Rok výroby:2007Typ motoru:2.0 d- 143 koniStav km při koupi:18 500 kmStav km nyní:80 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:21. 1. 2009
Ano, několik.... Při cca najetí 25 000 km mi upadl držák převodovky - zcela nepojízné... Při najetí 40 000 km problém s filtrem pevných částic - doplazení do servisu... Pri najetí 4500 km děsivé skřípání v zadní nápravě a v současné době se skřípot ozívá z celého vozu. Jinak bylo auto ještě dvakrát na mimořádné svolávací servisní akci od Mazdy.........
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jak jsem uvedl, vozidlo jsem zakoupil půl roku staré od dealera Mazdy v Praze na Spořilově. Mělo najeto cca 18500 km. Při cestě do Č. Budějovic se ozvala rána a zůstal jsem stát. Po třech hodinách dorazil odtah z Prahy a po odtahu na Spořilov následovalo zkoumání v čem je problém.. Ačkoliv bylo auto v plné záruce Mazdy, dozvíte se, že tato značka neposkytuje náhradní vozidlo a budete čekat na ortel, zda vám opravu v rámci záruky opraví. Jelikož pracuji jako obchodník a denně musím jezdit za zákazníky. První šok..... po týdnu mi bylo auto půjčeno a záruka uznána. Při přebírání opraveného auta, kdy jsem ještě v hale servisu neujel ani metr se z prostoru motoru ozval drnčiví pazvuk. Předávací technik ovšem nic neslyšel, že si to asi sedne. Nesedlo a tak jsem zajel na Spořilov podruhé. Takže opět bez auta. Závada byla odhalena a udajně zcela náhodně uvolněné trubky topení byli přidělány..... Po 100 km se problém vynořil znova ještě horší a auto i huř řadilo..... Fakt jsem začal koupě velmi litovat..... Bavíme se pořád o Auto Palace Spořilov. Vrcholem mojí trpělivosti bylo zjištění, že v elektronické servisní knížce je uveden uplně někdo jiný a hlavně v zahraničí mi muže být auto zabaveno..... Možná mi to nebudete věřit, ale i toto se v této organizaci neobešlo bez komplikacía já už zcela rezignoval. Na doporučení majitele stejného vozu jsem zajel do Mazdy Roudnice nad Labem, kde jsem celou moji situaci vysvětlil šéfovi panu Belákovi a tam jsem zažil opravdu velmi korektní jednání a v tamním servisu vůz nechal. Po cca třech dnech se ukázalo že celý problém byl ve zfušované opravě z Prahy a auto opraveno.... Jezdil jsem pak do Roudnice i na garanční prohlídky a byl jsem zde maximálně spokojen. Se servisem z vozem ovšem vubec ne.. Na závěr bych rád uvedl, že jsem vlastnil několik vozu různých značek, ale Mazda 5 patří k těm nejhorším.... Servisu a hlavně jednání v nich....
Japonec až nakoniec (dopraví Vás všade). Myslím si, že japonské autá sú asi najkvalitnejšie. Ako hovoria nemci, nemecké auto by sme chceli mať ale s japonským motorom. Mali sme Mazdu 626 GT, r. 1986, moc veľká výbava a spoľahlivé, potom Mazda 626, r. 1992, Mazdu 323F GT, rok 1992, full bez kože v tej dobe, Mazda Xedos 9,rok 1994, Misthibishi Galant - ale všetko benzín, spotreby malé. Naozaj. Mimo mesta okolo 6.5l na stovku. Obsahy od 1.9 do 2.5 V6. Teraz mám síce Octáviu r. 2002 v nafte (som veľmi spokojný) ale niečo ma ťahá na Mazdu 5 ale v benzíne, 1.8 si myslím že je ideálny motor. Ak to tak zoberiete, tak japonské autá už v základnej výbave dávali napr. el. okná, ABS, centrál a napr. u VW Group bolo prd, všetko príplatok. Jo a okaždé auto sa treba starať, keď len jazdíš a nič nerešiš tak to časom príde ale keď to aspoň raz do roka dáš na jamu/zdvihák ale len tak tam aspoň pozrieč čo je nového, hahahahaha. Hneď vieš.
15.11.2012 | 22:25:11 | Skalica SK
| 77.48.70.*Reagovat
Od Džaponců
si nechat uvařit čaj,ale auto opravdu néé.Když ještě kopírovali tak to šlo myslím technicky ne vzhledově.Vposledních letech se nějak snaží nekopírovat a stojí to za...
Dopručuji podívat se na testy Autobildu /v ČR Autotip/-kvalita přiujetí 100.tisíc km.První tři místa MAZDA.Autor článku koupil mladou bouračku,to je vše.
Nestáva sa často aby som zahriakol slovenskú krv,ale bohužiaľ Magnuss má pravdu minimálne v tom, že tu tliachate jednu na dve a nepíšete k veci.. recenzia je na MAZDU 5 a nie na keci o tom aké klobásy doma mate. MAZDU 5 služobne používam 4 roky (250.000 Km) bez poruchy ..aké nezmysly tu ešte treba trepať?! Hawk!
