Recenze Mazda 3 1.6, 77 kW
“Mazda 3 posloužila i když se do ní muselo za rok vrazit dost peněz, ale o japonských autech jsem měl trochu jinou představu.”
Rok výroby:2007Typ motoru:1.6, 16VStav km při koupi:57 000 kmStav km nyní:78 100 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?14 měsícůPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:5. 5. 2011
2 měsíce po zakoupení přestala fungovat klimatizace kvůli úniku chladiva, znovu naplněno v servisu + výměna nějakých těsnění. I na rovině musel být volant mírně natočený doprava - úprava geometrie to nevyřešila. Výměna světel - špatně svítily, časté praskání žárovek, drobné mikroprasklinky v krycím plastu světla rozptylovaly světlo z čočky, při demontáži se zjistilo, že čočky byly zevnitř pokryté připečenou vrstvou prachu. V zimě při teplotách pod nulou občas smrad spáleniny z průduchů topení - byl jsem v 4 servisech - nikdo nepřišel na příčinu. V zimě začaly vibrace motoru na volnoběh - po výměně oleje a svíček asi 2000 km OK, potom znovu. Při určitých otáčkách motoru drnčení různých plastů v interiéru - možná ale souvisí s předchozí poruchou.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil minulý rok na jaře, líbil se mi jeho vzhled a přítelkyni též, cena byla taky zajímavá a svezení se nám taky líbilo. Rozhodli jsme se pro Mazku kvůli dobré pověsti o spolehlivosti japonských aut. Bohužel to byla jen pověst. Prvotní dojmy z auta byly velmi dobré. Nechali jsme udělat servisní prohlídku, auto dát do kupy a v létě vyrazili na dovolenou do Itálie. Ještě se vyměnily žárovky, protože vypadaly jako by byly původní. Prostornost nebyla špatná, ale v autě bylo méně místa než by se mohlo zdát. 1.6l motor se 77kW patří mezi ty slabší a byl hlučnější, ale s tím se počítalo už při koupi. Podvozek se mi jevil jako výborný, jízdní vlastnosti dobré, ale časem musel být volant na rovině mírně vpravo. Koroze se objevila jen na kapotě kvůli dírám v laku od kamínků a na 5. dveřích Na dovolené nás bohužel auto dost vypeklo. Při noční jízdě po dálnici se přišlo na to, že potkávací světla mizerně svítí i když byly nové žárovky. Muselo se jet pomaleji a bylo to za trest. Potom jsem přišel při velmi podrobném zkoumání na ty praskliny v plastu a divné zbarvení čoček - viz. odstavec poruchy. Třetí den na dovolené přestala fungovat klimatizace, takže se jezdilo jako v sauně s otevřenými okny. Při návratu domů se měnily celé světla a opravila klimatizace - viz. poruchy. Potom bylo nějakou dobu vše OK, ale zklamala nás spotřeba benzínu - 9l/100km je na 1.6 motor s výkonem jen 77kW dost. V zimě se objevil smrad spáleniny z ventilace. Přítelkyni to dost vyděsilo a musela zastavit na dálnici - myslela že něco hoří. Nikdo nakonec nemohl přijít na to, čím to je. Po zimě začal být motor ještě hlučnější a na volnoběh se objevily vibrace. Už jsme byli rozhodnutí auto dát kvůli spotřebě pryč, ale měl jsem jet na nějakou dobu do Německa a tak se na rady servisu vyměnil olej a svíčky a napřed se zdálo, že to pomohlo. Později se ale problém objevil znovu a možná ještě ve větší míře protože začaly rezonovat i plasty v interiéru. V servisu říkali, že vědí čím to může být a nabízeli, že to dají do kupy, ale my už jsme věděli že auto se bude prodávat. V hodně servisech neměli s Mazdou 3 zkušenosti, nějakou dobu trvalo, než jsme našli dobrý servis, který věděl co a jak. Také trvalo dlouho čekání na ND a byly docela drahé.
Samozřejmě, musela to být Mazda,jsou to vesměs všechno problémová auta. Mazda 3 1,6 měla být motoricky výjimkou, ale není, zase hrozně rezla. Mazda CX-7 2,3 naprostá katastrofa! Nové auto v rpce 2007, totálně zakarbonovaný motor po třech letech a necelých 100 tis. km při dodržování servisu, extrémní spotřeba oleje, neustálé dolévání drahého a řídkého oleje a nakonec podpálený píst a destrukce motoru, oprava 200.000 Kč. Co taky chtít od výrobce, který začínal na šicích strojích, že? Předražený servis, díly, omezená druhovýroba. Mazdu nikdy více!!!
20.08.2018 | 20:01:36 | petr
| 89.177.27.*Reagovat
spolehlivost - bazarovka
Nejsem zastánce Mazdy, protože jsem ani v životě žádnou neměl ale spolehlivost by se měla hodnotit jen u nových vozů. Nikdy nevíš, jak s tím předchozí majitel zacházel a to auto může být naleštěný jak psí kule, nemusí nic skřípat/vrzat a závady se projeví třeba až za rok..... Hloupý článek od někoho, kdo tomu vůbec nerozumí.
Letos v lednu jsem si koupil mazdu 3 2007 (1.6 benzin)rocnik. A jsem sni nadmiru spokojeny. Je pravda ze svitivost svetel je horsi nez u jinych aut, alr to je tim ze tam mam lacine zarovky. Co se tyce spotreby jsem spokojeny . Kdyz jsem si ji kupoval mel jsem obavu ze spotreby. Avsak po 20000 najetych kilometrech a pri mereni spotreby pri kazdem tankovani,mi spotreba nikdy nevylezla nad 7l na 100 km prumerne mam 6,4l a to jezdim po dalnici i vr meste . Nekolikrat se mi pobevdo jet na prumernou spotrebu 5.9 lna 100km. Jedinou udrzbu vo jsem na aute vykonal je vymena loziska 3500 kc jedno. ( hold nevydrzi vecne) a pravou potkavacku. Nechal jsem si opravit klimatizaci a jede krasne a bez problemu. Zadne drnceni plastu ani vibrace auta nemam. Bohuzel uz jsem mel nehodu ( mladik zamnou nedoprzdil a ja to pak narva i dotoho predemnou) oprava byla relativne draha na tak stare auto ( 70000 kc predni blatnik 5. dvere bocni ramy a odpruzeni motoru). Zaver sem rad ze jsem si koupil mazdu 3 spokojenost velka. Vsem brele doporucuji.
