Rok výroby:2007Typ motoru:2200Stav km při koupi:15 kmStav km nyní:20 200 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:21. 7. 2007
Jasne ze ma, bucha predna naprava, menili sa reparacne sady do brzdicov, buchot od brzd prestal ale od napravy pokracuje. Menilo sa cele riadenie (ze vraj) min.tyzden servisak zistil ze su vybite tycky riadenia 20 000km!!!
Hrkot z motoru, vymenili sa sponovacie kladky, remen, servopumpa, ale hrkot pokracuje..dokonca sa zacal prenasat uz aj do kabiny zo spodnej casti pri pedaloch. "Spieva prevodovka na 6tke pri zatazi 80-90km/h a pri 130-140km/h a na 5tke pri 80km/h.
Menilo sa kardanove lozisko lebo skripalo uz pri 10 000km. Trasu sa zrkadla. Su ulozene v plastovych ozub.prevodoch ktore maju volu. Na vymenu su zrele vadne snimace teploty a objemu nasavaneho vzduchu -ukazala diagnostika. ze neboli pocitane na teploty okolia 40 "C.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S autom sa velmi dobre jazdi, vyhlad, komfort, ergonomia, proste skvele auto. Otoci sa na "fleku", lahko sa ovlada, vykonu to ma az moc (150k), plna vybava uz v serii, ABS,ASR,ESP,brzdovy asistent a kto vie este akych skratiek, klima, elektrika..proste parada. Jazdne vlastnosti skvele. Spotreba do 10l/100km.
Avsak, kontrolka teploty motora u MB asi neexistuje, nesvieti osvetlenie spinaca svetiel, ze na co, ked ho signalizuje kontrolka v budikoch. Nastavenie sklonu svetlometov tiez nie je osvetlene. Spodna cast zrkadiel pre mrtvy uhol, je len rucne nastavitelna. (Fiat mal vsetko v el.)
Ak je to auto ale prazdne, tak si rovno mozem zapriahnut "rebrinak". Skace, bucha, no hroza. Ale ak je nalozene, na rovnej ceste oaza. Sedadlo uzasne spracovane! Ani po 1400km ma nic nebolelo.
Len tie kazdotyzdenne zastavky v servise kvoli horeuvedenym porucham. Cloveka to strasne nas... ked da za auto cez milion a stale nieco nie je tak ako ma byt. Zamiloval som sa do toho auta a asi preto sa ho nedokazem zbavit. Keby sa to nestalo, uz davno ho oplieskam o hlavu predajcovi.
Takze z toho auta mam zmiesane pocity. PS: predna naprava je hroza, peklo na zemi. Na nerovnostiach mi vytrhava volant z ruk, trasie sa cely aj s volantovou tycou a vtedy sa stava auto dost nebezpecne. Z prednej napravy som totalne sklamany. Mozno po odstraneni horeuvedenej chyby na riadeni sa toto vsetko zmeni. Uvidime
Vlastním Sprinter r.v. 2012 s prodlouženou zárukou, má najeto cca 275 000km, od nového cca 65 poruch, po dvou letech normální záruky (šlo vše na MB) nastala záruka tkz. prodloužená (platí nějaká soukr. firma) projevilo se cca 35-40 závd, každá cca za 20 000 - 75 000kč, nebyla uznána jediná závada v prodloužené záruce, a vše již bylo opraveno v servisu MB a nedalo se to řešit jinde, po cca 20 dnech po opravě a zaplacení vždy došlo vyjádření, že záruku neuznávají. Přkl. 5x vodní pumpa v Olomouci cca 29000kč, v Rakousku v Gratzu cca 72000kč oprva., 4x EGR ventil = pročištění oprava cca 20000kč, 1x závada na převodovce 55000kč = neuznáno, 14x závada řídící jednotky - cca 5000-28000kč, atd, atd, Auto má pouze slušné jízdní vlastnosti, jinak je to od výroby neskutečnej zgarb, ato stálo cca 720 000Kč + DPH a opravy cca 1100000Kč, po 4 letech orezlé, normální je že svítí pořád kontroly motoru, pak zhasnou, rožnou se atd, nefunkčnost topení ani nemluvě, nefunkčnost blikačů atd. a to vše po 4 letech. Prosím vás, nikdy si toto auto nekupujte a běžte do F. Ducata nebo I. Daily je o 80% levnější !!!!!!!!!!!!!