Jedna super recenzia!!! K veci a priamo. Nie ako panko na začiatku...uvolnena trubka...zapis v elektronickej knizke!!! Ach ach...niekto sa len rad sťazuje a je mu jedno na co! Len tak mimochodom kto ti mal asi prepisat tie udaje v elektronickej knizke? Ten panko na zaciatku....otras....s takou recenziou radšej ani neotravuj!!!!
16.07.2018 | 21:24:38 | Anton
| 176.116.109.*Reagovat
Spořilov
Na Spořilově to jsou drbani,to je známo.Od nich dál.
Hošani slovenští, vy nemáte na Slovensku nějaké fórum na recenzi vozů, že prudíte tady u nás?? Osobně mám pátou Mazdu a na tyto vozy nedám dopustit!!! Proč tady všichni otravujete s tím, že Japonci nedělají diesely?? Proč nedělají Američani diesely?? Zamysleli jste se někdy nad tím?? Byl jsem několik let v USA a měl jsem možnost mimo jiné navštívit i Japonsko. Ve vaší krátkozrakosti a fanatismu ke koncernovým chrochtajícím krámům tady pořád vyzdvihujete diesely.. Umí nějaká automobilka udělat tak kvalitní benzínové motory jaké mají japonské vozy?? Každá automobilka a každá země má svoje, tak už to pochopte!!! Němci dělají dobré diesely, Japonci výborné benzíňáky, Amerika motory s velkými obsahy. Měl jsem kdysi Mazdu 6 s dieselovým motorem 2.0 MZR CD 100kW a milý Marku, tento motor nemá s Fordovým motorem NIC společného!!! Než vypustíš takový nesmysl, měl by jsi o autech více vědět, ať se neztrapňuješ.. Mazda má třeba mj. čerpadlo DENSO, to ve Fordovi nikdy nebylo. Prodal jsem ji, když měla natočeno 260 000 km a byla bez problému!!!! Motor tichý, nežral olej, táhnul jako divý, tlaky v pohodě. Teď máme CX 7 v automatu, kterou jsme si dovezli z USA a je to opět výborné auto. Akorát nesmíš věřit všemu, co napíšou jiní na netu a pak to jen papouškovat dále... Až budeš mít nějaké zkušenosti (osobní, ne jedna paní povídala) s japonskými vozy, tak můžeš kritizovat.
Asi si nepochopil, čo som myslel. "iba BMW" napísal, že má prvých 100 000 km s autom pokoj od servisu. Ja len tvrdím, že občas treba sem tam niečo skontrolovať.
Uprimne ti zavidim zarobit si na nove auto sam v 21 rokoch hmmm to je uz nieco. Akurat kupit si C4 to je omyl prirody. A kolko km si nechavas auto ty?Ja teda aspon 100tisic km.
To si napisal fakt pekne. Interier Japonca je vazne fadny a motory su dobre iba v benzinakoch ale bohuzial aj keby stal benzin polovicu oproti nafte tak si kazdy a aj ja kupim iba diesel.
O komentar dietata - 21 rocneho Angela M tu nikdo nestoji. Ked si zarobis na svoje auto potom tu pis hluposti. Myslim ze je bezne ak si kupim nove auto tak najazdim aspon 100000 km nez ho predam pokial to nie je citroen C4 ktory samozrejme je otcov a tak vela km asi ani nevdrzi. Tak ak chces nieco komentovat tak k veci- ty decko rozmaznane.
Bože ako si niekto môže kúpiť diesel od "mazdy" z mazdy je na tom akurát mapis a je fordov hnusny nepodarok v ktorom čerpadlo nevydrži ani 50tis.a fak je na dnešne časi prehliadka po15tis .úboha a potom to ma byť nespolahlivé ved je to každe dva mesiace v servise ,a aj tak to odchádza ,ale ja to neposudzujem ,ešte sa vyjadrím o mituse o spoľahlivosti japoncov zvlašť nespoľahlive su diesle to fakt nezvládli ,po mojich skusenostiach s toyotou ,RAV4,a manželkyným jarisom už nikdy japonca diesel,a na ravke to odflakli celý pohon,spojka sa odporučala po50tis.a doteraz a aj potom tam rýchlosti išli ťažko ,motor hlučný od 30tis.,kurenie podimenzované,a interier už stohejší u auta za milion som nevydel,ale dnes si fakt nevyberieš teraz mam,vovlvo s60 motor šlape ako omegy,ale aj ono ma semtam muchy a servis je brutálny...
A co motor? Vyber dieselov? casty servis? Drahy servis? A ja som porovnaval co sa tyka sevisu Mercedes a BMW a videl som aj mazdu xedos a palubovku mala popraskanu od slnka.Proste casom sa vsetko opotrebuje. Mne islo o porovnanie viac ci menej novsich aut a ked si mam kupit za milion CX7 alebo BMW X3 tak si myslim ze nie je o com rozmyslat. Cena rovnaka ale pri BMW je to diesel a mam do 100tis.km pokoj zo sevisom. Pri Mazde prva prehliadka po 5OOOkm a potom kazdych 15tis. a vsetko za hotovost a to nehovorim o zostatkovej cene po cca 3 rokoch kde bude BMW min o 15 percent drahsie.