Pred dvoma rokmi som si kúpil novučičkú Mazdu 3 1,6 benzín 77kW. Nech robín čokoľvek spotreba sa udržuje medzi 6 - 7,5 litrami na sto km. Je to jedno či v lete pri spustenej klimatizácií, športovej jazde alebo v zime po hlbokom snehu. Jednoducho môžem ísť úsporne a neklesnem pod 6 L a keď ho vytáčam nedostane sa nad 7,5. Skúšal som všeličo nič nezaberá.
28.06.2014 | 18:49:16 | Peter
| 95.103.252.*Reagovat
bouchačka jak vyšitá
Přesně, koupí si bouračku od nějakého garažníka sešitou z pochybného materiálu a pak brečí, učebnicový příklad blba, který to svádí na auto, místo aby se zamyslel nad super výhodnou koupí ze zahraničí, stoprocentně nehavarované. Když už kupuji takové auto, hledám ho přímo u dealerů, kteří o tom autě většinou vědí, jak se s ním zacházelo a jak se o něj majitel staral. Například na www.mazdaihned.cz Naopak neznám člověka, co by si na Mazdu 3 stěžoval, 1,6i by měla brát kombinovaně kolem 7 litrů, pokud je to více, pak je chyba někde jinde, řekl bych vadným článkem mezi volantem a pedálem.
Ja som si kúpil novú Mazdu 3.To že mi odišlo po 4 rokoch elektrické ovládanie zadných okien mi až tak nevadí, ale to že mi odišla riadiaca jednotka po 4 rokoch a najazdených 60000 km to už áno. Samozrejme v servise povedali, že auto je po záruke... V servise mi ponúkli výmenu riadiacej jednotky za vyše 2000 Eu a dokonca mi ponúkli aj "zľavu" 30 %. Takže mi neide ABS, ESP a možno ani airbagy... Dá sa centrálna riadiaca jednotka nikde zohnať aj lacnejšie?
27.02.2013 | 18:08:18 | Valdo
| 88.212.36.*Reagovat
Burane auto
Jednoznačne bolo kupené už naburané auto ,ktoré nebolo opravené novými ND ale ND z inej buračky alebo kradnutými (jasný príklad sú svetla) a nebolo opravené dokonale (lambda sonda bude asi riešená len odporom, pretože 9l spotrebu pri normalnej jazde ani keby sa neviem ako snažil sa nedá dať..)
Máš pravdu,o to recenze o mazdě,jen jsem reagoval na ty japonce a ozóny :-) Mj.,tuhle mazdu má tchán,je s ní spokojený,je to dobré auto,kupoval ji novou,jen ta spotřeba naloženém autě je přes 10l,což je dost,no a mě osobně moc nevyhovovalo to červené podsvícení budíků. Venkov v CH je upravený,uklizený,pola zoraná nebo osetá či posekaná.Máš pravdu v tom,že v ČR je dost míst ladem o která se nikdo nestará.Je to škoda.Máme moc krásnou zem,o nic horší než ostatní,je to jen v lidech a systému.Radši se bavím o autech než o politice,to je mlácení prázdné slámy furt dokola. Mazdy jsou vcelku dobrá auta.Kamarádka měla šestku,dost dobré svezeníčko,také stará pětka vypadala k světu.
To říkej astmatikovi. Tolik prašnosti co je v česku není snad nikde. Vlhkost ve vzduchu je taky nad tolerancí. Jestli porovnáváš venkov, kde auto projede tak jednou za hodinu, tak ještě jo, ale porovnej si emisní limity prachu tady a tam, protože ten dělá autům bordel a dostává se všude i pod těsnění a kde se dostane vzduch(vysoký obsah prachu, na který se rosí voda, led) tak tam i rychleji stárne jakýkoliv materiál.... A podívej se pod čím píšeš, je to Mazda, žádná Toyota!
No,tak to jste mě rozesmál!!!Chcete tím říci,že ve Švýcarsku s eméně práší a jsou jiné "ozónové" podmínky???To snad ne,doufám,že jste soudný.Nezaměňujte čistotu s ostatním,prosím.Je tu naprosto stejný prach i co do množství jako u v ČR.Nejsem tu nějak dlouho,cca 7 let,často jezdím do ČR,tak srovnání mám :-) Určitě tu není pro auta příznivější klima,zimy a léta jako např. ve středních čechách.Min.týden cca 25 ve stínu,sucho,prašno,v zimě zase během 12h 20-30cm sněhu při -20st.Prostě klasika co známe i z čech.Tak trošku uvažování před entrováním příspěvku do diskuze.. P.S.Co myslíte,jezdí málo toyot na Arabském kontinentě či v Austrálii,kde se práší od úst prakticky stále?
Souhlasím s vámi.I proto nemám rády věty typu:japonec až na konec,co francouz to špatné auto atd.Paušalizování mi je proti srsti.Pravda je,že japonci mají někdy svérázný desing,lecky jiné řešení,francouzi zase občas zajímavou ergonomii či názor,že čím víc čudlíků,tím lépe.Jinak těžko srovnávat auta typu Hilux,Defender,Géčko a jiné bytelně postavené vozy s kterými se jezdí po celém světě cestou či spíše necestou,s většinou komerční produkce.Jinak co se týká kvality je zajímavé porovnávat vyspělé trhy zemí co nemají "vlastní" automobilku,jako např.Švýcarsko,Finsko ap.Mezi curišskými taxikáři je suveréně nejoblíbenější značka toyota (avensis,camry).Určitě nejsou chudší než ti pražští,švýcarskou nemá "vlastní" automobilku..tak čím to asi je??
Mazda se spojila s fordem, Nissan s renaultem, a to je podle mě začátek zkázy těchto dříve čistě japonských značek. Já už tyto značky za japonce nepovažuji. Doufám, že toyotu a hondu toto nečeká.
RE: ad.kvalita To ma teda zaujalo, kedy sa spojila a v com Toyota s PSA?
