Rok výroby:1999Typ motoru:1.9 100 kwStav km při koupi:225 000 kmStav km nyní:320 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6,6 l/100 kmVloženo:8. 8. 2007
Auto nemělo ani jednu poruchu,koupil jsem ho po prvním majitely s autorizovaného servisu,na doporučení známého.A 252 000 tisíc autu nijak neuškodilo.Motor je bezvadně zajetý a nepapa skoro nic.
Jestě jsem do něj nic nedal ani korunu..jen benzínek...a to jsem nalital 100 000.je to prostě machr auto.3kodovka se mu nevyrovna ani za deset let.Ma to vse.Kufr obrovskej,mam hatchback a kdyz sklopim sedačkz mam tam ložnici ve které jsem spal už po celé evropě..mnohem pohodlnější než ve stanu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Chlapi nevim jak to děláte,ale já jsem nikdy nepřesáhl spotřebu 7 litrů a většinou jezdím po městě.Jinak auto je bomba,mzslim,že japonci jsou nej auta.Příště kupuju Subaru.Doufám,že mě nezklame.Po zkušenostech s Hondou civic a Toyotou Hi-lux a ted Mazdou 626 jsem si vysnil Subaru Outback 2004....
Pokud by 626 někdo chtěl za 100 000 tisíc at se mi ozve.Je to letadlo...nejvice se mi libí ten napis gt na boku a touring vybava..a stříbrna metalízka a obložéní dřevem.Prostě mazec..Lituju všechnz co koupi ojetou octavii ve stejnem rocniku o 60000 tisic draz.Což jsem na vlastní oči viděl.Stéjný ročník,žadná výbava a bilá popelnice...Octavia prvni generace je po letech opravdu hnusné auto.
Túto mazdu som užíval v Iraku po prelome milénia. Áno, vyznačovala sa spoľahlivosťou, avšak rez mi ju vzal. Nie, nešlo o rez nožom či dýkou. Ale o prostú korodáciu dielcow karosowych.
20.05.2023 | 22:48:19 | Dr. Guzvan El Bagdádí
| 85.135.205.*Reagovat
626 2001 85kW 2.0 GF
Zdravím,
co se týče spotřeby tak v létě v praze mám průměrnou 7,4, v zime cca 8,3. Mimo město není problem se dostat na cca 6.5. Pokud to honím tak přes průměrnou 10l/100km jsem se nikdy nedostal. Jezdím svižněji. Letní pneu Pirelli Circurato, zimní Kleber Krisalp. Olej mezi výměnama dolívam cca 0,8l na 15k km, leju 10W40. Nyní ve 210k/km jsem měnil vodní pumpu. Jinak jsem měnil tyčky stabilizátoru (2x350Kč) a tlumiče na přední nápravě (nipparts 2x 2100Kč). Jinak pouze olej a filtry. Bezproblémové auto. Budu nyní prodávat, z rodinných důvodů potřebuji kombi.
04.03.2013 | 15:39:49 | Dan
| 78.108.102.*Reagovat
Mazda 626 GF
Musím se přidat k autorovi recenze a potvrdit, že tyto Mazdy jsou skvělé. Měl jsem stejnou ale 1.8 2000, a během najetí 40.000km-celkem má ted přes 202.000km, nebylo s ní nic a investice byla akorát pravé přední ložisko, přední tyčky stabilizátoru a to je asi vše...samozřejmě olej, filtry a svíčky..jinak opravdu nic..Tuto Mazdu jsem prodal kamarádovi a občas s ní ještě jezdím..Ted jsem si pořídil Mazdu 6 2.0 108kw a zatím spokojenost :)
U té 626 GF jen bacha na zadní lemy-klasika..jinak mě nic nenapadá, jo a doporučuji při častějším ježdění kontrolu oleje - občas je potřeba dolít..To je výčet na co z mého pohledu si dát pozor.Velmi doporučuji. Hlavně Mazdy v benzínu a máte po starostech :)
Koukám že recenzí na Mazdy 626 r.v. kolem 2000 je docela málo a ještě se v nich ho*no dozvím. Rád bych koupil 626ku z r. 2001 a rád bych se dozvěděl jak jsou na tom. Já měl 626ku z r 1990. kterou sem měl dva roky najezdil s ní 40tis (260 000 - 300 000), a s motorem 2.2 12V F2 a podle toho co jsem počítal, tak se po dálnici dalo jedit v klidu za 7L a ve městě mezi 9-10l podle toho jakej byl provoz (zacpy/vikend v Praze). S Výkonem co to mělo fakt solidní spotřeba. To co by mě ale zajímalo na 626ce co teď chci koupit je to, kolik tam motor 2.0 84kW dokáže v pohodě najet, co se na tom autě sere a případně na co se při nákupu ojetiny podívat .... kromě toho kolik to má asi reálnejch km.
Spotřeba: Nedávno v jednom magazínu testovali ojetou Mazdu 626 2.0 85 kW a spotřebu měli mírně přes 7 litrů, přičemž se podivovali nad tím, že ve městě byla jen o trochu vyšší. Čím to je ? Podle mého názoru velmi účinný motor, který není "dušen" přísnými emisními limity, plní jen Euro II. U mnoha motorů je známo, že přísná emisní norma Euro III snížila tah a zvýšila spotřebu. Když to zkombinujete s nízkou hmotností (na dnešní poměry) starších aut a s užšími pneumatikami (šířku 195 jako mívá Mazda 626 dnes běžně mívají auta velikosti Fabie), tak výsledkem může být opravdu úsporný provoz. Převody: Existuje mnoho aut, která mohou na dvojku dosáhnout 100 km/h. Záleží na zpřevodování a maximálních možných otáčkách motoru. U auta střední třídy s benzínovým 16V motorem je stovka na dvojku podle mě normálka.
...nepletes si nahodou vykonovou charakteristiku motoru a zprevodovani? Jestli auto pojede na dvojku 100km/h je vec prevodu a max.otacek motoru, ne vykonu.
100 km/hod na dvojku si myslim, ze s motorem 2.0 neni problem. Zastavil jsem se sem jen ze zvědavosti, jak si 626 stoji mezi jejich majiteli, protoze se mi naskytla moznost zakoupit 626 prave se dvoulitrem za hodne slusny penize od znamyho. Koukam na 626ku sama chvala az na servis (ceny dilu), ale podle toho co jsem cetl, moc casto tam clovek nezajede. A ted zpet ke 100 km/hod na dvojku. Ja osobne ted jezdim se suzuki swift, ktery je v rodine a lezelo ladem, tak jsem se ho ujal :) Je to rok 2007, 1,3 70 kw a i s timhle tintitkem pod kapotou z nej 100 km/hod na dvojku dostanu (6750 ot/min.), takze myslim, ze mazdicka by nemela mit problem ;-)
Jenže problém je v tom že majitelé evropských aut nepochopí že jsou auta které jezdí 8 let a 200 tisíc km bez oprav. Teda u mě je to 1x senzor a 3 žárovky.Nedávno jeden na netu láteřil že O II 2,0tdi po 100tisících měněno: 2xhlava 2x turbo....
Tak nevím proč se tu řeší francouzi,když je tato recenze věnována mazdě.Je každého věc jaké si pořídí auto a když se někomu líbí francouz,ať si koupí francouze. Já už měl nějaké to auto a nebudu tu psát jaké to byly značky,chci jen podotknout,že japonci,potažmo Mazda je absolutně na vrcholu co se týče spolehlivosti. Stojí tam spolu s Toyotou,Subaru,Porsche,Mercedes,ale o jakémkoliv jiném autě se do desátého místa dá jen těžko počítat.Myslím tím hodnocení za posledních cirka 15 let.To si myslím odpovídá kupní síle tohoto národa. Třeba Mazda 6 (je to už sice jiné auto) je jediný vůz jenž v jednom odborném časopise,jenž se zabívá pouze dlouhodobými testy aut na 100000km prošel s takovou grácií,že do dnešního dne není překonána. A to byl test z roku 2006. Mazda neměla při najetí 100000km ani jedinou závadu. A to každé auto po najetí 100000km rozeberou do šroubku. Tím že neměla žádnou závadu myslím to,že jí ani nepraskla žárovka,nikde nic nevrzalo,prostě 100procent. Jediná v historii testování a do dnešního dne nepřekonaná. Prostě se na mě nezlobte,ale ten kdo nemá zkušenosti s japonskými auty,ať tu nic nepíše. Já také nepíši nikde jinde,když nemám zkušenosti s daným vozem. NAZLE
Mýslim, že to možné je, ale jen při velmi ekoligické jizdě, mam 2.0 8V 84KW, udavana spotreba papirove 8l. Muj styl jizdy je tento - ke křižovatkám plynule dojiždim podřazovaním, to samé před vesnicí. Z tahleho kopce vyřadím, z krátkého brzdím motorem. Na dálnici po rovině to i přišlápnu 160-180, ale spíše držím 140kmh (kdyz to rozpalite na 160,180 a pak vyradite, dostanete stejnou spotrebu jakokdybyste jeli stejny usek pořád 140kmh:). Mimo město do 100kmh. Moje pruměrná spotřeba když jedu město dálnice cca 300km je 6,5l/100 . Když jedu město okresky cca 200KM, spotřeba je 5,7l. V pripade delsi kolony v Praze se spotreba u obou zveda v prumeru o 0,3l. Auto je skoro 15let stare:)
Mám rovnaký typ a aj farbu ako autor, súhlasím, že je to super auto s perfektnou spotrebou. No divím sa jednej veci-ako sa všetci chvália, že najazdia 100000 km a nevrazia okrem náplní do auta nič - a čo také rozvody ? To až tak riskujete ?
Ahoj...docela si protirecis...pises,ze mazda motory jsou spolehlive,tiche jen ne usporne a pak napises,ze jezdis za 7-7.5..to je docela malo ne...fabia 1.4 zere stejne ne?ja mam 100 kw..kdyz na to slapnu tak ti passati tdi mimochodem do roku 2002 66 kw nemaji sanci,ale porad je vidim jak predjizdeji jak blby...ja jedu klidne..dam tempomat na 100 km/h a spotreba je krasna
Mazda je skvělé auto a motory(benzínové) jsou vynikající,kultivované a spolehlivé.Jen ne úsporné. Jsou hodně háklivé na způsob jízdy.S 1,8 (1840ccm) se dá jezdit za 6,5l ale i za 12l a s 2,0 přiměřeně k tomu.Já osobně jezdím za 7-7,6l.Berte to tak: bere tolik co fabia 1,2HTP ,a mám pořád v záloze 40 koní navíc .