Bylo by zajímavé zjistit proč je mezi laickou veřejností tolik bludů o Mazdách, jako že jsou poruchové,mají drahé díly, špatný interiér atd.Podvozkové platformy,motory atd jsou stejné jako u fordů a volva a kvalita montáže je lepší tak nevím..
No neviem, či sa dá s niektorými názormi súhlasiť. Čo sa týka exteriéru, dakedy každé auto bolo nejakou "osobnosťou" a na prvý pohľad okamžite rozlíšiteľné. Dnes sa všetko robí na jedno kopyto. Ani to slávne BMW už nie je dizajnovo , to čo bolo. Bavorák z 1993 vypadal isto majestátnejšie, ako tie debilné tvary, čo hádžu z liniek teraz. Čo sa týka interiérov, čo mali alebo majú európske autá tak brutálne esteticky dokonalé, keď toho "vyjadrujú" viac ako interiéry japonské. No nehnevajte sa na mňa, ale každému sa nemusí páčiť napr. palubná doska potiahnutá pomaly k B- stĺpiku, ako je tomu u koncernových áut VW. Alebo rada vypínačov nahádzaných v starších audinách (aj vyšších verziach) vedľa seba, ktorá pripomína stredový panel novších ávií. Len ako príklad, čo nová Honda Civic, pri predstavení na autosalóne, jeden novinár navrhol, aby sa ostatní inžinieri pri svojich návrhoch vrátili ku rysovacím stolom. A nakoniec, čo je také zlé napr. na interiéry Mazdy 6. Podľa mňa je to veľmi útulný interiér a vyzerá dobre. A kvalita spracovania interiéru bola vždy vyššia u japoncov, ako u nemcov. Mal som Hondu, bol to rok 1993, na palubke žiadne praskliny, dokonca ani pokrútená od slnka nebola, ako som videl napr. v známeho A6 alebo v jednom Mercedese, neviem ako sa tá rada nazývala (medvede ma totiž moc netiahli), ale prezývali ju tuším mäsiarkou. Tak ten medveď mal palubku teda popraskanú poriadne, kvalita 0 bodov. Tak o čom sa bavíme.
Toyota v ramci setrenia dava do Lexusov tlacidla ktore sa davali do Corolly v 90. rokoch, fuj. Stare Mercedesy natocili v pohode million km. Lexusy sa stavane tak na 500 000 km. Nove Medaky uz nie su to co boli
Vyber motorov maju tie Japonske auta v dieseloch naozaj velmi slaby ci ziadny napr. uz spominane Murano, Honda CRV Diesel sa neda kombinovat s automatom, RAV 4 diesel sa neda kombinovat s automatom, Mazda CX7 diesel sa dokonca ani nevyraba, Subaru to iste atd. A ak k tomu priratam velmi slabu volitelnu vybavu. Napr. absencia xenonov, DVD systemov atd. tak to nevykupi a tzv. kvazi spolahlivost a treba zaratat aj nie prilis kvalitny a hlavne velmi casty a drahy servis -pri mazde CX7 prvy po 5000km"! tak mi jasne pripada rozumnejsie kupit BMW so servisom na 5rokov alebo 100tis.km gratis prip.Mercedes do 160tis.km gratis a ta cena zasa nie je tak velmi rozdielna ak si spocitate kolko stoja tie caste prehliadky a hlavne auto premioveho segmentu je pastva pre oci v interiery aj exteriery a pohodlie ta nikdy japonske auta nedosiahnu ani s maximalne drahym hybridnym Lexusom pro ktorom je velmi drahy servis a hlavne kazdych 15tis.km
Servis "grátis".. v cene..jáj, váľam sa po zemi. Smiechom.
Ten slávny servis "zadarmo"platíš v cene auta a stojí pomaly polovicu pekáča...,aby si bol v obraze.
Tým,že prvý servis v Mazde je po 5000 km, svedčí mazda iba o tom,že sú to ešte poslední technici,nakoľko motor pri zábehu potrebuje nový olej,neuveríš, práve po tých prvých 5000 km.
Potom si to porovnaj s tými,kde sú intervaly 30.000 km.. zbadáš.
Mazda ponúka niekoľko zaujímavých produktov, osobne je u mňa vyššie ako Honda. Mazda 2 je superľahké autíčko, čo sa prejavuje na spotrebe. Mazda 3, je len výcuc z Ford Focusu, hmmm nevidim dôvod pre kúpu Mazdy 3. Mazdu 6 je super, nech si hovorí kto chce, čo chce, je to najlepší japonský sedan, v mnohých veciach lepší ako štandardná voľba - Passat. Mazdu RX-8 úplne zbožňujem. Je to polovica z ceny BMW M3 a jazdí krásne, motor je kultivovaný. Je to jeden z najlepších japonských športiakov. Jediný probém je, že zožere toľko oleja, čo aj benzínu.