rok a pul kazdej den sem jezdil s 311cdi koupenym jako novy rok 2009 a pokud jde o podvozek, komfort a promyslenost interieru musim smeknout je v tom citit jakoby zkuseny ridic pomahal pri vyvoji a protlacil tam vsechny k praci potrebne odkladaci prostory a detaily(jedna packa pod volantem je boží a naprosto genialni uvital bych to takhle ve vsech autech misto nejakych 5 jednoucelovych pacek:) ALE motory sou spatny podle mechaniku maji zivotnost kolem 300tis.km (nova cerstve vyrobena 311cdi po mesici sla skrz motor do servisu, pry skrtici klapka vzpricena a to uz pak clovek jenom ceka kdy pojede a neco zacne svitit jako automaticka pozvanka do servisu)...coz je docela smesny v porovnani s predchozim sprinterem ktery zvladnou i hooodne pres 700t.km i pres milion kdyz se clovek stara...takze pri porizovaci cene za 311cdi kolem 600tis.kc bez dph bych zvolil spis zachovalej starsi kus nebo i dva tri nez tu moderni mrtku eventuelne ducato za polovicni cenu taky ma co rict otazka je jak moc vynikne povestna ne/kvalita MB vzhledem k dalsim investicim oproti treba ducatu myslim jako aby auto nestalo 300 a servis na par let dalsich 300 cimz dorovnava sprintera...nevim 316cdi mela rozesranou elektriku od volantu po svetla ale mechanicky naprosto bezproblemovy za rok nedojel jen dvakrat dva dny po sobe hlavne kvuli servisakovi kterej neudelal co mel...311cdi je luxusni uvnitr spousta prihradek a inteligentni pracoviste ridice ale mechanicky zadnej zazrak, podvozek je tuhej a paradne sedi a tlumi diry, s nim po 60t.km porad zadnej vaznej problem to hlavne motor porad vysranej a pri udavane zivotnosti cca 300t.km je to naprosto smesny...s takovou za chvilku budou jednorazovy auta jako fotaky z papiru najedes nejakych 5000km a auto vyhodis a prikupis novy...dobre mozna to byl problem toho kusu ale i tak, kdyz vam nekdo ferove rekne ze stejne se to musi prodat kolem 200t.km aby to jeste naslo kupce nerozumim proc do toho investovat ne zrovna malych 700tisic kc krome toho ze hodina v servisu prijde na bratru 3000kc...radsi starou herku za par supu nez novou drahotu na dva tri roky ale musim uznat ze mozna mam jen zkusenosti s ne zrovna kvalitne vyrobenym kusem a ostatni neodmlouvaji az do sve brzke smrti
Kúpil som si pre súkromné potreby Sprinter, 2007, 2,2 150 PS, 107.000 km.
Neskutočne ťažko ide zaradiť 1.a 2.rýchl. stupeň. Niekedy sa zapne pípanie cúvania, R je pri 2.rých. stupni.
Niekedy musím dať spiatočku, aby skočila 1., al. ak som prázdy, tak hneď 2.rých. stupeň. nepomáha vytláčanie spojky, niekedy skočí na prvý šup, ale niekedy aj 10-15 sekúnd musím miešať prevodovku.
Spotreba: skrina, 21 m3... vyše 13, nie je to dosť? jazdím skôr šetrne. O hlúpom ukazovateli PHM, to je patent na hlúposť, 10 políčok, od najväčšieho po najmenšie, NIKDY neviem, koľko vlastne je v nádrži..:((
O ďalších, ako absencii ukazovateľa teploty vody, /iba za PRIPLATOK!!/ ani nehovorím.
dík, ak poradíte, čo môže spôsobovať nepresnosť radenia. To PSA je presné ako Formula 1...
k te spotrebe slaba 311 si vezme kolem 11-12litranku pri normalni jizde(mno jezdit u dpd neni moc normalni takze pracovni doba obnasi 200km trasu asi 70 zastavek a asi 20krat vypnuti motoru a startovani takhle kazdej den) kdyz se chce ale musi se hodne chtit tak 8 litru se da nejmin sem dal za 7,7 ale jen jeden den kdyz toho nebylo tolik a zadny chytaky uprostred lesa to uz se vrati na tech cca 11. podle kolegu 313cdi jezdi za tech cca 13litru kdyz to nesetri ja se s tim dostal asi na 10,8 taky jen jednou kdyz sem mel cas...jinak chybejici budiky teploty a paliva zrovna nepotesi ale to je podle vybavy bud palubni pocitac a nicnerikajici carky nebo normalne budik mam tuseni ze vespod budiku tachometru ten sem mel v zakladu... doufam ze si to nepletu ale snazim se vzpomenout a podvedome to pred sebou vidim...co to udela kdyz se rozjedes na dvojku?teda zrovna tohle se me nikdy nestalo krome toho ze v zime me to taky nechtelo startovat na poprve ale pochybuju ze to bude ten samej problem kdyz ti to dela porad...no jak pravil mechanik z Hosek Motor "prijedete si nebo vas mame odtahnout?" :D jestli to proste jen nesouvisi s tim ze to je novy auto nacpany elektronikou a nekvalitnima soucastkama jako vsechna nova auta delana na odbyt a ne na kvalitu nam se vys*al motor u 311cdi rok2009 uz pri nejakych 10tisic km hned po mesici a s*alo se to az do 60t.km nez sem se na jezdeni vys*al takze nevim jak je na tom ted muze mit tak 110000km pokud jeste jede, serviska me rikal ze po 300t.km ty motory odejdou u vsech nevim jestli to odpovida realite ale zbav se toho zavcas .)
Hm, tú kraksňu mám iba pre súkromné účely, ale vždy treba niečo treba niekde niekam previezť, od dreva, či sena, ale teraz, ke´d som minul plnú nádrž, max. rýchlosť do 90 km/h, 50% prázdny, zvyšok preťažený, tak orientačne cca 11 litríkov, trasy minimálne 100 km v kuse.
Inak komfort OK, nakláňa sa, plasty hrkocú, len tá prevodovka, nie som 1.majiteľ, takže netuším, kto a ako s ním jazdil...
Skúsim vymeniť olej v prvodovke, viac ma štve, že kardany odchádzajú..:((
neviem, či to platilo na mňa, Mercedes bol ešte v záruke, aj so servisom zadarmo do 160.000 km, pri poslednej prehliadke pri 100.000 km aj niečo menili na motore, nejaká zvolávačka, to len pre poriadok.
To zlé radenie má na starosti chybná prevodovka-synchrony, je nejaká mizerná séria.