Nemusíš. Abych řekl pravdu, časopis Ojetiny u mě nejsou moc vysoko (nemyslím si, že tebou citované informace jsou lež). Bohužel, nemohu najít informaci, kterou jsem podal, tudíž ji podložit. Našel jsem jen dobový test s 2.0 85kw, kde mluví o úspornosti v souvislosti s těžkými převody. Ale to nemá vypovídací hodnotu.
prosimte am ti to naskenovat...proste motor 100 kw je nejuspornejsi...najdi si recenze v casopise ojetiny...ale stoji 250 kc...tak nevim..tak si ho jen prohlidni ....kdyby tam nebyl tenhle motor,mozna bych ji prodal..ale kvuli nemu ne!!asi je treba aby se ozvalo vice 100kw-ataku
Tak jsem prekrocil hranici 300 000 najetych km..motor tahne prad dobre a spotreba pres zimu 7.3 prumer...ale jezdim 60 proent mimo mesto....na podzim jsem menil cepy ramen a spodni kulovy cepy,olej,servo olej atd..cca 10 000 i s praci..ted me cekam vymena skrici klapky..jinak si prectete casopis ojetiny.....kde se vyslovene pise,ze motor co mam ja 2.0 HP 100 kw jezdi neuspornejc a to za 7.5 litru prumer..a pak tu na me nadavejte...nevim..kazdy pul rok menim vsechny filtry,davam shell olej...a tankuju 98 natural....tak si mysim ,ze to vlim ma..a jinak jsem taky delal dekarbonizaci motoru....kdyby mel nekdo tip na skrtici klapku kde ji dobre sehnat budu rad..diky
Renault-nissan Alliance nebo TPCA ti nic neříká hm?Japonci jsou v pohodě, třeba avensis nebo mazda 626.Ale takový citroen C5 bych bral radši, kvůli pohodlí. Vysoce kvalitní a spolehlivý automobil, a vyrábí se ve verzi 3,0 V6(což je mi nejbližší).
Milý Jašine, já kašlu na testy nějakých renomovaných časopisů. Já mám osobní zkušenosti, a to je pro mě daleko víc. Z mnoha aut, které mně prošly pod rukama byly Renaulty jasně nejhorší. A zkušenosti jejich majitelů - viz. recenze Renaultů na tomto foru o tom vypovídají. Ovšem je smutné, že ihned za těmito katastrofama od zemědělců musím zařadit "naši" Fabii. Nedoufal jsem nikdy, že Škodovka klesne tak hluboko.
"Pěkný kus kokota" je ten co psal předchozí komentář. Uznávám, že mazdy jsou dobrá, spolehlivá auta. Jen mě prostě nějak neoslovila.(svezení, komfort-Francouz) Věřte mi, že za 120 000 jsem mohl koupit klidně M626 z roku 2000 ve výbavě... Já jsem se svým autem najel přes 50 tisíc a to bez jakýchkoli poruch(spotřebák nepočítám a moc ho nebylo) Další věc je to, že mazda 626 nenabízí žádný šestiválec s výkonem alespoň 120 kW, takže volba 626 padla hned. Kamarád má xedose 6 2,0 V6, super auto, ale že to rezne...(lemy, dveře odspodu)To Japonci nevychytali. (a já nechci auto, kde se budu bát koroze) 626 z roku 2000 jsem viděl chycenou..Kupte si třeba xantii nebo P406 (nebo renaulta)z toho roku a nenajdete nic rezlýho.A ten, kdo se oháněl spolehlivostí dle TUV testů, podívej se ty na výsledky citroenu xantie nebo C5...Pak tady bude jen komentář, že "TUV testy jsou vlastně uplně o ničem a nic nevypovídají"
Ten kdo si vůbec troufne porovnat shit zn. Renault s jakýmkoliv japonským autem patrně jiné auto nepoznal a tyto odporné kazové šunky s píčou ve znaku bude vychvalovat přes mrtvoly. Už znesvěcení této diskuse je zavlečení nejkazovějších aut na světě do diskuse o mazdě. Takže Frantíci budte tak hodní a pište si své blitky o vašich pičinkách na jim příslušné fora a nezaplevelujte tu diskuze o skutečných AUTECH. A tady mám pro Vás ještě super říkanku - omlouvám se že není nejslušnější, ale na tyto vraky sedí. " Bezstarostnější jízda ve vlaku, nežli v autě s píčou ve znaku. Renault, auta s rytmem života, Kdo si jej pořídí, je pěkný kus kokota!
To máš recht.Švagr prodával mazdu 323 rok.Po Passatovi co má teď by po týdnu nebylo ani vidu ani slechu.Pro méně chápavé a slovičkáře byl by hned prodaný.
Ok, celkom husté komenty. Heh, vlastním mazdu 323 1,5i 16V DOHC, podla mňa naj auto ake mazda corporation vypustila do výroby. Motor 1,5i 323 ma najlepšie parametre k spotrebe a k výkonu. Priemernu spotrebu mam 6,5-7 l na 100km. Hea, porovnavať francúzke auta s japonskými - to sa asi ani nedá. Hahaha, sestra ma novy Peugeot 307 diesel, ten zvuk keby ste poculi (buchanie hrnca alebo panvice o beton), hroza. Moj motor na mazde nie je ani počuť. kamoš ma P 306 combi break, zvonku velke auto - dnu male, furt mal nieco s tym - pukanie plastov v zakrute, elektromotorcek, klima isla niekedy nesla, buchot nad hlavou - tomu som moc nechapal, heh. Rano v zime sa mu nechytili vsetky valce, jeden dva nešli, hahah. Ale hlavne že bol spokojný so svojim autom. A o renaultoch ani nevravím, nové kombička - motory na kartu, horiace motory na dialnici. Staršie typy tečenie vody z chladičov - úplne normalne. A o feldach,fabiach,octaviach sa radšej nechcem ani znieňovať. Najlepšie som sa pobavil na spojke felicie. Minule som bol v AAA aute, jedine čo som tam videl boli škodovice,renaulty,peugeoty,fiaty,ople a sem tam nejake daewoo, no a tie ceny - to bol proste vtip. Proste mi to pripada ako politika bazárov, že vlastne bazáre chcú aby ľudia chodili do servisov a dávali si opravovať autá. Šak keď kupujem auto tak chce mať s ním kľud, meniť iba olej a tankovať benzín, no nie? Ako nechcem nič proti nikomu hovoriť, len zo skúseností konštatujem. Každý ma svoj rozum.
Pro mne je mazda vzor spolehlivosti. Mýma rukama prošlo mnoho modelů této značky a 626 konkrétně 3 kusy a musím říct, že jsem měl pozitivní zkušenosti. Jediné co mne zklamalo, jsou brzdy, které jsou opravdu slabou stránou 626 a další věcí často klepající zdvihátka ventilů a také klíčky zapalování které se často ohýbají, hlavně u 323. Když se autu dá co potřebuje, tak se odvděčí jako spolehlivý dělník a dá se nalítat 400 000. Já jsem měl slabší 2litry a jezdil jsem v pohodě kolem 7,5 litru, ale co vím, tak tento recenzovaný model je žíznivější ( spotřeba 6,6l se mi zdá být nereálná) a lidi co ho měli jezdili kolem 9l. Lagunu bych sem opravdu netahal, ta je ve spolehlivosti opravdu někde jinde viz. TUV Testy. Lidi co mají špatné zkušenosti s 626, tak proto, že mají uhoněné vraky co mají 2x překroucený tachometr. Když jsem dovážel auta, tak mezi káry co měly největší počet nalítaných km byla právě 626.A dovést 626, která měla nalítáno pod 200 000 km, byl velký problém a jednalo se o 3-4 roka stará auta.
Člověk by čekal, že u každýho bouráku na tědlech stránkách najde pojmy a dojmy, typu: "Tvoje mazda jezdí za 7,5?, jakto, ta má si bere skoro 10, není někde chyba?","Potřeboval bych píchnout sehnat přední světla", cokoliv, třeba triky jak vychytat nějakou dobře známou mouchu :-) Ale to ne...někdo napíše recenzi na auto a už sem doráží hlouček "nimrodů" s komplexem "já-mám-přeci-lepší-káru" :-) A tak člověk jen kroutí hlavou co všechno se u recenze na Mazdu nedozví o Renaultech a o Francouzích.....docela úsměvné řekl bych :-)
Už je to trapný jak se tady pořád mele o nělakejch francouskejch vrakách. Porovnejte spolehlivost ! Vždiť se francouský auto přece v životě nemůže srovnávat s japonským. Lidi běžte se podívat do autobazarů. Přesně vám to řeknu. Samá Škodovka, tuny Fiatů, polorozpadlý Hyundaye, dost Fordů a mraky, mraky Renoldů, Peugeotů a hnusnejch podotýkám hnusnejch hranatejch Citroenů. A zkuste zpočítat japonce. Nikde nic. Sem tam jedna Mazda, sem tam Toyotka. Ale v poměru od všech těhle jmenovanejch pekáčů v poměru 1 ku 100 ! Jsou to prostě mechanicky a technologicky naprosto spolehlivý auta a to nemluvě o elektronice ! Japonci to je snad jasný. Nebo se podívejte na TUV Testy, tam se faktická pravda ! Například ty 626, prosim vás ty motory najedou 500tisíc jak hov... a pod autem není kapka oleje. Ať už se přestane v špinit tahle recenze něčím takovým jako je třeba Renault. Prosim vás o to......
15.02.2008 | 01:12:58 | Eddie - Mazda ClubReagovat
pro Jirku a ostatní
Koukám, že poslední dobou všichni melou jen o spotřebe. Tak jaá mám 626 GT r.v.99 a sem se spotřebou spokojenej. Ted v zime jezdím jen couračky do práce a kolem 9 litrů,v létě něco málo přes 8. a když pojedu dálku jako na dovču tak 300 km se zapnutou klimou po okreskách normální jízdou žádny loudání mě počítač ukázal průměr 6,4l. Jinak je pravda že je tvrdá a cítim každou díru v silnici a kastle není moc ošetřená. Díly taky palba aspoň ,že nejsou tolik potřeba - spolehlivost výborná.
já taky myslím že ta mazda bude lepší než koktávka v dehtu první generace, já totiž řikám že češi sou národ oktávkářů v dehtu, všici jen oktávku oktávku oktávku , aby se z ní něktří nepos..... čoudí to jak pojízdný kamna
Mě je to jedno a nebaví mě se hádat! Pohoda, kupuj dál Rencky, když myslíš, že sou v klidu... Kdyby tě přeslat Rencek bavit, zkus něco jinýho. Bude to ještě lepší, jen bych nekupoval Nissany asi tak po roce 2000, Jirka jako pan mechanik ví proč. Tím tuto diskuzi o ničem ukončuju, pište si, co chcete, ode mě tu příspěvek už nebude.!!! RENAULT FOREVER !!! Radši ne, sou i jiný, lepší, nejenom z Japonska.!.!
Taky sem automechanik a mluvim z vlastní zkušenosti. A pokud sis nevšiml, já s tebou mluvim slušně, takže nevim, co tě vede k tom mi říkat idiote. Já třeba bych si Mazdu s dieselem nekoupil (žádnou naftu bych nekoupil). Ale v benzínu prostě konkurenci nemají. Srovnám s Francouzema : hlučný motory, všude vytéká olej, Japonci - pravej opak.
Nevím kde pořád berete ty pověsti o tom že francouzská auta jsou špatná...Já mám 3. renaulta(R 19, R Laguna 2.0 8V, nyní 3.0 24V), Brácha 3. (R19 II 1.8, Laguna 2.0 8V, nyní 2.0 16V)otec 4. (R19 I 1.8, R19 II 1.8, R Megane 1.6 16V, R Espace 2.2 dT), strýc 3. (R Clio 1.4, R Scénic I 1.6e, R Scénic II 1.6 16V), se všemi auty byla nebo je spokojenost....A je to pěkná řádka renaultů v různých provedeních a s různými motory...