Anonym má trochu pravdu v nabídce motorů. Občas člověk kroutí hlavou. Vždy se mi líbil Nissan Murano. Pravda trochu dražší vozítko-ani nevím jestli je to ještě vůbec čistokrevný japonec, ale jeho design je prostě super-hlavě předek. Ale až první kousky zestárnou, tak to bude stejně špatná volba protože se do něj montoval jen a pouze 3,5 benzín. Jiná alternativa není. Diesel evidentně chybí. Přitom na klidné ježdění by to sneslo tak 2,5 Tdi V6 a z benzínů nějaký přeplňovaný 2,0....takže auto hezké, ale po motorové stránce...bída
Poviem Vam to asi takto. Japonske auta su take zaujimave ako byt mrtvy. Interier nic neponuka a exterier nic nevyjadruje. Ponuka motorov v nafte slaba ci ziadna /CX7/. Automat? ziadna ponuka atd. Neuveritelne kratke intervaly servisnych prehliadok a vysoka cena za ne. Otazka je ci su naozaj take spolahlive ale ak aj ano / o com pochybujem mal som 626 a bol to vrak-kupena nova/ tak na ukor estetiky a draheho servisu. Nikdy by som si japonca nekupil a aby som nezabudol tak ani jedno japonske auto nie je pohodlne a slavny Lexus ponuka trapne hybridy ale ziadny diesel a design - Fuj humus
S tímto autem muselo být něco hodně v nepořádku, já mám momentálně čtvrtého japonce. První - Honda Civic r. 1992 - při 480 tisících prodána za pár kaček nějakému mladému klukovi, poté Mazda 323F, po 4 letech užívání prodáno z důvodu potřeby prostornějšího auta, poté Toyota Corolla r. 2002, přenechána synovi, nyní Toyota RAV r. 2007. Jedno měly tyto auta společné - bez závad, do servisu jen s pravidelnou údržbou. Celá rodina jezdí s japonci a můžeme se jen smát sousedovi s jeho VW koncernem, se kterým má pořád problémy. Ovšem vadný kus se vyskytne všude, přesně to napsal Mirek.
Je to vrak, a asi proto už se 3 roky střídá s toyotou na čele žebříčků spolehlivosti ,a letos Mazdu 6 zvolili ODBORNÍCI (ne veřejnost ) autem roku 2008.Ani jeden její model není níž než v polovině všech možných žebříčků a statistik spolehlivosti. Ale asi máš jiné zkušenosti tak se prosím s námy poděl ať víme proč to nekupovat.
Neviem co sa vam nepaci ved mazda nic neznamena a ma suchy vzhlad interieru aj exterieru a kazi sa ako kazde ine auto. Mazdu by som si nekupil ani keby bola posledne auto na svete to radsej bicykel.
že i mazda se může pokazit,tak jako každé auto.Rozdíl je jen v tom že u mazdy a toyoty je to 1 auto ze 100, u škody,fiatu,atd je to 1 z 50 a u rencků,pažoutů a pod. je to 1 z 25. U každé automobilky můžeš trefit na špatný kus,je to jen otázka s jak velkou pravděpodobností...
I v tomto prípade sa mi zdá, že ide skôr o hodnotenie skôr servisu, ako samotného auta. Myslím, že servis dokáže neuveriteľne vela pokaziť i napraviť na povesti značky. A zdá sa mi, že skôr ako o samotné auto by sa mal budúci kupujúci zaujímať - kde ho bude servisovať a ako to tam funguje.
Musím říct, že recenzentovi věřím i když se ani tak nejedná o recenzi, jako o varování pro ostatní a postěžování si. Nicméně si nemyslím, že problémem je model Mazda 5, ale zmiňovaný Spořilov, jednalo se buď o nějaký nepodárek nebo předváděcí vůz na kterém se vyskytly již dříve závady a tak se ho elegantně zbavily. Bohužel servisů, kde by měl být personál trestně stíhán je daleko více a než člověk najde ten dobrý, párkrát se spálí. Nakonec to ale dělá špatné jméno značce, myslím, že kdyby automobilky více dbaly, kdo a jak zastupuje jejich značku, situace by se zlepšila, v současnosti je to tak, že zastoupení dají téměř každému, kdo na to má peníze a děj se vůle boží.
Tak to jste si dovolil opravdu,ale opravdu hodně.Jak jste si mohl zde dovolit kritizovat Japonské auto.To se nedělá.Zvláště tady,kde Japonská auta jsou modly.