Auto som už predal, motor výborný, ale skriňa nepraktická, mizerna /malá nosnosť, iba cca 900 kg/. Ani neverím rečiam, že vydrží mílo km, tých 600-700.000 by mal vydržať, to twin turbo, no, to neviem, ale na dlhých trasách určite./ Naozaj neznášam absenciu budíkov teploty vody a oleja, ešte aj posledná X5 ma dožrala práve kvôli tomu....:( a ak ešte niekto tvrdí, že Nemci vedia robiť autá...xa-xa/
Teraz zháňam nejaký valník, ideálne vyklápací, spotrebu som nakoniec dostal pod 10, takže OK.
Čo bolo až smiešne, je starostlivosť o zákazníka, kde po servise telefonicky zisťujú vašu spokojnosť...., no neviem, ale v bežnom servise MB je drvivá väčšina škrobov a namyslencov, ktorí si myslia, že vergel s hviezdou je niečo "viac".
Mimochodom, predná náprava bola OK, bez vôle, bola na kontrole, takže na 99% to bude spôsobom jazdy cez nerovnosti, ani neodskakuje, ale skôr "pláva", ako malý nakladiak. Asi je to zvýšenou hmotnosťou, ale po 100.000 km bola pôvodná a dobrá.
Inak kabína je bezkonkurenčná, klíma chladila ako v osobnom aute, rádio slabšie, svetlomety-halogény -OK, stierače vynikajúce, dlžka cez 7 m, ale vynikajúce cúvanie s pípaním, akurát, že ešte aj zadné svetlá sú napchaté elektronikou... , ale inak naozaj príma dodávčička, ak by mala dvojmontáž, alebo silnejšie listové perá a hlavne nebolo toľko policajtov s váhami...
Mercedes Dodge Sprinter 2007. Je to velky srot. Vyzera velmi pekne, nadherne. Dievcatam sa paci. Vo vnutri je to super, ticho , nehuci, mozete sa v pohode porozpravat. Poruchy: 30,000 milel A/C sa zacalo kazit strelila rurka na chladenie, riadenie zacalo hrkat 60,000 miles main flow intake zaneseny carbonom, check engine light on. 65,000 miles kardanove lozisko trebalo menit 100,000 miles (160,000 km) strelila dalsia rurka na sanie , auto uz nebilo tiche ale trosku hucalo. Robil som 18.5 mil/gal Horsie auto som v USA nemal. Stale som chodil do delera nieco opravovat. Vymena oleja $143 usd. Nakoniec som to predal a nech sa niekto iny stara a tesi sa zo krasneho sprintera. Auto som predal a kupil som si starsii sprinter 5 cyl 2.7 l.
dole som čítal aké sú nap**u servisy,a čo čakáte od nenažraných majiteľov servisu ktorý zákazníka ošklbú o ťažké peniaze a mechanikovi dajú plat 400-450eur,takže dobrý mechanik ktorý sa vyzná a je naozaj odborník tak sa osamostatní a v tých kvázi značkových servisoch zostanú až na pár výnimiek len mantáci a to nie sú mechanici ale len vymieňači.na slovensku je to tak že niekto začne podnikať a do týždňa chce mať milion na účte a do dvoch týždňov bmw a veľký dom.
tak musim s vami suhlaist, sprinter je vrak .... mame v praci 2 nove sprintery jeden ma 3 roky a nabehanych cca 45ooo drhy ma 2 roky a nabehanych nieco cez 33ooo spravidla rozvazame tovar po meste teda trasi tak cca 1-3km regeneracny filter pevnych castic a la MB je to najhorsie co kedy bolo do auta namontovane do oleju sa dostava nafta a to takym stylom ze prvy krat sme tam boli po cca roku, druhy krat po cca 6 mesiacoch a teraz tam uz s kazdym autom som max 1x za 2 mesiace !!! pokial bolo auto v zaruke tak sa to vzdy urobilo na reklamacku, ale teraz chcu 8 ooo za kazdu vymenu ! nehovoriac o tom ze u jedneho uz raz menili regeneracny filter (nastastie bol este v zaruke). Uz sme poslali officalny dopis a pozadujeme nejake odskodnenie..
zaverom : SPRINTER UZ NIKDY VIAC !!! fakt ked nepristupia na nejake rozumne riesenie tak kupim domenu sucks-sprinters.eu a budem im tam robit nechutnu reklamu. PS: o servisoch som sa nezmenim, ale myslim ze je tu uz dost prispevkov a fakt su to hovada, v mojom pripade Praha-chodov
musim rici, ze jsem jezdil s 315kou a tedy problem s predni napravou nemela, vlastne prvnich 25 000 co jsem s ni jezdil nemela problem vubec s nicim, pak jsem se na melouch irdice dodavky vykaslal, takze jak na tom byla po vice kilometrech jiz nevim.. ale jezdila libove..(podvozkove nekde uplne jinde nez predchozi sprintery, jezdil jsem se tremi 316kami jez byly velmi dobre udrzovane) vcetne one predni napravy.. az na ten vykon.. me tedy prisel nedostatecny, neb jsem jezdil s maxi verzi, jez obcas byvala plne nalozena.. prazdna taky zadny zazrak.. jasne, ze starou oktavku 1,9 do kopce na dalnici predjete v pripade potreby, ale 318 je na tom tedy lip, hlavne je to znat pri nalozenem aute... ovsem tusim ze tyto cdi motory, kor u 315 nebudou ani zdaleka tak spolehlive jako mely staricke sprintery 312 jo a servisy MB ani komentovat nebudu, pry se zde nemaji psati sproste komentare..