Jak tak koukám kuci tak o tom víte prdlačku.Psa je tohle en.wikipedia.org/wiki/PSA_Peugeot_Citro%C3%ABn a spolupráce psa a toyoty je třeba tohle www.autorevue.cz/psa-a-toyota-budou-v-evrope-prodavat-lehke-uzitkove-vozy
RE: ad.kvalita To ma teda zaujalo, kedy sa spojila a v com Toyota s PSA?
to, ze toyota spolupracuje s citroenem neznamena, ze prodava francouzsky auta, spise naopak. pracoval jsem v tpca takze o tom neco vim. cely vyrobni proces je dilem japoncu, kteri linku staveli, navrhovali vyrobni procesy apod. z jedny linky sjix=zdi auta tri znaacek, samozrejme materialy jsou evropsky resp. cesky ale napr toyota ma naproti citroenu a peugeotu o 30% vice bodovejch svaru na kastli, spojenim japoncu s francouzema nebo americanama ziskali japonske vozy zastoupeni na trzich s tim ze jim podstoupili technologie, rozhodne si nemysli, ze tim nejak trpi kvalita i kdyz samozrejme auta vyrobena v evrope se nedaji srovnat s orig. japonskou produkci, ale to je nas problem a nasich lidi, kontrola kvality, dodrzovani tech. postupu apod.
Toyota s PSA? A tos kde slyšel? Jestli máš na mysli společný projekt TPCA, tak to je jen tento jeden projekt, který nemá s nějakým spojením nic společného. Pokud vím, PSA spolupracuje pouze s BMW na motorech.
Nesvádějte to na nějaké spojení s Fordem. Mazda měla vždycky nějaký nepovedený model auta, na který lidi neskutečně nadávali. Ať to byla 626, pak všechny Xedosy a u trojky to byla 323F mrkačka. Pohodlné to auto bylo, ale jeho nespolehlivé modely a elektronika předčila i jiné značky v kvalitě. A to se nebavíme o dodávkách... U mě je Mazda hned 3 za Citroenem a Renaultem v počtu nejvíce nepojízdných aut v Československu, které jsem kdy viděl, nepočítám-li vrakoviště, ale auta postavené na cestě, mimo cestu a na parkovištích. U Citroenu to byly nejčastější modely BX a XM, u Renaultu Laguna I a II. U Mazdy Xedos 6 a 9 a 323F mrkačka taky vyčnívá. Takže ta se svou spolehlivostí se vůbec nezměnila. Není každé japonské auto kvalitní a to samý se dá opačně říct o francouzských autech.
Samozřejmě jsem viděl i mnohem více aut nepojízdných samozřejmě, že nejvíc jich bylo Škodovek, no a na 4 příčku řadím Opel, těch tu bylo taky hodně a 5 má Fordy, ale kolik jich tu jezdí a kolik tu jezdí aut Mazda? Stalo se, že týpkovi skolabovala ekektronika motoru a nemoh to za boha sehnat. No tak milý týpek nezanevřel na svoji Mazdičku zumzum, ale koupil téměř celej auťák a přehodil tam motor i s tou elektronikou, která byla na to spárovanám protože ho to vyšlo líp a levněji, než kupovat origo řídící jednotku na svůj model a to byl rád, že neměl automat. Další zkušenosti o tom, že jen spotřebák na tohle auto vyjde stejně jako na nejvyšší třídu, tak ty auta prostě přestaly jezdit a stály, protože na to člověk neměl, jednoduše takhle na to ale doplatily i všechny Citroeny, vysoké náklady na poměr kvality náhradních dílů auta. Takže když něco stojí nějaký peníz, tak to by mělo být taky spolehlivý. Představte si takový Mercedes, tam je to taky drahý, ale takový Mercedes může jezdit i s vybitými čepy a vůbec to nepoznáte, tak dobře vyřešený podvozek má... Takže na Mazdu si dávejte bacha a dobře si to rozmýšlejte...
No, Toyota je tiež všetko možné len nie japonec..... yaris je napr. francuz ,poskladaný aj z polských výrobkov (napr. svetlomety)... jediné čo mám na aute japonské sú asi pneumatiky....
Tak já teď nemůžu pochopit ani to jak někdo může přirovnávat české klimaticky ozónové a taky vzdušné prašné podmínky vůči Švýcarským, to snad ani nemyslíte vážně. To ani nemá smysl rozepisovat, žijete vy vůbec ve Švýcarsku, já tam byl jednou a stačí říct heslovitě, dokonalá čistota... Kdyby jste řekl já nevím saudskou arábii, kde je písek, vlhkost a nevím co ještě beru, ale Švýcarsko vs Česko. No dobrý vtip, válím se. :D
Tak kvalita mazdy a Toyoty je stejný rozdíl asi jako kdysi bývala kvalita Opel a Mercedes. U Mazdy taky občas zlobila koroze a občas nějaká ta elektrika. Toyotu ani lexus jsem tam netahal. I japonci mají lepší a horší značky a jak si řeknete že máte japonce, tak to samé škatulkování nemusí být pozitivně očekávané. A co se týká těsnění tak nemá problém všechno. Ale zatýkání světel u zadních to je tak ve většině japonských podznaček u předních se to stává vyjímečně, ale stává, zvláště jsem to viděl u starších Mazd 6. Patrně jim to ještě nedošlo jak tomu přijít na kloub...:D Hondy jsou možná, ale jen velmi zřídkakdy problémové, ty mají problémy úplně jinde, ale tak velké, že stojí za to je taky po 10letech stáří už raději vůbec nekupovat. Ale to je jiná...
Moc mě baví zdejší "odborníci"!!!Řeči o klimatu,o nespolehlivosti té které značky apod.Žiju v CH,japonců tu jezdí dost, stejně jako německých značek a ostatné všeho dalšího.NIkdo tu neřeší klima,byť teplotní změny a podnebí je neméně "drsné" jako v ČR.Auta jsou prostě auto,stroje,které se mohou,a také (zvlášť při zanedbané údržbě) pokazí.Pohádky místních znalců jsou k smíchu.Viděli jste těsnění na staré Toyotě Starlet mé sousedky???Vše původní a jako nové,a to stojí před barákem stále,protože v garáži má kabriolet :-) Motory Toyota VVTi či D4D jsou velice dobré (stačí si dát práci a najít testy,zkušenosti a hodnocení v různých žebříčcích).Mám jednu toyotku D4D a je to zlý sen "pilotů" s OII RS :-),když na německých dálnicích je "cosi" japonského předjede a oni to nemohou dojet.Nechci si tu honit triko ani nic jiného :-) Lidé a řidič jsou různí,jen nemám rád jakékoliv odsuzující názory,když o těch věcech nic nevím!
To co říkáš o nějakém klimatu jsou naprosté nesmysly. Můj prvý a teď i druhý Japonec parkuje na slunečném místě, v létě je často auto rozpálené téměř do červena:)). Nikdy jsem nestál v garáži a nikdy ani s jedním autem nebyly žádné problémy, narozdíl od předchozích rencků a fábií. Jednalo se o Civica r. 97, teď Corolla 04. Nevím co je servis. Takže se jednoznačně přikláním k tomu, že s autem nebylo něco v pořádku, bylo bourané. Chytráci dokážou cokoli...upravid za "malou domů" kde co.
