Rok výroby:2000Typ motoru:2,0Stav km při koupi:117 000 kmStav km nyní:128 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:16. 5. 2007
Auto mělo mírně zvlněné kotouče, ale po stahnutí se i po téměř 10000km drží.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je velmi pohodlný a hlavně neuvěřitelně veliký kombik (každý mi chválí prostor). Je velice variabilní, na místě spolujezdce jde udělat ze sedadla stoleček,nebo úplná lůžková úprava, zadní sedadla jdou posunout i sklopit dozadu, což přidá hodně komfortu zadním spolucestujícím.
Obul jsem jej na 17" kola a i při obutí 215/45 výborně zvládá české silnice. Podvozek je pohodlný, ale i při razantnější jízdě pěkně poslouchá. Má automatickou klimatizaci a všechny okna i zrcátka v elektrice. Spotřeba je okolo 7litrů, ale nejezdím zrovna na spotřebu, asi by se šlo dostat tak na 6,5l.
Musí se lehce zvykat, že tento diesel jede až tak od 2200 do 4000otáček. Náhradní díly jsem zatím nepořizoval. Malý problém mi vzniká při rychlosti nad 150km/h se tomu nechce nahoru, ale pravděpodobně se to odstraní výměnou palivového filtru.
V autě i při vyšších rychlostech nic nebouchá, neklepe, neskřípe,nehučí a rychlost 140km/h ani nepoznáte. Celé auto je ve stříbrné matalíze včetně bočních lišt a kliček, a i po zhruba 130000km má lak velmi zachovalý. V zadu jsou pěkné čiré lampy, čiré jsou i přední mlhovky, což velice pěkně vypadá. Chybí mi trochu palubní počítač a tempomat, protože dost jezdím dlouhé cesty. Chtěl bych se uživatelů, nebo zkušenějších motoristů zeptat, jestli jde nějak poznat, jestli jsou udělány nové rozvody, za odpovědi děkuju.
díky za radu na ty rozvody,asi se budou muset udelat.Uznávám,že motor je trochu hlučnější(třeba oktávky jsou na tom líp i s tím chodem), ale já potřeboval a uto a za oktávku v této výbavě a při tomto výkonu a ten ročník bych dal tak o 70 - 100tis.víc (pokud bych chtěl i tak zachovalý lak a interiér)
Mal som skúsenosti s týmto motorom v 626. Auto v pohode ale ten motor bol katastrofa. Hluk, nekultivovaný chod, neustále problémy s turbom (chlapi v Mazde tvrdili že je to rozvodmi?). Tieto problémy s turbom vyvrcholili až k zničeniu samotného motora. Asi som bol unikát. Auto bolo kúpené staršie 120tis km. Motor odišiel v cca 240tis.
sorry a tato mazda s tymto motorom je horsia jak uzitkac ten motor nema absolutne kulturu chodu a huci od nastartovania aj za jazdy vsetko sa trase z neho atd hruza inak auto v pohode
Rozvody si daj radšej pozrieť odborníkovi v servise. Osobne pochybujem, že predošlý majiteľ investoval do nových rozvodov, pokiaľ chcel auto predať. Pokiaľ sú poháňané remeňom, na tomto by sa malo dať zistiť aspoň odhadom (pružnosť, drobné praskliny), či sú menené, alebo majú za sebou 7 rokov. Pri pochybnostiach treba rozhodne vymeniť. Nie je to zrovna malá investícia, ale v porovnaní s následnou škodou neporovnateľná.
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 626
reakce
díky za radu na ty rozvody,asi se budou muset udelat.Uznávám,že motor je trochu hlučnější(třeba oktávky jsou na tom líp i s tím chodem), ale já potřeboval a uto a za oktávku v této výbavě a při tomto výkonu a ten ročník bych dal tak o 70 - 100tis.víc (pokud bych chtěl i tak zachovalý lak a interiér)
18.05.2007 | 14:28:20 | bolda Reagovat
súhlas s Paolom
Mal som skúsenosti s týmto motorom v 626. Auto v pohode ale ten motor bol katastrofa. Hluk, nekultivovaný chod, neustále problémy s turbom (chlapi v Mazde tvrdili že je to rozvodmi?). Tieto problémy s turbom vyvrcholili až k zničeniu samotného motora. Asi som bol unikát. Auto bolo kúpené staršie 120tis km. Motor odišiel v cca 240tis.
17.05.2007 | 21:42:25 | mtb Reagovat
latina oprava
teda oprava mal som viacej aut
17.05.2007 | 14:49:09 | paolo Reagovat
latina
mam doma viacej aut ako jedneho francuza a tuto mazdu
17.05.2007 | 14:48:12 | paolo Reagovat
Paolo
Zas jeden latinsko-americký odborník na všetko. Máš doma francúza, alebo túto Mazdu?
17.05.2007 | 14:02:17 | Anonym Reagovat
hluk
sorry a tato mazda s tymto motorom je horsia jak uzitkac ten motor nema absolutne kulturu chodu a huci od nastartovania aj za jazdy vsetko sa trase z neho atd hruza inak auto v pohode
17.05.2007 | 13:51:57 | paolo Reagovat
rozvody
Rozvody si daj radšej pozrieť odborníkovi v servise. Osobne pochybujem, že predošlý majiteľ investoval do nových rozvodov, pokiaľ chcel auto predať. Pokiaľ sú poháňané remeňom, na tomto by sa malo dať zistiť aspoň odhadom (pružnosť, drobné praskliny), či sú menené, alebo majú za sebou 7 rokov. Pri pochybnostiach treba rozhodne vymeniť. Nie je to zrovna malá investícia, ale v porovnaní s následnou škodou neporovnateľná.
17.05.2007 | 11:12:50 | Petrík Reagovat