pocitam zes mel na mysli ze ta 315 je slaba proti 316 coz taky dela ten jeden valec navic a vetsi objem, 315 ma malou vyhodu v malym turbu takze dava pocit ze je silnejsi nez je, jinak 318 ma v6 takze to se neda srovanvat a taky by ty vetsi motory mohly byt spolehlivejsi ale nejel sem s tim...asi...mel sem pucenej i ten maxi a prave nevzpomenu si jestli 315 nebo 318 mam dojem ze tenkrat sem na to celkem cumel jak to jede ale spis bych si myslel ze to byla jen 315, kazdopadne peknej macek a couvat s nim v jednosmerce do bocni ulicky byla docela sranda...novy motory mi prijdou uz od pohledu poddimenzovany vsechno 4valce dve turba a elektronika misto mechaniky...316cdi je pro me nesmrtelnej motor rok a pul bez problemu jen ta elektrika byla zkratovana a kdyz sem dal blinkr nebo vstrazny tak mely nepravidelnej interval a hlasite to cvakalo...mechanici od hoška vymenili vsechny pojistky a kabely ale pristup ze nehledali problem a vsechno zbytecne vymenili nic nevyresilo...takze pri cene hodiny prace za 3000korun se napakovali a nic vlastne nevyresili...jinak podvozek bych radil k nejlepsim, tuhej a stabilni ale zminka o predni naprave me pripomela ze taky sem slysel nejaky klepani od levyho predniho kola sef ale neslysel nic a ja pak odesel tak nevim co bylo(jen vim ze dalsi sofer celej bok dodavky otevrel o tramvaj a to se opravilo ze nebylo nic poznat takze porad ho vidim jezdit...rekl bych ze ten med presluhuje vsechny ostatni co dopravce mel jako novy po r2007 kupoval 4 stejny 313 a slysel sem ze jedina 316 za tu dobu nemela zadnej opravdu vaznej problem narozdil od tech novych), petivalec ma dost sily na drifty i za sucha a vykon jak mensi sportacek pritom prazdnej nebyl zrovna nejlehci(kdyz vim ze to stacilo pro srandu tak sem si koupil starou audi 5valec 170hp o nejakych 400kg lehci coz je podle me naprosto idealni kdyz to tak cvicilo s tezkou dodavkou)
Mas pravdu, cele to preplnovani je na p.cu ! Treba VW dela motory 2.0 TDI se 125 kW ! Kdo to kdy videl do p*dele ! Kdyz chteji mit tak vykonnej motor, tak alespon s trilitrovym motorem.Vid priklad trilitr diesel BMW 5 E39 o vykonu tusim od 135 do 142 kW.Jsou to docela spolehlive motry, lec uz maji neco za sebou.
Přidávám se k názoru na značkové servisy MB. Rok jsem jezdil Sprinterem 312D, rv 97. Starší auto, kterému se kazily běžné věci. Jelikož jsem jezdil po celé ČR, měl jsem možnost "otestovat" zdejší značkové MB servisy. Výsledek? Hrůza a děs! V Praze jsem čekal na výměnu zadních brzdových kotoučů a destiček 6,5 hodiny! Ostravský MB servis ani nekomentuji, protože bych musel dojít sprostých slov, tam vás pošlou raději pryč, jelikož mají neustále prý mnoho práce a jediného technika na provoze!!! Písecký MB mi chtěl k opravě turba vyhovět, je ale tak malý, že nemá kapacity a čas. Když zavoláte do MB Lipník, že máte problém, nejsou ochotni se na to alespoň kouknout. Nejdříve do páru dní. Jedina ochota něco řešit je lehce v Otrokovicích a lépe pak v Opavě, který můžu jako jediný doporučit. Co se týče nových Sprinterů - podle vyjádření nejmenovaného pracovníka servisu: Nové Sprintery nemůžou mít už takovou spolehlivost, jako ty staré. Mají slabší motory s více kW, takže životnost mizerná.
Mas pravdu, je to velmi smutne ale zistil som, ze olej do ohna prilievaju najmä servisy MB ktore maju totalne neschopnych ludi. Ten pristup k zakaznikovi je nieco otrasne. Najnovsi napad specialistu-diagnostika bol, preprogramovat riadiacu jednotku, ze vraj prisiel novy software. Samozrejme ze nic sa tym neodstranilo, akurat ze to auto ma mensi vykon a zda sa mi ze stupla spotreba. Na suciastky musim cakat aj dva tyzdne, co u inych znaciek to mam do 48hodin. Po 15 000 sa "vybucha" tycka riadenia. Non-sense pri inych znackach..ved korejci robia kvalitnejsie auta ako MB. Ved to je na zaplakanie! A ludia co maju nove ML, to nechcem ani rozoberat kolko-krat su oni v servise. Cely MB stoji uz za h...o
MB je jedna z mojich oblubenych znaciek a mal som uz 2 osobne auta MB ale v akej kvalite vychadzaju z vyrobnych pasov ich dodavky v poslednych rokoch to je na zaplakanie. Mam taky pocit ze vsetko sa to zacalo uz nepodarkom Vitom v 90 rokoch a dodnes sa snazia znicit dlhu a velmi dobru historiu znacky a ak budu takto pokracovat dalej tak sa im to bohuzial asi aj podari. A ak si u MB myslia ze ludia budu oddelovat osobne a uzitkove auta od nich tak sa podla mna dost milia. Nehovoriac o tom ze v dnesnej dobe niektore uzitkove auta od roznych vyrobcov dosahuju ergonomiou,vybavou,bezpecnostnymi prvkami a i. uroven osobnych aut takze by to moc dobre ani neslo uplne oddelit a nebolo by to ani spravne.
