Recenze Mazda 323 F BA
“Napriek všetkým chválam a pozitívnym recenziám na toto auto musím podotknúť, že vždy sa medzi tými skvelými nájde aj nepodarok. Je pravda,že japonec je japonec ale ked tak tak Honda.”
Rok výroby:1994Typ motoru:1.5 16VStav km při koupi:204 563 kmStav km nyní:220 158 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:16. 12. 2008
Áno. Auto malo vadné obe tyčky stabilizátorov a oba homokinetické kĺby,zadné tlmiče,miernu koróziu v okolí zadného blatníku,vyheblané spätné zrkadlo v adaptéri, neustále sa mi stráca voda z nádržky na chladenie a kolísavý voľnobeh pri zaťažení el. systému som si radšej už ani nevšímal. Po čase auto sa auto začalo "dusiť" a pri rozjazdoch skákať. Praskla hadica sania čo mohlo zapríčiňovať niekotré problémy.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Skúsenosti s autom sú nie moc dobré.Po slabom klepkaní, ktoré sa zjavilo z ničoho nič od motoru som prešiel cca 40 km. Ozvala sa rana a auto je dnešným dňom nepojazdné. To bola už posledná kvapka trpezlivosti a investícii. Napriek tomu sú však jazdné vlastnosti dobré, akcelerácia a dynamika motoru tiež uspokojivá. Výbava vynikajúca, elektrika spoľahlivá.
No s tím dušením a skákáním ,stačí nejezdit na výpary.:)Potom vyměnit paliv.filtr.svíčky atd.Všechny ty poruchy jsou běžné věci ,jenž předešli výměně proto to tak dopadlo.A navíc ,je minimální pravděpodobnost že ,když člověk koupí 16let staré auto ,že bude jen jezdit dolívat olej ,nebo tankovat palivo.Nechápu lidi co nadávají na celkovou značku auta, když úplně jasně koupí starý krám o který se nikdo nestaral.Jenže pravda je,že co se týče Japonských aut ,tak investice do oprav i u tak starého auta se skoro už ani nevyplatí.
Nikdo si nemůže myslet, že koupí 15 let staré vozidlo a bude se jen vozit. To je právě důvod, proč spousta lidí koupí nové. Koupí a jezdí. A až uzraje čas začít do toho investovat, tak to prodají. Koupě takhle jetého vozu znamená servis, opravy, kontroly. Teprve po tom všem je možné slušně jezdit. Pokud tato fáze byla přeskočena, je na průšvih zaděláno.
všetkých,čo si kúpia Japonca...tak to ja radšej ľutujem Vás... Čítali ste pozorne problémy auta? To nebolo o aute, ale o nedostatku údržby a hlavne rozumu. Pre majiteľa: Ak mi mizne voda a nikde netečie, tak sa asi nevyparuje..., stabilizátory sú bežné, h. klby sú vadou, ale vodiča. Kedy ste pozerali manžety? A menili ste ich vôbec? Pozreli ste sa vôbec odspodu? Majú sa meniť PRAVIDELNE. Myslím, že japonský výrobca odporúča po 100.000 km, alebo 5 rokoch, tak nejako, už si nepamätám z Nissanu. 14 ročné auto bude mať minimálne 400.000 km, nech mávate hociakou knížkou. Ak ste dopsuli motor, budete ho musieť dať spraviť.Inak ho nepredáte. Ale ak ste ho kúpili za smiešnu cenu, tak už jedine na súčiastky. Podľa tej rany Vám mohli odísť rozvody, zadretie motora by malo byť tichšie..., ale možností máte veľa. V každom prípade je to ukážka, ako dobré auto zničia majitelia a potom sa tu vyplakávajú..., tým nemyslím Vás, ale ak je Mazda v top stave, je dosť drahá...na lacnú kúpu. Berte to ako školné... P.S. Čierna Mazda 626, z 1988?, ktorú som predal niekedy v 92-93? stále vrká, 2.0 benzín. Už nefunguje prístrojovka, tachometer/ ten som poškodil vŕtačkou pri oprave... , km asi 500-600.000 ? Nik nevie. Okrem výfuku, nejakých čapov všetko pôvodné. Ešte aj tlmiče... . Fakt ľutujem majiteľa, ktorý za cca 15 rokov rypol do opráv až 50-60.000 SKK a nabehal cez 350-400.000 km po mne...