Auto bourané nebylo a počet km odpovídal. Prověřoval jsem to u jednoho znalce, koukal do databáze z autorizovaného servisu a ještě to prohlížel dobrý kamarád - autoklempíř. TAk špatně abych musel koupit bourané auto jsem na tom nebyl :) Bylo to odsud , takže se přikláním k tomu, že tyhle auta nejsou na klimatické podmínky a kvalitu silnic Českomoravské vysočiny moc vhodné a potřebují garážování. Co jsem se bavil s majiteli VW, jezdili s 1.6 85kW motorem za 6-7l/100km, Mazda jen 77kW a víc majitelů těchhle aut mi potvrdilo, že jim žere 8-9l/100km. Teď půjdu do nového VW, zatím to vypadá na naftu. Sice nejsem nadšenec do nafty ale snad bude ještě chvilku levnější než benzín :)
Jen je šjoda, že jste neodstoupili od smlouvy, popř. toho hajzla co vám auto prodal nedali k soudu. Na hrubý pytel hrubá záplata. V podobných vozech může jít o život, chová se nepředvídaně, při nehodě veškeré plechy praskají hned vedle neodborného sváru. Pojízdná rakev!
Mám třetí japonské auto druhé značky a problém s klimatickými podmínkami-to je nesmysl.Jezdí a drží bez sebemenších problémů.Byly kupovány vždy nová.Manželka jezdí nové Polo a bez problémů to není.Jsou to opravitelné maličkosti ale jsou.Tak vám teda nevím.
TAK VÁM NEVÍM. Měl jsem vw pasat a stále byli problémy s eletrikou.Těch žárovek co jsem měnil---nepočítaně Ted mam m-3 čtvrtý rok a bez problému.A taky vím že hitler-wagen-nikdy více
02.06.2012 | 15:23:13 | tony
| 80.188.116.*Reagovat
Problémy
Mazdy, Suzuki, Mitsubishi, no i ty Hondy mají velké problémy se zdejšími klimatickými podmínkami a velkými teplotními rozdíly. Vaše auto za celou dobu nepoznalo co je to garáž a jezdilo především v zimě na solné silnici. Tak k té klimatizaci, japonská pryž a těsnění opravdu nevydrží zdejší podmínky, proto je lepší japonce nevystavovat přímému slunci a vysokým teplotám pod kapotou, nevím jestli mělo vaše auto veškeré odhlučnění a veškeré kryty, jinak nejste jediný. Hlučnější motor je jasný důvod nejít vůbec do takového motorově kvalitního auta. Podvozek tak jestli byl volant nakřivo, tak se asi hýbalo s řídícími tyči a to je asi jasný, bouračka ( malinká asi jen do jedné strany předního kola). Samosebou pryže nesly i to chování toho těsnění kolem světel. Japoncům zatýká někdy do světel, stává se to i jiným značkám... Co se týká smradu, tak ten vám unikal z výfuku, mohl bych se odkázat i na to, že ten hluk z motoru mohl být vlastně uvolněný výfuk. Většinou japonci mají velkou slabost na výfuk, který se často opotřebovává, stačí ho poškrábat jízdou po šotolině a rychle koroduje. Patrně technik dostatečně neupevnil výfuk při montáži, nebo dokonce zapoměl na těsnění, nebo tam plácl jen nějaký silikon a smrad šel do kabliny...:D Vibrace motoru na volnoběh dělá nepravidelný chod, nebo silentbloky motoru. Podle najetých kilometrů byl čas výměny filtrů a svíček, kontroly palec rozdělovače atd. Pokud se to stává znovu, tak dělá to i špinavá vzduchová klapa, nedoléhající kable. Jinak japonci svíčky jedině NGK.
RE: Problémy V Tunise, či Egypte na púšti uvidíš iba Patroly, al. Landcruisery, sem-tam
aj Mitsubishi...SUV, vo vnútri vodič + 6 turistov, alebo 1O-12 domácich a ak by si toto isté urobil s DE,či F .."SUV"...:)), tak sa konca výletu nikto nedožije. Myslím tých 130-150 km/h po púšti...MIMO cesty.
Ople, Isuzu, Tuaregy minimum, aj X5 som videl tuším iba raz.
ad Mitsubishi - mel jsem Mitsubishi Lancer 1.3, rok vyroby 1996 a jezdilo 19 let bez vetsich zavad - max jednou zazlobila spojka, spotreba do 7l/100km, pri pravidelne vymene oleje motor krasne slapal. Vymena vloni - 2015 a to jen z duvodu modernizace. Jinak auto stale bez poruchy jezdi s novym majitelem. Vyborne sedelo v zatackach i v desti, zrychleni naprosto bez problemu. U novych vozu muze byt jina zkusenost, ale tento stary pravy japonec byl bez problemu i pres parkovani venku behem cele doby uzivani auta takze domnenky o neprizpusobivosti klimatu za sebe s pobavenim vyvracim. Koroze po 20 letech byla pri pravidelne udrzbe srovnatelna s vozy o 5-8 let mladsimi. Problemy popisovane v recenzi na mazdu 3 odpovidaji vytopenemu autu, jak uz zde zaznelo.
Take jsem si svoje prvni auto koupil ojeté. Vypadalo pěkně, jelo dobře. Prakticky ihned po koupi hromada zavad. Prakticky všechny hlavni automobilky používají stejné dodavatele a světla, HVAC a jiné systémy ve Fordech (Mazdách) nejsou o nic horsí nebo lepší než kdekoli jinde. Teď už jste svou daň z nezkušenosti zaplatil a příště si koupíte auto se známou historií, nebo nové. Zapomeňte na emoce.
Hovno teda nevím, ale vím, že kvalita japonskejch pleček stojí za houby. Stačí se podívat kolem sebe. Subaru po třech letech hnije. Toyota po 120.000 km repase převodovky. V Mazdě pořád něco bouchá a skřípe. S motorama zaspali dobu někde před 10 lety. No hrůza plechovky.
Po přečtení recenze musím souhlasit. Skutečně to vypadá tak, že auto bylo bourané a ještě dost možná má najeto o mnoho více, než bylo uvedeno při prodeji. A pokud nebylo bourané tak by ty problémy odpovídaly i vytopení...
