.2013 | 22:47:57 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: hodnocení
Lopata nelopata někomu vyhovuje to ,druhému něco jiného.Zase tak velké rozdíly tam nejsou,kdo si myslí že jedno je špatně a druhé bez chyb,je naivní.Berte to tak jak to je,k vůli vám ani jedna značka nezanikne.
04.07.2013 | 23:22:34 | jan | 88.100.179.* Reagovat
RE: hodnocení
Každý auto má něco do sebe!:) A nazvat někoho lopatou kvůli stylu nebo vkusu auta je asi stejný jako soudit dle auta člověka::)Tohle uznám v případě Trabant VS nová Octavia...v tom je obrovský rozdíl.Ovšem tohle není až tak velký a spíše jde o to kdo čemu dá přednost.Mě osobně baví třeba jízda více v Kia Ceed 2.0 než ve Fábii a tak jsem lopata?? Naopak s Octavii II se mě to líbí více jako se Ceedem!Takže bych to s těma Němcama neviděl až tak horlivě jako vy!:)Jasně kvalita bude třeba jinde netuším! Hyunday nebo Kiu nevlastním ale myslím že z toho kde byla tato automobilka před 10-15 lety je na tom dnes mnohem lépe.Takže si myslím že vaše úvaha o člověku a lopatě není zrovna ideální:)
05.07.2013 | 02:16:23 | | 94.112.66.* Reagovat
RE: hodnocení
originalní nemecká autá su VW skoda VW seaty etc
29.06.2014 | 20:53:44 | Ivan | 178.40.235.* Reagovat
RE: hodnocení Chválabohu, že nie sú všetky autá "nemecké", lebo väčšie haraburdy
ako Nemci robia už iba Číňania...
P.S. Asi si nevidel šéfa istej DE automobilky, ktorý kľačal pod korejským autom a potom sa čudoval, prečo to oni dokázali urobiť a jeho inžinieri nie...
Trochu čítaj, bolo to vo všetkých motoristických časopisoch, asi 2 roky späť.
05.07.2013 | 07:39:52 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: hodnocení
jsi totalni vul a v i40 jsi nikdy nejel
28.01.2016 | 17:50:13 | martin | 88.100.99.* Reagovat
RE: hodnocení
Zas jeden z koncernu VW...se z toho nepos.er...at si kazdy jezdi cim chce.....Design i40 je velmi povedenejpovedeny...zadna tuctarna....dyt treba ty stroje od vw jsou az na Audinu stejny.......Me se i40 libi a kvalitou jsou dnes Hyundaie lepsi nez nektery evropsky znacky..a jestli to nekdo nemuze zkousnout,tak at se kousne treba do pr.dele...
10.08.2013 | 08:08:13 | Michal | 88.103.48.* Reagovat
RE: hodnocení
typická reakce zakomplexovaný čecháčka
20.01.2017 | 10:49:37 | Petr | 83.208.227.* Reagovat
RE: hodnocení
Jiříčku, dej si skleničku...moc se mi líbí, jak tak inteligentní člověk se umí vyjadřovat....ty kupuješ auto koulema? tak to bych raději ani nechtěl nikdy vidět...ale asi budeš pěknej sobec a exbicionista, jelikož asi hodně lidí kupuje auto pro rodinu, aby tam měli hodně místa, citili se i bezpečně a auto jelo dle požadovatené potřeby a dokázal pojmout i honě zavazadel a hlavně dovezl celou rodinu z bodu A do bodu B a nemusím u toho předjíždět kde koho, jen abych každému ukázal jaký jsem frajer. Třeba už máš někde pomníček a už si tuto reakci nepřečteš, tak ti aspoň zamávám u té krajnice a ty spi sladce dál s vědomím, že jsi to všem zase natřel :-)
07.05.2020 | 10:33:00 | Marek | 165.225.27.* Reagovat
Nechci chytračit
Myslím že přece zrovna tohle poznáte hned po prvním svezení ne?:)Je jasné že člověk na určité výhody či nevýhody přijde až časem ale rozhodně to co jste pospal se snad nedalo přehlídnout ne?
Když jsem kupoval auto tak jsem měl asi 5.minutovou jízdu a už tam jsem zjistil že dozadu je špatný výhled při couvání a že kopec jenž jsem před bazarem vyjel se starým autem na dvojku se mě tohle klepalo protože váží skoro o 500KG více a byla potřeba většiho rozjezdu nebo hold na jedničku.Nikdy nic nekupuji s tím že bych u toho měl dvacet mechaniků či poradců,nebo to vyloženě nějak podrobně zkoumal.Ale takových základních věcí kterých si člověk všimne při každé jízdě se dle mě tedy dají odhalit během prvního usednutí do auta:)
20.06.2013 | 17:45:59 | Automobilesify | 78.102.114.* Reagovat
RE: Nechci chytračit
Přesně tak. Auto se nekupuje po předváděcí jízdě.Žádný prodejce neodmítne vážného zájemce k zapůjčení předváděčky třeba na víkend.To už se dá dost dobře ohodnotit co je špatně.S výhledem z vozu bych to nebral tak tragicky.Pomalu každé druhé to má stejně.Dozadu jsou na couvání taky zrcátka.No a že motor zrovna není to pravé,to je problém kupujícího.Nebo jsi nevěděl co kupuješ?To je právě tvůj problém.U koupě není radno příliš spěchat,to se pak pláče nad nesprávným hrobem.
