Recenze Mercedes-Benz Vito 115 CDI 4 x 4
“Drahej a pohodlnej sráč, jen pro fandy MB”

Autor recenze: láďa (30 let),
Pardubický kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:115 CDI Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:120 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 26. 12. 2010

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.6

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Vito 112 CDI

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

40 000km výměna turba, neustále praskají žárovky předních světlometů a žárovky nad spz.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Je to velice pohodlná, ale dost poruchová dodávka. Pohon 4x4 je nepropracován, nedá se přepínat na dvoukolku. Nevýhodou jsou také vysoké provozní náklady, spotřeba nafty okolo 10l, v zimě neuvěřitelná spotřeba kapaliny do odstřikovačů. Nikde mě to zatím nenechalo, lze s tím směle vyrazit i do lehčího terénu, hlavně v zimě je pohon 4 x 4 skvělou zbraní. Pozáruční servis je ale poměrně drahý. Po dvou letech provozu mám najeto 120 000km auto je v plné zátěži, pořád naložené, hodně jezdím i s vlekem, zatím vše zvládlo bez větších problémů. Nevím kolik vydrží, při mých 70 - 80 tis. km za rok, musí ješte najet min 200 tis. km, než skončí leasing, to už bude asi po smrti. Je to již moje druhé Vito a koupil bych ho znovu, jen musí mít člověk rezervu min. 100tis na možné opravy.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz Vito

Vložit komentář

Je to opravdu šrot !

Mám to samé Vito. Aktuálně 130 tis km. 4x4, automat, 2,2 CDI, 150 koní. Je to šrot. Za 4 roky jsem už vyměnil, přední a zadní diferenciál, několikrát selentbloky uchycení předního diferenciálu, turbo, nějaká čidla na motoru, čep na kole, kardanový hřídel, a 2x !!! měnič točivého momentu (automatická spojka). Výměna oleje je asi po 30000km (ASSIST) a v podstatě vždy jsem to tam musel několik dní nechat s nějakou vážnou závadou ! Rázy v soustrojí jsou obrovské, máte dojem, že někde něco brzo praskne. Nějak ho nezatěžuji. Jezdím kratší trasy v hodně členitém terénu, tak hodně řadí a to bude asi problém. Jinak to žere asi 10 litrů a v podstatě s tím nejde nic dělat. Když šetříte jak blázen tak jste asi na 8,9 a když na to dupete , vezme si to asi 11 litrů. Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, hlučnost dobrá, brzdy slušný. 4x4 maká skvěle, ESP a ABS rovněž. Jen kdyby to bylo kvalitnější. Už si to nekoupím. Stálo to hromadu peněz a proto říkám, za ty prachy je drahý.

09.03.2011 | 15:22:56 | Karel Reagovat