Rok výroby:1998Typ motoru:220 CDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:172 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 letPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:22. 11. 2006
Kolem 100.000 km auto z ničeho nic ztrácelo výkon a otáčky motoru nepřesáhly 3000. Pomohla výměna (vymontování) katalizátoru od té doby jezdilo pomalu lépe než nové.
Ve 130.000km byla nutná výměna vstřikovacích svíček. Mercedes uznal problem a 50% nákladů uhradil ...
Ve 170.000km odešlo čidlo klimatizace - čas od času prostě přestala chladit - za 1300,-kc nové čidlo + práce problém odstranilo.
Ve 172.000km zapůjčení vozu švagrovi ... srnka na silnici, úhybný manévr, země, nebe, země, nebe ... škoda za 700.000,-Kč ... hledám nového méďu :o))
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jízda na delší vzdálenosti je naprosto bezkonkurenční - sedačky jako křesla, ticho, prostě Mercedes ... ŽÁDNÉ jiné auto mu nesahá ani ke kolenům (ve srovnání s éčkem je Passat kostitřas ve kterém podsvětlení budíků za jízdy v noci vypálí oči).
Na tomto 8let starém vozu nebyl ani náznak koroze. Jako kdyz vyjelo z fabriky. Akorat výfuk by potreboval na jaře asi výměnu ...
Na světě se prodávají pouze dva typy aut - Mercedes a ty ostatní ...
Na prividelnej ročnej kontrole mi dnes oznámili, že je chybný alternátor a že musia vymenť a stojí to cca 1000 EUR, před mesiacom som bola na STK a dovtedy vobec nič a jako som auto vyzdvihla tak mi začalo jemne v zákrute pískať myslela som, že sú mäkké gumy, ale dnes keď som to technikovi při preberaní povedala, tak odpovedal, že to može byť alternátor no a po kontrole to aj potvrdili, je to možné, aby při tak krátkom čase a nie vela km v takej značke odišiel alternátor, nedá sa to nejako reklamovať, poraďte mi prosím.
Luboši, ty profesore, zalez tam kdes byl doposud. Alternátory uhlíky nemají. Uhlíky měly dynama. Už dobrých 20 let se dělají bezkartáčové elektromotory, a alternátor neměl uhlíky snad ani v době svého vzniku. Ses zase akorát ztrapnil...
mám tento vůz již nějaký pátek minulí rok mě odešla elektrohydraulická jednotka brzd a ted se držte?40000 bez danč a bez práce a repas neexistuje a tak jsem zašel do Mercedes Fa Rene v Hradci a chtěl jsem 10let staré auto s najetými 340tisíci reklamovat.řekli mi že jsem blázen,ale já se nedal a řek jsem že to reklamovat budu a že chci aby mou reklamaci posoudily v německu na centrále mercedesu,a světe div se...v německu mi reklamaci uznali a za dvy dny už sem zas lítal po silnicích a nestálo mě to ani korunu.
Proč si nezaložíte svojí recenzi. Mně by zajímali zkušenosti právě s tímto modelem a rokem. Máte někdo zkušenosti? díky
25.01.2012 | 11:21:21 | Charlie
| 80.188.221.*Reagovat
Ahoj potreboval by som surne poradit kupil som pred tyzdnom MB E 290 td. A uz 4 dni mam problem so startovanim. Za studena naskoci, naskoci aj za tepla len nieco medzi tym je problem. Ked otocim klucom zahuci v nom nieco take ako elektromotor alebo nieco take pak krat to tam buchne a nic. A asi pre hodinkou sa mi po jazde este s nastartovanym motorm objavila kontrolka EPC. No a samozrejme od zaciatku skacu otacky nie moc len take male vypadky niekedy ano niekedy nie nezalezi to od teploty motora. Prosim surne mi poradte to auto som kupil na taxik vlozil som do toho vsetky prachy a teraz nemozem ani robit. Dik.
Ahoj recenzenti. Nemohu nemohu uvěřit vlastním očím co se dočítám MB E 220 cdi.Já s mojím společníkem vlastníme MB z roku 2003 nový model.Máme na něm 451000km, motor téměř nezhasne jak se na něm střídáme.To co zažívát Vy jsme nikdy nezažily.Auto jsme si přivezli z D v roce 2004 od 1, majitele,se 100tis. najetých km. od té doby brázdí ulice Prahy a né jen tam.Jsme s ním nad míru spokojeni.Možná si tetˇ bere trochu víc oleje,ale jinak spokojenost.Není to vyjímka kolegové od taxi mají podobné skušenosti.Zásady:Auto nepořizovat ČR jako nové je to II. jakost jako vše ostatní(kupovat v D) klidně jeté.Tankovat u Benziny(netrpí vstřiky a čerpadlo).Moje žena má to samé ale,combi taky bez chyby,také koupeno v D,najeto 296000 km.Čus jdu jezdit.
Ja mam E 290TD,r.v.1997,ma nabehaných 270000km,samozrejme sa sem tam nieco vyskitne,.alternator,doplnenie klimi,tycky stabilizatora atd,ale pri tych kilometroch a rokoch je to logicke.Mal som cca 25 aut a toto mam uz dva roky,takze to hovori za vsetko...Lepsie a spolahlivejsie nieje...Asi bude naozaj pravda co sa hovori ze MB sa po roku 2000 pokazil,chcel som aj ja svoj vymenit za novsi model,ale asi si to rozmyslim...
no nevěřím svým očím....... to jsou názory.Displeje se vyrábí v ČÍNĚ...A to vám nedošlo že se tam vyrábí skoro vše s elektra.... když autu nedáte co potřebuje tak se bude kazit.. a porovnávat M.B. ke Š 120....,? BLÁZNI.... Jak někdo muže napsat takovou blbost.? Když věříte blábolúm že olej v převodovce vydrží do konce její životnosti ,tak se nedivte že je za hvíli po ní. To samé s olejem v motoru .... těžko vydrží když měníte po 20 nebo více tisících km....Brzdové destičky....,? to auto má skoro 2 t. to není korejec... v tomto autě nehodu Přežijete............
Neviem na akej Toyote ste jazdil ale toyota je perfektne auto .Toyotu corolu som mal novu najazdil som 170000 km a dal som ju zatovy jazdi doteraz samozrejme odborne servisovana. Po 14 rokoch Ja som si kupil novu aurisku 1.6 benz .po 5 rokoch mam 55tis BEZPROBLEMOVA ani na jednej ziadna porucha jazdene viac BA
Teď jsem si přečetla všechny uvedené recenze a nezbývá mi než souhlasit s těmi, kteří by si MB už nikdy nekoupili. Začínám pochybovat o tom, že mám smůlu jen já. Asi před 3 roky jsme koupili Mercedes E270 CDI r.v.2002. Že jsme ho hned nevrátili!!! Už od začátku neustálé problémy s baterkou, párkrát se stalo, že jsem zůstala někde viset a nenastartovala vůbec. Nikdo nemůže přijít na to, čím to je. Podotýkám, že alternátor, který odešel samozřejmě taky, je opravený. Baterie je nová. Řídící jednotka nová. A přesto se symbol baterky ukazuje pořád. Při jedné z cest mě auto vypeklo na dálnici Praha-K.Vary, odešlo turbo!Dovedete si představit, jakým stylem jsem dojížděla domů. K dalším závadám, na které si zrovna teď vzpomínám (bylo jich už tolik, že to není nic jednoduchého) - ukazatel hladiny oleje, kontrolka teploty vody, nějaké svíčky, občas se neodklápí zrcátka a pak takové ty běžné. Nejnovější závadou je rozbitý tachometr, který se prý nedá koupit jednotlivě, ale musí se koupit celá přístrojová deska.Hezký dárek k vánocům. Také jsem slyšela a v Mercedesu mi to potvrdili, že Éčko vyrobené v r. 2002 opravdu není šťastná volba. Nejraději bych se toho zbavila, ale pak si vždycky vzpomenu, kolik jsme do toho vrazili peněz a zase váhám. Jinak se s ním jezdí opravdu super. Když tedy zrovna jede.