Ty idiote já tady renckem nemachruju mám obě auta a jen konstatuju lagunou prostě pojedu radši, je pohodlnější, kultivovanější jízda, mazda je oproti ní trakač.Motor 2.0 8V je výbornej, má najeto 308 tisíc a ani jsem na něj nesáhl.Tišší než traktor DiTD.A díly na Mazdy jsou prostě dražší.Moje povolání je AUTOMECHANIK.
Jo a ještě abych nezapomněl, jedna nejmenovaná japonská automobilka si dělá ostudu. Ale druhej nejmenovanej francouzskej výrobce vozítek z toho docela těží. Není divu.
Díly na Mazdu sou až na nějaký vyjímky stejně drahý a totéž platí v opačným případě. Soudíš auto podle ceny chladiče na klimu? Docela zoufalý. A s tim Renckem tady nemachruj, kdokoli, kdo dělá auta ti řekne, že francouzský auta patří mezi nejporuchovější vůbec... Jedu si takhle s "devatenáctkou", točí 5500 ot/min. a najednou rána jak s děla, za autem olejová stopa a po párset metrech konec.. Přetržená ojnice, rozmlácenej píst, ohnutý ventily, atd, atd. Tam byl taky ten hrozně dobrej úspornej motor, sice jen 1.8, ale bude to dost podobný... ale najeto jen 144 000, poctivých. A o údržbě ani mluvit nebudu, ložiska, výfuk, čepy, 14 dní pokoj, zadní torzka, klouby na poloosách.... R 11 dost podobný, jen ten motor přežil. Ten byl ještě trochu poctivější. Jo a známej, s DCi Lagunou, 6-ti kvalt spotřeba 6,5 l, docela dost na to, že na "šestku" točí při 90 km/h něco málo nad 1500 ot/min. Škoda, že nesáhli na prehistorický motor 2.0 8V, s tim by to bylo pod 6 i po okreskách....
netaham srace z Polska, nevim kde jsi nasel ty ceny ty, zda se, ze vim kde nakupovat. Zaroven nejsem blazen, abych kupoval origo chladic za nekrestanske prachy. Takze nevim proc se tak vztekas...a jakej ze to mas rocnik? schvalne se na to mrknu(mmch- ty 4litry byly bez dph abych byl presnej..)
Já jsem ho kupoval minulý týden, asi 11800 vč. daně, tak neser.Nesmysly plácáš ty, otevři si katalog.A jestli taháš nějaký sráče někde z Polska tak to sem nepleť.V tom případě by ten na lagunu stál 2000...
ze je Laguna kvalitnejsi nez 626 to bych teda zrovna netvrdil. Taky nechapu jak s tim souvisi "hnusny interier", to at si kazdy posoudi kazdy dle sveho vkusu. Pro me je rozhodujici spolehlivost a na francouze se v tomhle smeru divam pomerne skepticky .A kdyz si clovek koupi dvoulitra, tezko mu pujde az tak o spotrebu. Mimochodem chladic klimy si sezenu novej za 4 litry ,zadnej problem, tak nevim co to tady placas za nesmysly..
Jo, mazda 626 je oproti laguně jinde kvalitou, a to tak že je horší...Začíná dřív hnit, víc žere, většinou menší výbava, hnusný interiér, drahé náhradni díly(chladič klima 12000 mazda vs 5800 laguna).
Vlastním už třetího japonce. Měl jsem Galanta, pak Accorda a teď mám Mazdu 323, všechno to byly dvoulitry a u žádného jsem se nedostal s kombinovanou spotřebou pod 8,5 litrů. Mám dojem, že Japonci moc úsporné motory nedělají v porovnání s Evropou. Ale za to svezení a kultivovaný tichý chod motoru ta trochu vyšší spotřeba stojí. PS. Jezdil jsem s R19, Formanem, Felicií, Mondeem, Alhambrou, Octavkou, Fabií, takže mohu trochu porovnávat.
Když sou Mazdy vraky, tak proč koukáš na její recenze? Proč tu srovnáváš ňákou Lagunu? Tu srovnávej s autama typu Fiat, Peugeot a Citroen, protože Mazda je uplně někde jinde jak kvalitou, tak spolehlivostí. ( měl sem R11 a R19, tak vim, o čem je řeč). Jo a klidně se směj, ta Mazda se tak nádherně točí, má krásnej zvuk, a tak budu klidně za 12l jezdit. Kdybych chtěl jezdit za 6l, tak si nekupuju dvoulitra, abych s nim pak brzdil provoz.
Máte vychlastaný vraky. Mám lagunu 2.0 8V, po městě spotřeba 10- 11 litrů, velmi svižnou jízdou po okreskách(limity nedodržuji, běžě 150) mě to žere tak 8-8,5 na 100, a když se odvážím jet slušně- tak třeba štreka ČR-Černá Hora, cca 1400 km, i tak jsem byl na dálnici jeden z rychlejších-cca 140-160 km/h+neskutečné kolony -spotřeba tam 7,6, zpět 7,3, v říjnu itálie-nespěchal jsem,ale po okreskách jsem ji drtil, po dálnici kolem 140 km/h, spotřeba 6,8/100!A když jsem jel úsek Žďár nad Sázavou-Brno po okeskách a skoro úplně předpisově(50/90, max. 110), tak byla spotřeba 5,8 litrů...A teď kecejte jak jezdíte za 12 litrů...Já se budu jen smát...
Plně s tebou souhlasim.... Takový kecy, jako že auto moc nešetřim a nad 7 litrů nejdu sou fakt zoufalý... Já mám 626, 2.0, 1994. Když jedu fakt slušně tak 9 litrů a to sem rád... A když jedu, co vní je, tak 12, 13, 14, možná i 15....
Já nevím, jak to někteří dělají, ale jezdit s dvoulitrem za 5l je asi hovadina. Já mám 626,1997, 1,8l, a 150000km a dostat se pod 8 litrů normální jízdou moc nejde. Leda tak jet 80 po dálnici, ale to je sebevražda. Jinak jsem s autem spokpjený. Mám ho dva roky a do servisu chodím jenom na výměnu oleje... Samozřejmě že po koupi jsem si nechal udělat rozvody a měnil jsem stab. tyčinky. jinak nic.
Mě je třeba jedno co píšeš a je mi i jedno jestli je to pravda, či ne a pomlouvat Tě rozhodně nechci a nebudu. Jen mi je divný, že po ČR jezdí pár vyvolených, kterým dvoulitry papaj nějak málo... Já se můžu snažit, jak chci a pod 9 l se nedostanu. Nebo jsi přeborník na klidnou jízdu? Vem si to, že bys moh bejt ještě větší machr a předevšema se tady ukázat třeba s litrovým autem. Ty by si s nim jezdil maximálně tak za 3 ltiry viď?
Zdravim vsechny..tak jsem se podival po dlouhe dobe..co zpusobila ma subjektivni recenze o me subjektivni mazde.Tak spotreba se ustalila na prumeru 6.8..Ale je pravda,ze jezdim ted vice mesto a vyhybam se tank mistum typu makro,globus..Jen doufam,ze nespustim dalsi vlnu urazek a pomluv.Jinak pro nize pridany prispevek..nejsem zadny prodejce z bazaru co se snazi auto prodat..stale jezdi stale se dari..A chlapy chce to klid..ted jsem musel menit stabilizacni tycinky a brzdove kotouce..jinak bezva..jo a pokud se nekomu nezdaji nektere prispevky tak at se nejprve zamysli nad sebou...mejte se
Na trojku 160 jo? Docela divný, já mám dvoulitra z 94 a max na trojku je 140 a stejně to nemá smysl, protože kolem 6000 ot./min. nemá žádnou sílu. Nebo 1.8 jako slabší motor má ještě delší převodovku? Kecy. Jo a mimochodem, na dvojku dá rovný kilo a pak přijde na řadu omezovač.
vaše hádka typu jezdím za tolik a za tolik je uplně tupá. Dejte mu prostě pokoj. Jeden si tady dokazuje své sebevědomí že má stejné auto a ví o motorech všechno a jeden prostě udělal recenzi na auto v domění že pomůže ostatním. Kdybyste radši darovali krev a ne se tady hádali........ Podle toho co sem tady četl tak Radek bude totální nervák, který neumí udělat kompromis. A abych ti vrazil hřebík do rakve Radku, tak mám mazdu 626 1996rv. a 1,8l a ve městě jezdím za 7 litrů. A klidně si to dojeď zkontrolovat. Mám nalítaných 198 000 a od silvestra sem najezdil 40 000....na silvestra sem to koupil...a nejezdím jak svatoušek. a dát tachometrovou stovku na dvojku, není problém. Na trojku s tím jedu 160 a mám 6 500 ot/ min. spotřeba je pak sice vyšší, ale pak nekecej že nejde dát na dvojku kilo. Jde. Ale záleží kde máš nastavený omezovač. Nějaká námitka? Tak si podejte ruce, smažte nadávky a buťe radši ticho.
já se nesměju,jen se usmívám....pročetl jsem si diskusia bylo zbytečné se hádat,stačilo aby oponenti napsali:nezdá se mi to,ale je tvůj názor a tečka :-)
Kolega mal 626 s rovnakým motorom ako autor recenzie. Kombinovaná spotreba cca 8l. Teraz má Mazdu 6 s podobným motorom a nadáva že spotreba je tak o 2 litre vyššia ako na 626, čiže tak okolo 10l.
Jsem nestranný,mám 2,0 auto a můžu napsat jediné-Loser neví,která bije,všichni jsou blbci,kteří na něho nemají....ale jeho možná omlouvá málo zkušeností.Ve 20 letech má spoustu dovoleno,ale myslím,že co já nacouval do garáže,on nenajel dopředu,natož za 5(!) litrů!!!Kluku jeden,začni přemýšlet!Styl jízdy?Víš co to vlastně je??
A ptal se někdo na styl jízdy a profil trati???Neptal,první vaše odpověď byli nadávky atd. Kde jsi vzal,že to neumim zpočítat??? Nauč se nejdřív číst a pokud Tě to stejně netrkne,tak si to přečti znovu. A ty si chceš auto koupit,že sem lezeš???
Ty jsi zase starej vypelichanej čokl co si tu honí sebevědomí nahoru.
no tak chlapi nechajte toho losera tak možno ma iba pokazeny tachometer a predchadzajuci majitel toho citrona tam mal namontovanu taku 50 litrovu pridavnu nadrž o ktorej on nevie a pri tankovani na benzinke do plna si iba povie "zasa mi pretocili pocitadlo na stojane kapitalisti jedny hnusny"
Já ti nic nezávidím, ono totiž není co. Tebou udávaná spotřeba 4.6L/100km je prostě nesmysl. I když jezdíš na spotřebu, tak se na tuto hodnotu nedostaneš, pokud jezdíš na benzín s motorem 2.0 . U nafty ano. Co se týká motoru, tak při 180km/h točí 5.000ot a max. výkon je při 6.100ot. U standartního provedení motoru a převodovky není možné jet na 2 rychlostní stupeň, u 5-ti stupňové převodovky, 100km/h s tímto zdvihovým objemem. Možná nějaký buchty na discotéce ti tožerou, ale ten, kdo o tom něco ví z tebe má srandu. Píšeš jen samé nesmysly. Nehledě na to, že tu pořád tvrdíš, že jsi jel za 4.64L/100km v kombinaci, čili při 90km/h z toho vychází nějakých cca 3L/100km mimo obec. Jsi asi opravdu mimo.
