Rok výroby:2008Typ motoru:115 CDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:120 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:26. 12. 2010
40 000km výměna turba, neustále praskají žárovky předních světlometů a žárovky nad spz.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to velice pohodlná, ale dost poruchová dodávka. Pohon 4x4 je nepropracován, nedá se přepínat na dvoukolku. Nevýhodou jsou také vysoké provozní náklady, spotřeba nafty okolo 10l, v zimě neuvěřitelná spotřeba kapaliny do odstřikovačů. Nikde mě to zatím nenechalo, lze s tím směle vyrazit i do lehčího terénu, hlavně v zimě je pohon 4 x 4 skvělou zbraní. Pozáruční servis je ale poměrně drahý. Po dvou letech provozu mám najeto 120 000km auto je v plné zátěži, pořád naložené, hodně jezdím i s vlekem, zatím vše zvládlo bez větších problémů. Nevím kolik vydrží, při mých 70 - 80 tis. km za rok, musí ješte najet min 200 tis. km, než skončí leasing, to už bude asi po smrti. Je to již moje druhé Vito a koupil bych ho znovu, jen musí mít člověk rezervu min. 100tis na možné opravy.
Mám to samé Vito. Aktuálně 130 tis km. 4x4, automat, 2,2 CDI, 150 koní. Je to šrot. Za 4 roky jsem už vyměnil, přední a zadní diferenciál, několikrát selentbloky uchycení předního diferenciálu, turbo, nějaká čidla na motoru, čep na kole, kardanový hřídel, a 2x !!! měnič točivého momentu (automatická spojka). Výměna oleje je asi po 30000km (ASSIST) a v podstatě vždy jsem to tam musel několik dní nechat s nějakou vážnou závadou ! Rázy v soustrojí jsou obrovské, máte dojem, že někde něco brzo praskne. Nějak ho nezatěžuji. Jezdím kratší trasy v hodně členitém terénu, tak hodně řadí a to bude asi problém. Jinak to žere asi 10 litrů a v podstatě s tím nejde nic dělat. Když šetříte jak blázen tak jste asi na 8,9 a když na to dupete , vezme si to asi 11 litrů. Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, hlučnost dobrá, brzdy slušný. 4x4 maká skvěle, ESP a ABS rovněž. Jen kdyby to bylo kvalitnější. Už si to nekoupím. Stálo to hromadu peněz a proto říkám, za ty prachy je drahý.
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz Vito
Je to opravdu šrot !
Mám to samé Vito. Aktuálně 130 tis km. 4x4, automat, 2,2 CDI, 150 koní. Je to šrot. Za 4 roky jsem už vyměnil, přední a zadní diferenciál, několikrát selentbloky uchycení předního diferenciálu, turbo, nějaká čidla na motoru, čep na kole, kardanový hřídel, a 2x !!! měnič točivého momentu (automatická spojka). Výměna oleje je asi po 30000km (ASSIST) a v podstatě vždy jsem to tam musel několik dní nechat s nějakou vážnou závadou ! Rázy v soustrojí jsou obrovské, máte dojem, že někde něco brzo praskne. Nějak ho nezatěžuji. Jezdím kratší trasy v hodně členitém terénu, tak hodně řadí a to bude asi problém. Jinak to žere asi 10 litrů a v podstatě s tím nejde nic dělat. Když šetříte jak blázen tak jste asi na 8,9 a když na to dupete , vezme si to asi 11 litrů. Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, hlučnost dobrá, brzdy slušný. 4x4 maká skvěle, ESP a ABS rovněž. Jen kdyby to bylo kvalitnější. Už si to nekoupím. Stálo to hromadu peněz a proto říkám, za ty prachy je drahý.
09.03.2011 | 15:22:56 | Karel Reagovat