Rok výroby:2000Typ motoru:2000, radovy 6 valecStav km při koupi:65 000 kmStav km nyní:98 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:11. 8. 2005
Předchozí auto:Toyota Corolla Carina Avensis Camry Picnic Paseo
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Auto nemalo ziadnu poruchu. Rad by som tu nieco napisal ale jedina udrzba spocivala v servisnej prehliadke po 75tis km (cena 15.800 SKK) a po 90 (cena 22.000 SKK). Kazda prehliadka trvala cez 5hod!!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto ako take je absolutne spickovo spracovane, ziadne pazvuky, skripanie interieru. Je pouzita bleda brusena koza a do detailov je vidno rucnu pracu. Ergonomia je absolutne uzasna, vsetko je vodicovi po ruke. Automaticke rezimy ventilacie su inteligentne a pocitac vyhodnocuje vsetky potrebne aspekty cim zabezpecuje v kabine stale pozadovanu teplotu bez prehnaneho hluku ventilatora. Klimatizacia je najvykonnejsia aku som zazil doteraz na svojich autach, aj v najvecsej horucave je cca po 3 min prijemne teplo.
Podvozok - mam znizeny o 4cm, mam pneu 225/40 R18, kola 8,5x18 a ani na okruhu pri extremnych rychlostiach sa auto nenaklana a stabilne drzi stopu.
Celkovy dojem - fantasticky, az na vyssie vstupne naklady pri kupe nema auto/znacka Lexus ziadne nevyhody pre mna. V porovnani s MB alebo BMW som dostal omnoho viac v podobe vynimocnosti, unikatnosti, kvalitneho a technologicky funkcneho auta.
Motor a prevodovka - nie je problem ani pri sirsom rozmere pneu dosiahnut spotrebu pod 8 litrov pri dodrziavani 60/100/160. Prevodovka radi okamzite a pohotovo. Nedavno som mal moznost vyskusat DSG ktorou se chlubi koncern VW a prisposobenie sa potrebe vodica je porovnatelne!!!
Audio - auto je z vyroby osadene systemom Nakamichi Premium Sound System a jedine co je mozne audio vybave vytknut je absencia DVD prehravaca a monitora.
ona spotreba u vsech aut se lisi,ja mam treba ted saaba 9000 2.3 turbo a dokazal jsem s tim jet mezi Ceskem a Holandskem za 8.2l a to jsme jeli tri a plne nalozene auto.rychlost byla na tempomatu vetsinou 120-130km/hod a jen 2krat jsem jel asi po dvou minutach asi 190km/hod (v Nemecku).Pritom na strankach saabu se docitam,ze mnoho lidi se nedostane pod deset litru se stejnym autem.To same jsem mel se saabem 900.Dokazal jse s nim jet za 7 litru.Ale je to o tom,ze jsem narazil na opravdu dobre kousy o ktere se lidi starali.A asi je to dane tim,ze vetsinou jezdim plynule vyuzivam vahy auta. Naopak jezdim jste s firemnim fordem transitem a tam je spotreba o dva lity vyssi nez by mela byt a nevi se proc. poste je to ta nekdy kus od kusu a tu spotrebu u dodavky neresime,protoze se stejne vse odecte z dani.navic rozdil v te spotrebe udela za 30tis km rozdil 18 000kc priblizne,vic s tim jezdit nebudeme a oprava ci zjistit to,nebo dokonce postupne menit dily nez se na to prijde by vyslo mnohem draz zrejme nez tech 18.000 a nepocitame ani cas straveny a pripadne hadani s mechanikama. Kazdy musi zvolit co chce a nejlesi je asi dat si pozor pri koupi i kdyz tam se spotreba moc kontolovat neda.
Pre smk: spotreba je naozaj realna. Priemernu rocnu spotrebu mam 7.8l. Jazdim kombinaciu obec, mimo obce, dialnica. Staci nemat prilis tazku nohu na plyne. Prudku akceleraciu pouzivam len vtedy, ked to ma zmysel.
Proc by ty kilometry byly nemozne?Staci napriklad trikrat tydne pracovne otocit Praha Brno.Ja osobne se jako ridic nezivim(jen rozvazim neco jeden mesic v roce),potrebuju dodavkou dojet za praci ,kdyz stavim a pohybuju se po cele Anglii,a osobakem trasa Anglie-Cr-Anglie trikrat za rok. S dodavkou jsem za posledni rok najel cca22.000mil(ford tranzit) a cca12.000 mil osobakem(saab 900).takze jednoduche pocty 34.000 mil krat 1.6= 54.400km za rok.Nevidim duvod,proc by ridic nejake kuryrni sluzby nenajezdil vic. Neresim ,kdo tu ma pravdu,jen tvrdim ze ten nadpis je realny z meho pohledu.Vsem ridicum jakekoliv znacky preju bezporuchove a beznehodove jezdeni.
