Rok výroby:1992Typ motoru:2.5iStav km při koupi:197 000 kmStav km nyní:205 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:13 l/100 kmVloženo:18. 1. 2006
Mé zkušenosti s Mazdou jsou velice dobré, s předešlím modelem z roku 1984 jsem neměl vážnější problémy, ale v zimě se mi několikrát stalo, že jsem nenastartoval a tak jsem si pořídil benzínovou 2.5i.
Přednosti: - dynamický motor - komfortní jízdní vlastnosti - bohatá elektrická výbava - spolehlivost
Nedostatky: - měké tlumiče
Auto si v běžném provozu vede velice dobře, ale na okruhu díky měkému podvozku velice strácí.
mam ji rok a uz jsem si sni uzil .zacali mi klepat hydrostely,zadrel jsem ji na klice pozn....nekontroloval jsem olej skusil jsem spravit dvakrat a rozhodl jsem se pro dalsi motor 94ku naplinoval jsem ji primi vstrikovani a tad jezdi super i novy lak dostala jovada ve vihrivani sedacek no nekdy to hheje nekdy zase ne tak nekdy caute
ano je potřeba vyměnit gufera+ demontovat hlavy+filtry a těsnění....jenže k tomu ještě těsnění sání,jiná gufera v hlavach,a hlavně jakmile měníš gufera tak uvolníš ventily a ty je potřeba usadit....cena se pohybuje od 300 do 800kč /ks krát 24...a s prací jsi na 40 papírech ani nevíš jak, a když ty ventily neusadíš tak ten motor holt už zdaleka nepojede jako by měl
Mám už 2 takúto Mazdu. Prvá bola americká verzia Cronos a teraz mám hatchback 2,5i V6. Klepanie zdvihatok pri studenom motore je úplne normálna vec. Tá americká verzia mi "žrala" olej a terajšia nežerie vôbec a tiež chvíľu po naštartovaní klepú zdvíhatka. U nás sa im "odborne" hovorí hydroštely.
V prípade zvýšenej spotreby oleja treba vymeniť guferá pod ventilmi. Celá sada stojí cca 1200 Sk. Je pravda, že výmena sa trochu predraží, pretože je nutná demontáž hláv (takže 2x tesnenie pod hlavou, olej, olejový filter). Ale ak kúpite diely z druhovýroby, tak cena aj s prácou sa nebude nijako vymykať z priemeru cien u iných značiek automobilov.
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 626
mazda 626 2,5 v6
mam ji rok a uz jsem si sni uzil .zacali mi klepat hydrostely,zadrel jsem ji na klice pozn....nekontroloval jsem olej skusil jsem spravit dvakrat a rozhodl jsem se pro dalsi motor 94ku naplinoval jsem ji primi vstrikovani a tad jezdi super i novy lak dostala jovada ve vihrivani sedacek no nekdy to hheje nekdy zase ne tak nekdy caute
27.10.2006 | 22:50:26 | Reagovat
ano je potřeba vyměnit gufera+ demontovat hlavy+filtry a těsnění....jenže k tomu ještě těsnění sání,jiná gufera v hlavach,a hlavně jakmile měníš gufera tak uvolníš ventily a ty je potřeba usadit....cena se pohybuje od 300 do 800kč /ks krát 24...a s prací jsi na 40 papírech ani nevíš jak, a když ty ventily neusadíš tak ten motor holt už zdaleka nepojede jako by měl
19.01.2006 | 08:42:25 | Reagovat
Mám už 2 takúto Mazdu. Prvá bola americká verzia Cronos a teraz mám hatchback 2,5i V6. Klepanie zdvihatok pri studenom motore je úplne normálna vec. Tá americká verzia mi "žrala" olej a terajšia nežerie vôbec a tiež chvíľu po naštartovaní klepú zdvíhatka. U nás sa im "odborne" hovorí hydroštely.
V prípade zvýšenej spotreby oleja treba vymeniť guferá pod ventilmi. Celá sada stojí cca 1200 Sk. Je pravda, že výmena sa trochu predraží, pretože je nutná demontáž hláv (takže 2x tesnenie pod hlavou, olej, olejový filter). Ale ak kúpite diely z druhovýroby, tak cena aj s prácou sa nebude nijako vymykať z priemeru cien u iných značiek automobilov.
18.01.2006 | 18:44:41 | trojanhorse Reagovat
teeda, tolik pravopisných chyb najednu už jsem dlouho neviděl
18.01.2006 | 18:39:22 | princatko Reagovat
na tie roky máš málo km, tipujem na stočený tacho.
18.01.2006 | 17:47:02 | Reagovat
hm tenhle motor znám z xedosu jak ti klepou ventily při studenym motoru ,tak bejva celej v pytli- hlavně kroužky a papá olej...oprava je drahá
18.01.2006 | 17:06:49 | Reagovat