A jednou si těch 1400 kiláků najel kde,moulo,když přez republiku si to nedokážeš představit???Ty nevíš co píšeš...Teď jsem viděl tvoje GTi...O tom je řeč???Čaba neblázni....
Anonyme,nezmená,že jednou se to povedlo,tak že tak budu jezdit furt.Radši jezdim rychlejš a motor vytáčim a spotřeba 8-9l,ale nedokážu si představit,ře bych tímto stylem jel přes republiku.
Radku,nezáviď,nepoučuj,protože je to tak.Kolik Ti to točí na pětku při 180km/h?
Loser,to,že si někdo koupí Gti a potom se snaží jezdit za 5 litrů znamená jen jedno....je to kokot!Kup si za kilo fabii 1,2 a nepiš chlapům o autech...
Průměrnou, tj kombinovanou, spotřebu 4.6L nemají ani nejnovější turbodieselové motory. Ty dosahují spotřeby kolem 4L při 90km/h, ale ve městě kolem 7L. To si přečteš v jakémkoli propagačním letáku.
Losere, nejsi tak trochu tragéd? Najezdit 1400km na 65 litrů skutečně znamená průměrnou spotřebu cca 4,6 l/100km. Co se ti na tom nezdá? A všichni jsou blázni, jenom ty seš letadlo.
No vidím,že tu nemá smysl cokoli psát.Doceela se divím,že vás v blázinci pustěj na net.Pisatel(já) třeba měl namysli průměrnou spotřebu když napsal,že na 65l benzínu najel 1400km,ale když 2,0 musí žrát minimálně 8-9l/100km/h jinak tomu nevěříte,tak prosim.
Jinak Anonyme jsem zapoměl,že máš s auty obrovské zkušenosti,všude jsi byl a od všeho máš klíče.Ta 20let stará pajda by Ti ukázala.....
Vlastním stejnou Mazdu už více než čtyři roky-recenze 626 r.v.98 a můžu říct,že jsem spotřeby 6,7l na 100km dosáhl pouze jednou a to na velmi pohodově odjetém výletu s dětmi. Ve městě je tato spotřeba neskutečná i jinak nepůsobí recenze věrohodně.Jinak je 626 opravdu super a proto ji mám doposud. Momentálně 257tkm opravy už nějaké proběhly ale o výměně zatím neuvažuji.
Zde je odkaz na recenzi, na to božské vozidlo, co jezdí za 5L po dálnici s 2.0 motorem. Důkladně si počtěte o této, 20 let staré, pajdě.... http://www.autorecenze.cz/auto-recenze-citroen-bx-1-9-gti-5914.htm Ano, Loser má božský klenot a tak nám vše tu poradí, jak jezdit za 5L.
Majitel tohoto auta je typickej manik z autobazaru,kterej se znaží obalamutit člověka,aby si toho křápa koupil. Spotřeba jak chrochták a nadpozemská spolehlivost za 100 000Kč. Kupujte nebo nebudou...... hihi
Ale konečně napiš, jaké je to auto. Jistě i "kolemjdoucí" se rádi dozví, jaký typ vozu s 2.0 benzín žere kolem 5L benzínu.:-)) Tak se pochlub. Zatím jen mlátiš slámu se spotřebou a výkonem (ten má kde co), ale konkrétní nejsi v ničem. Místo machrování přejdi k faktům.:-)))
Japonci jsou podle mého názoru opravdu bez konkurence,svou konstrukcí i kvalitou výroby právě oni ženou aut.průmysl vpřed.Pokud toto někdo neuzná je opravdu zaujatý a názor "japonec nakonec" je čirá hovadina a dotyčný si nevidí na konec rypáku.A spotřeba?Myslím,že u 2.0 motoru,který má potenciál 100kW je opravdu udávaná hodnota mýtus..Třeba se mýlím,to by jen ukazovalo,jak kvalitní tyhle Asiati(Korea a pod.sem určitě nepatří)jsou!!!
Omezený jedinec by rád věděl, který dvoulitr na benzín jezdí za 7L a po dálníci za 5.5 - 6L při 130km/h (rychlostní limit). Rád si toto vozidlo koupím. Mimochodem na 65L ujet 1400km je spotřeba 4.64L/100km. Takže rozumný člověk se jen směje...
Já mu tu spotřebu věřím,mám auto s obsahem 1950ccm a ve městě za 7l/100km,dálnici za 5,5-6l/100km/h a když jsem jel Do Olomouce a cestoval jem po Moravě,tak jsem na 65l benzínu najel 1400km a žadám aby omezení jedinci na toto vůbec nereaagovali
btw:dodržoval jem všude předepsanou rychlost a řadil jsem na 2500-3000ot./min. Jinak 100km/h udělám na dvojku
Škoda, že není uvedeno, jaké jsou ty pojížďky do 20km. Jestli je to 100% ve městě (mám na mysli typu Praha, Brno...apod. . Díry kolem 30.000 obyvatel nejsou až tak dopravně komplikované) nebo mezi dědinama. To je skrz spotřebu dost zásadní rozdíl. Ten průměr 7.5 - 8L je celkem reálný, s 50% podílu menších měst nebo vetšinové jízdě po vnějších okruzích větších měst. Ovšem v centru se pod 11L velice těžko dostaneš, i na "zelené vlně".
Já sám mám 626 r.v.1992, motor 2.0i-16 85kW, najeto skoro 300.000 km. Celých 3,5 roku dozadu si hlídám spotřebu (tankuju vždy do plný nádrže) a jsem na průměru 7-7,5 l, jedno jestli je léto nebo zima (přes léto mám puštěnou klimu). Za celou tu dobu jsem se asi 2x dostal na necelých 8 l. Jezdím cca 12.000 km/rok, 50% pojížďky do 20 km. Eko-rallye nejezdím, běžně 100-110, dálnice 130-140, když potřebuju předjet tak klidně vytočim trojku na 120. Údržba jen běžné věci (filtry, náplně, destičky, výfuk). Hlavně je nutno pravidelně měnit olej, na to jsou japonci háklivý. Příští auto bude zase japonec, dvoulitr v benzínu a v kombíku. Chtěl jsem ho už letos, ale tohle je mi zatim líto prodávat.
Ale jo, pokud ti to někdo věří, tak proč ne. Ovšem, kdo někdy měl nebo má auto o podobném zdvihovém objemu, tak ví, že průměr za 6.6L se 60% podílem města ne naprostá utopie a blábol. Nepobo máš problém v matematice (ale to bych se divil a nechci nikoho urážet).
Me je uplne jedno zda tu nekdo rika,ze jezdit prumer 6.6 je nesmysl.Ja vim co mam na palubnim pocitaci a vim kde a za kolik jsem tankoval,pisi si knihu jizd kvuli ucetnictvi..rekl bych,ze jezdim svizne a take 60 procent po Budejovicich,takze po meste.Jinak vsem preji hezky den
Mazda 626 je bezesporu kvalitni auto (presto se najde jako na kazdem aute par nedostatku), ale spotreba ve meste 7 l, to je opravdu nesmysl !!! Mozna na volnobeh a z kopce ! Dvoulitru odpovida spotreba kolem 10 l.
Velice vážně pochybuji, že recenzent je zcela ok. Mazda je dobré auto, o tom žádná, ale takové ubohé recenze ji jen škodí. Zcela prostoduché záležitosti typu "...na autě se mi líbí nápis GT na boku..." apod.
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 626
Mazda - rez
Túto mazdu som užíval v Iraku po prelome milénia. Áno, vyznačovala sa spoľahlivosťou, avšak rez mi ju vzal. Nie, nešlo o rez nožom či dýkou. Ale o prostú korodáciu dielcow karosowych.
20.05.2023 | 22:48:19 | Dr. Guzvan El Bagdádí | 85.135.205.* Reagovat
626 2001 85kW 2.0 GF
Zdravím,
co se týče spotřeby tak v létě v praze mám průměrnou 7,4, v zime cca 8,3. Mimo město není problem se dostat na cca 6.5. Pokud to honím tak přes průměrnou 10l/100km jsem se nikdy nedostal. Jezdím svižněji. Letní pneu Pirelli Circurato, zimní Kleber Krisalp. Olej mezi výměnama dolívam cca 0,8l na 15k km, leju 10W40. Nyní ve 210k/km jsem měnil vodní pumpu. Jinak jsem měnil tyčky stabilizátoru (2x350Kč) a tlumiče na přední nápravě (nipparts 2x 2100Kč). Jinak pouze olej a filtry. Bezproblémové auto. Budu nyní prodávat, z rodinných důvodů potřebuji kombi.
04.03.2013 | 15:39:49 | Dan | 78.108.102.* Reagovat
Mazda 626 GF
Musím se přidat k autorovi recenze a potvrdit, že tyto Mazdy jsou skvělé. Měl jsem stejnou ale 1.8 2000, a během najetí 40.000km-celkem má ted přes 202.000km, nebylo s ní nic a investice byla akorát pravé přední ložisko, přední tyčky stabilizátoru a to je asi vše...samozřejmě olej, filtry a svíčky..jinak opravdu nic..Tuto Mazdu jsem prodal kamarádovi a občas s ní ještě jezdím..Ted jsem si pořídil Mazdu 6 2.0 108kw a zatím spokojenost :)
U té 626 GF jen bacha na zadní lemy-klasika..jinak mě nic nenapadá, jo a doporučuji při častějším ježdění kontrolu oleje - občas je potřeba dolít..To je výčet na co z mého pohledu si dát pozor.Velmi doporučuji. Hlavně Mazdy v benzínu a máte po starostech :)
17.12.2012 | 09:35:18 | Patrik | 94.242.99.* Reagovat
Mazda 626
Koukám že recenzí na Mazdy 626 r.v. kolem 2000 je docela málo a ještě se v nich ho*no dozvím. Rád bych koupil 626ku z r. 2001 a rád bych se dozvěděl jak jsou na tom. Já měl 626ku z r 1990. kterou sem měl dva roky najezdil s ní 40tis (260 000 - 300 000), a s motorem 2.2 12V F2 a podle toho co jsem počítal, tak se po dálnici dalo jedit v klidu za 7L a ve městě mezi 9-10l podle toho jakej byl provoz (zacpy/vikend v Praze). S Výkonem co to mělo fakt solidní spotřeba. To co by mě ale zajímalo na 626ce co teď chci koupit je to, kolik tam motor 2.0 84kW dokáže v pohodě najet, co se na tom autě sere a případně na co se při nákupu ojetiny podívat .... kromě toho kolik to má asi reálnejch km.
18.08.2012 | 19:47:31 | beca | 78.102.209.* Reagovat
Spotřeba a převody
Spotřeba:
Nedávno v jednom magazínu testovali ojetou Mazdu 626 2.0 85 kW a spotřebu měli mírně přes 7 litrů, přičemž se podivovali nad tím, že ve městě byla jen o trochu vyšší.
Čím to je ? Podle mého názoru velmi účinný motor, který není "dušen" přísnými emisními limity, plní jen Euro II. U mnoha motorů je známo, že přísná emisní norma Euro III snížila tah a zvýšila spotřebu. Když to zkombinujete s nízkou hmotností (na dnešní poměry) starších aut a s užšími pneumatikami (šířku 195 jako mívá Mazda 626 dnes běžně mívají auta velikosti Fabie), tak výsledkem může být opravdu úsporný provoz.