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz Sprinter
Sprinter - největší hrůza co kdo vyrobyl !!!
Vlastním Sprinter r.v. 2012 s prodlouženou zárukou, má najeto cca 275 000km, od nového cca 65 poruch, po dvou letech normální záruky (šlo vše na MB) nastala záruka tkz. prodloužená (platí nějaká soukr. firma) projevilo se cca 35-40 závd, každá cca za 20 000 - 75 000kč, nebyla uznána jediná závada v prodloužené záruce, a vše již bylo opraveno v servisu MB a nedalo se to řešit jinde, po cca 20 dnech po opravě a zaplacení vždy došlo vyjádření, že záruku neuznávají. Přkl. 5x vodní pumpa v Olomouci cca 29000kč, v Rakousku v Gratzu cca 72000kč oprva., 4x EGR ventil = pročištění oprava cca 20000kč, 1x závada na převodovce 55000kč = neuznáno, 14x závada řídící jednotky - cca 5000-28000kč, atd, atd, Auto má pouze slušné jízdní vlastnosti, jinak je to od výroby neskutečnej zgarb, ato stálo cca 720 000Kč + DPH a opravy cca 1100000Kč, po 4 letech orezlé, normální je že svítí pořád kontroly motoru, pak zhasnou, rožnou se atd, nefunkčnost topení ani nemluvě, nefunkčnost blikačů atd. a to vše po 4 letech. Prosím vás, nikdy si toto auto nekupujte a běžte do F. Ducata nebo I. Daily je o 80% levnější !!!!!!!!!!!!!
20.04.2016 | 17:29:24 | Venca | 46.13.202.* Reagovat
Sprinter 2007 313 CDI auto do srotu
V roku 2007 som kupil Sprinter 313 CDI.Najazdil som 310 tis km.Za servis som zaplatil tolko ako stoja dva fiaty Dukato.Co k tomu dodat.
10.08.2013 | 16:12:59 | pekaren | 95.102.94.* Reagovat
ajajaj
rok a pul kazdej den sem jezdil s 311cdi koupenym jako novy rok 2009 a pokud jde o podvozek, komfort a promyslenost interieru musim smeknout je v tom citit jakoby zkuseny ridic pomahal pri vyvoji a protlacil tam vsechny k praci potrebne odkladaci prostory a detaily(jedna packa pod volantem je boží a naprosto genialni uvital bych to takhle ve vsech autech misto nejakych 5 jednoucelovych pacek:) ALE motory sou spatny podle mechaniku maji zivotnost kolem 300tis.km (nova cerstve vyrobena 311cdi po mesici sla skrz motor do servisu, pry skrtici klapka vzpricena a to uz pak clovek jenom ceka kdy pojede a neco zacne svitit jako automaticka pozvanka do servisu)...coz je docela smesny v porovnani s predchozim sprinterem ktery zvladnou i hooodne pres 700t.km i pres milion kdyz se clovek stara...takze pri porizovaci cene za 311cdi kolem 600tis.kc bez dph bych zvolil spis zachovalej starsi kus nebo i dva tri nez tu moderni mrtku eventuelne ducato za polovicni cenu taky ma co rict otazka je jak moc vynikne povestna ne/kvalita MB vzhledem k dalsim investicim oproti treba ducatu myslim jako aby auto nestalo 300 a servis na par let dalsich 300 cimz dorovnava sprintera...nevim 316cdi mela rozesranou elektriku od volantu po svetla ale mechanicky naprosto bezproblemovy za rok nedojel jen dvakrat dva dny po sobe hlavne kvuli servisakovi kterej neudelal co mel...311cdi je luxusni uvnitr spousta prihradek a inteligentni pracoviste ridice ale mechanicky zadnej zazrak, podvozek je tuhej a paradne sedi a tlumi diry, s nim po 60t.km porad zadnej vaznej problem to hlavne motor porad vysranej a pri udavane zivotnosti cca 300t.km je to naprosto smesny...s takovou za chvilku budou jednorazovy auta jako fotaky z papiru najedes nejakych 5000km a auto vyhodis a prikupis novy...dobre mozna to byl problem toho kusu ale i tak, kdyz vam nekdo ferove rekne ze stejne se to musi prodat kolem 200t.km aby to jeste naslo kupce nerozumim proc do toho investovat ne zrovna malych 700tisic kc krome toho ze hodina v servisu prijde na bratru 3000kc...radsi starou herku za par supu nez novou drahotu na dva tri roky ale musim uznat ze mozna mam jen zkusenosti s ne zrovna kvalitne vyrobenym kusem a ostatni neodmlouvaji az do sve brzke smrti
20.09.2011 | 23:03:34 | kkk | 77.48.237.* Reagovat
RE: ajajaj
Pravda.... mám 9/1999 312d maxi a neměnil bych ani za nový!!!! Momentálně 520 000km a bez zásadního problému. Poslední pořádná dodávka!!!!!
13.03.2012 | 21:33:39 | lukin | 213.29.16.* Reagovat
RE: ajajaj
:)
22.06.2012 | 23:08:26 | | 93.99.35.* Reagovat
Chcem sa opýtať skúsenejších:
Kúpil som si pre súkromné potreby Sprinter, 2007, 2,2 150 PS, 107.000 km.
Neskutočne ťažko ide zaradiť 1.a 2.rýchl. stupeň. Niekedy sa zapne pípanie cúvania, R je pri 2.rých. stupni.