AutoBildu, z minulého roka saobjavil článok ojazdených limuzínach vyššiej strednej triedy. Podľa ich hodnotenia na poslednom mieste bola Alfa 166, Opel Omega, Volvo S 80, vyššie Nissan Maxima, Toyota, Mercedes E, na prvom , až ma vystrelo : P 607, podľa nemeckých novinárov je momentálne najlepšia kúpa 4-6 ročného auta práve Peugeot. Z dôvodu ceny a ponúkanej hodnoty, samozrejme. V 2003 v DE dokonca bola 607 autom roka vo vyššiej strednej triede, pred BMW 5, Audi, Mercedesom a podobne. Ťažko súdiť, koľko je v tom psychologického: "Kuwa, Mercedes a serie sa!", ale musím poklopať na drevo, že za cca 250.000 km mal zatiaľ banality, ani raz ma nenechal. Ale Mercedes od 2005 údajne zvýšil kvalitu, nehovoriac o tom, že 3-5 ročný bude mať za dobrú cenu minimálne 250-350.000 km, poctivo stočených. Na iných autách to zbadáte, na S z roku 93 bolo poctivých 870.000 km, nakoniec to kúpili počerní spoluobčania z Lučenca so 120.000 km, no nekúp to!!! Hovoril mi o tom známy z autobazáru. Mercedes je, alebo bol tým známy, že nejakých 300-500.000 ste mali pri dobrej údržbe problém poznať....a z toho dodnes žije.
"Bezporuchove auto neexistuje"????? - existuje, mazda... Hovorim z vlastnej skusenosti! A nemecke auto by som si v zivote nekupil. Co pocuvam od znamych, co ich vlastnia - mi fakt staci.
MB E 220Diesel,nebo Audi 100 2.5TDI popřípadě 2.4D?
Zdravím,ogaři. Chystám sa kůpit jakýsi vůz.Mám políčeno na Éčko s dieselem motorem 2.2,nebo Audi 100 2.5TDI,popřípadě 2.4Diesel.Měl jsem audi 80 vajíčko a taky MB 190.Musím říct,že Medvěd byl oproti audince úrovní zpracování dosti zaostalý,hlučnější,lenivější,hodně podléhal korozi a s motorem 2.0D se dal rovnat ke škodověnce 120.Audi byla 1.6D,bylo to proti tomu letadlo..............Proč se chci vrátit k MB? Protože doufám v to,že po roce 1995 se trošku jejich zpracování odškodověnkovalo:-))) Samozřejmě chci auto bez elektriky a zbytečných věcí,které sa akurát kazí........ Jo a temu sacanovi,co pluje na VW,jezdím teď Ventem,1.9 TD.Je to velmi spolehlivé auto,líbivý desing,jezdí za půl darma,nezradilo mě,akukát je opravdu vyrobeno do města,nikoliv na dálnice.......pokud máte někdo zkušenost s těmito kontra vozy,tak písněte.Děkuji.
my sme mali Mercedes E 220 CDI r.v.99, bol fakt super, žiadna hrdza, spotreba 6 l nafty, jediny problem bol chvilu s motorom - zdalo sa ze odchadza. ale nakoniec to stalo 250,- Sk a pol hodiny roboty. dalsi problem bol, ze Mercedes E v super stave sa nedal zohnat. vsetci to vlacili kade tade zo zahraničia, rozbite, burane, pokazene motory, automaty, podvozky,...hrozne stavy. potom sme ten naš predali a jazdi doteraz bez velkeho servisu - iba bezna udrzba. takze s Meďakom E mam super skusenosť
S Mercedesem to jde pořád dolů, nešel bych do něho za nic. Pěkné auto, musí se nechat, kvalita je totálně v prdeli. Bratranec dělá v MB servisu 6 let, poslouchám historky až se mi věřit nechce. Vzkaz pro majitele, pokud se chceš krásně povozit a netrávit týden v měsíci v servisu, jdi do luxusního Japonce typu Lexus, Honda Legend, Nissan Maxima....
Pánovy chytrému anonymovi len toľko,že sa nám to stalo po ceste domov,a ak si myslíš že ti niekde v zahraničí vymenia súčiastku na MB na počkanie,ktorá na slovensku od diagnostiky cez objednávku po výmenu trvá tri dni ak si páni švihnú,tak sa s toho preber...to nie je skoda 120...anonym.a ešte pre tvoje info,došli sme na tej dvojke až domov...:-)))
co trepes ze si isiel na dvojke z talianska domov.. asi niesi kompletny.. ked uz mate na V8 tak mate aj na to dat si to v taliansku kuknut alebo poistenie do zahranicia ty bulo
Mám s MB 220 CDI rv 2000 špatné zkušenosti . Již dvakrát byly zrelé dveře a blatníky, nutné vyvážení kardanky, repas diferáku, nové servořízení, ložiska kol, tyčky na nápravě, nový imobilizer, elektronika na motoru je kapitola sama pro sebe - věčne jde na nouzový režim a v servisech za těžký peníze odstraní závadu tak na 2 měsíce. Prostě není nad starou 124 nebo radši jinou značku. U 325 TDS z roku 1993 jsem takové potíže neměl.
Dle mého názoru vaše problémy vznikají díky nekvalitní servisní síti v ČR.. Sám mám mercedesy dva (veterán z 1972 a auto na ježdění r.v.1996), měním vše včas a nemám problém.
Same negativa na MB,tak si kupte japoncov a nedoplatite sa za suciastky.Ja mam e200cdi a som s nim max. spokojny(spotreba 5,5litra), cez ruky mi preslo dost aut a ten pocit z jazdy na e-cku urcite stoji zato.V spolahlivosti v poslednom obdobi vitazi toyota a nemecke auta,takze jednoznacne nemca.Bezporuchove auto neexistuje.