Koupil jste si bourané auto, je to z popisu zcela evidentní. Za to Mazda nemůže, to je nezkušenost kupujícího. Za blbost se holt draze platí. Příště budete chytřejší. Možná....
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 3
Byla to opravdu Mazda?
Možná by jste se měl znovu podívat na značku auta ve kterém jste jezdil! Nebyla to spíš SKODA? To by tak sedělo!
18.11.2017 | 16:14:30 | miran | 89.185.237.* Reagovat
RE: Byla to opravdu Mazda?
Samozřejmě, musela to být Mazda,jsou to vesměs všechno problémová auta. Mazda 3 1,6 měla být motoricky výjimkou, ale není, zase hrozně rezla. Mazda CX-7 2,3 naprostá katastrofa! Nové auto v rpce 2007, totálně zakarbonovaný motor po třech letech a necelých 100 tis. km při dodržování servisu, extrémní spotřeba oleje, neustálé dolévání drahého a řídkého oleje a nakonec podpálený píst a destrukce motoru, oprava 200.000 Kč. Co taky chtít od výrobce, který začínal na šicích strojích, že? Předražený servis, díly, omezená druhovýroba. Mazdu nikdy více!!!
20.08.2018 | 20:01:36 | petr | 89.177.27.* Reagovat
spolehlivost - bazarovka
Nejsem zastánce Mazdy, protože jsem ani v životě žádnou neměl ale spolehlivost by se měla hodnotit jen u nových vozů. Nikdy nevíš, jak s tím předchozí majitel zacházel a to auto může být naleštěný jak psí kule, nemusí nic skřípat/vrzat a závady se projeví třeba až za rok..... Hloupý článek od někoho, kdo tomu vůbec nerozumí.
09.10.2016 | 18:12:18 | malwerius | 88.100.114.* Reagovat
100% spokojeny
Letos v lednu jsem si koupil mazdu 3 2007 (1.6 benzin)rocnik. A jsem sni nadmiru spokojeny. Je pravda ze svitivost svetel je horsi nez u jinych aut, alr to je tim ze tam mam lacine zarovky. Co se tyce spotreby jsem spokojeny . Kdyz jsem si ji kupoval mel jsem obavu ze spotreby. Avsak po 20000 najetych kilometrech a pri mereni spotreby pri kazdem tankovani,mi spotreba nikdy nevylezla nad 7l na 100 km prumerne mam 6,4l a to jezdim po dalnici i vr meste . Nekolikrat se mi pobevdo jet na prumernou spotrebu 5.9 lna 100km. Jedinou udrzbu vo jsem na aute vykonal je vymena loziska 3500 kc jedno. ( hold nevydrzi vecne) a pravou potkavacku. Nechal jsem si opravit klimatizaci a jede krasne a bez problemu. Zadne drnceni plastu ani vibrace auta nemam. Bohuzel uz jsem mel nehodu ( mladik zamnou nedoprzdil a ja to pak narva i dotoho predemnou) oprava byla relativne draha na tak stare auto ( 70000 kc predni blatnik 5. dvere bocni ramy a odpruzeni motoru). Zaver sem rad ze jsem si koupil mazdu 3 spokojenost velka. Vsem brele doporucuji.
08.10.2014 | 11:20:17 | Ghost | 46.135.10.* Reagovat
Majiteľ
Pred dvoma rokmi som si kúpil novučičkú Mazdu 3 1,6 benzín 77kW. Nech robín čokoľvek spotreba sa udržuje medzi 6 - 7,5 litrami na sto km. Je to jedno či v lete pri spustenej klimatizácií, športovej jazde alebo v zime po hlbokom snehu. Jednoducho môžem ísť úsporne a neklesnem pod 6 L a keď ho vytáčam nedostane sa nad 7,5. Skúšal som všeličo nič nezaberá.
28.06.2014 | 18:49:16 | Peter | 95.103.252.* Reagovat
bouchačka jak vyšitá
Přesně, koupí si bouračku od nějakého garažníka sešitou z pochybného materiálu a pak brečí, učebnicový příklad blba, který to svádí na auto, místo aby se zamyslel nad super výhodnou koupí ze zahraničí, stoprocentně nehavarované. Když už kupuji takové auto, hledám ho přímo u dealerů, kteří o tom autě většinou vědí, jak se s ním zacházelo a jak se o něj majitel staral. Například na www.mazdaihned.cz Naopak neznám člověka, co by si na Mazdu 3 stěžoval, 1,6i by měla brát kombinovaně kolem 7 litrů, pokud je to více, pak je chyba někde jinde, řekl bych vadným článkem mezi volantem a pedálem.
02.10.2012 | 14:36:20 | roman.rs | 188.92.14.* Reagovat
RE: bouchačka jak vyšitá
Ja som si kúpil novú Mazdu 3.To že mi odišlo po 4 rokoch elektrické ovládanie zadných okien mi až tak nevadí, ale to že mi odišla riadiaca jednotka po 4 rokoch a najazdených 60000 km to už áno. Samozrejme v servise povedali, že auto je po záruke... V servise mi ponúkli výmenu riadiacej jednotky za vyše 2000 Eu a dokonca mi ponúkli aj "zľavu" 30 %. Takže mi neide ABS, ESP a možno ani airbagy...
Dá sa centrálna riadiaca jednotka nikde zohnať aj lacnejšie?
27.02.2013 | 18:08:18 | Valdo | 88.212.36.* Reagovat
Burane auto
Jednoznačne bolo kupené už naburané auto ,ktoré nebolo opravené novými ND ale ND z inej buračky alebo kradnutými (jasný príklad sú svetla) a nebolo opravené dokonale (lambda sonda bude asi riešená len odporom, pretože 9l spotrebu pri normalnej jazde ani keby sa neviem ako snažil sa nedá dať..)
09.06.2012 | 20:16:49 | bu | 95.103.127.* Reagovat
prach
Máš pravdu,o to recenze o mazdě,jen jsem reagoval na ty japonce a ozóny :-)
Mj.,tuhle mazdu má tchán,je s ní spokojený,je to dobré auto,kupoval ji novou,jen ta spotřeba naloženém autě je přes 10l,což je dost,no a mě osobně moc nevyhovovalo to červené podsvícení budíků.
Venkov v CH je upravený,uklizený,pola zoraná nebo osetá či posekaná.Máš pravdu v tom,že v ČR je dost míst ladem o která se nikdo nestará.Je to škoda.Máme moc krásnou zem,o nic horší než ostatní,je to jen v lidech a systému.Radši se bavím o autech než o politice,to je mlácení prázdné slámy furt dokola.