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 5
Mazda
Japonec až nakoniec (dopraví Vás všade). Myslím si, že japonské autá sú asi najkvalitnejšie. Ako hovoria nemci, nemecké auto by sme chceli mať ale s japonským motorom. Mali sme Mazdu 626 GT, r. 1986, moc veľká výbava a spoľahlivé, potom Mazda 626, r. 1992, Mazdu 323F GT, rok 1992, full bez kože v tej dobe, Mazda Xedos 9,rok 1994, Misthibishi Galant - ale všetko benzín, spotreby malé. Naozaj. Mimo mesta okolo 6.5l na stovku. Obsahy od 1.9 do 2.5 V6. Teraz mám síce Octáviu r. 2002 v nafte (som veľmi spokojný) ale niečo ma ťahá na Mazdu 5 ale v benzíne, 1.8 si myslím že je ideálny motor. Ak to tak zoberiete, tak japonské autá už v základnej výbave dávali napr. el. okná, ABS, centrál a napr. u VW Group bolo prd, všetko príplatok. Jo a okaždé auto sa treba starať, keď len jazdíš a nič nerešiš tak to časom príde ale keď to aspoň raz do roka dáš na jamu/zdvihák ale len tak tam aspoň pozrieč čo je nového, hahahahaha. Hneď vieš.
15.11.2012 | 22:25:11 | Skalica SK | 77.48.70.* Reagovat
Od Džaponců
si nechat uvařit čaj,ale auto opravdu néé.Když ještě kopírovali tak to šlo myslím technicky ne vzhledově.Vposledních letech se nějak snaží nekopírovat a stojí to za...
29.01.2012 | 10:58:26 | m | 89.111.98.* Reagovat
Mazda-nejvyšší kvalita dle Autobild
Dopručuji podívat se na testy Autobildu /v ČR Autotip/-kvalita přiujetí 100.tisíc km.První tři místa MAZDA.Autor článku koupil mladou bouračku,to je vše.
29.01.2012 | 09:04:56 | vitto | 89.103.215.* Reagovat
Magnuss ma pravdu
Nestáva sa často aby som zahriakol slovenskú krv,ale bohužiaľ Magnuss má pravdu minimálne v tom, že tu tliachate jednu na dve a nepíšete k veci.. recenzia je na MAZDU 5 a nie na keci o tom aké klobásy doma mate. MAZDU 5 služobne používam 4 roky (250.000 Km) bez poruchy ..aké nezmysly tu ešte treba trepať?! Hawk!
18.02.2010 | 10:17:03 | Cicibruk Reagovat
RE: super!!
Jedna super recenzia!!! K veci a priamo. Nie ako panko na začiatku...uvolnena trubka...zapis v elektronickej knizke!!! Ach ach...niekto sa len rad sťazuje a je mu jedno na co! Len tak mimochodom kto ti mal asi prepisat tie udaje v elektronickej knizke? Ten panko na zaciatku....otras....s takou recenziou radšej ani neotravuj!!!!
16.07.2018 | 21:24:38 | Anton | 176.116.109.* Reagovat
Spořilov
Na Spořilově to jsou drbani,to je známo.Od nich dál.
16.07.2009 | 21:53:16 | Japan Reagovat
Marekd69
Hošani slovenští, vy nemáte na Slovensku nějaké fórum na recenzi vozů, že prudíte tady u nás?? Osobně mám pátou Mazdu a na tyto vozy nedám dopustit!!! Proč tady všichni otravujete s tím, že Japonci nedělají diesely?? Proč nedělají Američani diesely?? Zamysleli jste se někdy nad tím?? Byl jsem několik let v USA a měl jsem možnost mimo jiné navštívit i Japonsko. Ve vaší krátkozrakosti a fanatismu ke koncernovým chrochtajícím krámům tady pořád vyzdvihujete diesely.. Umí nějaká automobilka udělat tak kvalitní benzínové motory jaké mají japonské vozy?? Každá automobilka a každá země má svoje, tak už to pochopte!!! Němci dělají dobré diesely, Japonci výborné benzíňáky, Amerika motory s velkými obsahy. Měl jsem kdysi Mazdu 6 s dieselovým motorem 2.0 MZR CD 100kW a milý Marku, tento motor nemá s Fordovým motorem NIC společného!!! Než vypustíš takový nesmysl, měl by jsi o autech více vědět, ať se neztrapňuješ.. Mazda má třeba mj. čerpadlo DENSO, to ve Fordovi nikdy nebylo. Prodal jsem ji, když měla natočeno 260 000 km a byla bez problému!!!! Motor tichý, nežral olej, táhnul jako divý, tlaky v pohodě. Teď máme CX 7 v automatu, kterou jsme si dovezli z USA a je to opět výborné auto. Akorát nesmíš věřit všemu, co napíšou jiní na netu a pak to jen papouškovat dále... Až budeš mít nějaké zkušenosti (osobní, ne jedna paní povídala) s japonskými vozy, tak můžeš kritizovat.
16.07.2009 | 17:32:49 | Magnuss Reagovat
RE: Marekd69
Takze ani tebe neverim lebo si sa tu vykakal aky si skvelý borec a tak.
20.06.2017 | 21:36:03 | Ja | 88.212.41.* Reagovat
Asi si nepochopil, čo som myslel. "iba BMW" napísal, že má prvých 100 000 km s autom pokoj od servisu. Ja len tvrdím, že občas treba sem tam niečo skontrolovať.