Tak daj vediet ako si s nim spokojny, lebo na tom nasom prave odisla automaticka prevodovka - v mercedese pytali 200 000 za novu, nakoniec sme zohnali z buraneho auta za 25 000. A este odisiel kompresor na otvaranie dveri a ked klesne teplota pod 10 stupnov auto otvoris len klucom ako staru skodovku. A to ma nabehanych len 85 000 km.
mám 3 roky C 220 CDI (vyr. 11/2004) a plná spokojnosť. 3 závady: - od výroby zlý synchrón na jedničke - výmena v záruke - uvoľnený konektor el. sklápania operadla - upevnili ho - občasné 30 sekundové výpadky klimatizácie v lete - výmena celej riadiacej jednotky v záruke (po 1,5 roku = 55000 km) Inak všetko šlape. Okrem toho máme A180 CDI (7/2005) a ten je bezchyby, ale má len 19950 km. Dosť som počul, že súčasné Ečko (W211) je dosť nepodarený model na rozdiel od ostatných modelov. Predpokladám, že neskoršie Ečka - snáď od 2004/2005 už budú mať vychytané chyby... Teda dúfam vo vlastnom záujme, pač som pred týždňom kúpil jedno skladové Ečko 11/2005 ktoré 2 roky stálo na showroome. No a je to E 55 AMG Kompressor, tak to by ma mrzelo keby toľko trčalo v servise. Veď uvidíme.
Rozmyslaj preco ho asi ten predchadzajuci majitel predava? Lebo je s nim nadmieru spokojny, ale kazdy rok meni auta a najviac najazdi 19 000 km a tebe ho preda z velkou zlavou oproti novemu. Asi nie. Mercedes uz nikdy viac - to kvalitnejsie auta su uz hyuindaye a to viem o com hovorim. Mal som moznost dlhodobejsie jazdit na E-cku - 320 cdi, ML 270 cdi, Viano - 2,2 cdi - vsetky tieto auta ma nechali v stichu a o nejakej kvalite nemoze byt ani reci. Su to nemecke sroty.
zdravim.k éčku sa možem vyjadrit,pretože s nim máme v rodine skúsenosti a trápenia už bolo dosť,takze išlo preč.mali sme E 420 V8 nové a bolo to fakt zlé.R.V.97:takze to išlo nasledovne:az do 50000km sa auto javilo ako dobré a potom odišiel alternátor pri dovolenke v zahraničí,pri 80000 km začal rezonovať katalyzátor v pravej výfukovej vetve a pri 100000km to isté v ľavej,do toho obdobia 3x problém s automat.prevodovkou,stale to iste,prepla na núdzový režim to jest 2.prevod stupeň a hybaj do servisu.stalo sa nám to aj na dovolenke v taliansku a isli sme odtial na 2ke až domov.hrôza!na vine bolo stále čidlo kvality oleja ktoré bolo problémom vo všetkých troch prípadoch.no a konecná fáza nastala pri 140000km ked sa nám priamo pred domom jedno ráno roztrhla rozvodová reťaz!!!toálna deštrukcia polomotora.v servise za to chceli 400000sk a riesili sme to priamo cez fabriku.nakoniec sme hradili "len" polovicu opravy a auto sme predali za 600000sk.cena nového 2,4mil!teraz máme Pajero 120000km,žiadny vážny problém.
Panové jak to tadym čtu,tak mam letadlo!!Vlastním ACCORD r.v.1997 2.0 16V,96KW a bývalý tchán měl E,než ho rozprášil na D1,na odpis,šel ve 130km/h 5x přes střechu a vylezli z toho OK,snad aspoň ta bezpečnost.Zpět k mé Hondě,mám ji 2roky,naj 165.000km a bez poruchy!!Je to tichoučká moje láska.Ted´ jsem dělal poprvé brzdy za 8.000 komplet nové.Auto sedí jako přibité(víceprvková zad.náprava),tak z japonce nemějte vůbec strach!!Řazení je sametově přesné,ještě se nestalo,že bych na poprvé nezařadil!!Kamoš alfa156(po 100.000 odesel motor s prevodovkou cena opravy 65.000)Jedině HONDA=spolehlivost,podvozek,svezení,servis,pouze naplně a běžné opotřebení 2 čepy.Vytkl bych místo na zad.sedačkách,pro starší lidi nízký posez,kdo nezkusí neuvěří.Mějte se,čekám na případné komentáře
Píšem sem aby som varoval ludí pred E-čkom. Priznávam že MB nevlastním ale brat si kupil v roku 2003 fungláča E 320 CDI. Asi 20 000km nebol žiadný problém ale potom to začalo! Elektrika, čerpadlo, prevodovka!!!! Minimálne raz v mesiaci servis. Väčšinou banálne veci ale na novom Mercedese by sa to stávať nemalo. A ešte jeden postreh. Suseda som sa tiež pýtal ako je spokojný s E-čkom (400 CDI) a povedal iba toľko že ho splatí a z Mercedesom navždy končí!!! To asi hovori za všedko. No musím sa priznať že napríklad CLS je umelecké dielo a hádam by som mu aj vedel odpústiť.
Mal by v mercedese zastavit vyrobu,. To co Mercedes budoval nejaky ten cas a vlastne meno znacka. To sa predavalo isty cas a stoji peniaze. to co sa deje v mercedese teraz je likvidacia podniku. Ludia platia za znacku, lebo je albsolutny nepomer medzi cenou a kvalitou. Ti co su ochodtny ok. jedine preco sa mercedes predava je dizajn a cena. Nic viac nic menej. Kto si dnes kupi toto auto musi mat do vrecka. je to iba o peniazoch a servise. Alebo si kupte Mercedes s pred roku 1998.
Takze slavne E-cko malo dalsiu poruchu, uz nam pekne pije krv. Letime si v Cechach po dialnice tlacim temponat hore, aby sa zapol a on nic, tak to skusam znova a znova a stale nic, proste pocas jazdy prestal fungovat tempomat pri 75 000 kilometroch
Povediac autor clanku predtym jazdil na Opel Kadett, 123, 124 . Uz by to mohol niktyo pridat recenziu na E. Tak ich tolko jadi a nikde nik. Najlepsie sa je opytat ludi ktory to auto maju. Ja sys myslim, ze taky Japonec je lepsi ako nemec. O mazne 6 to je zname, akurat ze vyzera jak veleryba. A inac na ten vW to by som veril, ze vsak citajte recenzie ako sa mu sype motor.
Mohu-li přispět k rozhodování, zda jít do Éčka nebo např. do nějakého Japonce či VW (jezdím či jezdil jsem se všemi zmiňovanými značkami s výjimkou Hondy- např. MB 124, E, Mazda 626/6, Avensis, A4, A8, S8 atd), tak se musíte především rozhodnout, co je pro Vás nejdůležitější. Pokud je to spolehlivost a náklady, tak lepší volba než Mazda 6 asi není (montuje se v Jap, relativní jednoduchost). Avensis už je na tom se spolehlivostí hůře (každý kus auta odjinud, zřejmá snaha o úspory na materiálech, určité konstrukční přehmaty). Audi a MB vynikající zpracování, ale mnoho komplikovaných systémů a tím logicky větší náchylnost k poruchám. Před VW se spíše vyplatí varovat (už vidím, kolik lidí mě bude kamenovat ). Výše uvedené je samozřejmě maximálně zjednodušené, není zde prostor pro detailní info. Ve všech adeptech se projeďte a promluvte si se zkušeným mechanikem ze servisu a uvidíte. Přeju šťastný výběr.
