Rok výroby:1997Typ motoru:1,5Stav km při koupi:151 000 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7-8 l/100 kmVloženo:11. 11. 2010
150 000km: - vyměněn děravý chladič - silentbloky na nápravách byly vyjeté (bouchání při malých rychlostech po nerovném povrchu) - únik plynu klimatizace, každou sezonu bylo nutno dplnit - vysoká spotřeba oleje - prorezlý výfuk - špatné čidlo ABS v zadním bubnu brzdy - vůle ve dveřích spolujezdce
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto bylo koupeno v lehkém tuningu (sportovní prahy, přední a zadní nárazník, zadní křídlo). Atraktivní auto, které si u všech známých získalo sympatie.
Efko je nižší a širší než většina aut stejné třídy. Nastupuje se a vystupuje trochu hůře, ale v zatáčkách auto perfektně drží a celkově má člověk pocit stability a jistoty. Podvozek je spíše tuší, celkový dojem je jako z malého sporťáku. Jediné co tento dojem kazí je slabý motor. Táhle sice od začátku solidně, ale do kopců bylo nutno často podřazovat. Spotřeba byla minimálně 7l, spíše 8 a olej si to bralo snad 1l na 1000km. Nejspíš to bude ale nešetrným zacházením předchozích majitelů. Zvuk motoru byl ale moc příjemný, jen jej bylo slyšet přespříliš v interiéru. Po delší jízdě to docela vadilo.
Interiér byl velmi prostorný a to kupodivu i vzadu vzhledem k designu a třídě. Jen přední sedačky nebyly zrovna nejpohodlnější, bolely mě občas záda. Použité materiály v černé barvě byly spíše kvalitnější. Audio hrálo velmi hutně, basově. Základní audiosoustavy v běžných autech se nemohou rovnat.
Na spojku bylo třeba si u každého zvyknout, posilovač byl akorát. Řazení bylo docela gumové a méně přesně. Zpátečka šla kolikrát zařadit po druhém sešlápnutí spojky.
Tohle auto přes všechny starosti (bylo jich docela dost) bylo rozhodně emotivní záležitostí a moc rád na něj vzpomínám. Hlavně na jízdní vlastnosti a pocit z řízení.
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 323