Rok výroby:1998Typ motoru:dieselStav km při koupi:100 000 kmStav km nyní:195 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:20. 2. 2013
Vadné čerpadlo sjíždějící se přední pneu (tlumiče) celý výfuk praské trubky k topení nefukční ruční brzda
Hodnocení a zkušenosti s autem
Automobil jsem koupil jako minibus byl také tak provozován předchozím majitelem já ho provozuji jako dodávku i jako minibus. Auto startuje ochotně i v mrazech má dostatečný tah už od nízkých otáček. Provozní klidná rychlost je tak 90km/h max je tak 135-140km/h. V zimě nebo na kluzkém povrchu se projevý pohon zadní nápravy kdy to děsně podkluzuje pokud je dobré obutí a vůz zatížen nákladem není problém ale jinak..... chce to zkušenost. Řešení podvozku je bytelné hlavně zadní tuhá náprava na listových pérech. Auto má velký rejd výhled do zrcátek a do stran je super. Super je ložná plocha na podlahu 2800mm po přední okno 4000mm je to díky řešení karoseri je trambus nevýhoda je že motor je pod váma pod sedačkou není tam řešení zaaretování sedadel při zdvihu aby se člověk dostal k motoru taky hluk je dost citelný. I když je to ještě atmosferický diesel v zimě se ochotně zahřívá a vlastně vzhledem k uložení vyhřívá i kabinu zespodu. Na starého korejce je to pracant při trochu údržby vám poslouží jako věrný dělník
V rodině jsme měli 2 kusy, vlastně jeden ještě máme. Ten první (najel v rodině celkem 400 000 tisíc km bez dramatických závad) byl kupodivu odolnější než ten mladší (zatím cca 240 tkm, ale má vyšší spotřebu, přestože je to také 2.7D a obecně se projevuje jako línější, a to už od nova). Jinak potvrzuji, co píšete - auto je jednoduché, bytelné, se slušnou průchodností mizerným terénem, ale ten hluk je očistec. Nemilé je, že sedíte na předních podbězích, čili deformační zóna je nula nula nic, ale na straně druhé má Pregio proto skvělé manévrovací schopnosti - otočí se na pětníku, což je ve městech k nezaplacení. Ať dobře slouží!
Komentáře uživatelů k recenzi Kia Pregio
Může být
V rodině jsme měli 2 kusy, vlastně jeden ještě máme. Ten první (najel v rodině celkem 400 000 tisíc km bez dramatických závad) byl kupodivu odolnější než ten mladší (zatím cca 240 tkm, ale má vyšší spotřebu, přestože je to také 2.7D a obecně se projevuje jako línější, a to už od nova).
Jinak potvrzuji, co píšete - auto je jednoduché, bytelné, se slušnou průchodností mizerným terénem, ale ten hluk je očistec. Nemilé je, že sedíte na předních podbězích, čili deformační zóna je nula nula nic, ale na straně druhé má Pregio proto skvělé manévrovací schopnosti - otočí se na pětníku, což je ve městech k nezaplacení. Ať dobře slouží!
21.02.2013 | 00:13:20 | Pippo | 89.103.82.* Reagovat