Recenze Mazda 121 1,3i
“Spoľahlivé a bezproblémové auto.”

Autor recenze: stanley (52 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1992 Typ motoru:1324/benzín Stav km při koupi:79 000 km Stav km nyní:120 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 10 let Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km Vloženo: 4. 2. 2009

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 120 L

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Na aute sa počas môjho užívania (10 rokov) nevyskytli žiadne problémy.
Počas tejto doby sa previedli bežné a potrebné úkony:
pri 97 000 km výmena rozvodového remeňa,
pri 102 000 km výmena predného brzdového obloženia a vodného čerpadla,
pri 118 000 km výmena palivového filtra.



Hodnocení a zkušenosti s autem

Mazda 121 je spoľahlivé auto. Ideálne do mesta a výhodou je, že nemá problémy kdekoľvek zaparkovať - dĺžka 3810 mm. Výborná spotreba i na dlhších cestách, dobre sedí na ceste, min. hluk v kabíne. 10 rokov parkujem v lete, v zime vonku a doteraz na karosérii nie je žiaden náznak hrdze. Dvakrát ročne lak ošetrím farebným voskom zn.Simoniz (dá sa kúpiť v OBI).

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 121

Vložit komentář

M 121 "Klobouk,Bublina ..."

Výborné auto s nízkou spotřebou a minimem závad.Tento model označovaný jako DB 91-96 ,se opravdu vyvedl! Asi proto že nemá z Forda ani chlup a je to skrz naskrz japonské auto.Pokud se kouknete do tabulek poruchovosti TUV, mate obraz jasný,až do nástupce této řady ,jedno z nejspolehlivějších ,malých aut !Od převzetí Fiesty ,r.96 nahoru ,propad ve kvalitě a spolehlivosti o téměř 30 příček /dle TUV/.Motor 1.3 16 V 53 kW si s autíčkem 815kg "lehkém",opravdu hraje,tudíš je pružný a dostatečně výkonný a přitom ho do 120Km/H téměř neni slyšet.Jrzdím tímto autem denně do práce a spotřeba mi dlouhodobě vyšla 5.54,což nemá chybu.Teď se asi majitelé Fabií 1.2 HTP chytnou za hlavu,tak pardon.Další pozitivum je prostorný vnitřek,ve kterém se při 190cm nejen nemačkám,ale mám nad hlavou ještě 6cm vůli.Mám polokabrio tak se v létě nepeču a kdo si myslí že do toho musí téct , tak ho můžu ubezpečit že ani kapka.Kufru chybí páté dveře,je to sedan,tak že sekačku na chalupu -asi né.Objem je slušný 290L a zadní sedačky zklopné,jen ten malí otvor do kufru.Zas to ale zvšilo torzní tuhost karoserie.V dnešní době už těch opravdových voňavek moc neni,ale sehnat jdou a nejsou drahé od cca 5000Kč-30000Kč.Dražší díly,nejsou na to moc repliky,mám na mysli karosářské věci ,světla atd.Zase se jich objevuje spousta v inzerci i na vrakáčích.Věci běžné spotřeby: destičky,kotouče,tlumiče atd ... jsou k mání všude a levně.Závěrem:auto doporučuju!!!,ale vybírat pečlivě ,je u nás spousta sfušovanejch a dojetejch kousků.Motor ve 200000Km šlape jak víno anežere olej! Tak se blbě odhaduje ,kolik má najeto.

15.07.2009 | 19:36:22 | Marek Reagovat

Mazda 121 v Ford Fiesta

No jasně! Mazda v 90 letech neměla žádný malý vůz. Tak dělali s Fordem na společné platformě tento vůz. Od r. 1995 dokonce Mazda 121 neměla mazďácký motory,ale Ford. Jinak vypadali nachlup stejně. Akorát se každý honosil svou značkou. Ale čím dále tak to byla spíše fiesta. Také kvůli dílům bylo asi lepší sáhnout po Fiestě.
Po roce 2000 se zase kapku posunul vývoj a vznikl nástupce M121 a to Mazda 2.
Ford ve Fiestě pokračoval,ale už se svým designem. Ovšem podvozky měla Mazda s Fiestou stejné a to dokonce i v nové Mazdě 2 z loni.

07.02.2009 | 20:17:34 | santru Reagovat

Ford byl donedávna akcionář Mazdy takže nejenom fiesta ale i focus atd. mají s Mazdou stejnou podvozkovou platformu,některé motory atd.

05.02.2009 | 18:08:32 | MIREK Reagovat

Není to

Není to ten samej typ jako dělal ford fiestu?

05.02.2009 | 12:14:55 | Standa Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Mazda 121