Rok výroby:1993Typ motoru:1324Stav km při koupi:121 000 kmStav km nyní:176 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:5,8 l/100 kmVloženo:7. 2. 2009
Krátce po koupi(asi půl roku) za 50.000,-Kč se mi začal ztrácet olej z motoru a poté i chladící kapalina. Nakonec bohužel praskla i hlava bloku motoru. Ale můj spolehlivý mechanik rozebral motor a z náhradního motoru koupeném na vrakovišti vše opravil a sešteloval. Motor běhá bez chybičky dodnes s celkem nízkou spotřebou do 6l/100Km. Pak jsem měnil ramena, a svislé čepy.Pro jistotu ve 130tis. km při výměně oleje(interval 10tis.km) jsem vyměnil rozvodový řemen+kladky-doporučuje se to.Při té příležitosti jsem vyměnil kabely+svíčky. Dále všechny filtry (vzduchový,benzínový) Vzpomínám,že také teklo topení do vozu (asi dírka) bylo to nepříjemné,ale mechanik zaletoval. Po 2 letech mi odešla baterie,ale ta mohla být stará už při koupi. Také mi zanechal původní majitel vozu zaneřáděné brzdy,které mi museli v servisu dát dohromady,protože mě vyhodily z STK, Kotouče a obložení. Jinak se často stává ,ale je to taková drobnost,že praská žárovička osvětlení palubní desky a středové konzole topení,ale to je drobnost.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jinak musím říci, že se na vůz dá spolehnout, vždy odveze a drobnosti se dají opravit. Vyzdvihnout chci nízkou spotřebu a téměř nulovou korozi. Měl jsem kolikrát škráblou karoserii a než jsem se dostal ke kitování a přebarvení, tak byl pořád vidět v rýze kov i po měsíci,aniž by byla vidět rez. Nevýhodou,jelikož mám vinylovou shrnovací střechu je vyšší hluk při vyšších rychlostech vozu, horší izolační a protihlukové vlastnosti. Navíc se střecha v nosných nýtech dost trhá. Nyní bych volil střechu standardní-plechovou.
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 121