Na tvojom mieste by som to urcite nekupoval. Teraz nam zaspievali v Mercedese, ze ten displej bude stat 33 000 Sk - obycajny malicky displejcek, ktory ukazuje kolko je hodin. Na tie auta je vsetko moc drahe a kazi sa to tak casto, ze za pat rokov vrazania penazi do oprav by si mal pomaly dalsie auto - nehovorim, ze mercedes, ale nieco urcite menej kazovejsie - napr. uz hyundaie su dnes lepsie...
Rad by som vedel ci sa to oplati kupit. Chcel by som jedno ojazdene E cca 150000 km, full vybava za cca 350000. Ked pisete ake je to kazove rtak sa mi to ani verit nechce. Uz som si myslsl ze konecne som nasiel to co hladam. Rad by som diesel 2.2 z roku 2002/2003, Pozeral som ine auta napriklad taka Accord sa tu velmi chvali tiez 626 japonci. Alebo Audi, vW? Vsak si to nemozem vsetko skusit
Mas pravdu su len Mercedesy a ostatne auta. Mercedes=srot - aspon posledne roky. Mame v rodine Ecko a horsie auto sme este nemali. Kupili sme ho nove 10/2002. Tomu autu po 40 tis. km odisli brzdove dosticky - tak to sa nestali ani na Daewoo nexia a nie to na aute za 2,4 miliona. Potom to zacalo - pri 50 tis. km odisiel alternator, po 60 prestal svietit displej - ukazovatel hodin a vonkajsej teploty, potom zacalo svistat v klimatizacii - doteraz nevedia co tomu je. Povedali sme si dobre aspon ten motor je skvely a je to sperk 3,2 CDI. Omyl, ked sme po 70 tis. km jedno pekne rano auto nenastartovali, vedeli sme, ze proste musi z domu, lebo to je zrut penazi. Okrem toho v robote jazdim na ML a Vito - obidva su tiez vecne v servise - odkedy sa mercedes nerobi cely v Nemecku, ale kade tade - dokonca povedali, ze tie displeje su s Ciny, tak stoja za nic. Ovela lepsie auta su Toyota, Mazda a z luxusnejsich Lexus...
Nic proti tvýmu gustu, ale srovnávat MB a Peugeota je trošku velkej úlet. Neříkám, že MB je nejlepší, top ani náhodou, ale přesto bych řek, že MB je daleko před 407. Toť můj názor, kterej samozřejmě nikomu navnucuju.
Ono je u většiny lidí vsugerováno, že MB musí být po všech stránkách nejlepší-nevěřte tomu, třeba celkově značka MB podle posledního průzkumu spolehlivosti do 5let skončila až 10. Zkus se projet třeba v 407SW a to si opravdu připadáš jak v pojízdném obývacím pokoji, ale jinak MB jsou dobré držáky.
souhlasím, že Mercedes je velmi daleko před Peugotem, Peugot jsem měl, nyní Mercedes, a již í když přeplácaná elektronika není zrovna bezporuchová neměnil bych zpět, musí se porovnávat auta přibližně se stejným nájezdem Km, Peugot (tichý příjemný měkký motor, malá spotřeba),se mi po najetí caa 250.000 Km začal sám rozpadat.Následovala jedna závažná závada za druhou a náklady se již nevyplatily. Následný Mercedes je nesrovnatelně kvalitnější (nemluvím o DB211 vyroben do července 2006)
Souhlasím, měl jsem Peugeota, který měl najeto caa 340.000km a počala jedna závada za druhou - předkomůrky, hlava, turbo, čerpadlo rotodiesel, kroucení monobloku, uvolněný čep v bloku na rozvodech, zkrátka měl jsem trpělivosti dost, ale opravy se opakovaly a nebraly konce, Peugeot je dobrý nový - (motor příjemný, živý s malou spotřebou, ale jak má něco najeto tak s ním honem pryč. Nyní mám Mercedes, a již bych neměnil zpět, spotřeba o něco vyšší, ale servis pouze základní, svezení bezkonkurenční a zatím žádné nepředvídatelné závady (300.000.km). Po opakovaném pozornějším přečtení diskusních přízpěvků (i v jiných forech) zjištuji, že je hodně přesvědčivých velkých kritiků kteří jsou nespokojeni se svým Mercedesem - totiž nikdy v Mercedesu ani neseděli - popř. nadávají na svůj Mercedes a poté se ptají, na co je čtvrtý pedál, nějaká jedna paní řikala apod. Ve všech recenzích je popsána známá skutečnost o nespolehlivosti prvních ročníků 2002 - 2003, ale tím nelze odsuzovat ostatní ročníky, které jsou i při nájezdech přes 300.000km a více (samozřejmě při průběžné údržbě opotřebovaných dílů) velmi spolehlivé, většina řidičů také zapomíná, že při tomto nájezdu je převážná většina ostatních značek již na vrakovišti, Mercedesy mají nejvyšší roční kilometrové nájezdy (TUV), ale na to je nejlépe ze zeptat těch, co s nimi najezdí nejvíce km, a to jsou většinou taxíkáři - tak at´napíší také nějakou kritiku, pokud mají, zatím jsem se od nich nějaké větší kritiky nikde nedočetl, spíše naopak.
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz E 220
Mercedes A má 40 tis. km ročník 2013
Na prividelnej ročnej kontrole mi dnes oznámili, že je chybný alternátor a že musia vymenť a stojí to cca 1000 EUR, před mesiacom som bola na STK a dovtedy vobec nič a jako som auto vyzdvihla tak mi začalo jemne v zákrute pískať myslela som, že sú mäkké gumy, ale dnes keď som to technikovi při preberaní povedala, tak odpovedal, že to može byť alternátor no a po kontrole to aj potvrdili, je to možné, aby při tak krátkom čase a nie vela km v takej značke odišiel alternátor, nedá sa to nejako reklamovať, poraďte mi prosím.
07.08.2019 | 14:46:20 | Horská | 89.173.200.* Reagovat
RE: Mercedes A má 40 tis. km ročník 2013
Alternátor nemá zmysel meniť, max odišli ložiská, alebo uhlík, robota na 2 hodiny, max 80-100 eur.
Na Francuzoch ich repasujen po 350-400.000 km.
08.08.2019 | 01:41:39 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Mercedes A má 40 tis. km ročník 2013
Luboši, ty profesore, zalez tam kdes byl doposud. Alternátory uhlíky nemají. Uhlíky měly dynama. Už dobrých 20 let se dělají bezkartáčové elektromotory, a alternátor neměl uhlíky snad ani v době svého vzniku. Ses zase akorát ztrapnil...
08.08.2019 | 20:23:42 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Mercedes A má 40 tis. km ročník 2013
No jo, Standiku..., asi 3 roky dozadu mi ho robili na aute z roku 2004, vyše 500.000 km, vtedy cca 400 000...