Mazdy jsou vcelku dobrá auta.Kamarádka měla šestku,dost dobré svezeníčko,také stará pětka vypadala k světu.
12.05.2011 | 12:34:25 | sporták Reagovat
Ad švýcarsko
To říkej astmatikovi. Tolik prašnosti co je v česku není snad nikde. Vlhkost ve vzduchu je taky nad tolerancí. Jestli porovnáváš venkov, kde auto projede tak jednou za hodinu, tak ještě jo, ale porovnej si emisní limity prachu tady a tam, protože ten dělá autům bordel a dostává se všude i pod těsnění a kde se dostane vzduch(vysoký obsah prachu, na který se rosí voda, led) tak tam i rychleji stárne jakýkoliv materiál....
A podívej se pod čím píšeš, je to Mazda, žádná Toyota!
12.05.2011 | 10:19:24 | svlastik Reagovat
ad.švýcarsko
No,tak to jste mě rozesmál!!!Chcete tím říci,že ve Švýcarsku s eméně práší a jsou jiné "ozónové" podmínky???To snad ne,doufám,že jste soudný.Nezaměňujte čistotu s ostatním,prosím.Je tu naprosto stejný prach i co do množství jako u v ČR.Nejsem tu nějak dlouho,cca 7 let,často jezdím do ČR,tak srovnání mám :-)
Určitě tu není pro auta příznivější klima,zimy a léta jako např. ve středních čechách.Min.týden cca 25 ve stínu,sucho,prašno,v zimě zase během 12h 20-30cm sněhu při -20st.Prostě klasika co známe i z čech.Tak trošku uvažování před entrováním příspěvku do diskuze..
P.S.Co myslíte,jezdí málo toyot na Arabském kontinentě či v Austrálii,kde se práší od úst prakticky stále?
12.05.2011 | 09:16:09 | sporták Reagovat
ad.kvalita
Souhlasím s vámi.I proto nemám rády věty typu:japonec až na konec,co francouz to špatné auto atd.Paušalizování mi je proti srsti.Pravda je,že japonci mají někdy svérázný desing,lecky jiné řešení,francouzi zase občas zajímavou ergonomii či názor,že čím víc čudlíků,tím lépe.Jinak těžko srovnávat auta typu Hilux,Defender,Géčko a jiné bytelně postavené vozy s kterými se jezdí po celém světě cestou či spíše necestou,s většinou komerční produkce.Jinak co se týká kvality je zajímavé porovnávat vyspělé trhy zemí co nemají "vlastní" automobilku,jako např.Švýcarsko,Finsko ap.Mezi curišskými taxikáři je suveréně nejoblíbenější značka toyota (avensis,camry).Určitě nejsou chudší než ti pražští,švýcarskou nemá "vlastní" automobilku..tak čím to asi je??
12.05.2011 | 09:08:07 | sporták Reagovat
RE: ad.kvalita
Mazda se spojila s fordem, Nissan s renaultem, a to je podle mě začátek zkázy těchto dříve čistě japonských značek. Já už tyto značky za japonce nepovažuji. Doufám, že toyotu a hondu toto nečeká.
27.02.2013 | 20:21:51 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: ad.kvalita
Pokud jsi si nevšiml tak tohle je úděl všech automobilek.Od tý doby co se spojila toyota s psa jde to s ní taky z kopce v eu.
27.02.2013 | 21:47:32 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: ad.kvalita To ma teda zaujalo, kedy sa spojila a v com Toyota s PSA?
:):)?
27.02.2013 | 22:01:39 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: ad.kvalita To ma teda zaujalo, kedy sa spojila a v com Toyota s PSA?
Jak tak koukám kuci tak o tom víte prdlačku.Psa je tohle en.wikipedia.org/wiki/PSA_Peugeot_Citro%C3%ABn a spolupráce psa a toyoty je třeba tohle www.autorevue.cz/psa-a-toyota-budou-v-evrope-prodavat-lehke-uzitkove-vozy
28.02.2013 | 07:36:09 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: ad.kvalita To ma teda zaujalo, kedy sa spojila a v com Toyota s PSA?
cca od r. 2003 alebo 2005...yaris II generacie je už francuz- čo sa začali vyrábať od r. 2005...
08.09.2013 | 20:30:55 | sandero | 92.52.49.* Reagovat
RE: ad.kvalita To ma teda zaujalo, kedy sa spojila a v com Toyota s PSA?
to, ze toyota spolupracuje s citroenem neznamena, ze prodava francouzsky auta, spise naopak. pracoval jsem v tpca takze o tom neco vim. cely vyrobni proces je dilem japoncu, kteri linku staveli, navrhovali vyrobni procesy apod. z jedny linky sjix=zdi auta tri znaacek, samozrejme materialy jsou evropsky resp. cesky ale napr toyota ma naproti citroenu a peugeotu o 30% vice bodovejch svaru na kastli, spojenim japoncu s francouzema nebo americanama ziskali japonske vozy zastoupeni na trzich s tim ze jim podstoupili technologie, rozhodne si nemysli, ze tim nejak trpi kvalita i kdyz samozrejme auta vyrobena v evrope se nedaji srovnat s orig. japonskou produkci, ale to je nas problem a nasich lidi, kontrola kvality, dodrzovani tech. postupu apod.
20.05.2021 | 03:08:41 | | 51.37.237.* Reagovat
RE: ad.kvalita
Toyota s PSA? A tos kde slyšel? Jestli máš na mysli společný projekt TPCA, tak to je jen tento jeden projekt, který nemá s nějakým spojením nic společného. Pokud vím, PSA spolupracuje pouze s BMW na motorech.
27.02.2013 | 23:14:58 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: ad.kvalita
Nesvádějte to na nějaké spojení s Fordem. Mazda měla vždycky nějaký nepovedený model auta, na který lidi neskutečně nadávali.
Ať to byla 626, pak všechny Xedosy a u trojky to byla 323F mrkačka. Pohodlné to auto bylo, ale jeho nespolehlivé modely a elektronika předčila i jiné značky v kvalitě. A to se nebavíme o dodávkách...
U mě je Mazda hned 3 za Citroenem a Renaultem v počtu nejvíce nepojízdných aut v Československu, které jsem kdy viděl, nepočítám-li vrakoviště, ale auta postavené na cestě, mimo cestu a na parkovištích. U Citroenu to byly nejčastější modely BX a XM, u Renaultu Laguna I a II. U Mazdy Xedos 6 a 9 a 323F mrkačka taky vyčnívá. Takže ta se svou spolehlivostí se vůbec nezměnila. Není každé japonské auto kvalitní a to samý se dá opačně říct o francouzských autech.