26.01.2009 | 23:42:40 | Angel_M Reagovat
angel M
Uprimne ti zavidim zarobit si na nove auto sam v 21 rokoch hmmm to je uz nieco. Akurat kupit si C4 to je omyl prirody. A kolko km si nechavas auto ty?Ja teda aspon 100tisic km.
26.01.2009 | 18:14:22 | peter Reagovat
RE:peter
Kde som povedal, že C4 mi kúpil otec? S otcom som kupoval akurát Kiu ako rodinné auto pre všetkých, nie pre mňa. C4 je 100% moja.
26.01.2009 | 12:06:00 | Angel_M Reagovat
pre Mareka
To si napisal fakt pekne. Interier Japonca je vazne fadny a motory su dobre iba v benzinakoch ale bohuzial aj keby stal benzin polovicu oproti nafte tak si kazdy a aj ja kupim iba diesel.
25.01.2009 | 23:18:53 | iba BMW Reagovat
angel M
O komentar dietata - 21 rocneho Angela M tu nikdo nestoji. Ked si zarobis na svoje auto potom tu pis hluposti. Myslim ze je bezne ak si kupim nove auto tak najazdim aspon 100000 km nez ho predam pokial to nie je citroen C4 ktory samozrejme je otcov a tak vela km asi ani nevdrzi. Tak ak chces nieco komentovat tak k veci- ty decko rozmaznane.
25.01.2009 | 23:14:47 | peter Reagovat
MAZDA A DIESEL?
Bože ako si niekto môže kúpiť diesel od "mazdy" z mazdy je na tom akurát mapis a je fordov hnusny nepodarok v ktorom čerpadlo nevydrži ani 50tis.a fak je na dnešne časi prehliadka po15tis .úboha a potom to ma byť nespolahlivé ved je to každe dva mesiace v servise ,a aj tak to odchádza ,ale ja to neposudzujem ,ešte sa vyjadrím o mituse o spoľahlivosti japoncov zvlašť nespoľahlive su diesle to fakt nezvládli ,po mojich skusenostiach s toyotou ,RAV4,a manželkyným jarisom už nikdy japonca diesel,a na ravke to odflakli celý pohon,spojka sa odporučala po50tis.a doteraz a aj potom tam rýchlosti išli ťažko ,motor hlučný od 30tis.,kurenie podimenzované,a interier už stohejší u auta za milion som nevydel,ale dnes si fakt nevyberieš teraz mam,vovlvo s60 motor šlape ako omegy,ale aj ono ma semtam muchy a servis je brutálny...
25.01.2009 | 18:49:16 | marek Reagovat
"pri BMW je to diesel a mam do 100tis.km pokoj zo sevisom"
Tak ja osobne by som sa na auto až na takú veľkú dobu nevysral.
25.01.2009 | 18:23:41 | Angel_M Reagovat
A co motor?
A co motor? Vyber dieselov? casty servis? Drahy servis? A ja som porovnaval co sa tyka sevisu Mercedes a BMW a videl som aj mazdu xedos a palubovku mala popraskanu od slnka.Proste casom sa vsetko opotrebuje. Mne islo o porovnanie viac ci menej novsich aut a ked si mam kupit za milion CX7 alebo BMW X3 tak si myslim ze nie je o com rozmyslat. Cena rovnaka ale pri BMW je to diesel a mam do 100tis.km pokoj zo sevisom. Pri Mazde prva prehliadka po 5OOOkm a potom kazdych 15tis. a vsetko za hotovost a to nehovorim o zostatkovej cene po cca 3 rokoch kde bude BMW min o 15 percent drahsie.
25.01.2009 | 15:07:51 | iba BMW Reagovat
Bylo by zajímavé zjistit proč je mezi laickou veřejností tolik bludů o Mazdách, jako že jsou poruchové,mají drahé díly, špatný interiér atd.Podvozkové platformy,motory atd jsou stejné jako u fordů a volva a kvalita montáže je lepší tak nevím..