09.08.2019 | 21:34:10 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Mercedes A má 40 tis. km ročník 2013
A Ty, keď si robil na Tatre 148, ci 815, zjem kefu...:)))
10.08.2019 | 05:56:28 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
pro vsechny
Tomu komu mercedes,nejezdi tak at se podiva,do zrcadla a uvidi duvod poruchy,o auto je se treba postarat
27.02.2016 | 19:50:40 | kobzol | 37.48.53.* Reagovat
MB 270CDI
mám tento vůz již nějaký pátek minulí rok mě odešla elektrohydraulická jednotka brzd a ted se držte?40000 bez danč a bez práce a repas neexistuje a tak jsem zašel do Mercedes Fa Rene v Hradci a chtěl jsem 10let staré auto s najetými 340tisíci reklamovat.řekli mi že jsem blázen,ale já se nedal a řek jsem že to reklamovat budu a že chci aby mou reklamaci posoudily v německu na centrále mercedesu,a světe div se...v německu mi reklamaci uznali a za dvy dny už sem zas lítal po silnicích a nestálo mě to ani korunu.
19.02.2015 | 19:48:47 | KarelLuke | 195.191.202.* Reagovat
MLko
Proč si nezaložíte svojí recenzi. Mně by zajímali zkušenosti právě s tímto modelem a rokem. Máte někdo zkušenosti?
díky
25.01.2012 | 11:21:21 | Charlie | 80.188.221.* Reagovat
Ahoj potreboval by som surne poradit kupil som pred tyzdnom MB E 290 td. A uz 4 dni mam problem so startovanim. Za studena naskoci, naskoci aj za tepla len nieco medzi tym je problem. Ked otocim klucom zahuci v nom nieco take ako elektromotor alebo nieco take pak krat to tam buchne a nic. A asi pre hodinkou sa mi po jazde este s nastartovanym motorm objavila kontrolka EPC. No a samozrejme od zaciatku skacu otacky nie moc len take male vypadky niekedy ano niekedy nie nezalezi to od teploty motora. Prosim surne mi poradte to auto som kupil na taxik vlozil som do toho vsetky prachy a teraz nemozem ani robit. Dik.
23.10.2010 | 18:49:56 | Hany Reagovat
a ja jsem to chtel sveho casu koupit...diky bohu za Passat :-)
12.07.2009 | 12:59:06 | jamieson Reagovat
Taxi-MB 220cdi
Ahoj recenzenti. Nemohu nemohu uvěřit vlastním očím co se dočítám MB E 220 cdi.Já s mojím společníkem vlastníme MB z roku 2003 nový model.Máme na něm 451000km, motor téměř nezhasne jak se na něm střídáme.To co zažívát Vy jsme nikdy nezažily.Auto jsme si přivezli z D v roce 2004 od 1, majitele,se 100tis. najetých km. od té doby brázdí ulice Prahy a né jen tam.Jsme s ním nad míru spokojeni.Možná si tetˇ bere trochu víc oleje,ale jinak spokojenost.Není to vyjímka kolegové od taxi mají podobné skušenosti.Zásady:Auto nepořizovat ČR jako nové je to II. jakost jako vše ostatní(kupovat v D) klidně jeté.Tankovat u Benziny(netrpí vstřiky a čerpadlo).Moje žena má to samé ale,combi taky bez chyby,také koupeno v D,najeto 296000 km.Čus jdu jezdit.
01.07.2009 | 17:07:31 | Chozee Reagovat
Nechapem
Ja mam E 290TD,r.v.1997,ma nabehaných 270000km,samozrejme sa sem tam nieco vyskitne,.alternator,doplnenie klimi,tycky stabilizatora atd,ale pri tych kilometroch a rokoch je to logicke.Mal som cca 25 aut a toto mam uz dva roky,takze to hovori za vsetko...Lepsie a spolahlivejsie nieje...Asi bude naozaj pravda co sa hovori ze MB sa po roku 2000 pokazil,chcel som aj ja svoj vymenit za novsi model,ale asi si to rozmyslim...
28.02.2009 | 11:27:28 | ajo Reagovat
no nevěřím svým očím....... to jsou názory.Displeje se vyrábí v ČÍNĚ...A to vám nedošlo že se tam vyrábí skoro vše s elektra.... když autu nedáte co potřebuje tak se bude kazit..
a porovnávat M.B. ke Š 120....,? BLÁZNI.... Jak někdo muže napsat takovou blbost.? Když věříte blábolúm že olej v převodovce vydrží do konce její životnosti ,tak se nedivte že je za hvíli po ní. To samé s olejem v motoru .... těžko vydrží když měníte po 20 nebo více tisících km....Brzdové destičky....,? to auto má skoro 2 t. to není korejec... v tomto autě nehodu Přežijete............
25.01.2009 | 22:45:59 | Reagovat
Mazde stúpla kvalita. Toyote klesla. Ja by som osobne nikdy žiadnu Toyotu nekúpil. Všetky sú asi tak zaujímavé ako byť mŕtvy.
10.01.2009 | 11:05:58 | Angel_M Reagovat
RE: odpoved toyota
Neviem na akej Toyote ste jazdil ale toyota je perfektne auto .Toyotu corolu som mal novu najazdil som 170000 km a dal som ju zatovy jazdi doteraz samozrejme odborne servisovana. Po 14 rokoch Ja som si kupil novu aurisku 1.6 benz .po 5 rokoch mam 55tis BEZPROBLEMOVA ani na jednej ziadna porucha jazdene viac BA
09.12.2015 | 20:50:43 | julo | 78.99.148.* Reagovat
branovi
mazda je najvacsi srot na svete, to nie je ani auto. Viem to velmi dob re mal som 2 a uz nikdy viac mazda
10.01.2009 | 01:03:07 | faro Reagovat
Mercedes E270CDI
Teď jsem si přečetla všechny uvedené recenze a nezbývá mi než souhlasit s těmi, kteří by si MB už nikdy nekoupili. Začínám pochybovat o tom, že mám smůlu jen já. Asi před 3 roky jsme koupili Mercedes E270 CDI r.v.2002. Že jsme ho hned nevrátili!!! Už od začátku neustálé problémy s baterkou, párkrát se stalo, že jsem zůstala někde viset a nenastartovala vůbec. Nikdo nemůže přijít na to, čím to je. Podotýkám, že alternátor, který odešel samozřejmě taky, je opravený. Baterie je nová. Řídící jednotka nová. A přesto se symbol baterky ukazuje pořád. Při jedné z cest mě auto vypeklo na dálnici Praha-K.Vary, odešlo turbo!Dovedete si představit, jakým stylem jsem dojížděla domů. K dalším závadám, na které si zrovna teď vzpomínám (bylo jich už tolik, že to není nic jednoduchého) - ukazatel hladiny oleje, kontrolka teploty vody, nějaké svíčky, občas se neodklápí zrcátka a pak takové ty běžné. Nejnovější závadou je rozbitý tachometr, který se prý nedá koupit jednotlivě, ale musí se koupit celá přístrojová deska.Hezký dárek k vánocům. Také jsem slyšela a v Mercedesu mi to potvrdili, že Éčko vyrobené v r. 2002 opravdu není šťastná volba. Nejraději bych se toho zbavila, ale pak si vždycky vzpomenu, kolik jsme do toho vrazili peněz a zase váhám. Jinak se s ním jezdí opravdu super. Když tedy zrovna jede.
