Rok výroby:1995Typ motoru:1.3iStav km při koupi:0 kmStav km nyní:169 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPrůměrná spotřeba:cca 6 l/100 kmVloženo:8. 2. 2009
Homokinetický kloub pravá strana, společně s hučícím ložiskem v převodovce oprava cca 8tis.
Děravý chladič(koroze), k nesehnání v inzerátech, taže nový 3,5tis.
Nefunkční stahování střechy ze zadu do předu, ze předu do zadu pouze napůl, na zpětné zavření je potřeba pomoct rukou, jde jakoby přez zuby a uplně nedovře. Možná stačí vyčistit vedení v kolejničkách, zatím jsem se nedostal a počasí také nedovoluje.
Jinak provozní záležitosti, jako svíčky, destičky a v současné době se ozývá kulový čep, tedy doufám že je to pouze on.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Z tohoto auta jsem docela zklamanej. Asi to nebude vina výrobce, ale od první chvíle problem. První rozčarování bylo hned na začátku kdy jsem Mazdu dovezl z německa. Bohužel neznalost neomlouvá, auto nemělo v techničáku potřebné údaje pro přihlášení v ČR. Tudíž jsem si nasypal popel na hlavu a zaplatil 2tis. za papír A4 kde byla jedna německá věta a razítko. Asi něco v tom smyslu, že splňuje bla bla bla... euro2. No a teď konečně k provozu. Po usednutí do tvrdé ale příjemné a pohodlné sedačky, mile překvapuje posilovač řízení, i u tak malého a lehkého auta je to opravdu znát. Naopak mě zaráží délka řadící páky, ale asi japonci vědí proč je jak v autobusu. Převodovka asi nebude zrovna nejsilnější stránkou. Je tuhá, nepřesná a celkově z ní mám nedobrý pocit. Zařazení zpátečky je někdy problem, záleží jak auto zastaví. Jinak auto je to překvapivě živé a lehce ovladatelné jen bych řekl mírně nedotáčivé. Asi to chce zvyk, ale jezdím s ním asi od června a v zatáčkách si stále nejsem jistej, nebo spíše nepokoušim a nezkouším hranici, moho by to být naposledy. Na výkonu je celkem znát větší zatížení. Do dvou osob neni rozdíl, ale každou třetí osobu už cítím a je celkem jedno jakou má váhu, jak sedne dozadu je to znát. Ale co čekat od třinácky. Když pominu vrzání typicky asijských levných plastů které se docela lámou, dá se s mazdou udělat i delší trasa ale často bych to jezdit nechtel. Původně jsem měl strach z plátěné střechy, jestli někde nebude zatejkat, ale kupodivu jsem nikde nezaznamenal ani kapičku a to ani ve větších deštích. Zato v létě je to luxusní sauna než stáhnete střechu. Pro každodenní ježdění je to asi dobré auto, jen jsem nejspíš narazil na špatnej kousek na závady. Ideální pro mladý pár, nebo nákupní taška pro ženský pokud se s tím naučí couvat. Výhled dozadu je docela špatnej díky vysokému kufru. Jinak kufr mi nepříjde zase tak neprostornej jak vsichni píšou, ale zatim sem nemusel nikoho stěhovat. Takže shrnutí na závěr: Mazda 121 je roztomilé malé autíčko, které opravdu nerezaví, a pokud se obejde bez závad je i úsporné, ale vědět co vím, nekupoval bych ho.
každá rada dobrá díky za typ..... s tou nesmrtelnosti nevim každopádně mechanik co to dělal řikal že se v tom někdo vrtal a našel tam ložisko ktery tam bejt nemá :( takže opravdu zajíc v pytli.....předchozí majitelka byla asi pěkná pipinka auto bylo plný granulí pro čokla od kterýho je i celkem poškrábanej tapecák i sedačky byli snad politý od něj....Ale za to jako bonus sem v autě našel divadelní kukátko a CD s lechtivejma fotkama majitelky ;) no hrozná vydra německá
Mazda a vymena loziska v prevodovke??? Tie prevodovky su dost kvalitne na to aby odchydzali loziska. Bolo tam pred tym dostatok oleja??? Prevodovky v Mazde su nesmrtelne....
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 121
tak sem se registroval do klubu je tam i dost rad ve foru takže díky za typ
10.02.2009 | 20:07:23 | oguy Reagovat
Majitelka tam ty kvalty asi rvala všelijak...No ale to CD nás zajímá!!!Hoď to na mail,nebo MAZDA KLUB.
09.02.2009 | 22:04:46 | MIREK Reagovat
Uvidíš, za 200kč budeš kvedlat, jak máš a nebudeš kvalty lovit.:-))
09.02.2009 | 22:01:48 | Radek Reagovat
každá rada dobrá díky za typ..... s tou nesmrtelnosti nevim každopádně mechanik co to dělal řikal že se v tom někdo vrtal a našel tam ložisko ktery tam bejt nemá :( takže opravdu zajíc v pytli.....předchozí majitelka byla asi pěkná pipinka auto bylo plný granulí pro čokla od kterýho je i celkem poškrábanej tapecák i sedačky byli snad politý od něj....Ale za to jako bonus sem v autě našel divadelní kukátko a CD s lechtivejma fotkama majitelky ;) no hrozná vydra německá
09.02.2009 | 21:52:45 | oguy Reagovat
převodovka
Proboha, stačí nechat promazat táhla řazení a bude chodit, jako nová. To je naprosto normální, že zatuhnou, když je nikdo nikdy neudělá, tak se nediv.
09.02.2009 | 19:58:59 | Radek Reagovat
Ojetiny
To je právě problém všech ojetin: Nikdy nevíš, kdo a jak s tím jezdil a jak se k tomu choval. Je to vždy zajíc v pytli.
09.02.2009 | 19:54:22 | Reagovat
Mazda a vymena loziska v prevodovke??? Tie prevodovky su dost kvalitne na to aby odchydzali loziska. Bolo tam pred tym dostatok oleja??? Prevodovky v Mazde su nesmrtelne....
09.02.2009 | 18:30:45 | Lukas Reagovat
díky
Děkuju za radu. Ale olej je novej od výměny ložiska
09.02.2009 | 15:48:33 | Reagovat
Vyměn si olej v převodovce, uvidíš jak to pomůže.
09.02.2009 | 13:06:06 | Berzerk Reagovat