Převody: Existuje mnoho aut, která mohou na dvojku dosáhnout 100 km/h. Záleží na zpřevodování a maximálních možných otáčkách motoru. U auta střední třídy s benzínovým 16V motorem je stovka na dvojku podle mě normálka.
23.06.2011 | 12:55:46 | Tycoon Reagovat
Nepletes si...
...nepletes si nahodou vykonovou charakteristiku motoru a zprevodovani? Jestli auto pojede na dvojku 100km/h je vec prevodu a max.otacek motoru, ne vykonu.
22.04.2010 | 20:55:17 | Reny Reagovat
FOR RADEK
100 km/hod na dvojku si myslim, ze s motorem 2.0 neni problem. Zastavil jsem se sem jen ze zvědavosti, jak si 626 stoji mezi jejich majiteli, protoze se mi naskytla moznost zakoupit 626 prave se dvoulitrem za hodne slusny penize od znamyho. Koukam na 626ku sama chvala az na servis (ceny dilu), ale podle toho co jsem cetl, moc casto tam clovek nezajede. A ted zpet ke 100 km/hod na dvojku. Ja osobne ted jezdim se suzuki swift, ktery je v rodine a lezelo ladem, tak jsem se ho ujal :) Je to rok 2007, 1,3 70 kw a i s timhle tintitkem pod kapotou z nej 100 km/hod na dvojku dostanu (6750 ot/min.), takze myslim, ze mazdicka by nemela mit problem ;-)
29.03.2010 | 02:46:57 | Jenda Reagovat
Jenže problém je v tom že majitelé evropských aut nepochopí že jsou auta které jezdí 8 let a 200 tisíc km bez oprav. Teda u mě je to 1x senzor a 3 žárovky.Nedávno jeden na netu láteřil že O II 2,0tdi po 100tisících měněno: 2xhlava 2x turbo....
12.01.2010 | 21:19:11 | japan Reagovat
Tak nevím proč se tu řeší francouzi,když je tato recenze věnována mazdě.Je každého věc jaké si pořídí auto a když se někomu líbí francouz,ať si koupí francouze. Já už měl nějaké to auto a nebudu tu psát jaké to byly značky,chci jen podotknout,že japonci,potažmo Mazda je absolutně na vrcholu co se týče spolehlivosti. Stojí tam spolu s Toyotou,Subaru,Porsche,Mercedes,ale o jakémkoliv jiném autě se do desátého místa dá jen těžko počítat.Myslím tím hodnocení za posledních cirka 15 let.To si myslím odpovídá kupní síle tohoto národa. Třeba Mazda 6 (je to už sice jiné auto) je jediný vůz jenž v jednom odborném časopise,jenž se zabívá pouze dlouhodobými testy aut na 100000km prošel s takovou grácií,že do dnešního dne není překonána. A to byl test z roku 2006. Mazda neměla při najetí 100000km ani jedinou závadu. A to každé auto po najetí 100000km rozeberou do šroubku. Tím že neměla žádnou závadu myslím to,že jí ani nepraskla žárovka,nikde nic nevrzalo,prostě 100procent. Jediná v historii testování a do dnešního dne nepřekonaná. Prostě se na mě nezlobte,ale ten kdo nemá zkušenosti s japonskými auty,ať tu nic nepíše. Já také nepíši nikde jinde,když nemám zkušenosti s daným vozem. NAZLE
12.01.2010 | 20:53:22 | mapsotak Reagovat
spotřeba
Mýslim, že to možné je, ale jen při velmi ekoligické jizdě, mam 2.0 8V 84KW, udavana spotreba papirove 8l. Muj styl jizdy je tento - ke křižovatkám plynule dojiždim podřazovaním, to samé před vesnicí. Z tahleho kopce vyřadím, z krátkého brzdím motorem. Na dálnici po rovině to i přišlápnu 160-180, ale spíše držím 140kmh (kdyz to rozpalite na 160,180 a pak vyradite, dostanete stejnou spotrebu jakokdybyste jeli stejny usek pořád 140kmh:). Mimo město do 100kmh. Moje pruměrná spotřeba když jedu město dálnice cca 300km je 6,5l/100 . Když jedu město okresky cca 200KM, spotřeba je 5,7l. V pripade delsi kolony v Praze se spotreba u obou zveda v prumeru o 0,3l. Auto je skoro 15let stare:)
03.09.2009 | 11:45:12 | duke Reagovat
Jašine Mazda 626 má 2.5 V6 s asi 120kW. Takže víš kulový...
19.06.2009 | 17:08:54 | Kompot Reagovat
súhlasím, ale...
Mám rovnaký typ a aj farbu ako autor, súhlasím, že je to super auto s perfektnou spotrebou. No divím sa jednej veci-ako sa všetci chvália, že najazdia 100000 km a nevrazia okrem náplní do auta nič - a čo také rozvody ? To až tak riskujete ?
10.06.2009 | 21:14:27 | Palino Reagovat
re:spotreba
Ahoj...docela si protirecis...pises,ze mazda motory jsou spolehlive,tiche jen ne usporne a pak napises,ze jezdis za 7-7.5..to je docela malo ne...fabia 1.4 zere stejne ne?ja mam 100 kw..kdyz na to slapnu tak ti passati tdi mimochodem do roku 2002 66 kw nemaji sanci,ale porad je vidim jak predjizdeji jak blby...ja jedu klidne..dam tempomat na 100 km/h a spotreba je krasna
07.05.2009 | 10:03:46 | jan Reagovat
spotřeba
Mazda je skvělé auto a motory(benzínové) jsou vynikající,kultivované a spolehlivé.Jen ne úsporné. Jsou hodně háklivé na způsob jízdy.S 1,8 (1840ccm) se dá jezdit za 6,5l ale i za 12l a s 2,0 přiměřeně k tomu.Já osobně jezdím za 7-7,6l.Berte to tak: bere tolik co fabia 1,2HTP ,a mám pořád v záloze 40 koní navíc .
20.03.2009 | 21:07:30 | Japan Reagovat
Nemusíš. Abych řekl pravdu, časopis Ojetiny u mě nejsou moc vysoko (nemyslím si, že tebou citované informace jsou lež). Bohužel, nemohu najít informaci, kterou jsem podal, tudíž ji podložit. Našel jsem jen dobový test s 2.0 85kw, kde mluví o úspornosti v souvislosti s těžkými převody. Ale to nemá vypovídací hodnotu.
20.03.2009 | 18:05:12 | Radek Reagovat
radku
prosimte am ti to naskenovat...proste motor 100 kw je nejuspornejsi...najdi si recenze v casopise ojetiny...ale stoji 250 kc...tak nevim..tak si ho jen prohlidni ....kdyby tam nebyl tenhle motor,mozna bych ji prodal..ale kvuli nemu ne!!asi je treba aby se ozvalo vice 100kw-ataku
20.03.2009 | 17:50:21 | jan Reagovat
Nejúspornější je právě verze 85kw.
20.03.2009 | 17:40:01 | Radek Reagovat
300 000
Tak jsem prekrocil hranici 300 000 najetych km..motor tahne prad dobre a spotreba pres zimu 7.3 prumer...ale jezdim 60 proent mimo mesto....na podzim jsem menil cepy ramen a spodni kulovy cepy,olej,servo olej atd..cca 10 000 i s praci..ted me cekam vymena skrici klapky..jinak si prectete casopis ojetiny.....kde se vyslovene pise,ze motor co mam ja 2.0 HP 100 kw jezdi neuspornejc a to za 7.5 litru prumer..a pak tu na me nadavejte...nevim..kazdy pul rok menim vsechny filtry,davam shell olej...a tankuju 98 natural....tak si mysim ,ze to vlim ma..a jinak jsem taky delal dekarbonizaci motoru....kdyby mel nekdo tip na skrtici klapku kde ji dobre sehnat budu rad..diky
20.03.2009 | 17:34:30 | jan Reagovat
Renault-nissan Alliance nebo TPCA ti nic neříká hm?Japonci jsou v pohodě, třeba avensis nebo mazda 626.Ale takový citroen C5 bych bral radši, kvůli pohodlí. Vysoce kvalitní a spolehlivý automobil, a vyrábí se ve verzi 3,0 V6(což je mi nejbližší).
24.11.2008 | 14:17:37 | jašin Reagovat
shity
Milý Jašine, já kašlu na testy nějakých renomovaných časopisů. Já mám osobní zkušenosti, a to je pro mě daleko víc. Z mnoha aut, které mně prošly pod rukama byly Renaulty jasně nejhorší. A zkušenosti jejich majitelů - viz. recenze Renaultů na tomto foru o tom vypovídají. Ovšem je smutné, že ihned za těmito katastrofama od zemědělců musím zařadit "naši" Fabii. Nedoufal jsem nikdy, že Škodovka klesne tak hluboko.
24.11.2008 | 13:44:58 | jedinějaponec Reagovat
"Pěkný kus kokota" je ten co psal předchozí komentář. Uznávám, že mazdy jsou dobrá, spolehlivá auta. Jen mě prostě nějak neoslovila.(svezení, komfort-Francouz) Věřte mi, že za 120 000 jsem mohl koupit klidně M626 z roku 2000 ve výbavě... Já jsem se svým autem najel přes 50 tisíc a to bez jakýchkoli poruch(spotřebák nepočítám a moc ho nebylo) Další věc je to, že mazda 626 nenabízí žádný šestiválec s výkonem alespoň 120 kW, takže volba 626 padla hned. Kamarád má xedose 6 2,0 V6, super auto, ale že to rezne...(lemy, dveře odspodu)To Japonci nevychytali. (a já nechci auto, kde se budu bát koroze) 626 z roku 2000 jsem viděl chycenou..Kupte si třeba xantii nebo P406 (nebo renaulta)z toho roku a nenajdete nic rezlýho.A ten, kdo se oháněl spolehlivostí dle TUV testů, podívej se ty na výsledky citroenu xantie nebo C5...Pak tady bude jen komentář, že "TUV testy jsou vlastně uplně o ničem a nic nevypovídají"
23.11.2008 | 13:19:22 | jašin Reagovat
Japan vs. France
Ten kdo si vůbec troufne porovnat shit zn. Renault s jakýmkoliv japonským autem patrně jiné auto nepoznal a tyto odporné kazové šunky s píčou ve znaku bude vychvalovat přes mrtvoly. Už znesvěcení této diskuse je zavlečení nejkazovějších aut na světě do diskuse o mazdě.
Takže Frantíci budte tak hodní a pište si své blitky o vašich pičinkách na jim příslušné fora a nezaplevelujte tu diskuze o skutečných AUTECH.
A tady mám pro Vás ještě super říkanku - omlouvám se že není nejslušnější, ale na tyto vraky sedí.
" Bezstarostnější jízda ve vlaku,
nežli v autě s píčou ve znaku.
Renault, auta s rytmem života,
Kdo si jej pořídí, je pěkný kus kokota!
23.11.2008 | 11:35:21 | jedinějaponec Reagovat
To máš recht.Švagr prodával mazdu 323 rok.Po Passatovi co má teď by po týdnu nebylo ani vidu ani slechu.Pro méně chápavé a slovičkáře byl by hned prodaný.