05.12.2008 | 10:21:05 | Monika Reagovat
Podľa nemeckého
AutoBildu, z minulého roka saobjavil článok ojazdených limuzínach vyššiej strednej triedy. Podľa ich hodnotenia na poslednom mieste bola Alfa 166, Opel Omega, Volvo S 80, vyššie Nissan Maxima, Toyota, Mercedes E, na prvom , až ma vystrelo : P 607, podľa nemeckých novinárov je momentálne najlepšia kúpa 4-6 ročného auta práve Peugeot. Z dôvodu ceny a ponúkanej hodnoty, samozrejme. V 2003 v DE dokonca bola 607 autom roka vo vyššiej strednej triede, pred BMW 5, Audi, Mercedesom a podobne. Ťažko súdiť, koľko je v tom psychologického: "Kuwa, Mercedes a serie sa!", ale musím poklopať na drevo, že za cca 250.000 km mal zatiaľ banality, ani raz ma nenechal. Ale Mercedes od 2005 údajne zvýšil kvalitu, nehovoriac o tom, že 3-5 ročný bude mať za dobrú cenu minimálne 250-350.000 km, poctivo stočených. Na iných autách to zbadáte, na S z roku 93 bolo poctivých 870.000 km, nakoniec to kúpili počerní spoluobčania z Lučenca so 120.000 km, no nekúp to!!! Hovoril mi o tom známy z autobazáru. Mercedes je, alebo bol tým známy, že nejakých 300-500.000 ste mali pri dobrej údržbe problém poznať....a z toho dodnes žije.
27.10.2008 | 18:35:00 | ľuboš Reagovat
Mazda
"Bezporuchove auto neexistuje"????? - existuje, mazda...
Hovorim z vlastnej skusenosti! A nemecke auto by som si v zivote nekupil. Co pocuvam od znamych, co ich vlastnia - mi fakt staci.
27.10.2008 | 18:08:51 | Brano Reagovat
MB E 220Diesel,nebo Audi 100 2.5TDI popřípadě 2.4D?
Zdravím,ogaři.
Chystám sa kůpit jakýsi vůz.Mám políčeno na Éčko s dieselem motorem 2.2,nebo Audi 100 2.5TDI,popřípadě 2.4Diesel.Měl jsem audi 80 vajíčko a taky MB 190.Musím říct,že Medvěd byl oproti audince úrovní zpracování dosti zaostalý,hlučnější,lenivější,hodně podléhal korozi a s motorem 2.0D se dal rovnat ke škodověnce 120.Audi byla 1.6D,bylo to proti tomu letadlo..............Proč se chci vrátit k MB? Protože doufám v to,že po roce 1995 se trošku jejich zpracování odškodověnkovalo:-))) Samozřejmě chci auto bez elektriky a zbytečných věcí,které sa akurát kazí........ Jo a temu sacanovi,co pluje na VW,jezdím teď Ventem,1.9 TD.Je to velmi spolehlivé auto,líbivý desing,jezdí za půl darma,nezradilo mě,akukát je opravdu vyrobeno do města,nikoliv na dálnice.......pokud máte někdo zkušenost s těmito kontra vozy,tak písněte.Děkuji.
25.07.2008 | 16:45:13 | vandermayder Reagovat
SUPER MERCEDES E 220 CDI
my sme mali Mercedes E 220 CDI r.v.99, bol fakt super, žiadna hrdza, spotreba 6 l nafty, jediny problem bol chvilu s motorom - zdalo sa ze odchadza. ale nakoniec to stalo 250,- Sk a pol hodiny roboty. dalsi problem bol, ze Mercedes E v super stave sa nedal zohnat. vsetci to vlacili kade tade zo zahraničia, rozbite, burane, pokazene motory, automaty, podvozky,...hrozne stavy. potom sme ten naš predali a jazdi doteraz bez velkeho servisu - iba bezna udrzba. takze s Meďakom E mam super skusenosť
28.05.2008 | 12:52:52 | Rišo Reagovat
S Mercedesem to jde pořád dolů, nešel bych do něho za nic. Pěkné auto, musí se nechat, kvalita je totálně v prdeli. Bratranec dělá v MB servisu 6 let, poslouchám historky až se mi věřit nechce. Vzkaz pro majitele, pokud se chceš krásně povozit a netrávit týden v měsíci v servisu, jdi do luxusního Japonce typu Lexus, Honda Legend, Nissan Maxima....
17.04.2008 | 01:25:51 | Reagovat
pre anonyma
Pánovy chytrému anonymovi len toľko,že sa nám to stalo po ceste domov,a ak si myslíš že ti niekde v zahraničí vymenia súčiastku na MB na počkanie,ktorá na slovensku od diagnostiky cez objednávku po výmenu trvá tri dni ak si páni švihnú,tak sa s toho preber...to nie je skoda 120...anonym.a ešte pre tvoje info,došli sme na tej dvojke až domov...:-)))
07.03.2008 | 11:33:41 | kakafko Reagovat
to kakavko
co trepes ze si isiel na dvojke z talianska domov.. asi niesi kompletny.. ked uz mate na V8 tak mate aj na to dat si to v taliansku kuknut alebo poistenie do zahranicia ty bulo
06.03.2008 | 13:33:33 | Reagovat
Mám s MB 220 CDI rv 2000 špatné zkušenosti . Již dvakrát byly zrelé dveře a blatníky, nutné vyvážení kardanky, repas diferáku, nové servořízení, ložiska kol, tyčky na nápravě, nový imobilizer, elektronika na motoru je kapitola sama pro sebe - věčne jde na nouzový režim a v servisech za těžký peníze odstraní závadu tak na 2 měsíce. Prostě není nad starou 124 nebo radši jinou značku. U 325 TDS z roku 1993 jsem takové potíže neměl.
06.03.2008 | 12:33:12 | racetiger Reagovat
servis
Dle mého názoru vaše problémy vznikají díky nekvalitní servisní síti v ČR.. Sám mám mercedesy dva (veterán z 1972 a auto na ježdění r.v.1996), měním vše včas a nemám problém.
30.01.2008 | 10:34:19 | křemílek Reagovat
Same negativa na MB,tak si kupte japoncov a nedoplatite sa za suciastky.Ja mam e200cdi a som s nim max. spokojny(spotreba 5,5litra), cez ruky mi preslo dost aut a ten pocit z jazdy na e-cku urcite stoji zato.V spolahlivosti v poslednom obdobi vitazi toyota a nemecke auta,takze jednoznacne nemca.Bezporuchove auto neexistuje.
11.01.2008 | 22:29:03 | maro Reagovat
Tak daj vediet
Tak daj vediet ako si s nim spokojny, lebo na tom nasom prave odisla automaticka prevodovka - v mercedese pytali 200 000 za novu, nakoniec sme zohnali z buraneho auta za 25 000. A este odisiel kompresor na otvaranie dveri a ked klesne teplota pod 10 stupnov auto otvoris len klucom ako staru skodovku. A to ma nabehanych len 85 000 km.
27.11.2007 | 19:50:13 | runner200 Reagovat
nie je Mercedes ako Mercedes
mám 3 roky C 220 CDI (vyr. 11/2004) a plná spokojnosť. 3 závady:
- od výroby zlý synchrón na jedničke - výmena v záruke
- uvoľnený konektor el. sklápania operadla - upevnili ho
- občasné 30 sekundové výpadky klimatizácie v lete - výmena celej riadiacej jednotky v záruke (po 1,5 roku = 55000 km)
Inak všetko šlape. Okrem toho máme A180 CDI (7/2005) a ten je bezchyby, ale má len 19950 km.
