Rok výroby:1992Typ motoru:1.6 63 KwStav km při koupi:0 kmStav km nyní:550 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?12 letPrůměrná spotřeba:7,8 l/100 kmVloženo:5. 10. 2009
Výměna vodní pumpy po ujetí cca 170 000 Km, (cena 1500,-), ale pořád to jelo. Nicméně cena prolitého fridexu by byla větší než nová pumpa :)) Po 250000 výměna brzd. kotoučů - ventilované ks cca 1500,- Předloni mi praskla brzdová trubka (mazdička má ale už 16 let!), vyměnil jsem komplet všechny celkem to stálo asi 1200,- Jinak běžné drobnosti, oleje, destičky a preventivně repase alternátoru. Všechny práce jsem si dělal sám.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Svoji mazdici jsem koupil jetou od kamaráda, je v kombíku benzin 1.6 i klasika osmiventilový jednoduchý motor. Neskutečně spolehlivé a jednoduché auto. V současnosti má naběháno už asi 500 000 km a až na drobné závady jede pořád spolehlivě. Motoru ani převodovce se nedá po těch letech nic vytknout i když teď už převodovka "hučí" stejně tak ložiska kol, ale vzhledem k tomu co má stará dáma za sebou a při stavu našich silnic není divu. Technik na STK se divil souměrnosti brzd u tak starého vozu. No teď už má holka před sebou poslední zimu a pak půjde na vrakáč. Každopádně mě nikdy nenechala ve štychu a pokud se objevila závada pokaždé se dalo dojet domů. Další model bude Mazda 6 (tak na 90% v benzínu, dieselum moc nevěřím, přeci jen, je to složitější agregát a pajcovaná nafta common reilům moc nesvědčí). Každopádně japonec až nakonec, protože pak už nebudete chtít jinak !!
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 323