25.01.2009 | 11:57:49 | MIREK Reagovat
No neviem, či sa dá s niektorými názormi súhlasiť. Čo sa týka exteriéru, dakedy každé auto bolo nejakou "osobnosťou" a na prvý pohľad okamžite rozlíšiteľné. Dnes sa všetko robí na jedno kopyto. Ani to slávne BMW už nie je dizajnovo , to čo bolo. Bavorák z 1993 vypadal isto majestátnejšie, ako tie debilné tvary, čo hádžu z liniek teraz. Čo sa týka interiérov, čo mali alebo majú európske autá tak brutálne esteticky dokonalé, keď toho "vyjadrujú" viac ako interiéry japonské. No nehnevajte sa na mňa, ale každému sa nemusí páčiť napr. palubná doska potiahnutá pomaly k B- stĺpiku, ako je tomu u koncernových áut VW. Alebo rada vypínačov nahádzaných v starších audinách (aj vyšších verziach) vedľa seba, ktorá pripomína stredový panel novších ávií. Len ako príklad, čo nová Honda Civic, pri predstavení na autosalóne, jeden novinár navrhol, aby sa ostatní inžinieri pri svojich návrhoch vrátili ku rysovacím stolom. A nakoniec, čo je také zlé napr. na interiéry Mazdy 6. Podľa mňa je to veľmi útulný interiér a vyzerá dobre. A kvalita spracovania interiéru bola vždy vyššia u japoncov, ako u nemcov. Mal som Hondu, bol to rok 1993, na palubke žiadne praskliny, dokonca ani pokrútená od slnka nebola, ako som videl napr. v známeho A6 alebo v jednom Mercedese, neviem ako sa tá rada nazývala (medvede ma totiž moc netiahli), ale prezývali ju tuším mäsiarkou. Tak ten medveď mal palubku teda popraskanú poriadne, kvalita 0 bodov. Tak o čom sa bavíme.
25.01.2009 | 07:08:56 | Svoro Reagovat
Toyota v ramci setrenia dava do Lexusov tlacidla ktore sa davali do Corolly v 90. rokoch, fuj. Stare Mercedesy natocili v pohode million km. Lexusy sa stavane tak na 500 000 km. Nove Medaky uz nie su to co boli
24.01.2009 | 19:50:51 | Reagovat
japonec nic nema
Vyber motorov maju tie Japonske auta v dieseloch naozaj velmi slaby ci ziadny napr. uz spominane Murano, Honda CRV Diesel sa neda kombinovat s automatom, RAV 4 diesel sa neda kombinovat s automatom, Mazda CX7 diesel sa dokonca ani nevyraba, Subaru to iste atd. A ak k tomu priratam velmi slabu volitelnu vybavu. Napr. absencia xenonov, DVD systemov atd. tak to nevykupi a tzv. kvazi spolahlivost a treba zaratat aj nie prilis kvalitny a hlavne velmi casty a drahy servis -pri mazde CX7 prvy po 5000km"! tak mi jasne pripada rozumnejsie kupit BMW so servisom na 5rokov alebo 100tis.km gratis prip.Mercedes do 160tis.km gratis a ta cena zasa nie je tak velmi rozdielna ak si spocitate kolko stoja tie caste prehliadky a hlavne auto premioveho segmentu je pastva pre oci v interiery aj exteriery a pohodlie ta nikdy japonske auta nedosiahnu ani s maximalne drahym hybridnym Lexusom pro ktorom je velmi drahy servis a hlavne kazdych 15tis.km
24.01.2009 | 15:41:03 | iba bmw Reagovat
RE: japonec nic nema
Servis "grátis".. v cene..jáj, váľam sa po zemi. Smiechom.
Ten slávny servis "zadarmo"platíš v cene auta a stojí pomaly polovicu pekáča...,aby si bol v obraze.
Tým,že prvý servis v Mazde je po 5000 km, svedčí mazda iba o tom,že sú to ešte poslední technici,nakoľko motor pri zábehu potrebuje nový olej,neuveríš, práve po tých prvých 5000 km.
Potom si to porovnaj s tými,kde sú intervaly 30.000 km.. zbadáš.
16.11.2012 | 03:18:12 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
súhlas
súhlasím s druhým komentárom od p. Vaška......nič viac
24.01.2009 | 10:55:04 | jojo Reagovat
Mimochodom, Lexus IS má diesel, ale je to traktor jak sviňa.
24.01.2009 | 00:03:27 | Angel_M Reagovat
RE;mazda je vrak
Mazda ponúka niekoľko zaujímavých produktov, osobne je u mňa vyššie ako Honda. Mazda 2 je superľahké autíčko, čo sa prejavuje na spotrebe. Mazda 3, je len výcuc z Ford Focusu, hmmm nevidim dôvod pre kúpu Mazdy 3. Mazdu 6 je super, nech si hovorí kto chce, čo chce, je to najlepší japonský sedan, v mnohých veciach lepší ako štandardná voľba - Passat. Mazdu RX-8 úplne zbožňujem. Je to polovica z ceny BMW M3 a jazdí krásne, motor je kultivovaný. Je to jeden z najlepších japonských športiakov. Jediný probém je, že zožere toľko oleja, čo aj benzínu.
24.01.2009 | 00:02:11 | Angel_M Reagovat
Anonym má trochu pravdu v nabídce motorů. Občas člověk kroutí hlavou. Vždy se mi líbil Nissan Murano. Pravda trochu dražší vozítko-ani nevím jestli je to ještě vůbec čistokrevný japonec, ale jeho design je prostě super-hlavě předek. Ale až první kousky zestárnou, tak to bude stejně špatná volba protože se do něj montoval jen a pouze 3,5 benzín. Jiná alternativa není. Diesel evidentně chybí. Přitom na klidné ježdění by to sneslo tak 2,5 Tdi V6 a z benzínů nějaký přeplňovaný 2,0....takže auto hezké, ale po motorové stránce...bída
22.01.2009 | 23:24:23 | Jerry Reagovat
Nechte mazdu na pokoji, sice jsou lepší auta..Ale pořád je to lepší než nejhorší auta na světě-francouzská zejména renaulty(laguna) a fiaty.