Dosť som počul, že súčasné Ečko (W211) je dosť nepodarený model na rozdiel od ostatných modelov. Predpokladám, že neskoršie Ečka - snáď od 2004/2005 už budú mať vychytané chyby... Teda dúfam vo vlastnom záujme, pač som pred týždňom kúpil jedno skladové Ečko 11/2005 ktoré 2 roky stálo na showroome. No a je to E 55 AMG Kompressor, tak to by ma mrzelo keby toľko trčalo v servise. Veď uvidíme.
07.11.2007 | 23:04:38 | jpor Reagovat
rozmyslaj
Rozmyslaj preco ho asi ten predchadzajuci majitel predava? Lebo je s nim nadmieru spokojny, ale kazdy rok meni auta a najviac najazdi 19 000 km a tebe ho preda z velkou zlavou oproti novemu. Asi nie. Mercedes uz nikdy viac - to kvalitnejsie auta su uz hyuindaye a to viem o com hovorim. Mal som moznost dlhodobejsie jazdit na E-cku - 320 cdi, ML 270 cdi, Viano - 2,2 cdi - vsetky tieto auta ma nechali v stichu a o nejakej kvalite nemoze byt ani reci. Su to nemecke sroty.
04.11.2007 | 20:19:13 | runner200 Reagovat
PORADTE
Chystam sa kupit Mercedes Benz s 320 CDI, rok vyroby 2006, 19000 km, 235 koní, automaticka prevdovka....co mi poradite nanho? oplati sa?
08.10.2007 | 22:31:00 | Jeff Reagovat
éčko už nie!
zdravim.k éčku sa možem vyjadrit,pretože s nim máme v rodine skúsenosti a trápenia už bolo dosť,takze išlo preč.mali sme E 420 V8 nové a bolo to fakt zlé.R.V.97:takze to išlo nasledovne:az do 50000km sa auto javilo ako dobré a potom odišiel alternátor pri dovolenke v zahraničí,pri 80000 km začal rezonovať katalyzátor v pravej výfukovej vetve a pri 100000km to isté v ľavej,do toho obdobia 3x problém s automat.prevodovkou,stale to iste,prepla na núdzový režim to jest 2.prevod stupeň a hybaj do servisu.stalo sa nám to aj na dovolenke v taliansku a isli sme odtial na 2ke až domov.hrôza!na vine bolo stále čidlo kvality oleja ktoré bolo problémom vo všetkých troch prípadoch.no a konecná fáza nastala pri 140000km ked sa nám priamo pred domom jedno ráno roztrhla rozvodová reťaz!!!toálna deštrukcia polomotora.v servise za to chceli 400000sk a riesili sme to priamo cez fabriku.nakoniec sme hradili "len" polovicu opravy a auto sme predali za 600000sk.cena nového 2,4mil!teraz máme Pajero 120000km,žiadny vážny problém.
23.08.2007 | 11:01:22 | kakavko Reagovat
HONDA!
Panové jak to tadym čtu,tak mam letadlo!!Vlastním ACCORD r.v.1997 2.0 16V,96KW a bývalý tchán měl E,než ho rozprášil na D1,na odpis,šel ve 130km/h 5x přes střechu a vylezli z toho OK,snad aspoň ta bezpečnost.Zpět k mé Hondě,mám ji 2roky,naj 165.000km a bez poruchy!!Je to tichoučká moje láska.Ted´ jsem dělal poprvé brzdy za 8.000 komplet nové.Auto sedí jako přibité(víceprvková zad.náprava),tak z japonce nemějte vůbec strach!!Řazení je sametově přesné,ještě se nestalo,že bych na poprvé nezařadil!!Kamoš alfa156(po 100.000 odesel motor s prevodovkou cena opravy 65.000)Jedině HONDA=spolehlivost,podvozek,svezení,servis,pouze naplně a běžné opotřebení 2 čepy.Vytkl bych místo na zad.sedačkách,pro starší lidi nízký posez,kdo nezkusí neuvěří.Mějte se,čekám na případné komentáře
30.05.2007 | 11:54:21 | Radek Reagovat
Varovanie!!!
Píšem sem aby som varoval ludí pred E-čkom. Priznávam že MB nevlastním ale brat si kupil v roku 2003 fungláča E 320 CDI. Asi 20 000km nebol žiadný problém ale potom to začalo! Elektrika, čerpadlo, prevodovka!!!! Minimálne raz v mesiaci servis. Väčšinou banálne veci ale na novom Mercedese by sa to stávať nemalo. A ešte jeden postreh. Suseda som sa tiež pýtal ako je spokojný s E-čkom (400 CDI) a povedal iba toľko že ho splatí a z Mercedesom navždy končí!!! To asi hovori za všedko.
No musím sa priznať že napríklad CLS je umelecké dielo a hádam by som mu aj vedel odpústiť.
27.02.2007 | 16:05:34 | Peter MICHALOVCE Reagovat
zastavenie vyroby
Mal by v mercedese zastavit vyrobu,. To co Mercedes budoval nejaky ten cas a vlastne meno znacka. To sa predavalo isty cas a stoji peniaze. to co sa deje v mercedese teraz je likvidacia podniku. Ludia platia za znacku, lebo je albsolutny nepomer medzi cenou a kvalitou. Ti co su ochodtny ok. jedine preco sa mercedes predava je dizajn a cena. Nic viac nic menej. Kto si dnes kupi toto auto musi mat do vrecka. je to iba o peniazoch a servise. Alebo si kupte Mercedes s pred roku 1998.
04.02.2007 | 20:09:15 | Ales Reagovat
Slavne E
Takze slavne E-cko malo dalsiu poruchu, uz nam pekne pije krv. Letime si v Cechach po dialnice tlacim temponat hore, aby sa zapol a on nic, tak to skusam znova a znova a stale nic, proste pocas jazdy prestal fungovat tempomat pri 75 000 kilometroch
25.01.2007 | 14:40:23 | runner200 Reagovat
japonci predstihli svet
Povediac autor clanku predtym jazdil na Opel Kadett, 123, 124 . Uz by to mohol niktyo pridat recenziu na E. Tak ich tolko jadi a nikde nik. Najlepsie sa je opytat ludi ktory to auto maju. Ja sys myslim, ze taky Japonec je lepsi ako nemec. O mazne 6 to je zname, akurat ze vyzera jak veleryba. A inac na ten vW to by som veril, ze vsak citajte recenzie ako sa mu sype motor.
