Rok výroby:1998Typ motoru:1.3 benzínStav km při koupi:80 000 kmStav km nyní:120 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?13 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:23. 4. 2007
Hlavně spolehlivost. Na 1,3 s 55kW docela sportovec, stejně se chová i podvozek. Jezdím na 15" úzkoprofil., možná proto je cítit každý kamínek. Prostoru zrovna moc není jak předek tak i zadek, kufr dostačující (ne na dovolenou), výbava servo, stav. sed. řidiče, 2x airbag, dá se sehnat v "plné" palbě. Interier na ty roky jako nový, sedadla neprosezená a nepotrhaná. Účinnost serva průměr. Pohldné ovládání všech hýbátek a mačkátek.
Pokud budete kupovat díly možná se u některých trošku natrápíte, ale dají se sehnat (hlavně mít jistotu v roku výroby). Za kolik psát nebudu (jak co a jak kde), ale není to žádná katastrofa jak se o japoncích traduje. Spotřeba: město cca 7L., mimo i pod 6L., dálnici moc nejezdím, ale do 7L. při 140km to bude. Koupeno z "D" bouraný předek i zadek ... opraveno OK.
Maximálka na rovině byla tachometrových 185, ale na takovýho šprka i stabilní a brzdy zvládny prudce zpět na 110Kmh bez vadnutí, mám nové (zajeté) kotouče i destičky. V zimě naprosto bez problémů jak starty tak chování zadku, (topí do 2-3 minut v mínusech).
Dobíjení přes alt. OK ještě jsem nenabíjel baterku mimo. Vzhled každý posoudí sám, pro mě to není ohleděná krabice a dost časo se lidi ptají co je to zač? :-). Auto můžu doporučit mladým co rádi pršlápnou, ale pro rodinu ne. Na závěr: SPOLEHLIVOST, úspornost, sportovnost a nevšední vzhled ... to vše v Vám dá tento Myshák.
Mam najeto 690.000 rv 2000 1.3 60kw na lpg a furt slape spotreba 6-7l, autem najezdim cca 100-200km denne pracovne. fakt povedene auto...jen 1 malickost mohla byt trocho vys.stavba karoserii.
Někdo se tu divil, že 40000 bez poruchy je zázračné auto. No asi nemá moc zkušenost s japonci. :-)) Mám tohoto colta rok 96 už nový model 1,6i 66kw. Je dovezen z německa a na tachometru měl před 2 roky 150 000, podle mechaniky bych tomu věřil, ale ohlazenost volantu a pedálů by odpovídala klidně o 100 000 víc. Nicméně musím říct že jsem maximálně spokojen a za 2 roky jsem měl s tímto teď už 11letým autem asi tolik poruch, jako kdybych si koupil funglovku. Kolikrát mají funglovky víc poruch. Já sem neměl jedinou. Asi fakt zázračné auto. No nevím.. Asi se brzo taky podělím se svými zkušenostmi.
Obecně Mitsubishi děla skvěle motory,i když se divim že máš 55kW,když od r.98 už byl v nabídce pro Colt pouze 60kW,osobně mám v Lanceru 1.6/83kW,a skvělou bezporuchovost potvrzuji,škoda jen že jsi trefil zrova na starší typ OHC/12V motoru,ve vyšších je víc hlučný a ma vyšši spotřebu než uvádiš,a navíc ten poloautomat?A co se tyče ND,tak pokud chceš někdy ušetřít tak zkus díly na PROTON 315 n.413GLS,jde o zcela stejné auto,akorát montovane v licenci v Malajsku,odlišne jsou pouze světla a palubní deska.Jinák jsi zvolil určitě dobře....
jen jsem zapoměl vysvětlit toho poloautomata. Sériově určitě není, mám tam ele. spojku (jen řadím bez spojky). Tato spojka má bohužel neblahý vliv na spotřebu, bez ní si můžete klidně odpočítat z uváděné spotřeby cca 0,3 - 0,5 L. na sto km.
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Colt
colt
Mam najeto 690.000 rv 2000 1.3 60kw na lpg a furt slape spotreba 6-7l, autem najezdim cca 100-200km denne pracovne. fakt povedene auto...jen 1 malickost mohla byt trocho vys.stavba karoserii.
21.03.2019 | 09:14:24 | colt | 194.228.59.* Reagovat
colt 55kw r.v 1997
mam najeto 479000 a furt jede radna porucha,
15.11.2013 | 23:22:32 | larnaka | 90.183.250.* Reagovat
Asi opravdu zázračné auto
Někdo se tu divil, že 40000 bez poruchy je zázračné auto. No asi nemá moc zkušenost s japonci. :-)) Mám tohoto colta rok 96 už nový model 1,6i 66kw. Je dovezen z německa a na tachometru měl před 2 roky 150 000, podle mechaniky bych tomu věřil, ale ohlazenost volantu a pedálů by odpovídala klidně o 100 000 víc. Nicméně musím říct že jsem maximálně spokojen a za 2 roky jsem měl s tímto teď už 11letým autem asi tolik poruch, jako kdybych si koupil funglovku. Kolikrát mají funglovky víc poruch. Já sem neměl jedinou. Asi fakt zázračné auto. No nevím.. Asi se brzo taky podělím se svými zkušenostmi.
11.08.2007 | 12:12:04 | Phillip Reagovat
upřesnění
Zdravím, tak pro sichr jetě jednou ten poloautom není sériově, jsem ZTP (na 4 kolech bez motoru :-) ). Abych nemátl potenciolní kupce
26.04.2007 | 16:11:03 | voloďa Reagovat
Mohu jen souhlasít...
Obecně Mitsubishi děla skvěle motory,i když se divim že máš 55kW,když od r.98 už byl v nabídce pro Colt pouze 60kW,osobně mám v Lanceru 1.6/83kW,a skvělou bezporuchovost potvrzuji,škoda jen že jsi trefil zrova na starší typ OHC/12V motoru,ve vyšších je víc hlučný a ma vyšši spotřebu než uvádiš,a navíc ten poloautomat?A co se tyče ND,tak pokud chceš někdy ušetřít tak zkus díly na PROTON 315 n.413GLS,jde o zcela stejné auto,akorát montovane v licenci v Malajsku,odlišne jsou pouze světla a palubní deska.Jinák jsi zvolil určitě dobře....
24.04.2007 | 11:33:54 | Lobo Reagovat
40 000km bez zavad? zazracny to vuz...:-)
24.04.2007 | 07:14:21 | diego Reagovat
Ještě dodatek
jen jsem zapoměl vysvětlit toho poloautomata. Sériově určitě není, mám tam ele. spojku (jen řadím bez spojky). Tato spojka má bohužel neblahý vliv na spotřebu, bez ní si můžete klidně odpočítat z uváděné spotřeby cca 0,3 - 0,5 L. na sto km.
24.04.2007 | 06:24:32 | voloďa Reagovat