01.08.2008 | 21:06:31 | Reagovat
Mazda
Ok, celkom husté komenty. Heh, vlastním mazdu 323 1,5i 16V DOHC, podla mňa naj auto ake mazda corporation vypustila do výroby. Motor 1,5i 323 ma najlepšie parametre k spotrebe a k výkonu. Priemernu spotrebu mam 6,5-7 l na 100km. Hea, porovnavať francúzke auta s japonskými - to sa asi ani nedá. Hahaha, sestra ma novy Peugeot 307 diesel, ten zvuk keby ste poculi (buchanie hrnca alebo panvice o beton), hroza. Moj motor na mazde nie je ani počuť. kamoš ma P 306 combi break, zvonku velke auto - dnu male, furt mal nieco s tym - pukanie plastov v zakrute, elektromotorcek, klima isla niekedy nesla, buchot nad hlavou - tomu som moc nechapal, heh. Rano v zime sa mu nechytili vsetky valce, jeden dva nešli, hahah. Ale hlavne že bol spokojný so svojim autom. A o renaultoch ani nevravím, nové kombička - motory na kartu, horiace motory na dialnici. Staršie typy tečenie vody z chladičov - úplne normalne. A o feldach,fabiach,octaviach sa radšej nechcem ani znieňovať. Najlepšie som sa pobavil na spojke felicie. Minule som bol v AAA aute, jedine čo som tam videl boli škodovice,renaulty,peugeoty,fiaty,ople a sem tam nejake daewoo, no a tie ceny - to bol proste vtip. Proste mi to pripada ako politika bazárov, že vlastne bazáre chcú aby ľudia chodili do servisov a dávali si opravovať autá. Šak keď kupujem auto tak chce mať s ním kľud, meniť iba olej a tankovať benzín, no nie? Ako nechcem nič proti nikomu hovoriť, len zo skúseností konštatujem. Každý ma svoj rozum.
01.08.2008 | 15:57:17 | Brano Reagovat
spolehlivost
Pro mne je mazda vzor spolehlivosti. Mýma rukama prošlo mnoho modelů této značky a 626 konkrétně 3 kusy a musím říct, že jsem měl pozitivní zkušenosti. Jediné co mne zklamalo, jsou brzdy, které jsou opravdu slabou stránou 626 a další věcí často klepající zdvihátka ventilů a také klíčky zapalování které se často ohýbají, hlavně u 323. Když se autu dá co potřebuje, tak se odvděčí jako spolehlivý dělník a dá se nalítat 400 000. Já jsem měl slabší 2litry a jezdil jsem v pohodě kolem 7,5 litru, ale co vím, tak tento recenzovaný model je žíznivější ( spotřeba 6,6l se mi zdá být nereálná) a lidi co ho měli jezdili kolem 9l. Lagunu bych sem opravdu netahal, ta je ve spolehlivosti opravdu někde jinde viz. TUV Testy. Lidi co mají špatné zkušenosti s 626, tak proto, že mají uhoněné vraky co mají 2x překroucený tachometr. Když jsem dovážel auta, tak mezi káry co měly největší počet nalítaných km byla právě 626.A dovést 626, která měla nalítáno pod 200 000 km, byl velký problém a jednalo se o 3-4 roka stará auta.
29.03.2008 | 22:54:08 | Reagovat
Přesně japonský auta,prostě nejlepší co může být,a kdo tvrdí opak tak to je jenom závistivý blbeček který má doma kepla Renaulta!
15.02.2008 | 11:32:00 | Reagovat
Všechny komentáře na jedno brdo
Člověk by čekal, že u každýho bouráku na tědlech stránkách najde pojmy a dojmy, typu: "Tvoje mazda jezdí za 7,5?, jakto, ta má si bere skoro 10, není někde chyba?","Potřeboval bych píchnout sehnat přední světla", cokoliv, třeba triky jak vychytat nějakou dobře známou mouchu :-) Ale to ne...někdo napíše recenzi na auto a už sem doráží hlouček "nimrodů" s komplexem "já-mám-přeci-lepší-káru" :-) A tak člověk jen kroutí hlavou co všechno se u recenze na Mazdu nedozví o Renaultech a o Francouzích.....docela úsměvné řekl bych :-)
15.02.2008 | 10:05:02 | Tazman Reagovat
Mazda no.1 !
Už je to trapný jak se tady pořád mele o nělakejch francouskejch vrakách. Porovnejte spolehlivost ! Vždiť se francouský auto přece v životě nemůže srovnávat s japonským. Lidi běžte se podívat do autobazarů. Přesně vám to řeknu. Samá Škodovka, tuny Fiatů, polorozpadlý Hyundaye, dost Fordů a mraky, mraky Renoldů, Peugeotů a hnusnejch podotýkám hnusnejch hranatejch Citroenů. A zkuste zpočítat japonce. Nikde nic. Sem tam jedna Mazda, sem tam Toyotka. Ale v poměru od všech těhle jmenovanejch pekáčů v poměru 1 ku 100 ! Jsou to prostě mechanicky a technologicky naprosto spolehlivý auta a to nemluvě o elektronice ! Japonci to je snad jasný. Nebo se podívejte na TUV Testy, tam se faktická pravda ! Například ty 626, prosim vás ty motory najedou 500tisíc jak hov... a pod autem není kapka oleje. Ať už se přestane v špinit tahle recenze něčím takovým jako je třeba Renault. Prosim vás o to......
15.02.2008 | 01:12:58 | Eddie - Mazda Club Reagovat
pro Jirku a ostatní
Koukám, že poslední dobou všichni melou jen o spotřebe. Tak jaá mám 626 GT r.v.99 a sem se spotřebou spokojenej. Ted v zime jezdím jen couračky do práce a kolem 9 litrů,v létě něco málo přes 8. a když pojedu dálku jako na dovču tak 300 km se zapnutou klimou po okreskách normální jízdou žádny loudání mě počítač ukázal průměr 6,4l. Jinak je pravda že je tvrdá a cítim každou díru v silnici a kastle není moc ošetřená. Díly taky palba aspoň ,že nejsou tolik potřeba - spolehlivost výborná.
15.01.2008 | 00:54:02 | Pedros Reagovat
dotaz
Mám Mazdu 626DITd, a odešlo mi naftové čerpadlo. Scháním jiné, poradími někdo kde je možné sehnat za DOSTUPNOU cenu tento díl? Díky.
22.12.2007 | 15:09:52 | yarin Reagovat
Jooo, to bude pravda!!!
11.11.2007 | 16:44:29 | TIBI Reagovat
Francouzi jsou lepší možná v posteli.
08.11.2007 | 00:01:07 | Manasscz Reagovat
já taky myslím že ta mazda bude lepší než koktávka v dehtu první generace, já totiž řikám že češi sou národ oktávkářů v dehtu, všici jen oktávku oktávku oktávku , aby se z ní něktří nepos..... čoudí to jak pojízdný kamna
05.11.2007 | 09:08:08 | Reagovat
Mazdy 6 /nové/ mají převzanou koncepci z nového ,Mondea, jinak spolehlivost nových japonských vozů hlavně Toyoty šla prudce dolů!!! Takže pozor!!!
04.11.2007 | 23:29:41 | bob Reagovat
Já myslím, že rencky v klidu jsou, ale jen zhruba do roku 2001...
04.11.2007 | 22:42:29 | Reagovat
pro Jašína a podobné
Mě je to jedno a nebaví mě se hádat! Pohoda, kupuj dál Rencky, když myslíš, že sou v klidu... Kdyby tě přeslat Rencek bavit, zkus něco jinýho. Bude to ještě lepší, jen bych nekupoval Nissany asi tak po roce 2000, Jirka jako pan mechanik ví proč. Tím tuto diskuzi o ničem ukončuju, pište si, co chcete, ode mě tu příspěvek už nebude.!!! RENAULT FOREVER !!! Radši ne, sou i jiný, lepší, nejenom z Japonska.!.!
04.11.2007 | 22:22:39 | Mafťas Reagovat
2 Jirka
Taky sem automechanik a mluvim z vlastní zkušenosti. A pokud sis nevšiml, já s tebou mluvim slušně, takže nevim, co tě vede k tom mi říkat idiote. Já třeba bych si Mazdu s dieselem nekoupil (žádnou naftu bych nekoupil). Ale v benzínu prostě konkurenci nemají. Srovnám s Francouzema : hlučný motory, všude vytéká olej, Japonci - pravej opak.
04.11.2007 | 14:55:41 | Mafťas Reagovat
Francouský auta jsou největší šroty na světě,a to ví každý..když auto tak jedině JAPAN!!!
04.11.2007 | 14:05:37 | Reagovat
to mafťas a podobní
Nevím kde pořád berete ty pověsti o tom že francouzská auta jsou špatná...Já mám 3. renaulta(R 19, R Laguna 2.0 8V, nyní 3.0 24V), Brácha 3. (R19 II 1.8, Laguna 2.0 8V, nyní 2.0 16V)otec 4. (R19 I 1.8, R19 II 1.8, R Megane 1.6 16V, R Espace 2.2 dT), strýc 3. (R Clio 1.4, R Scénic I 1.6e, R Scénic II 1.6 16V), se všemi auty byla nebo je spokojenost....A je to pěkná řádka renaultů v různých provedeních a s různými motory...
04.11.2007 | 13:28:37 | jašin Reagovat
to Mafťas
Ty idiote já tady renckem nemachruju mám obě auta a jen konstatuju lagunou prostě pojedu radši, je pohodlnější, kultivovanější jízda, mazda je oproti ní trakač.Motor 2.0 8V je výbornej, má najeto 308 tisíc a ani jsem na něj nesáhl.Tišší než traktor DiTD.A díly na Mazdy jsou prostě dražší.Moje povolání je AUTOMECHANIK.
04.11.2007 | 13:16:01 | jirka Reagovat
Jo a ještě abych nezapomněl, jedna nejmenovaná japonská automobilka si dělá ostudu. Ale druhej nejmenovanej francouzskej výrobce vozítek z toho docela těží. Není divu.
03.11.2007 | 23:05:46 | Mafťas Reagovat
Díly na Mazdu sou až na nějaký vyjímky stejně drahý a totéž platí v opačným případě. Soudíš auto podle ceny chladiče na klimu? Docela zoufalý. A s tim Renckem tady nemachruj, kdokoli, kdo dělá auta ti řekne, že francouzský auta patří mezi nejporuchovější vůbec... Jedu si takhle s "devatenáctkou", točí 5500 ot/min. a najednou rána jak s děla, za autem olejová stopa a po párset metrech konec.. Přetržená ojnice, rozmlácenej píst, ohnutý ventily, atd, atd. Tam byl taky ten hrozně dobrej úspornej motor, sice jen 1.8, ale bude to dost podobný... ale najeto jen 144 000, poctivých. A o údržbě ani mluvit nebudu, ložiska, výfuk, čepy, 14 dní pokoj, zadní torzka, klouby na poloosách.... R 11 dost podobný, jen ten motor přežil. Ten byl ještě trochu poctivější.
Jo a známej, s DCi Lagunou, 6-ti kvalt spotřeba 6,5 l, docela dost na to, že na "šestku" točí při 90 km/h něco málo nad 1500 ot/min. Škoda, že nesáhli na prehistorický motor 2.0 8V, s tim by to bylo pod 6 i po okreskách....
03.11.2007 | 23:00:17 | Mafťas Reagovat
to diego
2000 2.0DiTD 66 kW.A radši sednu do laguny, mám ji prostě radši.
