Recenze Mitsubishi Colt 1.6 GLX
“Coltík si získal lásku a důvěru, dostal jméno Micka :)”

Autor recenze: vlastiks (31 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1995 Typ motoru:1.6 16V Stav km při koupi:220 000 km Stav km nyní:225 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km Vloženo: 16. 3. 2011

Hodnocení inzerátu: 6 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.8

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

3
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Omega

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Začněme motorem, teče masivně olej prozatím nenalezeno odkud. Vynechávájí otáčky chcípá v neutrálu. Podvozek v pořádku, začínají zlobit čepy, závada elektroinstalace palubovka nesvítí, mlhovky, parkovací světla, zrezlý výfuk, odřený vlnovec, koroze lemů, blatníků, kolem zadních světel, zřejmě netěsnost, kolem stěrače.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem takto zakoupil s vědomostmi většiny uváděných problémů, jsou to vše kosmetické vady, se kterými se s autem člověk dostane kam chce. V zimě mě auto začlo skutečně zlobit s těmi otáčkami a poprvé zklamalo nenastartováním. Vyčistil jsem na oko karburátor a vyměnil svíčky NKG. Změna se dostavila okamžitě. Motor přestal zlobit.
Z hlediska elektroinstalace jsem to prozatím nezjistil kde může být závada, zřejmě nějaké relé pod přístrojovkou, nebo vlhkost spojů u řídící jednotky. Mlhovky prozatím mám poškozené, může to být vadným kabelem v nárazníku, zatím jsem nevyhledával.
Předchozí majitel kolem zadních světel oblepil jakýmsi tmelem okraje světel, zřejmě tam je chyba protýkání vody do kufru. Vyřešeno
Z hlediska stáří vozidla je koroze lemů ve stádiu nutné výměny, aby se dále rez nerozšiřovala.
Výfuk je celý orezlý skrz na skrz, výfuk byl vystaven díky sníženému podvozku častým odřeninám a nejvíc to odnesl vlnovec. Počítá se s kompletní výměnou před STK.
Prozatím si auto za opravy vzalo minimum, tipuju zhruba 3tisíce za údržbu včetně pneumatik, co jej mám rok a najel s ním asi 5tkm.
Jízdní vlastnosti skvělé, dobře sedí na cestě, sedačky pohodlné, ve městě auto dobře ovladatelné, ale mohl by mít větší reid, spotřeba s lehkou nohou pod 7l nejen v zimě. Velmi dobře topí. Nevýhoda u všech japonců, nízky posaz, špatně se nastupuje a vystupuje, zejména u starších lidí je to problém. Zavazadlový prostor praktický.
Verze 1.6GLX disponuje 81kW, auto je optimálně vyřešeno, brzdí dobře, točí a sedí tak jak se má podle výkonu vozidla nevadí mu ani větší rychlos. U řazení to chce zvyk, v porovnání třeba s BMW je to jiný pocit, ale skáče tam jak má a jde poznat, že je zařazeno. Snížený podvozek na dírách trpí a řidič si musí dávat pozor na větší nerovnosti.
S autem jsem velmi spokojen, prozatím závady nepřibývají a také závady řeším postupně.
Na autu mi vadí nízký podvozek, koroze, která se jaksi kolem dveří začíná viditelně ozývat, s podvozkem do vjezdu s hlubokým srázem mám problém abych neodřel vanu, či nový vlnovec.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 6


Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Colt

Vložit komentář

Colt

Prodán ale u značky Mitsubishi zůstávám, naprostá spokojenost. :o)

26.07.2011 | 14:00:44 | svlastik Reagovat

Chcípání

Je to už pár let, co jsem psal první komentář. Colt slouží stále dál a i přes zjištění, že se jedná o model z roku 1992 a ne 1995 jak uvedl prodávající - více-méně bez problémů - naposledy jsem o autě psal před 6-ti lety!!!!!!!!!!!
Stávalo se mi, že motor vynechával za vlhka a ve sněhu. Oprava na sebe nechala čekat otravných 5 měsíců, ale nakonec stála 300 Kč. Prasklé víko rozdělovače. Odhalíte to při otevřené kapotě za šera, když ne a ne nastartovat. Posadíte někoho za volant ať točí startérem a ejhle ..... Jiskra přeskakující mezi rozdělovačem a kostrou namísto na svíčce.
Coltíkovi v našich službách a po 3 pořádných ránách bude letos skutečných 19 let. Auto při potlačení pudu sebezáchovy stále jede 200, stále brzdí jako drak, pořád je stejně obratné ALE ......rezatí. Ne na mechanicky důlkežitých místech, ale doslova se rozpadají skryté "rohy" karoserie. Odvětrávací otvory, začínají rezatět prahy.....ale po 19-ti letech a 250.000 km mu to nemám - vzhledem k tomu jak jsem se k němu choval - za zlé. Pokud někdo koupí Colta nemusí se bát velkých investic. DOPORUČUJI. Lepší než moje 1,6 16v GLXi je jen 1,8 GTI se 140 koněma a pak čtyřkolka. Jen lituju, že verzí 4x4 se v Evropě prodalo tak málo. Po té stůňu už léta :)

17.05.2011 | 23:18:14 | flokie Reagovat

Tak karburátor není správně označen, je to větší pojem, měl jsem na mysli škrtící klapku (tedy částečná funkce karburátoru tam jaksi je). Po letmém vyčištění auto už nechcípá a vždy nastartuje. Ale předstih no, nevím jestli upravovat jakékoliv výrobní nastavení, zastávám názor, že je to až to poslední, když už není co a když se do nastavení hrabe, tak bude mít motor v nejlepším tak 50tkm před smrtí.

17.03.2011 | 07:21:14 | vlastiks Reagovat

Karburátor

Nevím čemu říkate karburátor, ale v ročnících 1995 už ho asi nenajdete. Chcípání a škubání můžou dělat svíčky , kabely a nebo špatně nastavený předstih.

16.03.2011 | 20:22:09 | Bebe Reagovat