Recenze Kia Sephia gtx
“Chvalitebný.”

Autor recenze: pit ,
Královéhradecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1994 Typ motoru:1.6 Stav km při koupi:110 000 km Stav km nyní:160 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 9. 1. 2007

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.8

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ren. Laguna

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Výměna zadního dílu výfuku.

Silentbloky na stabilizátoru.

Čidlo na ventilátoru.

Manžeta na homokynetickém kloubu.

To je asi vše.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Je to asi nejspolehlivější auto které, jsem měl. V zimě na hory super. A i na delší trasu je vcelku pohodlné.

Možná je trochu hlučnější a má malinko slabší brzdy ale zase nehrkají žádné plasty uvnitř vozu. Interiér je vzhledově trošku slabší, avšak v plné el. výbavě.

Spotřeba město 8l. dálnice při 120km 6l. Shrnutí zní, za super cenu dobrý kamarád!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Kia Sephia

Vložit komentář

Stále jezdí :)

Přátelé je to neuvěřielné, ale stále jezdí, bez větších potíží :) V loní dány nové kouče ( 1500.- ) , komplet výfuk ( 2600.-), spodní čep ( 250.- ) a čep řízení ( 950.- ), píšu ceny ND pro představu :) už budu muset dát rozvody, cca 2600.- sada. No ale přeci už začína ta neůprosná koroze. Kromě spodku ten je netknut.

13.08.2011 | 16:40:24 | pit  | 213.192.60.* Reagovat

Kia Sephia -Tahoun pro šetřílky

Máme Sephii 1,5 SLX už přes dva roky.(r.v.1997) Výbava žádná, bez posilovače a bez airbagů.Dodatečně montované el. stahování předních oken, tažné zařízení. Při koupi měla neuvěřitelných 50.500 km, první majitel. Prošel jsem jich po bazarech pár a všechno to byly vyrachtané chudinky z Německa a Rakouska. Tahle má výborný motor. Závady :
hned po koupi stál za ho..o imobilizér.
Pak preventivní výměna rozvodů,oleje destiček v KIA servisu Nečekaně nešlo startovat.Po 30km potupném odtažení do garáže auto startovalo. Za dva dny již ochotní Plzeňáci v elektroservisu u autobus.nádraží ho vykuchali za cca 600 kč. Na noc ve velkých městech používám zámek řad.páky+tajný spínač. Po 70tis km potíže se startérem,ani to neťuklo.Fungoval až po chvíli klepání ocelovou tyčkou přes startér.Vyměněn za Nipparts z Auto Kelly ca 3.500kč, přesně po 6 měs odešel.Jen díky potvrzení o montáži v servisu a pod hrozbou bráchy novináře mi vrátili peníze. Starý startér tchán vyčistil od oleje a o té doby se zaseknul jen 1x. V cca 75 tis KM instalace LPG sekvenční vstřik -dá se ukecat za 28tis . Nejlíp vychází kombinace polský STAG+české a italské komponenty(z Jižních Čech).
Spotřeba předtím 7,2-7,5L vč.Prahy, LPG pak 8,5-9 l vč.dálnic při 120km/h. Ve 110.tis km výměna předních čepů.
Výměna zadního dílu výfuku od Ostraváků poštou za 2tis kč(pozor nebrat jednoplášťový polský Polmostrov -ale ten o 400 kč lepší ). Jediná věc - když to tlačím po dálnici přes 130km, trochu se Kia hřeje -asi tím LPG, protože jinak chladí dvě čárky pod půlkou . Je to zlatý stroj. Akorát pozor na svíčky a startovací kabely- chce to fakt používat nejlepší japonské svíčky NKG (vydrží s plynem až 45 tis km) a po 100tis vyměnit startovací kabely (Kelly mají modré americké neoriginální za nějakých 450kč a jsou super)!
Ať Vám to všem dobře a bezpečně jezdí ! Já musím v Kii ještě něco odjezdit, protože známí autobazaristi svorně doporučují jako jeden muž další auto Toyotu Avensis v benzinu 2,0 (nebrat 1,6 ani 1,8=žerou olej) , do toho (za osmičku včetně montáže) přetypovat LPG soupravu a
budu jezdit jako král šetřílků , že ???

13.01.2009 | 00:51:08 | Siegfried ze Sudet Reagovat

oprava

Tak trochu to zktualizuji.
Auto jezdí neustále jako drak, ale bohužel me uhnil horní držák tlumiče. Cena všech komponentů cca. 1500.- kč

22.12.2008 | 16:09:04 | pit Reagovat

Neviem ako mozete vobec rozmyslat nad takymito srotmi.prevezte sa na BMW , Audi ..... tejto triedy a potom sa uvedomite

21.09.2008 | 00:08:28 |  Reagovat

No,akorát

Jediné, co bylo silně mínus - chyběl posilovač řízení a to teda byla opravdu někdy dřina, zvlášť, když se muselo točit volantem na místě....

17.12.2007 | 23:47:25 | pitrs39 Reagovat

Kia- jen nej, nej...

Mohu Pitovy slova potvrdit.Před léty jsme měli 1.5 SLX a manželka mi dodnes nadává, že jsem ji dal pryč./Za Volvo V40D/ Za čtyři roky provozu nepamatuji poruchu,jen pár žárovek.Při prodeji se velmi silnému tahu motoru o výkonu 82 koní divil i zkušený majitel autobazaru. Motor a převody neměly chybu.Auto mělo navíc kolem 1150 kg a spotřebu jsem většinou spočítal na 6.2 až 6.6 litru. Jsem vyznavačem lyžování a na horách jsem ocenil vynikající průchodnost a vůbec ovladatelnost na sněhu. Měla zlatou barvu a s úsměvem bych řekl, že byla opravdu tak trochu zlatá....Ovšem, viděl jsem ji po letech-měla asi od slunce dost pokroucenou - poškozenou horní část palubní desky. Mluvil jsem i s majitelem, měla 154 tisíc km a uváděl stejnou spotřebu,velký kufr a vynikající tah motoru a spolehlivost.

17.12.2007 | 23:44:13 | pitrs39 Reagovat

Info na ICQ 417-803-297

04.10.2007 | 19:52:28 | pit Reagovat

cus pite! a jak je to s nahradnimi dily? a kolik jsi do toho za tu dobu musel investovat? jinak mi prijde jako auto za dobrou cenu vzhledem k vybave a uvazuju o nem...

20.03.2007 | 08:53:33 | gregorij Reagovat

Jo

Jo vyměnil jsem a jsem maximálně zpokojen. Jezdím hodně na hory a po městě. Na hory je to skvělé vozidlo. A do města se hodí také. Jednou za rok do Francie. To Kiouš zvláne také. Sice není tak pohodlný ,ale je to dělník. No a on ten Francouz, no nic moc. Pořá d v tom někde tříská a vrže. Sestra ma také Lagunu a ja to kruml také.

01.02.2007 | 21:51:58 | pit Reagovat

Z Laguny

Tys sel z laguny do sephie , docela rozdil hlavne v pohodli, tichosti a bezpecnosti,jak jizdy tak pasivni.

11.01.2007 | 23:21:42 |  Reagovat