02.11.2007 | 18:27:53 | jirka Reagovat
to jirka
netaham srace z Polska, nevim kde jsi nasel ty ceny ty, zda se, ze vim kde nakupovat. Zaroven nejsem blazen, abych kupoval origo chladic za nekrestanske prachy. Takze nevim proc se tak vztekas...a jakej ze to mas rocnik? schvalne se na to mrknu(mmch- ty 4litry byly bez dph abych byl presnej..)
02.11.2007 | 14:41:06 | diego Reagovat
to diego
Já jsem ho kupoval minulý týden, asi 11800 vč. daně, tak neser.Nesmysly plácáš ty, otevři si katalog.A jestli taháš nějaký sráče někde z Polska tak to sem nepleť.V tom případě by ten na lagunu stál 2000...
02.11.2007 | 13:30:09 | jirka Reagovat
ze je Laguna kvalitnejsi nez 626 to bych teda zrovna netvrdil. Taky nechapu jak s tim souvisi "hnusny interier", to at si kazdy posoudi kazdy dle sveho vkusu. Pro me je rozhodujici spolehlivost a na francouze se v tomhle smeru divam pomerne skepticky .A kdyz si clovek koupi dvoulitra, tezko mu pujde az tak o spotrebu. Mimochodem chladic klimy si sezenu novej za 4 litry ,zadnej problem, tak nevim co to tady placas za nesmysly..
02.11.2007 | 13:10:11 | diego Reagovat
Jo, mazda 626 je oproti laguně jinde kvalitou, a to tak že je horší...Začíná dřív hnit, víc žere, většinou menší výbava, hnusný interiér, drahé náhradni díly(chladič klima 12000 mazda vs 5800 laguna).
02.11.2007 | 12:45:41 | jirka Reagovat
Spotřeba
Vlastním už třetího japonce. Měl jsem Galanta, pak Accorda a teď mám Mazdu 323, všechno to byly dvoulitry a u žádného jsem se nedostal s kombinovanou spotřebou pod 8,5 litrů. Mám dojem, že Japonci moc úsporné motory nedělají v porovnání s Evropou. Ale za to svezení a kultivovaný tichý chod motoru ta trochu vyšší spotřeba stojí.
PS. Jezdil jsem s R19, Formanem, Felicií, Mondeem, Alhambrou, Octavkou, Fabií, takže mohu trochu porovnávat.
02.11.2007 | 09:38:05 | Ivoš Reagovat
Když sou Mazdy vraky, tak proč koukáš na její recenze? Proč tu srovnáváš ňákou Lagunu? Tu srovnávej s autama typu Fiat, Peugeot a Citroen, protože Mazda je uplně někde jinde jak kvalitou, tak spolehlivostí. ( měl sem R11 a R19, tak vim, o čem je řeč). Jo a klidně se směj, ta Mazda se tak nádherně točí, má krásnej zvuk, a tak budu klidně za 12l jezdit. Kdybych chtěl jezdit za 6l, tak si nekupuju dvoulitra, abych s nim pak brzdil provoz.
02.11.2007 | 07:27:39 | Mafťas Reagovat
Máte vychlastaný vraky. Mám lagunu 2.0 8V, po městě spotřeba 10- 11 litrů, velmi svižnou jízdou po okreskách(limity nedodržuji, běžě 150) mě to žere tak 8-8,5 na 100, a když se odvážím jet slušně- tak třeba štreka ČR-Černá Hora, cca 1400 km, i tak jsem byl na dálnici jeden z rychlejších-cca 140-160 km/h+neskutečné kolony -spotřeba tam 7,6, zpět 7,3, v říjnu itálie-nespěchal jsem,ale po okreskách jsem ji drtil, po dálnici kolem 140 km/h, spotřeba 6,8/100!A když jsem jel úsek Žďár nad Sázavou-Brno po okeskách a skoro úplně předpisově(50/90, max. 110), tak byla spotřeba 5,8 litrů...A teď kecejte jak jezdíte za 12 litrů...Já se budu jen smát...
31.10.2007 | 22:26:19 | Jirka Reagovat
moje slova
Plně s tebou souhlasim.... Takový kecy, jako že auto moc nešetřim a nad 7 litrů nejdu sou fakt zoufalý... Já mám 626, 2.0, 1994. Když jedu fakt slušně tak 9 litrů a to sem rád... A když jedu, co vní je, tak 12, 13, 14, možná i 15....
31.10.2007 | 18:59:52 | Mafťas Reagovat
SPOTŘEBA
Já nevím, jak to někteří dělají, ale jezdit s dvoulitrem za 5l je asi hovadina.
Já mám 626,1997, 1,8l, a 150000km a dostat se pod 8 litrů normální jízdou moc nejde. Leda tak jet 80 po dálnici, ale to je sebevražda.
Jinak jsem s autem spokpjený. Mám ho dva roky a do servisu chodím jenom na výměnu oleje...
Samozřejmě že po koupi jsem si nechal udělat rozvody a měnil jsem stab. tyčinky. jinak nic.
30.10.2007 | 09:35:13 | MANASSCZ Reagovat
No ne...
Mě je třeba jedno co píšeš a je mi i jedno jestli je to pravda, či ne a pomlouvat Tě rozhodně nechci a nebudu. Jen mi je divný, že po ČR jezdí pár vyvolených, kterým dvoulitry papaj nějak málo... Já se můžu snažit, jak chci a pod 9 l se nedostanu. Nebo jsi přeborník na klidnou jízdu? Vem si to, že bys moh bejt ještě větší machr a předevšema se tady ukázat třeba s litrovým autem. Ty by si s nim jezdil maximálně tak za 3 ltiry viď?
26.10.2007 | 19:10:20 | Mafťas Reagovat
ahoj vsichni..doplnek
PARDON CHTEL JSEM NAPSAT MIMO MESTO
26.10.2007 | 14:46:04 | jan Reagovat
ahoj vsichni
Zdravim vsechny..tak jsem se podival po dlouhe dobe..co zpusobila ma subjektivni recenze o me subjektivni mazde.Tak spotreba se ustalila na prumeru 6.8..Ale je pravda,ze jezdim ted vice mesto a vyhybam se tank mistum typu makro,globus..Jen doufam,ze nespustim dalsi vlnu urazek a pomluv.Jinak pro nize pridany prispevek..nejsem zadny prodejce z bazaru co se snazi auto prodat..stale jezdi stale se dari..A chlapy chce to klid..ted jsem musel menit stabilizacni tycinky a brzdove kotouce..jinak bezva..jo a pokud se nekomu nezdaji nektere prispevky tak at se nejprve zamysli nad sebou...mejte se
26.10.2007 | 14:44:43 | jan Reagovat
Na trojku 160 jo? Docela divný, já mám dvoulitra z 94 a max na trojku je 140 a stejně to nemá smysl, protože kolem 6000 ot./min. nemá žádnou sílu. Nebo 1.8 jako slabší motor má ještě delší převodovku? Kecy. Jo a mimochodem, na dvojku dá rovný kilo a pak přijde na řadu omezovač.
21.10.2007 | 20:01:28 | TIBI Reagovat
Mazda 626 1.8 spotřeba
Zdravím všechny a musím se přidat k autorovi, svou Mazdu nijak nešetřím a vždy se vejdu do 7 l/100 km a kolik že mám najeto ??? 481 000 tis km !!!
27.09.2007 | 13:35:31 | Luďas Reagovat
ježiš....
vaše hádka typu jezdím za tolik a za tolik je uplně tupá. Dejte mu prostě pokoj. Jeden si tady dokazuje své sebevědomí že má stejné auto a ví o motorech všechno a jeden prostě udělal recenzi na auto v domění že pomůže ostatním. Kdybyste radši darovali krev a ne se tady hádali........ Podle toho co sem tady četl tak Radek bude totální nervák, který neumí udělat kompromis. A abych ti vrazil hřebík do rakve Radku, tak mám mazdu 626 1996rv. a 1,8l a ve městě jezdím za 7 litrů. A klidně si to dojeď zkontrolovat. Mám nalítaných 198 000 a od silvestra sem najezdil 40 000....na silvestra sem to koupil...a nejezdím jak svatoušek. a dát tachometrovou stovku na dvojku, není problém. Na trojku s tím jedu 160 a mám 6 500 ot/ min. spotřeba je pak sice vyšší, ale pak nekecej že nejde dát na dvojku kilo. Jde. Ale záleží kde máš nastavený omezovač. Nějaká námitka? Tak si podejte ruce, smažte nadávky a buťe radši ticho.
19.09.2007 | 00:13:34 | Radous Reagovat
já se nesměju,jen se usmívám....pročetl jsem si diskusia bylo zbytečné se hádat,stačilo aby oponenti napsali:nezdá se mi to,ale je tvůj názor a tečka :-)
13.08.2007 | 17:50:36 | Loser Reagovat
Koukám,Loser se směje,jak tady nikdo neumí dvoulitrem jezdit na spotřebu za 5.....
13.08.2007 | 13:27:42 | anthrax Reagovat
:-)
13.08.2007 | 07:50:24 | Loser Reagovat
Kolega mal 626 s rovnakým motorom ako autor recenzie. Kombinovaná spotreba cca 8l. Teraz má Mazdu 6 s podobným motorom a nadáva že spotreba je tak o 2 litre vyššia ako na 626, čiže tak okolo 10l.
12.08.2007 | 11:22:52 | Reagovat
Jsem nestranný,mám 2,0 auto a můžu napsat jediné-Loser neví,která bije,všichni jsou blbci,kteří na něho nemají....ale jeho možná omlouvá málo zkušeností.Ve 20 letech má spoustu dovoleno,ale myslím,že co já nacouval do garáže,on nenajel dopředu,natož za 5(!) litrů!!!Kluku jeden,začni přemýšlet!Styl jízdy?Víš co to vlastně je??
12.08.2007 | 10:31:14 | anthrax Reagovat
A ptal se někdo na styl jízdy a profil trati???Neptal,první vaše odpověď byli nadávky atd.
Kde jsi vzal,že to neumim zpočítat???
Nauč se nejdřív číst a pokud Tě to stejně netrkne,tak si to přečti znovu.
A ty si chceš auto koupit,že sem lezeš???
Ty jsi zase starej vypelichanej čokl co si tu honí sebevědomí nahoru.
11.08.2007 | 22:06:32 | Loser Reagovat
Tvůj údaj o spotřebě nikoho nezajímá a každý na něj kašle, protože lídé znalí těchto motorů ví, že tvé tvrzení je lež.
11.08.2007 | 18:58:35 | Radek Reagovat
a nechápu jak někoho může srát údaj o mé spotřebě...podle vás je to píčovina,tak ať,ale jsou tu i lepší "píčoviny"
konec a tečka
11.08.2007 | 18:46:43 | Loser Reagovat
Hmm...jste mi to nandali :-)
Žádná buchta mi nic nežere,to možná Tobě a jestli ze mě má někdo srandu,tak mi je to jedno,protože mě neživí :-)
Tak si jezděte ve svých žroutech a nevybíjejte si tu komplexy z malýho péra
11.08.2007 | 18:24:32 | Loser Reagovat
no tak
no tak chlapi nechajte toho losera tak možno ma iba pokazeny tachometer a predchadzajuci majitel toho citrona tam mal namontovanu taku 50 litrovu pridavnu nadrž o ktorej on nevie a pri tankovani na benzinke do plna si iba povie "zasa mi pretocili pocitadlo na stojane kapitalisti jedny hnusny"
11.08.2007 | 17:01:09 | palucmri Reagovat
To Loser
Já ti nic nezávidím, ono totiž není co. Tebou udávaná spotřeba 4.6L/100km je prostě nesmysl. I když jezdíš na spotřebu, tak se na tuto hodnotu nedostaneš, pokud jezdíš na benzín s motorem 2.0 . U nafty ano. Co se týká motoru, tak při 180km/h točí 5.000ot a max. výkon je při 6.100ot. U standartního provedení motoru a převodovky není možné jet na 2 rychlostní stupeň, u 5-ti stupňové převodovky, 100km/h s tímto zdvihovým objemem. Možná nějaký buchty na discotéce ti tožerou, ale ten, kdo o tom něco ví z tebe má srandu. Píšeš jen samé nesmysly. Nehledě na to, že tu pořád tvrdíš, že jsi jel za 4.64L/100km v kombinaci, čili při 90km/h z toho vychází nějakých cca 3L/100km mimo obec. Jsi asi opravdu mimo.