Niekedy musím dať spiatočku, aby skočila 1., al. ak som prázdy, tak hneď 2.rých. stupeň. nepomáha vytláčanie spojky, niekedy skočí na prvý šup, ale niekedy aj 10-15 sekúnd musím miešať prevodovku.
Spotreba: skrina, 21 m3... vyše 13, nie je to dosť? jazdím skôr šetrne. O hlúpom ukazovateli PHM, to je patent na hlúposť, 10 políčok, od najväčšieho po najmenšie, NIKDY neviem, koľko vlastne je v nádrži..:((
O ďalších, ako absencii ukazovateľa teploty vody, /iba za PRIPLATOK!!/ ani nehovorím.
dík, ak poradíte, čo môže spôsobovať nepresnosť radenia. To PSA je presné ako Formula 1...
09.09.2011 | 22:48:10 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
RE:Chcem sa opýtať skúsenejších:
k te spotrebe slaba 311 si vezme kolem 11-12litranku pri normalni jizde(mno jezdit u dpd neni moc normalni takze pracovni doba obnasi 200km trasu asi 70 zastavek a asi 20krat vypnuti motoru a startovani takhle kazdej den) kdyz se chce ale musi se hodne chtit tak 8 litru se da nejmin sem dal za 7,7 ale jen jeden den kdyz toho nebylo tolik a zadny chytaky uprostred lesa to uz se vrati na tech cca 11. podle kolegu 313cdi jezdi za tech cca 13litru kdyz to nesetri ja se s tim dostal asi na 10,8 taky jen jednou kdyz sem mel cas...jinak chybejici budiky teploty a paliva zrovna nepotesi ale to je podle vybavy bud palubni pocitac a nicnerikajici carky nebo normalne budik mam tuseni ze vespod budiku tachometru ten sem mel v zakladu... doufam ze si to nepletu ale snazim se vzpomenout a podvedome to pred sebou vidim...co to udela kdyz se rozjedes na dvojku?teda zrovna tohle se me nikdy nestalo krome toho ze v zime me to taky nechtelo startovat na poprve ale pochybuju ze to bude ten samej problem kdyz ti to dela porad...no jak pravil mechanik z Hosek Motor "prijedete si nebo vas mame odtahnout?" :D jestli to proste jen nesouvisi s tim ze to je novy auto nacpany elektronikou a nekvalitnima soucastkama jako vsechna nova auta delana na odbyt a ne na kvalitu nam se vys*al motor u 311cdi rok2009 uz pri nejakych 10tisic km hned po mesici a s*alo se to az do 60t.km nez sem se na jezdeni vys*al takze nevim jak je na tom ted muze mit tak 110000km pokud jeste jede, serviska me rikal ze po 300t.km ty motory odejdou u vsech nevim jestli to odpovida realite ale zbav se toho zavcas .)
20.09.2011 | 23:22:21 | kkk | 77.48.237.* Reagovat
RE:RE:Chcem sa opýtať skúsenejších:
Hm, tú kraksňu mám iba pre súkromné účely, ale vždy treba niečo treba niekde niekam previezť, od dreva, či sena, ale teraz, ke´d som minul plnú nádrž, max. rýchlosť do 90 km/h, 50% prázdny, zvyšok preťažený, tak orientačne cca 11 litríkov, trasy minimálne 100 km v kuse.
Inak komfort OK, nakláňa sa, plasty hrkocú, len tá prevodovka, nie som 1.majiteľ, takže netuším, kto a ako s ním jazdil...
Skúsim vymeniť olej v prvodovke, viac ma štve, že kardany odchádzajú..:((
21.09.2011 | 09:58:11 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
RE: Chcem sa opýtať skúsenejších:
jojo to je ono kupec co vydel najeto 100000km nezlob se jen můj názor.. mám 318 s půl milionem dojed a porovnáme kolik má ten tvůj ve skutečnosti
08.03.2012 | 16:10:07 | Aleš | 89.235.12.* Reagovat
RE: Chcem sa opýtať skúsenejších:
neviem, či to platilo na mňa, Mercedes bol ešte v záruke, aj so servisom zadarmo do 160.000 km, pri poslednej prehliadke pri 100.000 km aj niečo menili na motore, nejaká zvolávačka, to len pre poriadok.
To zlé radenie má na starosti chybná prevodovka-synchrony, je nejaká mizerná séria.
Auto som už predal, motor výborný, ale skriňa nepraktická, mizerna /malá nosnosť, iba cca 900 kg/. Ani neverím rečiam, že vydrží mílo km, tých 600-700.000 by mal vydržať, to twin turbo, no, to neviem, ale na dlhých trasách určite./ Naozaj neznášam absenciu budíkov teploty vody a oleja, ešte aj posledná X5
ma dožrala práve kvôli tomu....:( a ak ešte niekto tvrdí, že Nemci vedia robiť autá...xa-xa/
Teraz zháňam nejaký valník, ideálne vyklápací, spotrebu som nakoniec dostal pod 10, takže OK.
Čo bolo až smiešne, je starostlivosť o zákazníka, kde po servise telefonicky zisťujú vašu spokojnosť...., no neviem, ale v bežnom servise MB je drvivá väčšina škrobov a namyslencov, ktorí si myslia, že vergel s hviezdou je niečo "viac".
Nie je.
09.03.2012 | 01:34:40 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Chcem sa opýtať skúsenejších:
Mimochodom, predná náprava bola OK, bez vôle, bola na kontrole, takže na 99% to bude spôsobom jazdy cez nerovnosti, ani neodskakuje, ale skôr "pláva", ako malý nakladiak. Asi je to zvýšenou hmotnosťou, ale po 100.000 km bola pôvodná a dobrá.
