Recenze Mazda 626 2.5i V6
“Byl to můj sen, který jsem si splnil :-).”

Autor recenze: Jasper (23 let),
Zlínský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1992 Typ motoru:2.5i Stav km při koupi:197 000 km Stav km nyní:205 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Průměrná spotřeba: 13 l/100 km Vloženo: 18. 1. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Mazda 626 2.0 D r.v. 84

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Netěsnost vodní pumpy.

Klepání zdvyhátek ventilů při studeném motoru.

Nefunguje mi vyhřívání sedadel.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Mé zkušenosti s Mazdou jsou velice dobré, s předešlím modelem z roku 1984 jsem neměl vážnější problémy, ale v zimě se mi několikrát stalo, že jsem nenastartoval a tak jsem si pořídil benzínovou 2.5i.

Přednosti:
- dynamický motor
- komfortní jízdní vlastnosti
- bohatá elektrická výbava
- spolehlivost

Nedostatky:
- měké tlumiče

Auto si v běžném provozu vede velice dobře, ale na okruhu díky měkému podvozku velice strácí.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 626

Vložit komentář

mazda 626 2,5 v6

mam ji rok a uz jsem si sni uzil .zacali mi klepat hydrostely,zadrel jsem ji na klice pozn....nekontroloval jsem olej skusil jsem spravit dvakrat a rozhodl jsem se pro dalsi motor 94ku naplinoval jsem ji primi vstrikovani a tad jezdi super i novy lak dostala jovada ve vihrivani sedacek no nekdy to hheje nekdy zase ne tak nekdy caute

27.10.2006 | 22:50:26 |  Reagovat

ano je potřeba vyměnit gufera+ demontovat hlavy+filtry a těsnění....jenže k tomu ještě těsnění sání,jiná gufera v hlavach,a hlavně jakmile měníš gufera tak uvolníš ventily a ty je potřeba usadit....cena se pohybuje od 300 do 800kč /ks krát 24...a s prací jsi na 40 papírech ani nevíš jak, a když ty ventily neusadíš tak ten motor holt už zdaleka nepojede jako by měl

19.01.2006 | 08:42:25 |  Reagovat

Mám už 2 takúto Mazdu. Prvá bola americká verzia Cronos a teraz mám hatchback 2,5i V6. Klepanie zdvihatok pri studenom motore je úplne normálna vec. Tá americká verzia mi "žrala" olej a terajšia nežerie vôbec a tiež chvíľu po naštartovaní klepú zdvíhatka. U nás sa im "odborne" hovorí hydroštely.

V prípade zvýšenej spotreby oleja treba vymeniť guferá pod ventilmi. Celá sada stojí cca 1200 Sk. Je pravda, že výmena sa trochu predraží, pretože je nutná demontáž hláv (takže 2x tesnenie pod hlavou, olej, olejový filter). Ale ak kúpite diely z druhovýroby, tak cena aj s prácou sa nebude nijako vymykať z priemeru cien u iných značiek automobilov.

18.01.2006 | 18:44:41 | trojanhorse Reagovat

teeda, tolik pravopisných chyb najednu už jsem dlouho neviděl

18.01.2006 | 18:39:22 | princatko Reagovat

na tie roky máš málo km, tipujem na stočený tacho.

18.01.2006 | 17:47:02 |  Reagovat

hm tenhle motor znám z xedosu jak ti klepou ventily při studenym motoru ,tak bejva celej v pytli- hlavně kroužky a papá olej...oprava je drahá

18.01.2006 | 17:06:49 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Mazda 626