Rok výroby:1989Typ motoru:1,6 i B6EGIStav km při koupi:150 000 kmStav km nyní:275 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?12 letPrůměrná spotřeba:7,8 l/100 kmVloženo:10. 1. 2010
Výměna vodní pumpy (160 000 Km) - 1500,- Kč Výměna předních ložisek (cca po 200 000 Km), 1100,- Kč/ kus Vadné čidlo v rozdělovači (250 000 Km), ale jela. Cena opravy i s diagnostikou 3500,- Kč Preventivní výměna uhlíků v alternátoru při koupi. Asi po 10ti letech v každodenním provozu bez garážování, mi prohnila brzdová trubička, vzal jsem to šmahem a koupil za 1200,- Kč komplet všechny a sám je vyměnil :)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mazda 323 1.6 i BW v kombíku je neskutečný nezmar, jednoduchý benzínový agregát v podstatě nemá problém, Pokud se o ni aspoň tošku stráte, pohlídáte si výměny provozních kapalin a svíček, nemáte problém. S přibývajícími léty a km, vzrostla pochopitelně trošku spotřeba oleje a objevily se netěsnosti v motoru a převodovce, ale žádná křeč. Tohle auto vám shnije pod zadkem dřív než motor vypoví poslušnost. Co se týče interiéru odpovídá jeho zpracování trendu své doby, ale pokud jej srovnáte se soudobou Škodou Favorit jste úplně někde jinde, co do spolehlivosti i co se pohodlí při jízdě týče. Ceny náhradních dílů jsou při tom srovnatelné ( pokud teda nenakupujete v Mazdě). Tohle aut je naštěstí tak jednoduché že většinu běžných oprav a ůdržby jsem dělal doma. Moje 323 mi věrně sloužila plných 12 let bez jediné poruchy pro kterou bych nedojel !!! teď už ji dám na zasloužený odpočinek, ale jede pořád :) Japonec až na konec a nikdy jinak, proto jdu koupit Mazdu 5
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 323