22.01.2009 | 23:01:46 | Reagovat
nekupuj mazdu !!!
protože v tvém případě platí něco o sviních a perlách.
22.01.2009 | 22:51:41 | MIREK Reagovat
mazda je vrak
Poviem Vam to asi takto. Japonske auta su take zaujimave ako byt mrtvy. Interier nic neponuka a exterier nic nevyjadruje. Ponuka motorov v nafte slaba ci ziadna /CX7/. Automat? ziadna ponuka atd. Neuveritelne kratke intervaly servisnych prehliadok a vysoka cena za ne. Otazka je ci su naozaj take spolahlive ale ak aj ano / o com pochybujem mal som 626 a bol to vrak-kupena nova/ tak na ukor estetiky a draheho servisu. Nikdy by som si japonca nekupil a aby som nezabudol tak ani jedno japonske auto nie je pohodlne a slavny Lexus ponuka trapne hybridy ale ziadny diesel a design - Fuj humus
22.01.2009 | 22:21:54 | Reagovat
S tímto autem muselo být něco hodně v nepořádku, já mám momentálně čtvrtého japonce. První - Honda Civic r. 1992 - při 480 tisících prodána za pár kaček nějakému mladému klukovi, poté Mazda 323F, po 4 letech užívání prodáno z důvodu potřeby prostornějšího auta, poté Toyota Corolla r. 2002, přenechána synovi, nyní Toyota RAV r. 2007. Jedno měly tyto auta společné - bez závad, do servisu jen s pravidelnou údržbou. Celá rodina jezdí s japonci a můžeme se jen smát sousedovi s jeho VW koncernem, se kterým má pořád problémy. Ovšem vadný kus se vyskytne všude, přesně to napsal Mirek.
22.01.2009 | 18:37:47 | miki Reagovat
MIREK to vystihol uplne presne.
22.01.2009 | 09:05:11 | olso Reagovat
Vrak?
Je to vrak, a asi proto už se 3 roky střídá s toyotou na čele žebříčků spolehlivosti ,a letos Mazdu 6 zvolili ODBORNÍCI (ne veřejnost ) autem roku 2008.Ani jeden její model není níž než v polovině všech možných žebříčků a statistik spolehlivosti. Ale asi máš jiné zkušenosti tak se prosím s námy poděl ať víme proč to nekupovat.
22.01.2009 | 06:05:18 | Jarin Reagovat
mazda je vrak
Neviem co sa vam nepaci ved mazda nic neznamena a ma suchy vzhlad interieru aj exterieru a kazi sa ako kazde ine auto. Mazdu by som si nekupil ani keby bola posledne auto na svete to radsej bicykel.
21.01.2009 | 23:07:06 | Reagovat
je to možné
že i mazda se může pokazit,tak jako každé auto.Rozdíl je jen v tom že u mazdy a toyoty je to 1 auto ze 100, u škody,fiatu,atd je to 1 z 50 a u rencků,pažoutů a pod. je to 1 z 25. U každé automobilky můžeš trefit na špatný kus,je to jen otázka s jak velkou pravděpodobností...
21.01.2009 | 19:24:00 | MIREK Reagovat
Hodnotiť by a mali i servisy.
I v tomto prípade sa mi zdá, že ide skôr o hodnotenie skôr servisu, ako samotného auta.
Myslím, že servis dokáže neuveriteľne vela pokaziť i napraviť na povesti značky.
A zdá sa mi, že skôr ako o samotné auto by sa mal budúci kupujúci zaujímať - kde ho bude servisovať a ako to tam funguje.
21.01.2009 | 13:59:10 | Dušan Mihálik Reagovat
Mazda
Musím říct, že recenzentovi věřím i když se ani tak nejedná o recenzi, jako o varování pro ostatní a postěžování si.
Nicméně si nemyslím, že problémem je model Mazda 5, ale zmiňovaný Spořilov, jednalo se buď o nějaký nepodárek nebo předváděcí vůz na kterém se vyskytly již dříve závady a tak se ho elegantně zbavily. Bohužel servisů, kde by měl být personál trestně stíhán je daleko více a než člověk najde ten dobrý, párkrát se spálí. Nakonec to ale dělá špatné jméno značce, myslím, že kdyby automobilky více dbaly, kdo a jak zastupuje jejich značku, situace by se zlepšila, v současnosti je to tak, že zastoupení dají téměř každému, kdo na to má peníze a děj se vůle boží.
21.01.2009 | 10:18:15 | Vašek Reagovat
Tak to jste si dovolil opravdu,ale opravdu hodně.Jak jste si mohl zde dovolit kritizovat Japonské auto.To se nedělá.Zvláště tady,kde Japonská auta jsou modly.
21.01.2009 | 10:08:10 | Reagovat