28.02.2013 | 07:36:26 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: ad.kvalita
Samozřejmě jsem viděl i mnohem více aut nepojízdných samozřejmě, že nejvíc jich bylo Škodovek, no a na 4 příčku řadím Opel, těch tu bylo taky hodně a 5 má Fordy, ale kolik jich tu jezdí a kolik tu jezdí aut Mazda? Stalo se, že týpkovi skolabovala ekektronika motoru a nemoh to za boha sehnat. No tak milý týpek nezanevřel na svoji Mazdičku zumzum, ale koupil téměř celej auťák a přehodil tam motor i s tou elektronikou, která byla na to spárovanám protože ho to vyšlo líp a levněji, než kupovat origo řídící jednotku na svůj model a to byl rád, že neměl automat.
Další zkušenosti o tom, že jen spotřebák na tohle auto vyjde stejně jako na nejvyšší třídu, tak ty auta prostě přestaly jezdit a stály, protože na to člověk neměl, jednoduše takhle na to ale doplatily i všechny Citroeny, vysoké náklady na poměr kvality náhradních dílů auta. Takže když něco stojí nějaký peníz, tak to by mělo být taky spolehlivý. Představte si takový Mercedes, tam je to taky drahý, ale takový Mercedes může jezdit i s vybitými čepy a vůbec to nepoznáte, tak dobře vyřešený podvozek má...
Takže na Mazdu si dávejte bacha a dobře si to rozmýšlejte...
28.02.2013 | 09:16:59 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: ad.kvalita
No, Toyota je tiež všetko možné len nie japonec..... yaris je napr. francuz ,poskladaný aj z polských výrobkov (napr. svetlomety)... jediné čo mám na aute japonské sú asi pneumatiky....
08.09.2013 | 20:27:59 | sandero | 92.52.49.* Reagovat
Švýcarsko
Tak já teď nemůžu pochopit ani to jak někdo může přirovnávat české klimaticky ozónové a taky vzdušné prašné podmínky vůči Švýcarským, to snad ani nemyslíte vážně. To ani nemá smysl rozepisovat, žijete vy vůbec ve Švýcarsku, já tam byl jednou a stačí říct heslovitě, dokonalá čistota...
Kdyby jste řekl já nevím saudskou arábii, kde je písek, vlhkost a nevím co ještě beru, ale Švýcarsko vs Česko. No dobrý vtip, válím se. :D
12.05.2011 | 09:01:02 | svlastik Reagovat
Kvalita
Tak kvalita mazdy a Toyoty je stejný rozdíl asi jako kdysi bývala kvalita Opel a Mercedes. U Mazdy taky občas zlobila koroze a občas nějaká ta elektrika.
Toyotu ani lexus jsem tam netahal. I japonci mají lepší a horší značky a jak si řeknete že máte japonce, tak to samé škatulkování nemusí být pozitivně očekávané. A co se týká těsnění tak nemá problém všechno. Ale zatýkání světel u zadních to je tak ve většině japonských podznaček u předních se to stává vyjímečně, ale stává, zvláště jsem to viděl u starších Mazd 6. Patrně jim to ještě nedošlo jak tomu přijít na kloub...:D
Hondy jsou možná, ale jen velmi zřídkakdy problémové, ty mají problémy úplně jinde, ale tak velké, že stojí za to je taky po 10letech stáří už raději vůbec nekupovat. Ale to je jiná...
12.05.2011 | 08:13:08 | svlastik Reagovat
kecy
Moc mě baví zdejší "odborníci"!!!Řeči o klimatu,o nespolehlivosti té které značky apod.Žiju v CH,japonců tu jezdí dost, stejně jako německých značek a ostatné všeho dalšího.NIkdo tu neřeší klima,byť teplotní změny a podnebí je neméně "drsné" jako v ČR.Auta jsou prostě auto,stroje,které se mohou,a také (zvlášť při zanedbané údržbě) pokazí.Pohádky místních znalců jsou k smíchu.Viděli jste těsnění na staré Toyotě Starlet mé sousedky???Vše původní a jako nové,a to stojí před barákem stále,protože v garáži má kabriolet :-) Motory Toyota VVTi či D4D jsou velice dobré (stačí si dát práci a najít testy,zkušenosti a hodnocení v různých žebříčcích).Mám jednu toyotku D4D a je to zlý sen "pilotů" s OII RS :-),když na německých dálnicích je "cosi" japonského předjede a oni to nemohou dojet.Nechci si tu honit triko ani nic jiného :-) Lidé a řidič jsou různí,jen nemám rád jakékoliv odsuzující názory,když o těch věcech nic nevím!
12.05.2011 | 07:36:30 | sporták Reagovat
To co říkáš o nějakém klimatu jsou naprosté nesmysly. Můj prvý a teď i druhý Japonec parkuje na slunečném místě, v létě je často auto rozpálené téměř do červena:)). Nikdy jsem nestál v garáži a nikdy ani s jedním autem nebyly žádné problémy, narozdíl od předchozích rencků a fábií. Jednalo se o Civica r. 97, teď Corolla 04. Nevím co je servis. Takže se jednoznačně přikláním k tomu, že s autem nebylo něco v pořádku, bylo bourané. Chytráci dokážou cokoli...upravid za "malou domů" kde co.
11.05.2011 | 20:06:51 | tom Reagovat
Auto bourané nebylo a počet km odpovídal. Prověřoval jsem to u jednoho znalce, koukal do databáze z autorizovaného servisu a ještě to prohlížel dobrý kamarád - autoklempíř. TAk špatně abych musel koupit bourané auto jsem na tom nebyl :) Bylo to odsud , takže se přikláním k tomu, že tyhle auta nejsou na klimatické podmínky a kvalitu silnic Českomoravské vysočiny moc vhodné a potřebují garážování. Co jsem se bavil s majiteli VW, jezdili s 1.6 85kW motorem za 6-7l/100km, Mazda jen 77kW a víc majitelů těchhle aut mi potvrdilo, že jim žere 8-9l/100km. Teď půjdu do nového VW, zatím to vypadá na naftu. Sice nejsem nadšenec do nafty ale snad bude ještě chvilku levnější než benzín :)
11.05.2011 | 16:28:51 | michalos Reagovat
Jen je šjoda, že jste neodstoupili od smlouvy, popř. toho hajzla co vám auto prodal nedali k soudu. Na hrubý pytel hrubá záplata. V podobných vozech může jít o život, chová se nepředvídaně, při nehodě veškeré plechy praskají hned vedle neodborného sváru. Pojízdná rakev!
