Rok výroby:1998Typ motoru:dieselStav km při koupi:0 kmStav km nyní:60 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 letPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:8.5 l/100 kmVloženo:14. 2. 2007
Při 27 000 km odešlo turbo - výrobní chyba = zlomená hřídel v zápichu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
VELMI ŠPATNÁ ZKUŠENOST SE SERVISEM (Brno) Před výměnou turba v autorizovaném servisu do cenové kalkulace zahrnuli výměnu katalyzátoru (cca 20 tisic Kč navíc), přestože vůz katalyzátor vůbec nemá!!!
Navíc po odborné opravě nechali ulomenou část starého rotoru ve výfukovém potrubí a naprosto je nezajímal snížený výkon a nárust spotřeby o 3.5 litru na 100 km. Nakonec jsem v jiném, menším - NEAUTORIZOVANÉM - servisu, kde mechanici přemýšlejí (a ne pouze bezhlavě vyměňují náhradní díly ve stylu - máš Mercedes tak plať) nechal otevřít tlumič jako konzervu, vyndat starý rotor turba, který jako nedokonalý špunt blokoval proudění, a auto od té doby běhá OK.
Značka Mercedes zneužívá slávy dávno minulé a už jen pro přístup k zákazníkovi
Taky jsem jeden vlastnil. A stálo mne to cca 80-100 tis. ročně na opravách a opravách oprav. Pikantnost - v servise(ai v tom nejpovolanějším - na Chodově) mne upozornili, že nemám vodu. Na příčinu ztráty nepřišli (a že tam diagnostika nějaký peníz stojí), dolili, vše OK a to až do zadření motoru. Policajt hladiny byl jaksi zoxidovaný s odpadlími kontakty. No, tak už jsem to tedy pak přestal řešit a milého Viťáka jsem poslal "horeháj" a i z celým DajmlerChrajzlerMercedesem.
je mi to divne ze ani mercedes katalyzator nema, ale treba kamarad na 106 z roku 99 s naftovym motorem katik taky nema... ale, ze ani mercedes ho nedaval do takovydleho auta? no jeste, ze bych si MB nikdy nekoupil... jak tak ctu, tak ten servis stoji pekne za houby... ale to zase jen zalezi na konkretnich lidech, ale tohle je jasne lidsky faktor, ktery by se u takovy znacky nemel takto silne mylit.
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz Vito
K U P T E S I R E N A U L T
Panove, zkuste si radeji koupit Renault, kdyz si tak ztezujete na servis a auta samotna. Nevite o cem mluvite, az se vam prasi od ... !!!
30.01.2010 | 15:15:41 | V230 TD Reagovat
Vito - Schrott aus Spanien
Taky jsem jeden vlastnil. A stálo mne to cca 80-100 tis. ročně na opravách a opravách oprav. Pikantnost - v servise(ai v tom nejpovolanějším - na Chodově) mne upozornili, že nemám vodu. Na příčinu ztráty nepřišli (a že tam diagnostika nějaký peníz stojí), dolili, vše OK a to až do zadření motoru. Policajt hladiny byl jaksi zoxidovaný s odpadlími kontakty. No, tak už jsem to tedy pak přestal řešit a milého Viťáka jsem poslal "horeháj" a i z celým DajmlerChrajzlerMercedesem.
16.05.2007 | 18:49:58 | MN Reagovat
katalyzator
je mi to divne ze ani mercedes katalyzator nema, ale treba kamarad na 106 z roku 99 s naftovym motorem katik taky nema... ale, ze ani mercedes ho nedaval do takovydleho auta? no jeste, ze bych si MB nikdy nekoupil... jak tak ctu, tak ten servis stoji pekne za houby... ale to zase jen zalezi na konkretnich lidech, ale tohle je jasne lidsky faktor, ktery by se u takovy znacky nemel takto silne mylit.
14.02.2007 | 21:57:31 | Reagovat
no zrejme si kupil nevydareny kusok, stava sa-............skoda
14.02.2007 | 21:18:11 | Reagovat
Jsi si jist s tím katalyzátorem, pochybuju, že v roce 1998 ho auto nemá. Diesely mají oxidační katalyzátory.
14.02.2007 | 20:08:50 | RRAAFF Reagovat
Proc se majitele mercedesu odpoledne nezdravi? Protoze se rano videli v servise.... Mercedesy sly bohuzel se spolehlivosti dolu, rozhodne skoda...
14.02.2007 | 18:44:45 | diego Reagovat
servis
Blbost...chyba je v servisu, v autě sice taky, ale tohle všechno se dá reklamovat, nebo ne?
14.02.2007 | 15:51:35 | Reagovat