Rok výroby:1992Typ motoru:2,5Stav km při koupi:254 000 kmStav km nyní:264 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:15 l/100 kmVloženo:11. 9. 2008
Asi měsíc po koupi mi v zatáčce při prudkém rozjezdu odešla poloosa.
Dva měsíce od této příhody mi odešel čep na levém (předním) kole.
Za další tři měsíce mi odešel čep i na druhém kole.
Teď mám takový zvláštní problém že mi auto cuká když je v nádrži méně jak polovina paliva (takže jezdím s furt plnou :).
Už při koupi byl zaseklý šíbr.
Jinak jsem auto koupil ve velice zachovalém a udržovaném stavu. Předchozí majitel pravidelně měnil rozvody, tlumiče vyfuk, vždy když to bylo zapotřebí. Rozhodně se nejedná o nějaký vyjetý krám.
Minulý majitel neplánoval vůz prodat, proto na něm byl úplně nový lak (bouraný s největší pravděpodobností nebyl). I přestože lak je rok starý, tak začíná na zadních blatníkách lehce korodovat (jako každá mazda).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je plně v elektrice a kupodivu s ní není žádný problém ( sedačky, šíbr, zrcátka, okna).
Celkově na svůj věk nevypádá špatně, jsem s ním relativně spokojen.
Co mně lehce trápí tak je spotřeba. Při jízdě po Brně na "volnoběh" si to vezme 10 až 11 l/100km. Při jízdě po dálnici 130 km/hod už se spotřeba vyšplhá na 12 až 13 l/100km . Když jsem jel teď nedávno do Ostravy, zhruba 160tkou ,tak spotřeba byla už mezi 15 až 16 l/km a to raděj nebudu mluvit o jízdě na plný plyn :).
Musí se nechat že svezení je trochu sportovnější, v jíném kousku jsem bohužel neměl to potěšení se svézt. Proto nevím zda je normální že při menších kvaltech jsem po sešlápnutí plynu a mynutí rafičky číslovku 4500 ot/min zaražen do sedačky. Píšu jsem hlavně kvůli tomu aby mi jiní uživatelé řekli zda je to běžné, nebo je Mazda přečipovaná ( čímž by se do jisté míry vysvětlila i ta nadprůměrná spotřeba).
Nový lak určitě nebyl dělán kvuli prodeji, protože cena laku tvoří 2/3 celkové hodnoty mého vozu. Myslím že 16 let provozu není nějak extrémně krátká doba na přelakování běžných oděrek a škrábanců vzniklých provozem. Spíš bych řekl že lak vydržel dost dlouho, když se říká že na těchto Mazdách je málo odolný. Kolik to má ve skutečnosti km asi nijak nezjistím, ale auto není ve vnitř vůbec dorasované. Samozřejmě že s ním mohl předchozí majitel jezdit každý den dvakrát Brno-Praha, ale nepředpokládám to. Ty čepy jsem asi měl měnit zaráz... Asi ho zkusím dát do servisu na změření tlaků a diagnostiku Moc jste mi nepomohly čekal jsem názory od lidí kteří mají ten samý vůz co já.
Souhlas s předchozími na co by byl celolak? a známí mněl toto vozidlo spotřeba činila kolem 9 l a vážnější závada se oběvila až při 250000 km a to hydroštely na ventilech jina vše v pohodě!!!
poškodená manžeta a zachádza sa s autom slušne, vydrží neskutočne veľa. Iba raz mi škrípala poloos pri cca 550.000 km na 405 td, deravá manžeta a necitlivé rozjazdy....mladosť-pochabosť. Na 406 pri 400.000 km bez problémov. Tieto Mazdy bývali firemné, za 3-4 roky 150-160.000 km. Potom ich obyčajne kúpil ďalší súkromný podnikateľ, najazdil 100.000 km... a ostatní už kašlali na údržbu. Neverte, že auto 16 ročné niekde stálo, stáva sa , ale 99 % sú to rozprávky.
podozrivo málo kilometrov ??? Po tolkých km je normálne že odide poloos, a ked odíde čap na jednej strane tak sa menia obidva respektíve všetky, aby sa človek nemusel 2x špiniť a 2x chodiť na geometriu...
odpovedali... Prečo asi má nový lak...? Majiteľ sa ho potreboval zbaviť, rozprávka sa nejaká vymyslí, kupec nájde. Mazda už má to najlepšie za sebou. Taká spotreba je u 8 valca, alebo ešte skúsiť nastaviť motor v servise. Ale o to sa už pokúšal aj predchádzajúci majiteľ....Kilometrov je podozrivo málo.
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 626
no nevim
Nový lak určitě nebyl dělán kvuli prodeji, protože cena laku tvoří 2/3 celkové hodnoty mého vozu. Myslím že 16 let provozu není nějak extrémně krátká doba na přelakování běžných oděrek a škrábanců vzniklých provozem. Spíš bych řekl že lak vydržel dost dlouho, když se říká že na těchto Mazdách je málo odolný.
Kolik to má ve skutečnosti km asi nijak nezjistím, ale auto není ve vnitř vůbec dorasované. Samozřejmě že s ním mohl předchozí majitel jezdit každý den dvakrát Brno-Praha, ale nepředpokládám to.
Ty čepy jsem asi měl měnit zaráz...
Asi ho zkusím dát do servisu na změření tlaků a diagnostiku
Moc jste mi nepomohly čekal jsem názory od lidí kteří mají ten samý vůz co já.
16.09.2008 | 10:45:43 | Jahin Reagovat
To auto ma podla toho co pises tak o 200 tis km viac....
15.09.2008 | 12:15:48 | LUkas Reagovat
Mrkni na a někdo ti určitě poradí..
15.09.2008 | 00:11:34 | Berzerk Reagovat
Souhlas s předchozími na co by byl celolak? a známí mněl toto vozidlo spotřeba činila kolem 9 l a vážnější závada se oběvila až při 250000 km a to hydroštely na ventilech jina vše v pohodě!!!
14.09.2008 | 19:59:52 | Bebe Reagovat
Poloos, ak nie je
poškodená manžeta a zachádza sa s autom slušne, vydrží neskutočne veľa. Iba raz mi škrípala poloos pri cca 550.000 km na 405 td, deravá manžeta a necitlivé rozjazdy....mladosť-pochabosť. Na 406 pri 400.000 km bez problémov. Tieto Mazdy bývali firemné, za 3-4 roky 150-160.000 km. Potom ich obyčajne kúpil ďalší súkromný podnikateľ, najazdil 100.000 km... a ostatní už kašlali na údržbu. Neverte, že auto 16 ročné niekde stálo, stáva sa , ale 99 % sú to rozprávky.
13.09.2008 | 15:57:49 | ľuboš Reagovat
626
podozrivo málo kilometrov ??? Po tolkých km je normálne že odide poloos, a ked odíde čap na jednej strane tak sa menia obidva respektíve všetky, aby sa človek nemusel 2x špiniť a 2x chodiť na geometriu...
13.09.2008 | 14:55:27 | Ivan Reagovat
Asi ste si aj sám
odpovedali... Prečo asi má nový lak...? Majiteľ sa ho potreboval zbaviť, rozprávka sa nejaká vymyslí, kupec nájde. Mazda už má to najlepšie za sebou. Taká spotreba je u 8 valca, alebo ešte skúsiť nastaviť motor v servise. Ale o to sa už pokúšal aj predchádzajúci majiteľ....Kilometrov je podozrivo málo.
13.09.2008 | 14:44:21 | ľuboš Reagovat