09.05.2011 | 09:16:23 | Honza Reagovat
Mám třetí japonské auto druhé značky a problém s klimatickými podmínkami-to je nesmysl.Jezdí a drží bez sebemenších problémů.Byly kupovány vždy nová.Manželka jezdí nové Polo a bez problémů to není.Jsou to opravitelné maličkosti ale jsou.Tak vám teda nevím.
08.05.2011 | 11:24:02 | Reagovat
RE:
TAK VÁM NEVÍM. Měl jsem vw pasat a stále byli problémy s eletrikou.Těch žárovek co jsem měnil---nepočítaně Ted mam m-3 čtvrtý rok a bez problému.A taky vím že hitler-wagen-nikdy více
02.06.2012 | 15:23:13 | tony | 80.188.116.* Reagovat
Problémy
Mazdy, Suzuki, Mitsubishi, no i ty Hondy mají velké problémy se zdejšími klimatickými podmínkami a velkými teplotními rozdíly.
Vaše auto za celou dobu nepoznalo co je to garáž a jezdilo především v zimě na solné silnici.
Tak k té klimatizaci, japonská pryž a těsnění opravdu nevydrží zdejší podmínky, proto je lepší japonce nevystavovat přímému slunci a vysokým teplotám pod kapotou, nevím jestli mělo vaše auto veškeré odhlučnění a veškeré kryty, jinak nejste jediný.
Hlučnější motor je jasný důvod nejít vůbec do takového motorově kvalitního auta.
Podvozek tak jestli byl volant nakřivo, tak se asi hýbalo s řídícími tyči a to je asi jasný, bouračka ( malinká asi jen do jedné strany předního kola).
Samosebou pryže nesly i to chování toho těsnění kolem světel. Japoncům zatýká někdy do světel, stává se to i jiným značkám...
Co se týká smradu, tak ten vám unikal z výfuku, mohl bych se odkázat i na to, že ten hluk z motoru mohl být vlastně uvolněný výfuk. Většinou japonci mají velkou slabost na výfuk, který se často opotřebovává, stačí ho poškrábat jízdou po šotolině a rychle koroduje. Patrně technik dostatečně neupevnil výfuk při montáži, nebo dokonce zapoměl na těsnění, nebo tam plácl jen nějaký silikon a smrad šel do kabliny...:D
Vibrace motoru na volnoběh dělá nepravidelný chod, nebo silentbloky motoru. Podle najetých kilometrů
byl čas výměny filtrů a svíček, kontroly palec rozdělovače atd. Pokud se to stává znovu, tak dělá to i špinavá vzduchová klapa, nedoléhající kable. Jinak japonci svíčky jedině NGK.
08.05.2011 | 08:32:15 | svlastik Reagovat
RE: Problémy V Tunise, či Egypte na púšti uvidíš iba Patroly, al. Landcruisery, sem-tam
aj Mitsubishi...SUV, vo vnútri vodič + 6 turistov, alebo 1O-12 domácich a ak by si toto isté urobil s DE,či F .."SUV"...:)), tak sa konca výletu nikto nedožije. Myslím tých 130-150 km/h po púšti...MIMO cesty.
Ople, Isuzu, Tuaregy minimum, aj X5 som videl tuším iba raz.
09.06.2012 | 21:38:04 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Problémy
ad Mitsubishi - mel jsem Mitsubishi Lancer 1.3, rok vyroby 1996 a jezdilo 19 let bez vetsich zavad - max jednou zazlobila spojka, spotreba do 7l/100km, pri pravidelne vymene oleje motor krasne slapal. Vymena vloni - 2015 a to jen z duvodu modernizace. Jinak auto stale bez poruchy jezdi s novym majitelem. Vyborne sedelo v zatackach i v desti, zrychleni naprosto bez problemu. U novych vozu muze byt jina zkusenost, ale tento stary pravy japonec byl bez problemu i pres parkovani venku behem cele doby uzivani auta takze domnenky o neprizpusobivosti klimatu za sebe s pobavenim vyvracim. Koroze po 20 letech byla pri pravidelne udrzbe srovnatelna s vozy o 5-8 let mladsimi. Problemy popisovane v recenzi na mazdu 3 odpovidaji vytopenemu autu, jak uz zde zaznelo.
05.01.2017 | 01:56:54 | MAK | 86.49.125.* Reagovat
borane auto
Take jsem si svoje prvni auto koupil ojeté. Vypadalo pěkně, jelo dobře. Prakticky ihned po koupi hromada zavad. Prakticky všechny hlavni automobilky používají stejné dodavatele a světla, HVAC a jiné systémy ve Fordech (Mazdách) nejsou o nic horsí nebo lepší než kdekoli jinde. Teď už jste svou daň z nezkušenosti zaplatil a příště si koupíte auto se známou historií, nebo nové. Zapomeňte na emoce.
06.05.2011 | 22:51:09 | Eda Reagovat
Hovno teda nevím, ale vím, že kvalita japonskejch pleček stojí za houby. Stačí se podívat kolem sebe. Subaru po třech letech hnije. Toyota po 120.000 km repase převodovky. V Mazdě pořád něco bouchá a skřípe. S motorama zaspali dobu někde před 10 lety. No hrůza plechovky.
06.05.2011 | 17:13:11 | Reagovat
Anonym
Jo? se moc chytrej víš leda tak hovno o japonských autech sedni do sví škodovky a dej pokoj
06.05.2011 | 15:23:50 | luke20 Reagovat
normalni kvalita japoncu. Jsou to vraky.
06.05.2011 | 15:18:45 | Reagovat
Souhlas
Po přečtení recenze musím souhlasit. Skutečně to vypadá tak, že auto bylo bourané a ještě dost možná má najeto o mnoho více, než bylo uvedeno při prodeji. A pokud nebylo bourané tak by ty problémy odpovídaly i vytopení...
06.05.2011 | 14:22:41 | L@lek Reagovat
Auto za to nemůže.
Koupil jste si bourané auto, je to z popisu zcela evidentní. Za to Mazda nemůže, to je nezkušenost kupujícího. Za blbost se holt draze platí. Příště budete chytřejší. Možná....
06.05.2011 | 13:32:49 | NISMO Reagovat