20.06.2013 | 21:52:04 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Nechci chytračit
Nechcete chytracit ale chytracite... Co ma moja kupa a chybny vyber s chybami, ktore som popisal...
Proste som si to nevsimol, ale ci som si to pred kupou vsimol alebo nevsimol, na tom vobec nezalezi, tie chyby, ktore som tu popisal, to nevymaze...
Ked som do auta sadol tu chvilku co som presiel som sa do situacie, kde by mi ten vyhlad vadil neprisiel... Na spojku a motor som nebol zvyknuty, motor "zaciatocnicky" jacal pri rozjazde, takze mi ten priebeh momentu nevadil, zacal vadit az ked som sa s autom zjazdil a porovnal s inymi motormi, ktore som pouzival...
Cize mudrovanie, tie chyby, ktore popisujem nijak neovplyvnia...
21.06.2013 | 06:10:31 | Jozo | 10.50.17.* Reagovat
RE: Nechci chytračit
Tady nejde o mudrování.Jen ti chce někdo naznačit že když se chystám utratit těžce vydělané peníze v takové sumě je přinejmenším rozumné to auto řádně otestovat,pak rozhodovat.Budu-li kupovat škodovku s tdi nenechám se okouzlit turbokopancem při první jízdě a později budu bědovat nad dunivou hlučností.To už je pozdě.Žádné auto není bez chyby ani ostatní přímí konkurenti i 40.Při našem rozhodování jsem měl zapůjčenou i 30 cca týden ,byl čas na porovnání a vyzkoušení.Na i 30 1,6 GDI nic zásadního špatně nebylo,koupili jsme ji a nelituji.I ostatní vozy nižší sřední třídy které byly v hledáčku(Golf,Astra,C4,Ced,Civic) jsem neponechal náhodě jen při testovací jízdě.
21.06.2013 | 07:03:07 | Dan | 88.100.179.* Reagovat
RE: Nechci chytračit
Uz som si poplakal a budem si spytovat svedomie najblizsich 15 rokov, som nezodpovedny a nedosledny. A su to hlavne moje peniaze...
Ale to aky som, nijak neovplyvni to, ze to auto ma zasadne chyby, ktore konkurencia nema...
Prosim odpustite si psychoanalyzy a hodnotte auto...
Moj nazor je napisany vyssie...
21.06.2013 | 07:21:32 | Jozo | 10.50.17.* Reagovat
RE: Nechci chytračit
Tak vaše peníze to jsou určitě:)Jinak tyto chyby co se týče výhledu má dneska každé třetí a troufnu si říct i druhé auto!A to z důvodu bezpečnosti.Jasně že v takové Škodě 120 je mnohem lepší výhled než v kde jakém novém autě a tak to bylo před 15-20 lety skoro u každého.
Dneska je to naopak! Sám mám sice starší auto a to jest 12 let a musím říct že třeba při couvání a to hlavně v noci nevidím absolutně nic.Člověk si časem zvykne ale chybí tam jakýkoliv záchytný bod a z auta nejde až tak dobře vidět.A to nemluvím třeba o 407 SW tam je to ještě horší.Ovšem na to si člověk po chvilce pokud s autem jezdí denně zvykne.U předposledního auta když jsem couval tak jsem viděl dobře i přes zadní boční okna tady vidím maximálně že tam to okno je!..:DDD ale je v takové pozici že je při takovém aktu k skoro k ničemu.Tak jsem se díky tomu naučil couvat dle zrcátek:)
22.06.2013 | 10:33:43 | | 78.102.114.* Reagovat
RE: Nechci chytračit
Ten vyhlad vzad sa tomu autu da celkom polahky odpustit, auto je vybavene cuvacou kamerou, ktora je spickova a clovek si na nu hned zvykne... Ale s tym kazdym druhym autom so zlym vyhladom vpred musim nesuhlasit... Tie stlpiky su naozaj dost siroke, ja viem ze je to kvoli tuhosti karoserie, ale oktavia, superb, bmw 3, Seat leon, i30, accord ani ine auta na ktorych som jazdil to az taketo tragicke nemali...
Ale su tam aj ine drobnosti, ktore mi zneprijemnuju soferovanie... Bohu zial uz so sestrou i30 som bol spokojnejsi, co sa tyka komfortu soferovania...
24.06.2013 | 10:31:53 | Jozo | 10.50.17.* Reagovat
RE: Nechci chytračit
Pro anonymniho autora, ktery zminoval Peugeota 407sw... To, co pri couvani potrebuji videt pres zadni okno, VIDIM (pres vnitrni zpetne zrcatko) a pak, jak jste napsal na konec..., u velkych aut jsou na couvani ZRCATKA!!!! Kdyz pojedete nekdy dodavkou, taky budete couvat podle "zadniho okna"??!!!! Jak rikam, pres vnitrni zpetne je videt vse, co je videt poreba, za jizdy a to same u i40!!!! Vyhled vpred je horsi, ano, ale da se na to zvyknout a jak bylo psano, je to kvuli bezpecnosti... Z takove nove Mazdy6 (hlavni konkurent i40) je vyhled jeste horsi!!!!
30.08.2014 | 20:04:08 | Wawris | 176.102.79.* Reagovat
RE: Nechci chytračit
Cloveče..., ved je to na 99% čista zavisť..., poniektorých rozumbradov.
Nech auto služi..., na môj vkus ma maly objem motora na ten výkon...,ale na rozdiel od DE značiek sa aspoň nemusíš bať pustiť do sveta...:))
25.06.2013 | 22:22:21 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat