Provozne bezporuchove. V asi 80000 km jsem musil menit predni hnaci hridele, ale na tom se podepsal servis, ktery nevymenil praskle gumove manzety, ale pouze je pootocil dirou nahoru.
Prach a spina na cestach se dostala pod manzety a dokoncila dilo zkazy ;-)
Perlicka: Kdyz servis sehnal originalni dily dle katalogu, tak nesly namontovat (jiny pocet zubu tisicihranu). Po delsim patrani zjistili, ze tam patri dil z provedeni, ktere bylo urceno pro USA. Jak se to dostalo do auta pro evropu nechapal ani dovozce.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nevim, jak jine provedeni, ale 1,8 motor spickovy, bezporuchovy.
Vnitrni prostor velky (o tridu vys), pohodli rovnez.
Podvozek se mi za celou dobu nepovedlo privest do uzkych (jezdim jak clovek, nehraju si na zavodnika) a s ABS vyresil vsechny "cestovni" problemy.
Jedina pripominka jsou brzdy - hodne mekke a jakoby s malou ucinnosti (pri proslapnuti jsem citil jak narazim na mechanicky doraz), ale ubrzdily vsechno.
Clovek si jen musel nechavat delsi mezeru pred sebou, aby mel rezervu :-) Dalsi generace (98) to uz mela vyreseno a brzdila ostre.
Auto jsem vlastnil 5 let. Absolutně bezpoblémové auto. Na silnici sedí jak přibité. Motor 1,8 nemá chybu a je na něj spolehnutí. maximálnï dosažená byla přes 220 km/h. Dál už na tachometru totiž nebyla stupnice. Nejhorší závada bylo rozbití vodní pumpy, ale i tak auto ujelo dalších 100km než jsem dojel domů. jen bylo potřeba hlídat teplotu. Průměrná spotřeba na dálku 7,5 litrů. Město klidně i 12 litrů.
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 323
chvála
Auto jsem vlastnil 5 let. Absolutně bezpoblémové auto. Na silnici sedí jak přibité. Motor 1,8 nemá chybu a je na něj spolehnutí. maximálnï dosažená byla přes 220 km/h. Dál už na tachometru totiž nebyla stupnice. Nejhorší závada bylo rozbití vodní pumpy, ale i tak auto ujelo dalších 100km než jsem dojel domů. jen bylo potřeba hlídat teplotu. Průměrná spotřeba na dálku 7,5 litrů. Město klidně i 12 litrů.
29.03.2009 | 14:42:19 | fudži Reagovat