Recenze Jeep Grand Cherokee 4,0 Limited
“Jeep - co očekáváte, tak to dostanete.”

Autor recenze: Koudy ,
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1994 Typ motoru:4,0 benzin Stav km při koupi:80 000 km Stav km nyní:86 000 km Způsob řazení:automat Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 18 l/100 km Vloženo: 8. 3. 2004

Hodnocení inzerátu: 10 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.3

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Dodge Caravan

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Občas při parkování a otáčení volantem doprava, jakody přestane fungovat servo.
A spousta drobností, jako i u jinejch aut...


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jeep Grand Cherokee 4,0 Limited je moje čtvrté americké terénní auto a popravdě řečeno asi nejpohodlnější (jenom pro info podle pořadí Dodge RamCharger 5,9, Jeep Cherokee 3,0D - implantován motor Mercedes a Ford Explorer 4,0). Jak už jsem psal v úvodu - Limited obsahuje snad vše, co se do tohoto auta dalo dát již při výrobě - kůže, automat. klima, tempomat, ABS, SRS, el. okna, centrál + dálka a to nejhlavnější a asi nejdůležitější je systém pohonu QudraTrack. To znamená trvalý pohon všech kol a zadní difer. dle info který mě dali v servisu má cca. 30% samosvor. U všech ostatních teren. aut jsem měl trvalý pohon zadních kol a předek + redukce se přiřazovala.

Ježdění po normálních silnicích je většinou stejný, ale jak začné být mokro, nebo padat sních a mrznout, trvalý pohon u mě 100% vyhrává...

Co se jízdních vlastností týče, kdo jednou jezdil s offroadovým autem, tak ho nepřekvapí větší naklánění v zatáčkách a s tím spojené houpání - to se ještě trochu zvětšílo po tom co jsem přizvedl podvozek vepředu o 40mm a vzadu o 50mm (nemohl jsem si pomoct - offroad by měl lehce vyčnívat a na seriových pružinách už si to asi lehce sedlo), ale i tak se s tím dá jezdit dost svižně a zatáčky projíždět rychleji, než se pro toto auto zdá jako strop.
Ježdění v terénu je lahůdka a jediný co člověk musí, je dobře a citlivě dávkovat plyn a hlavně mít auto dobře obutý - já jsem na zimu obul pneu Fulda SnowTramp a na horský zasněžený louky a zasněžený silnice je to super. Kupodivu stejně dobře se auto chová i na normálním a suchém asfatlu - a pneu nemizí před očima a s každým ujetým kilometrem.

Motor je řadový šestiválec o obsahu čtyř litrů, do kterého předchozí mejitel (kamarád ze Švýcarska) nachal namontovat chip - takže dle údajů od special. švýcarské firmy by měl mít motor výkon 220 koní. Je fakt, že poté co jsem do auta implantoval LPG, jsem jich asi pár zadusil, ale max. velikost směšovače je do 140kW výkonu (190 PS) a dva se mi tám dávat nechtěli. Nikdy jsem neuměl jezdit na spotřebu, takže ta se na benzín pohybovala kolem 18L/100km a na LPG jezdím 20-25L/100km.

Co se závad týče, těch moc nebylo, a je taky fakt, že s autem jsem najel zatím jenom 6.000 km a když jsem ho kupoval, tak mělo jenom 80 tis. km.
Takže, seznam závad: prasklá manžeta na L.P. poloose, prasklé výfuk. svody (jsou plechové, takže jsem je zavařil a uvidíme, jak to dlouho vydrží), nefunkční přerušovač blikačů, únik oleje ze zad. difer. (simering na "hrušce"), únik brzd. kapaliny ze zad. brzd. válečku, prasklá brzd. pakna - zablokovala zad. kolo a asi nejnepříjemnější závada - občas při parkování a otáčení volantem doprava stuhne řízení - jakoby přestal fungovat posilovač. To jsem řešil výměnou servo pumpy, ale závada se vyskytuje stále, takže mě čeká výměna převodky řízení.

S autem jsem spokojen, jako s každým jiným americkým autem. Na těchto autech mám rád tu velikost a sílu, když zabouchnete dveře, tak zabouchnete dveře a není to jako když plácnete kusem plechu o zem, mám rád jejich opěrky ruky, množství odkládacích míst a schránek, držáky na pití a podobný věci, který člověku zpříjemní jízdu autem a potažmo i život....

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 10


Komentáře uživatelů k recenzi Jeep Grand Cherokee

Vložit komentář

JEEP

Žiadny "japonec" sa "amerike" nevyrovná!!!

24.04.2008 | 14:59:29 | fefe Reagovat

To Standa

Jeep byl první vozidlo svého druhu (Willys), proto se říká ostatním off-roadů "jeepy". Jeep (Laredo) se opravdu nemůže měřit s off-roady typu Patrol, LandCruiser, Pajero...apod. Beru v úvahu standartní verze bez úprav.

27.07.2007 | 16:18:58 | Radek Reagovat

vzkaz joudovi

Kolik si měl jeepů ? Přijed do Plzně a svezu tě seriovým neupraveným džípem v terénu. Zažiješ věci že se z toho poblinkáš a zpátky polezeš po čtyřech. Proto se všem offroadům říká džíp a ne patrol nebo toyota

27.07.2007 | 16:07:25 | standa Reagovat

opel Frontera

Pořídil jsem si fronteru B a když čtu ty průšvihy a spotřebu okolo jeepů,tak jsem vcelku spokojen.Mně baští po městě 10l nafty,plná palba/výbava/,obsah 2.2DTI zajistí výborný výkon a nižší pojistku což není nepodstatné.padala mi nafta,únik oleje okolo vývěvy,oprava ok.

27.12.2006 | 08:50:07 |  Reagovat

Jeep

Jeep nejni auto do terénu!!! To je jen na machrování na silnici. Každej kdo jezdí offroad z "jeepem" má v podstatě kastli z jeepa na rámu a podvozku z Patrola, motor kdoví z čeho, apod.

29.06.2006 | 07:30:02 | Youda Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Jeep Grand Cherokee