Je asi fakt,že Tvoje 323 je dost stará.Měl jsem tu čest kdysy vlastnit 626,pak jsem měl bohužel několik Škodovek Fab1,O2 a Su1,VWTransportér atd. a nebylo to ono.Na japonce opravdu slavný koncern nemá a asi nebude.Ženě jsem koupil lehce jetou 323 r.2003 ve velice kvalitní výbavě a je to kompaktní vozítko do města i na dálku.Mám pro své potřeby Renaulta a to je zase jiná odrůda pohodlí.Na japonce nedám dopustit a na francouze rovněž,bohužel záleží na štěstí při výběru.
Proč je lituješ, pouč mě prosím. Rád bych věděl,proč to mám prodat.A co si mám koupit místo mého 6 let a 130000km bezporuchového ,plně vybaveného japonce?Poraď mě prosím!!!
je zajimavy ze ti porad z bandasky mizela voda...kam asi mohla jit????rekl bych ze do oleje a to pak vysvetluje to klepani a ranu kvuli ktere ted stojis...........rekl bych ze si za to majitel muze sam kdyz tuvodu doleje a neresi to ,.....
Po 200 tis se vždy a všude projeví závady - třeba ty kineťáky. O stabilizátorech bych se vůbec nebavil. Myslím že co se týká celoživotní údržby to u této chudinky za moc nestálo. Koupils špatně.
koupíš si vylítaný patnáctiletý vrak o který se nikdo nikdy nestaral, ani si ho před koupí pořádně neprohlídneš a ještě podle něj hodnotíš japonské auta jako celek?! Naivní blázne...
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 323
No s tím dušením a skákáním ,stačí nejezdit na výpary.:)Potom vyměnit paliv.filtr.svíčky atd.Všechny ty poruchy jsou běžné věci ,jenž předešli výměně proto to tak dopadlo.A navíc ,je minimální pravděpodobnost že ,když člověk koupí 16let staré auto ,že bude jen jezdit dolívat olej ,nebo tankovat palivo.Nechápu lidi co nadávají na celkovou značku auta, když úplně jasně koupí starý krám o který se nikdo nestaral.Jenže pravda je,že co se týče Japonských aut ,tak investice do oprav i u tak starého auta se skoro už ani nevyplatí.
09.11.2011 | 17:41:02 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
tohle je :))
pokud koupíš šrot bez údržby tak co jsi čekal,,jsi k smíchu....
09.11.2011 | 16:52:52 | stafík | 85.135.92.* Reagovat
Nikdo si nemůže myslet, že koupí 15 let staré vozidlo a bude se jen vozit. To je právě důvod, proč spousta lidí koupí nové. Koupí a jezdí. A až uzraje čas začít do toho investovat, tak to prodají. Koupě takhle jetého vozu znamená servis, opravy, kontroly. Teprve po tom všem je možné slušně jezdit. Pokud tato fáze byla přeskočena, je na průšvih zaděláno.
04.02.2009 | 22:58:52 | Standa Reagovat
ani tank nevydrži zlé zaobchadzanie majitela...
04.02.2009 | 22:22:35 | smugi Reagovat
Pre anonyma, čo ľutuje
všetkých,čo si kúpia Japonca...tak to ja radšej ľutujem Vás... Čítali ste pozorne problémy auta? To nebolo o aute, ale o nedostatku údržby a hlavne rozumu.
