Rok výroby:2003Typ motoru:2,2Stav km při koupi:111 000 kmStav km nyní:451 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:1. 7. 2009
S MB E220 cdi mám velice dobré skušenosti,vozidlo jsem si pořídil jako ojeté po 1. majiteli v SRN.(Nikdy bych nekoupil nové auto na východ od Německa. Sem, to myslím do Čech a na Slovač se vždycky vozila kvalita č.II.. Jako boty a ostatní zboží, i když se to prodává jako č. I.)Střídame se na něm dva pro pražskou taxi prakticky nezhasne motor.Jezdí celkem bez oprav, nepočítam oleje(motor,převodovka),destičky,kotouče.Již dlouho neservisujem u autoriz.servisu.Jezdil jsem do Němec tady všechno pose..... .Tedˇ jezdím k soukromníkovy, super. Jinak auto je pohodlné,materiály stálé,nepoznáte že má téměř 500000 km. tak přeji štˇastný výběr.
Asi to už není aktuální ... ale při srovnání Éčka a Passatu si uvědom, že srovnáváš rozdílné třídy aut, tedy hrušky a jabka. Servis - s Éčkem nebudeš v servisu tak často jako s lidovým vozem, takže cena servisu není při koupi Éčka ten nejdůležitější ukazatel. Motor - vydrží nepočítaně. Klady - je to Mercedes, Éčko je o třídu výš než Pašík. Zápory - Éčko už není takový držák jako byla 124. Smiř se s tím, že pokud koupíš MB, jdeš do lepšího.
může mě někdo poradit? chtěl bych vyměnit pašíka za Mercedes - Benz E 220 cdi combi od r.v. 2003, kolik stojí základní servis na vozidle,např. rozvody, kolik vydrží motor cca km, jaké jsou klady a zápory, předem děkuji za odpovědi
Stačí se podívat na rok výroby a pak spočítat, kdy to auto koupil... Pokud má necelý rok staré taxi najeto pouze 111tkm, tak je to naprosto normální stav
Ono niečo na tej I a II triede áut je. Ešte pár rokov dozadu, tuším rok 2000, keď som bol chvíľu vo VW Bratislava, tak som sa dopočul, že výroba áut na objednávku (autá, ktoré sú dopredu zaplatené) bola presunutá do Bratislavy a výroba áut do predajní bola presunutá do Nemecka, lebo V Blave sa robilo kvalitnejšie.
Ano auta typu TAXI s tou krasnou farbou su kusok inak vyrabane ako bezne auta, su pouzite ine suciastky, kvalitnejsie snimace a su samozrejme drahsie. Natocia tak milion km...
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz E 220
To Láďa
Asi to už není aktuální ... ale při srovnání Éčka a Passatu si uvědom, že srovnáváš rozdílné třídy aut, tedy hrušky a jabka. Servis - s Éčkem nebudeš v servisu tak často jako s lidovým vozem, takže cena servisu není při koupi Éčka ten nejdůležitější ukazatel. Motor - vydrží nepočítaně. Klady - je to Mercedes, Éčko je o třídu výš než Pašík. Zápory - Éčko už není takový držák jako byla 124. Smiř se s tím, že pokud koupíš MB, jdeš do lepšího.
19.02.2011 | 22:41:43 | Meďa Beďa Reagovat
RE:To Láďa
Vyznas sa v medvedoch?tak porad 270,ci 320cdi v automate?ktory je lepsi udrzbovo aj tech lepsi?
21.09.2011 | 15:12:12 | slavo | 91.191.123.* Reagovat
Mercedes - Benz E 220 cdi combi
může mě někdo poradit? chtěl bych vyměnit pašíka za Mercedes - Benz E 220 cdi combi od r.v. 2003, kolik stojí základní servis na vozidle,např. rozvody, kolik vydrží motor cca km, jaké jsou klady a zápory, předem děkuji za odpovědi
18.05.2010 | 22:36:42 | Láďa Reagovat
Jestli to není 1 110 000 km :-))
20.10.2009 | 22:04:06 | Reagovat
RE:
Pokud 1. majitel najezdil každý den aspoň 3000km, tak by se to dalo zvládnout ...
11.05.2017 | 08:20:27 | Jirka | 78.108.154.* Reagovat
TAXI a 111 000-km
kde v De kupim TAXI Medveda s takým poctom km ???? 111 000-km nemožne :-)
20.10.2009 | 21:56:13 | Reagovat
RE: TAXI a 111 000-km
Stačí se podívat na rok výroby a pak spočítat, kdy to auto koupil... Pokud má necelý rok staré taxi najeto pouze 111tkm, tak je to naprosto normální stav
11.05.2017 | 08:15:37 | Jirka | 78.108.154.* Reagovat
I a II trieda áut.
Ono niečo na tej I a II triede áut je. Ešte pár rokov dozadu, tuším rok 2000, keď som bol chvíľu vo VW Bratislava, tak som sa dopočul, že výroba áut na objednávku (autá, ktoré sú dopredu zaplatené) bola presunutá do Bratislavy a výroba áut do predajní bola presunutá do Nemecka, lebo V Blave sa robilo kvalitnejšie.
19.07.2009 | 08:24:12 | Reagovat
Ano auta typu TAXI s tou krasnou farbou su kusok inak vyrabane ako bezne auta, su pouzite ine suciastky, kvalitnejsie snimace a su samozrejme drahsie. Natocia tak milion km...
18.07.2009 | 23:32:34 | lakinooo Reagovat
To je fakt kombik jako noha
18.07.2009 | 16:22:06 | Reagovat
Takové combi jsem fakt ještě neviděl:-)
18.07.2009 | 07:31:43 | Reagovat
To Lukas
Říká se tomu "marketingová úroveň".
17.07.2009 | 19:29:59 | Radek Reagovat
Este som nepocul o I. a II. triede auta. Ale vsetci sme nejaky....
17.07.2009 | 19:18:21 | Lukas Reagovat