na prumernou kombinovanou spotrebu.Jeden rika 9l, dalsi 16l, jiny 8-10l.Jezdim v prumeru kolem 110-120 kmh (mix dalnic,vesnic i okresnych cest).Jaka je skutecna spotreba v podobnich resp. jednotlivych (50,80,100 atd) rychlostech ? Predem velmi pekne dekuji a prosim piste pravdive :-)
No taky bych rekl, ta spotreba je trochu prehnana :) ... ja mam IS 200 s manualni 6ti stupnovou a s lehkou nohou se da jezdit pod 10, ale ne pod 8. jinak maximalni spokojenost. Skoda, ze toyota nedela ty radove sestivalce dal
Komentáře uživatelů k recenzi Lexus IS
spotreba
ona spotreba u vsech aut se lisi,ja mam treba ted saaba 9000 2.3 turbo a dokazal jsem s tim jet mezi Ceskem a Holandskem za 8.2l a to jsme jeli tri a plne nalozene auto.rychlost byla na tempomatu vetsinou 120-130km/hod a jen 2krat jsem jel asi po dvou minutach asi 190km/hod (v Nemecku).Pritom na strankach saabu se docitam,ze mnoho lidi se nedostane pod deset litru se stejnym autem.To same jsem mel se saabem 900.Dokazal jse s nim jet za 7 litru.Ale je to o tom,ze jsem narazil na opravdu dobre kousy o ktere se lidi starali.A asi je to dane tim,ze vetsinou jezdim plynule vyuzivam vahy auta.
Naopak jezdim jste s firemnim fordem transitem a tam je spotreba o dva lity vyssi nez by mela byt a nevi se proc.
poste je to ta nekdy kus od kusu a tu spotrebu u dodavky neresime,protoze se stejne vse odecte z dani.navic rozdil v te spotrebe udela za 30tis km rozdil 18 000kc priblizne,vic s tim jezdit nebudeme a oprava ci zjistit to,nebo dokonce postupne menit dily nez se na to prijde by vyslo mnohem draz zrejme nez tech 18.000 a nepocitame ani cas straveny a pripadne hadani s mechanikama.
Kazdy musi zvolit co chce a nejlesi je asi dat si pozor pri koupi i kdyz tam se spotreba moc kontolovat neda.
05.12.2010 | 11:22:22 | ondrA Reagovat
spotreba
Pre smk: spotreba je naozaj realna. Priemernu rocnu spotrebu mam 7.8l. Jazdim kombinaciu obec, mimo obce, dialnica. Staci nemat prilis tazku nohu na plyne. Prudku akceleraciu pouzivam len vtedy, ked to ma zmysel.
11.05.2010 | 16:48:38 | pebo Reagovat
PROC NEMOZNE
Proc by ty kilometry byly nemozne?Staci napriklad trikrat tydne pracovne otocit Praha Brno.Ja osobne se jako ridic nezivim(jen rozvazim neco jeden mesic v roce),potrebuju dodavkou dojet za praci ,kdyz stavim a pohybuju se po cele Anglii,a osobakem trasa Anglie-Cr-Anglie trikrat za rok.
S dodavkou jsem za posledni rok najel cca22.000mil(ford tranzit) a cca12.000 mil osobakem(saab 900).takze jednoduche pocty 34.000 mil krat 1.6= 54.400km za rok.Nevidim duvod,proc by ridic nejake kuryrni sluzby nenajezdil vic.
Neresim ,kdo tu ma pravdu,jen tvrdim ze ten nadpis je realny z meho pohledu.Vsem ridicum jakekoliv znacky preju bezporuchove a beznehodove jezdeni.
11.02.2010 | 16:52:43 | ondrA Reagovat
Dobry den, chtel by jsem se zeptat,
na prumernou kombinovanou spotrebu.Jeden rika 9l, dalsi 16l, jiny 8-10l.Jezdim v prumeru kolem 110-120 kmh (mix dalnic,vesnic i okresnych cest).Jaka je skutecna spotreba v podobnich resp. jednotlivych (50,80,100 atd) rychlostech ? Predem velmi pekne dekuji a prosim piste pravdive :-)
14.05.2009 | 19:46:55 | jamieson Reagovat
spotreba
No taky bych rekl, ta spotreba je trochu prehnana :) ... ja mam IS 200 s manualni 6ti stupnovou a s lehkou nohou se da jezdit pod 10, ale ne pod 8. jinak maximalni spokojenost. Skoda, ze toyota nedela ty radove sestivalce dal
26.03.2009 | 20:39:53 | smk Reagovat
fi ha
Ake dobre ceny ma servis hmm. Na take nezaujimave auto priam likvidacne.
22.01.2009 | 20:46:06 | hanok Reagovat
Kámo ty asi jezdíš na neutrál z kopce, já sním jezdím za 16litrů ve městě, kdybys měl ještě tak manuál, tak možná.
17.04.2008 | 00:50:47 | Reagovat
A pokud nezemřeli jezdí spokojeně a šťastně 171 km denně. Dobrou noc děti:)
LEXUS IS
S vaším názorem lze jen souhlasit. Mám nyní novou versi IS- 250 a je to bomba!
17.08.2006 | 10:46:51 | Reagovat