08.01.2007 | 18:22:31 | faidron Reagovat
MB E versus další značky
Mohu-li přispět k rozhodování, zda jít do Éčka nebo např. do nějakého Japonce či VW (jezdím či jezdil jsem se všemi zmiňovanými značkami s výjimkou Hondy- např. MB 124, E, Mazda 626/6, Avensis, A4, A8, S8 atd), tak se musíte především rozhodnout, co je pro Vás nejdůležitější. Pokud je to spolehlivost a náklady, tak lepší volba než Mazda 6 asi není (montuje se v Jap, relativní jednoduchost). Avensis už je na tom se spolehlivostí hůře (každý kus auta odjinud, zřejmá snaha o úspory na materiálech, určité konstrukční přehmaty). Audi a MB vynikající zpracování, ale mnoho komplikovaných systémů a tím logicky větší náchylnost k poruchám. Před VW se spíše vyplatí varovat (už vidím, kolik lidí mě bude kamenovat ). Výše uvedené je samozřejmě maximálně zjednodušené, není zde prostor pro detailní info. Ve všech adeptech se projeďte a promluvte si se zkušeným mechanikem ze servisu a uvidíte. Přeju šťastný výběr.
06.01.2007 | 00:30:15 | Lekes Reagovat
Také chci pořídit E 320 CDI s rokem výroby 2001. Mám Vito Sprintera a nemůžu si stěžovat. Nechce se mi věřit co tu čtu
23.12.2006 | 18:19:33 | Reagovat
Nekupoval by som to
Na tvojom mieste by som to urcite nekupoval. Teraz nam zaspievali v Mercedese, ze ten displej bude stat 33 000 Sk - obycajny malicky displejcek, ktory ukazuje kolko je hodin. Na tie auta je vsetko moc drahe a kazi sa to tak casto, ze za pat rokov vrazania penazi do oprav by si mal pomaly dalsie auto - nehovorim, ze mercedes, ale nieco urcite menej kazovejsie - napr. uz hyundaie su dnes lepsie...
22.12.2006 | 23:54:57 | runner200 Reagovat
oplati sa kupit
Rad by som vedel ci sa to oplati kupit. Chcel by som jedno ojazdene E cca 150000 km, full vybava za cca 350000. Ked pisete ake je to kazove rtak sa mi to ani verit nechce. Uz som si myslsl ze konecne som nasiel to co hladam. Rad by som diesel 2.2 z roku 2002/2003,
Pozeral som ine auta napriklad taka Accord sa tu velmi chvali tiez 626 japonci. Alebo Audi, vW? Vsak si to nemozem vsetko skusit
21.12.2006 | 18:17:34 | Faidron Reagovat
Mercedes uz nikdy
Mas pravdu su len Mercedesy a ostatne auta. Mercedes=srot - aspon posledne roky. Mame v rodine Ecko a horsie auto sme este nemali. Kupili sme ho nove 10/2002. Tomu autu po 40 tis. km odisli brzdove dosticky - tak to sa nestali ani na Daewoo nexia a nie to na aute za 2,4 miliona. Potom to zacalo - pri 50 tis. km odisiel alternator, po 60 prestal svietit displej - ukazovatel hodin a vonkajsej teploty, potom zacalo svistat v klimatizacii - doteraz nevedia co tomu je. Povedali sme si dobre aspon ten motor je skvely a je to sperk 3,2 CDI. Omyl, ked sme po 70 tis. km jedno pekne rano auto nenastartovali, vedeli sme, ze proste musi z domu, lebo to je zrut penazi. Okrem toho v robote jazdim na ML a Vito - obidva su tiez vecne v servise - odkedy sa mercedes nerobi cely v Nemecku, ale kade tade - dokonca povedali, ze tie displeje su s Ciny, tak stoja za nic. Ovela lepsie auta su Toyota, Mazda a z luxusnejsich Lexus...
15.12.2006 | 22:27:01 | runner200 Reagovat
Pro Anonyma - Trochu uber
Nic proti tvýmu gustu, ale srovnávat MB a Peugeota je trošku velkej úlet. Neříkám, že MB je nejlepší, top ani náhodou, ale přesto bych řek, že MB je daleko před 407. Toť můj názor, kterej samozřejmě nikomu navnucuju.
23.11.2006 | 12:11:49 | Zdenda Reagovat
jsi dobrej
to se tak někdo má - koupit si ve 22 fungl nový E-čko v ropě. Kuwa měl jsem se líp učit!
22.11.2006 | 20:21:37 | Clawler Reagovat
trochu uber
Ono je u většiny lidí vsugerováno, že MB musí být po všech stránkách nejlepší-nevěřte tomu, třeba celkově značka MB podle posledního průzkumu spolehlivosti do 5let skončila až 10. Zkus se projet třeba v 407SW a to si opravdu připadáš jak v pojízdném obývacím pokoji, ale jinak MB jsou dobré držáky.
22.11.2006 | 17:55:45 | Reagovat
No nevim nevim, ale urcite by se nasly auta ktere minimalne mercedesu po kolena sahaj (byt v jine cenove kategorii a novejsi ,ale nasly)
22.11.2006 | 14:47:09 | diego Reagovat
RE:
souhlasím, že Mercedes je velmi daleko před Peugotem, Peugot jsem měl, nyní Mercedes, a již í když přeplácaná elektronika není zrovna bezporuchová neměnil bych zpět, musí se porovnávat auta přibližně se stejným nájezdem Km, Peugot (tichý příjemný měkký motor, malá spotřeba),se mi po najetí caa 250.000 Km začal sám rozpadat.Následovala jedna závažná závada za druhou a náklady se již nevyplatily. Následný Mercedes je nesrovnatelně kvalitnější (nemluvím o DB211 vyroben do července 2006)
01.03.2014 | 19:34:02 | Jarda | 178.72.254.* Reagovat
RE: souhlas
Souhlasím, měl jsem Peugeota, který měl najeto caa 340.000km a počala jedna závada za druhou - předkomůrky, hlava, turbo, čerpadlo rotodiesel, kroucení monobloku, uvolněný čep v bloku na rozvodech, zkrátka měl jsem trpělivosti dost, ale opravy se opakovaly a nebraly konce, Peugeot je dobrý nový - (motor příjemný, živý s malou spotřebou, ale jak má něco najeto tak s ním honem pryč. Nyní mám Mercedes, a již bych neměnil zpět, spotřeba o něco vyšší, ale servis pouze základní, svezení bezkonkurenční a zatím žádné nepředvídatelné závady (300.000.km).
Po opakovaném pozornějším přečtení diskusních přízpěvků (i v jiných forech) zjištuji, že je hodně přesvědčivých velkých kritiků kteří jsou nespokojeni se svým Mercedesem - totiž nikdy v Mercedesu ani neseděli - popř. nadávají na svůj Mercedes a poté se ptají, na co je čtvrtý pedál, nějaká jedna paní řikala apod. Ve všech recenzích je popsána známá skutečnost o nespolehlivosti prvních ročníků 2002 - 2003, ale tím nelze odsuzovat ostatní ročníky, které jsou i při nájezdech přes 300.000km a více (samozřejmě při průběžné údržbě opotřebovaných dílů) velmi spolehlivé, většina řidičů také zapomíná, že při tomto nájezdu je převážná většina ostatních značek již na vrakovišti, Mercedesy mají nejvyšší roční kilometrové nájezdy (TUV), ale na to je nejlépe ze zeptat těch, co s nimi najezdí nejvíce km, a to jsou většinou taxíkáři - tak at´napíší také nějakou kritiku, pokud mají, zatím jsem se od nich nějaké větší kritiky nikde nedočetl, spíše naopak.
02.01.2019 | 18:38:18 | Radim | 176.102.128.* Reagovat