Rok výroby:2004Typ motoru:1,6/benzínStav km při koupi:101 000 kmStav km nyní:125 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7,2 l/100 kmVloženo:12. 11. 2009
Při nákupu prasklý výměník klimatizace. Z druhovýroby 1500 Kč.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Automobil jsem kupoval krátce po servisu ve 100 000 km, byl koupen i servisován ve značkovém servisu v ČR.
Po koupi bylo nutno vystříkat dutiny a podvozek proti rzi, začínala se projevovat na lemech a zadním blatníku. Při nákupu mne servis informoval o těchto problémech, ale zmínil pravidelné servisování a záruční dobu na karoserii. Týden po nákupu se ovšem ozvali, že jedna prohlídka byla týden po předepsané době a záruka na karoserii tedy žádná není. Nabídli protikorozní úpravu za plnou cenu - to už však byla hotová za třetinu ceny u neznačkového servisu. Doporučuji pečlivě číst záznamy v servisní knížce!
Během provozu se nevyskytla žádná závada ani problém, s výjimkou tří prasklých žárovek a pravidelných výměn oleje (nevyplatí se podceňovat), filtrů apod. žádné náklady. Studený spoj v dálkovém ovládání mi opravili během 10 minut bezplatně ve značkovém servisu (jiném než byl vůz koupen). V předchozí Fabii jsem dal za opravy ročně kolem 20 tisíc + běžné výměny. Nevím, jestli jsou na japonce dražší náhradní díly - žádné nepotřebuji.
Jezdím kombinované cesty půl na půl dálnice a město, spotřeba se pohybuje klolem 6,9 l/km při klidné jízdě a 7,4 l/km při ostré jízdě. Výkon motoru 77 kW dostačuje i razantní jízdě, ale při rychlostech nad 120 km/h rychle roste spotřeba. Citelně schází šestý rychlostní stupeň.
Ve srovnání s předchozí Fabií je jízda nesrovnatelně komfortnější, auto je jisté v zatáčkách, řízení i podvozek jsou naladěné ideálně, pokud vám nevadí trošku tvrdší a sportovnější ráz jízdy.
Kufr je stejně velký jako u Fabie kombi, ale vzhledem ke karoserii typu sedan je daleko menší nakládací otvor. Pasažéři vzadu ocenili dostatek místa pro nohy, já oceňuji pohodlná sedadla, která zůstávají pohodlná i po 10 hodinách jízdy.
Souhlasím s vámi,osobně nemám na udržováni evropského auta peníze..už ani náladu..A ty díly?Spotřební věci stojí stejně..A ty ostatní nebudete potřebovat..
Ahojte vlastnim mazdu3 r.v. 2004 viete mi poradit nejaky shop na nahradne diely potreboval by som vymenit tesnenie dveri a zadne svetlo ,moze byt aj web stranka ,vdaka
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 3
Made in Japan
Souhlasím s vámi,osobně nemám na udržováni evropského auta peníze..už ani náladu..A ty díly?Spotřební věci stojí stejně..A ty ostatní nebudete potřebovat..
07.12.2009 | 20:40:10 | Šalis Reagovat
RE:Made in Japan
Ahojte vlastnim mazdu3 r.v. 2004 viete mi poradit nejaky shop na nahradne diely potreboval by som vymenit tesnenie dveri a zadne svetlo ,moze byt aj web stranka ,vdaka
28.08.2011 | 11:31:09 | mirec | 89.100.160.* Reagovat