11.08.2007 | 15:06:35 | Radek Reagovat
A kdepak jsi viděl mé GTi???Na fotce je nic moc
11.08.2007 | 12:38:27 | Loser Reagovat
No,diskuse se pomalu přesouvá správným směrem a urážek ubývá....aspoň něco.
Dálky se snažim jezdit na spotřebu a kolem komína spotřebu neřešim.
A NEDOKÁŽU SI PŘEDSTAVIT,ŽE BYCH STYLEM BRZDA-PLYN JEL PŘES CELOU REPUBLIKU....jen pro upřesnění
11.08.2007 | 12:32:56 | Loser Reagovat
Už jsem pochopil.Ty to rád vytáčíš okolo komína a dálky jezdíš na spotřebu a za necelých 5??Ty jsi opravdu vůl(myslím těch 5).
11.08.2007 | 12:11:56 | Reagovat
A jednou si těch 1400 kiláků najel kde,moulo,když přez republiku si to nedokážeš představit???Ty nevíš co píšeš...Teď jsem viděl tvoje GTi...O tom je řeč???Čaba neblázni....
11.08.2007 | 12:04:38 | Reagovat
Anonyme,nezmená,že jednou se to povedlo,tak že tak budu jezdit furt.Radši jezdim rychlejš a motor vytáčim a spotřeba 8-9l,ale nedokážu si představit,ře bych tímto stylem jel přes republiku.
Radku,nezáviď,nepoučuj,protože je to tak.Kolik Ti to točí na pětku při 180km/h?
11.08.2007 | 11:54:03 | Loser Reagovat
Loser,to,že si někdo koupí Gti a potom se snaží jezdit za 5 litrů znamená jen jedno....je to kokot!Kup si za kilo fabii 1,2 a nepiš chlapům o autech...
11.08.2007 | 10:42:28 | Reagovat
To Loser
Průměrnou, tj kombinovanou, spotřebu 4.6L nemají ani nejnovější turbodieselové motory. Ty dosahují spotřeby kolem 4L při 90km/h, ale ve městě kolem 7L. To si přečteš v jakémkoli propagačním letáku.
11.08.2007 | 07:54:04 | Radek Reagovat
Losere, nejsi tak trochu tragéd? Najezdit 1400km na 65 litrů skutečně znamená průměrnou spotřebu cca 4,6 l/100km. Co se ti na tom nezdá? A všichni jsou blázni, jenom ty seš letadlo.
11.08.2007 | 02:00:10 | horrorist Reagovat
No vidím,že tu nemá smysl cokoli psát.Doceela se divím,že vás v blázinci pustěj na net.Pisatel(já) třeba měl namysli průměrnou spotřebu když napsal,že na 65l benzínu najel 1400km,ale když 2,0 musí žrát minimálně 8-9l/100km/h jinak tomu nevěříte,tak prosim.
Jinak Anonyme jsem zapoměl,že máš s auty obrovské zkušenosti,všude jsi byl a od všeho máš klíče.Ta 20let stará pajda by Ti ukázala.....
10.08.2007 | 23:18:01 | Loser Reagovat
Vlastním stejnou Mazdu už více než čtyři roky-recenze 626 r.v.98 a můžu říct,že jsem spotřeby 6,7l na 100km dosáhl pouze jednou a to na velmi pohodově odjetém výletu s dětmi.
Ve městě je tato spotřeba neskutečná i jinak nepůsobí recenze věrohodně.Jinak je 626 opravdu super a proto ji mám doposud.
Momentálně 257tkm opravy už nějaké proběhly ale o výměně zatím neuvažuji.
10.08.2007 | 20:26:02 | Rosťa Reagovat
To all
Zde je odkaz na recenzi, na to božské vozidlo, co jezdí za 5L po dálnici s 2.0 motorem. Důkladně si počtěte o této, 20 let staré, pajdě.... http://www.autorecenze.cz/auto-recenze-citroen-bx-1-9-gti-5914.htm
Ano, Loser má božský klenot a tak nám vše tu poradí, jak jezdit za 5L.
10.08.2007 | 16:41:33 | Radek Reagovat
Majitel tohoto auta je typickej manik z autobazaru,kterej se znaží obalamutit člověka,aby si toho křápa koupil. Spotřeba jak chrochták a nadpozemská spolehlivost za 100 000Kč. Kupujte nebo nebudou...... hihi
10.08.2007 | 15:51:01 | gaza Reagovat
hehe
Že by Citroën BX GTi??? Jestli jo, tak ti nevěřim ani slovo. A jestli ne, tak ti taky nevěřim :-)
10.08.2007 | 14:34:08 | Reagovat
To Loser
Jo a jestli je to nějakej vergl předělanej na plyn a pořepočtu na benzín to dělá 5L/100km, eventuálně hybrid, tak jdi víš kam.
10.08.2007 | 13:36:37 | Radek Reagovat
To Loser
Ale konečně napiš, jaké je to auto. Jistě i "kolemjdoucí" se rádi dozví, jaký typ vozu s 2.0 benzín žere kolem 5L benzínu.:-)) Tak se pochlub. Zatím jen mlátiš slámu se spotřebou a výkonem (ten má kde co), ale konkrétní nejsi v ničem. Místo machrování přejdi k faktům.:-)))
10.08.2007 | 13:34:16 | Radek Reagovat
to Radek
Ano,já se jen směju.A počítat umim,tak si takový auto kup,zrovna ho prodávám..a má to 92kw
nezáviď mi
10.08.2007 | 12:33:19 | Loser Reagovat
Japonci jsou podle mého názoru opravdu bez konkurence,svou konstrukcí i kvalitou výroby právě oni ženou aut.průmysl vpřed.Pokud toto někdo neuzná je opravdu zaujatý a názor "japonec nakonec" je čirá hovadina a dotyčný si nevidí na konec rypáku.A spotřeba?Myslím,že u 2.0 motoru,který má potenciál 100kW je opravdu udávaná hodnota mýtus..Třeba se mýlím,to by jen ukazovalo,jak kvalitní tyhle Asiati(Korea a pod.sem určitě nepatří)jsou!!!
10.08.2007 | 11:06:27 | lib Reagovat
To Loser
Omezený jedinec by rád věděl, který dvoulitr na benzín jezdí za 7L a po dálníci za 5.5 - 6L při 130km/h (rychlostní limit). Rád si toto vozidlo koupím. Mimochodem na 65L ujet 1400km je spotřeba 4.64L/100km. Takže rozumný člověk se jen směje...
10.08.2007 | 10:40:13 | Radek Reagovat
Já mu tu spotřebu věřím,mám auto s obsahem 1950ccm a ve městě za 7l/100km,dálnici za 5,5-6l/100km/h a když jsem jel Do Olomouce a cestoval jem po Moravě,tak jsem na 65l benzínu najel 1400km a žadám aby omezení jedinci na toto vůbec nereaagovali
btw:dodržoval jem všude předepsanou rychlost a řadil jsem na 2500-3000ot./min.
Jinak 100km/h udělám na dvojku
10.08.2007 | 09:16:57 | Loser Reagovat
Škoda, že není uvedeno, jaké jsou ty pojížďky do 20km. Jestli je to 100% ve městě (mám na mysli typu Praha, Brno...apod. . Díry kolem 30.000 obyvatel nejsou až tak dopravně komplikované) nebo mezi dědinama. To je skrz spotřebu dost zásadní rozdíl. Ten průměr 7.5 - 8L je celkem reálný, s 50% podílu menších měst nebo vetšinové jízdě po vnějších okruzích větších měst. Ovšem v centru se pod 11L velice těžko dostaneš, i na "zelené vlně".
09.08.2007 | 12:40:00 | Radek Reagovat
moje zkušenost z 626
Já sám mám 626 r.v.1992, motor 2.0i-16 85kW, najeto skoro 300.000 km. Celých 3,5 roku dozadu si hlídám spotřebu (tankuju vždy do plný nádrže) a jsem na průměru 7-7,5 l, jedno jestli je léto nebo zima (přes léto mám puštěnou klimu). Za celou tu dobu jsem se asi 2x dostal na necelých 8 l. Jezdím cca 12.000 km/rok, 50% pojížďky do 20 km. Eko-rallye nejezdím, běžně 100-110, dálnice 130-140, když potřebuju předjet tak klidně vytočim trojku na 120. Údržba jen běžné věci (filtry, náplně, destičky, výfuk). Hlavně je nutno pravidelně měnit olej, na to jsou japonci háklivý. Příští auto bude zase japonec, dvoulitr v benzínu a v kombíku. Chtěl jsem ho už letos, ale tohle je mi zatim líto prodávat.
09.08.2007 | 12:26:05 | tomas012 Reagovat
...ani korunu jen benzinek.... no panečku tak to auto musí být v top stavu...co brzdy čepy tlumiče rozvody po 320tis.najetých km nic??
09.08.2007 | 12:15:38 | majer Reagovat
Ale jo, pokud ti to někdo věří, tak proč ne. Ovšem, kdo někdy měl nebo má auto o podobném zdvihovém objemu, tak ví, že průměr za 6.6L se 60% podílem města ne naprostá utopie a blábol. Nepobo máš problém v matematice (ale to bych se divil a nechci nikoho urážet).
09.08.2007 | 12:03:06 | Radek Reagovat
kdo neveri,nemusi
Me je uplne jedno zda tu nekdo rika,ze jezdit prumer 6.6 je nesmysl.Ja vim co mam na palubnim pocitaci a vim kde a za kolik jsem tankoval,pisi si knihu jizd kvuli ucetnictvi..rekl bych,ze jezdim svizne a take 60 procent po Budejovicich,takze po meste.Jinak vsem preji hezky den
09.08.2007 | 11:39:43 | jan Reagovat
Mazda 626 je bezesporu kvalitni auto (presto se najde jako na kazdem aute par nedostatku), ale spotreba ve meste 7 l, to je opravdu nesmysl !!! Mozna na volnobeh a z kopce ! Dvoulitru odpovida spotreba kolem 10 l.
08.08.2007 | 22:21:30 | Tomas Reagovat
Annonce sídlí na annonce.cz, toto je místo pro recenze.
08.08.2007 | 18:44:36 | Marek Reagovat
Velice vážně pochybuji, že recenzent je zcela ok. Mazda je dobré auto, o tom žádná, ale takové ubohé recenze ji jen škodí. Zcela prostoduché záležitosti typu "...na autě se mi líbí nápis GT na boku..." apod.
08.08.2007 | 18:32:17 | Radek Reagovat