Inak kabína je bezkonkurenčná, klíma chladila ako v osobnom aute, rádio slabšie, svetlomety-halogény -OK, stierače vynikajúce, dlžka cez 7 m, ale vynikajúce cúvanie s pípaním, akurát, že ešte aj zadné svetlá sú napchaté elektronikou... , ale inak naozaj príma dodávčička, ak by mala dvojmontáž, alebo silnejšie listové perá a hlavne nebolo toľko policajtov s váhami...
... super autíčko.
09.03.2012 | 01:47:08 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Sprinter 2007 3L V3 2500
Mercedes Dodge Sprinter 2007. Je to velky srot.
Vyzera velmi pekne, nadherne. Dievcatam sa paci. Vo vnutri je to super, ticho , nehuci, mozete sa v pohode porozpravat.
Poruchy: 30,000 milel A/C sa zacalo kazit strelila rurka na chladenie, riadenie zacalo hrkat
60,000 miles main flow intake zaneseny carbonom, check engine light on.
65,000 miles kardanove lozisko trebalo menit
100,000 miles (160,000 km) strelila dalsia rurka na sanie , auto uz nebilo tiche ale trosku hucalo.
Robil som 18.5 mil/gal
Horsie auto som v USA nemal. Stale som chodil do delera nieco opravovat. Vymena oleja $143 usd.
Nakoniec som to predal a nech sa niekto iny stara a tesi sa zo krasneho sprintera.
Auto som predal a kupil som si starsii sprinter 5 cyl 2.7 l.
02.02.2010 | 02:11:33 | Slimak Reagovat
RE:Sprinter 2007 3L V3 2500
dole som čítal aké sú nap**u servisy,a čo čakáte od nenažraných majiteľov servisu ktorý zákazníka ošklbú o ťažké peniaze a mechanikovi dajú plat 400-450eur,takže dobrý mechanik ktorý sa vyzná a je naozaj odborník tak sa osamostatní a v tých kvázi značkových servisoch zostanú až na pár výnimiek len mantáci a to nie sú mechanici ale len vymieňači.na slovensku je to tak že niekto začne podnikať a do týždňa chce mať milion na účte a do dvoch týždňov bmw a veľký dom.
10.09.2011 | 09:36:08 | | 78.99.57.* Reagovat
sprinter = vrak
tak musim s vami suhlaist, sprinter je vrak ....
mame v praci 2 nove sprintery
jeden ma 3 roky a nabehanych cca 45ooo
drhy ma 2 roky a nabehanych nieco cez 33ooo
spravidla rozvazame tovar po meste teda trasi tak cca 1-3km
regeneracny filter pevnych castic a la MB je to najhorsie co kedy bolo do auta namontovane
do oleju sa dostava nafta a to takym stylom ze prvy krat sme tam boli po cca roku, druhy krat po cca 6 mesiacoch a teraz tam uz s kazdym autom som max 1x za 2 mesiace !!!
pokial bolo auto v zaruke tak sa to vzdy urobilo na reklamacku, ale teraz chcu 8 ooo za kazdu vymenu !
nehovoriac o tom ze u jedneho uz raz menili regeneracny filter (nastastie bol este v zaruke).
Uz sme poslali officalny dopis a pozadujeme nejake odskodnenie..
zaverom : SPRINTER UZ NIKDY VIAC !!!
fakt ked nepristupia na nejake rozumne riesenie tak kupim domenu sucks-sprinters.eu a budem im tam robit nechutnu reklamu.
PS: o servisoch som sa nezmenim, ale myslim ze je tu uz dost prispevkov a fakt su to hovada, v mojom pripade Praha-chodov
15.10.2009 | 01:07:27 | hauso Reagovat
naprava
musim rici, ze jsem jezdil s 315kou a tedy problem s predni napravou nemela, vlastne prvnich 25 000 co jsem s ni jezdil nemela problem vubec s nicim, pak jsem se na melouch irdice dodavky vykaslal, takze jak na tom byla po vice kilometrech jiz nevim.. ale jezdila libove..(podvozkove nekde uplne jinde nez predchozi sprintery, jezdil jsem se tremi 316kami jez byly velmi dobre udrzovane) vcetne one predni napravy.. az na ten vykon.. me tedy prisel nedostatecny, neb jsem jezdil s maxi verzi, jez obcas byvala plne nalozena.. prazdna taky zadny zazrak.. jasne, ze starou oktavku 1,9 do kopce na dalnici predjete v pripade potreby, ale 318 je na tom tedy lip, hlavne je to znat pri nalozenem aute... ovsem tusim ze tyto cdi motory, kor u 315 nebudou ani zdaleka tak spolehlive jako mely staricke sprintery 312
jo a servisy MB ani komentovat nebudu, pry se zde nemaji psati sproste komentare..