Pre majiteľa: Ak mi mizne voda a nikde netečie, tak sa asi nevyparuje..., stabilizátory sú bežné, h. klby sú vadou, ale vodiča. Kedy ste pozerali manžety? A menili ste ich vôbec? Pozreli ste sa vôbec odspodu? Majú sa meniť PRAVIDELNE. Myslím, že japonský výrobca odporúča po 100.000 km, alebo 5 rokoch, tak nejako, už si nepamätám z Nissanu. 14 ročné auto bude mať minimálne 400.000 km, nech mávate hociakou knížkou. Ak ste dopsuli motor, budete ho musieť dať spraviť.Inak ho nepredáte. Ale ak ste ho kúpili za smiešnu cenu, tak už jedine na súčiastky. Podľa tej rany Vám mohli odísť rozvody, zadretie motora by malo byť tichšie..., ale možností máte veľa. V každom prípade je to ukážka, ako dobré auto zničia majitelia a potom sa tu vyplakávajú..., tým nemyslím Vás, ale ak je Mazda v top stave, je dosť drahá...na lacnú kúpu. Berte to ako školné... P.S. Čierna Mazda 626, z 1988?, ktorú som predal niekedy v 92-93? stále vrká, 2.0 benzín. Už nefunguje prístrojovka, tachometer/ ten som poškodil vŕtačkou pri oprave... , km asi 500-600.000 ? Nik nevie. Okrem výfuku, nejakých čapov všetko pôvodné. Ešte aj tlmiče... . Fakt ľutujem majiteľa, ktorý za cca 15 rokov rypol do opráv až 50-60.000 SKK a nabehal cez 350-400.000 km po mne...
17.12.2008 | 22:17:49 | ľuboš Reagovat
Mazda,japonci a zbytek světa
Je asi fakt,že Tvoje 323 je dost stará.Měl jsem tu čest kdysy vlastnit 626,pak jsem měl bohužel několik Škodovek Fab1,O2 a Su1,VWTransportér atd. a nebylo to ono.Na japonce opravdu slavný koncern nemá a asi nebude.Ženě jsem koupil lehce jetou 323 r.2003 ve velice kvalitní výbavě a je to kompaktní vozítko do města i na dálku.Mám pro své potřeby Renaulta a to je zase jiná odrůda pohodlí.Na japonce nedám dopustit a na francouze rovněž,bohužel záleží na štěstí při výběru.
17.12.2008 | 21:51:44 | Kobyla Reagovat
Pouč mě,prosím
Proč je lituješ, pouč mě prosím. Rád bych věděl,proč to mám prodat.A co si mám koupit místo mého 6 let a 130000km bezporuchového ,plně vybaveného japonce?Poraď mě prosím!!!
17.12.2008 | 21:43:36 | bob Reagovat
lutujem vsetkych ktori kupia japonske auto
17.12.2008 | 18:19:59 | Reagovat
RE:Anonym
"hodnotíš japonské auta jako celek?! Naivní blázne... "
Ak si si nevšimol tak on napísal
"Je pravda,že japonec je japonec ale ked tak tak Honda"
čo je skôr kompliment
17.12.2008 | 17:25:53 | Angel_M Reagovat
klepani
je zajimavy ze ti porad z bandasky mizela voda...kam asi mohla jit????rekl bych ze do oleje a to pak vysvetluje to klepani a ranu kvuli ktere ted stojis...........rekl bych ze si za to majitel muze sam kdyz tuvodu doleje a neresi to ,.....
17.12.2008 | 14:15:31 | jindra Reagovat
Po 200 tis se vždy a všude projeví závady - třeba ty kineťáky. O stabilizátorech bych se vůbec nebavil. Myslím že co se týká celoživotní údržby to u této chudinky za moc nestálo. Koupils špatně.
17.12.2008 | 10:16:21 | cimik Reagovat
koupíš si vylítaný patnáctiletý vrak o který se nikdo nikdy nestaral, ani si ho před koupí pořádně neprohlídneš a ještě podle něj hodnotíš japonské auta jako celek?! Naivní blázne...
17.12.2008 | 10:11:48 | Reagovat
nadávaj jedine na seba že si auto v takom stave kúpil....predošlí majitel sa ho chcel len zbaviť
17.12.2008 | 09:42:04 | milan Reagovat