17.09.2009 | 22:38:15 | fracek Reagovat
RE:naprava
pocitam zes mel na mysli ze ta 315 je slaba proti 316 coz taky dela ten jeden valec navic a vetsi objem, 315 ma malou vyhodu v malym turbu takze dava pocit ze je silnejsi nez je, jinak 318 ma v6 takze to se neda srovanvat a taky by ty vetsi motory mohly byt spolehlivejsi ale nejel sem s tim...asi...mel sem pucenej i ten maxi a prave nevzpomenu si jestli 315 nebo 318 mam dojem ze tenkrat sem na to celkem cumel jak to jede ale spis bych si myslel ze to byla jen 315, kazdopadne peknej macek a couvat s nim v jednosmerce do bocni ulicky byla docela sranda...novy motory mi prijdou uz od pohledu poddimenzovany vsechno 4valce dve turba a elektronika misto mechaniky...316cdi je pro me nesmrtelnej motor rok a pul bez problemu jen ta elektrika byla zkratovana a kdyz sem dal blinkr nebo vstrazny tak mely nepravidelnej interval a hlasite to cvakalo...mechanici od hoška vymenili vsechny pojistky a kabely ale pristup ze nehledali problem a vsechno zbytecne vymenili nic nevyresilo...takze pri cene hodiny prace za 3000korun se napakovali a nic vlastne nevyresili...jinak podvozek bych radil k nejlepsim, tuhej a stabilni ale zminka o predni naprave me pripomela ze taky sem slysel nejaky klepani od levyho predniho kola sef ale neslysel nic a ja pak odesel tak nevim co bylo(jen vim ze dalsi sofer celej bok dodavky otevrel o tramvaj a to se opravilo ze nebylo nic poznat takze porad ho vidim jezdit...rekl bych ze ten med presluhuje vsechny ostatni co dopravce mel jako novy po r2007 kupoval 4 stejny 313 a slysel sem ze jedina 316 za tu dobu nemela zadnej opravdu vaznej problem narozdil od tech novych), petivalec ma dost sily na drifty i za sucha a vykon jak mensi sportacek pritom prazdnej nebyl zrovna nejlehci(kdyz vim ze to stacilo pro srandu tak sem si koupil starou audi 5valec 170hp o nejakych 400kg lehci coz je podle me naprosto idealni kdyz to tak cvicilo s tezkou dodavkou)
20.09.2011 | 23:50:47 | h | 77.48.237.* Reagovat
to Genus
Mas pravdu, cele to preplnovani je na p.cu ! Treba VW dela motory 2.0 TDI se 125 kW ! Kdo to kdy videl do p*dele ! Kdyz chteji mit tak vykonnej motor, tak alespon s trilitrovym motorem.Vid priklad trilitr diesel BMW 5 E39 o vykonu tusim od 135 do 142 kW.Jsou to docela spolehlive motry, lec uz maji neco za sebou.
12.07.2009 | 13:38:58 | jamieson Reagovat
Ach ten servis...
Přidávám se k názoru na značkové servisy MB. Rok jsem jezdil Sprinterem 312D, rv 97. Starší auto, kterému se kazily běžné věci. Jelikož jsem jezdil po celé ČR, měl jsem možnost "otestovat" zdejší značkové MB servisy. Výsledek? Hrůza a děs! V Praze jsem čekal na výměnu zadních brzdových kotoučů a destiček 6,5 hodiny! Ostravský MB servis ani nekomentuji, protože bych musel dojít sprostých slov, tam vás pošlou raději pryč, jelikož mají neustále prý mnoho práce a jediného technika na provoze!!! Písecký MB mi chtěl k opravě turba vyhovět, je ale tak malý, že nemá kapacity a čas. Když zavoláte do MB Lipník, že máte problém, nejsou ochotni se na to alespoň kouknout. Nejdříve do páru dní.
Jedina ochota něco řešit je lehce v Otrokovicích a lépe pak v Opavě, který můžu jako jediný doporučit.
Co se týče nových Sprinterů - podle vyjádření nejmenovaného pracovníka servisu: Nové Sprintery nemůžou mít už takovou spolehlivost, jako ty staré. Mají slabší motory s více kW, takže životnost mizerná.
16.11.2007 | 19:33:18 | Genus Reagovat
hmm
Mas pravdu, je to velmi smutne ale zistil som, ze olej do ohna prilievaju najmä servisy MB ktore maju totalne neschopnych ludi. Ten pristup k zakaznikovi je nieco otrasne. Najnovsi napad specialistu-diagnostika bol, preprogramovat riadiacu jednotku, ze vraj prisiel novy software. Samozrejme ze nic sa tym neodstranilo, akurat ze to auto ma mensi vykon a zda sa mi ze stupla spotreba. Na suciastky musim cakat aj dva tyzdne, co u inych znaciek to mam do 48hodin. Po 15 000 sa "vybucha" tycka riadenia. Non-sense pri inych znackach..ved korejci robia kvalitnejsie auta ako MB. Ved to je na zaplakanie! A ludia co maju nove ML, to nechcem ani rozoberat kolko-krat su oni v servise. Cely MB stoji uz za h...o
03.08.2007 | 16:57:32 | careco Reagovat
MB
MB je jedna z mojich oblubenych znaciek a mal som uz 2 osobne auta MB ale v akej kvalite vychadzaju z vyrobnych pasov ich dodavky v poslednych rokoch to je na zaplakanie. Mam taky pocit ze vsetko sa to zacalo uz nepodarkom Vitom v 90 rokoch a dodnes sa snazia znicit dlhu a velmi dobru historiu znacky a ak budu takto pokracovat dalej tak sa im to bohuzial asi aj podari. A ak si u MB myslia ze ludia budu oddelovat osobne a uzitkove auta od nich tak sa podla mna dost milia. Nehovoriac o tom ze v dnesnej dobe niektore uzitkove auta od roznych vyrobcov dosahuju ergonomiou,vybavou,bezpecnostnymi prvkami a i. uroven osobnych aut takze by to moc dobre ani neslo uplne oddelit a nebolo by to ani spravne.
25.07.2007 | 07:31:46 | Roman Reagovat