Rok výroby:2007Typ motoru:1300Stav km při koupi:9 000 kmStav km nyní:30 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:4,7 l/100 kmVloženo:9. 1. 2009
Auto nemělo jedinou poruchu , vše funguje bezvadně.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Chtěl jsem malé auto pro poklidnou jízdu , ročně najezdím mnoho desítek tisíc kilimetrů po celé republice většinou sám . Z tohoto nenápadného autíčka se vyklubala mrštná bestie a zvláště ve spojení s robotizovanou převodovkou dokáže rozplakat většinu octávií a fábií protože je nechává daleko za sebou. Není problémem auto rozjet vmžiku na 190 km v hodině , přesto spotřeba i v této rychlosti zůstane kolem 7 litrů. Při běžné , svižné jízdě se spotřeba drží ve dvou lidech v pohodě kolem 5 litrů naturálu , ale i méně.V autě je dost prostoru pro čtyři dospělé osoby a i při maximálně zvětšeném kufru je vzadu na sedadlech mnoho místa. Auto má plnou výbavu a tak pořizovací cena cca 340 000Kč , je v porovnání s vozy jiných značek skvělá.Nevím proč si lidé kupují obrovská kombi , toto auto stačí bohatě pro , čtyř i pětičlenou rodinu a plně naložené jede stále svižně. Jediné mínus vidím v dlouhé objednací době automatu , ale to je typické pro většinu značek.Mohu stoprocentně doporučit.
190 km/h ??? 1,3 - tak to určite .... mam 1,33 colt manual jedine že by ti omylom vo fabrike dali k automatu aj 1.5 turbo motor :-)
18.08.2019 | 01:27:21 | Peter
| 195.12.152.*Reagovat
Japonský Trabant
Pokud stojíte na parkovišti, tak to auto vypadá jako Trabant z dálného východu. Pokud Vás bude chtít někdo v běžném provozu "poškádlit" se svým BMW či AUDI, bude v jeho hlavě asi velmi dlouho znít zvuk vašeho motoru při 6500 ot/min... Auto je velmi bezpečné, prostorné, úsporné a praktické. Mohu jen vřele doporučit.
Mám Colta 1.3 automat 2 roky. Problém recenzí českých majitelů aut je v tom, že málokdy přiznají, že svý prachy utratili blbě a svá auta nekriticky obdivují.
Colt je velmi dobré auto a ani dnes bych jej neměnil, zatím nemělo jedinou zavadu. Ale ... určitě nejede v mžiku 190 km/h, já jsem s tím jel nejvíc 180 podle GPS a pěknou chvilku trvá, než této rychlosti dosáhne. Spotřeba v této rychlosti je minimálně 9 l i víc. Pokud chcete dosánout spotřeby 5 litrů, jde to, ale za cenu velmi klidné jízdy po rovině s max. rychlostí kolem 80km/h. Určitě ne při svižné jízdě. 4 dospělí lidé si do auta pohodlně sednou, ale jen s lavicí posunutou dozadu na úkor kufru. Pokud zvětšíte kufr na max., vzadu si sedne max. dítě, dospělý tam nohy nedá. Pro 4-člennou rodinu na dovolenou do Chorvatska bez střešního boxu neodjedete, kufr je velmi malý.
Zvláštní pochvalu si zaslouží motor 1.3. Má slušný zátah i při nízkých otáčkách a nad 3500 ot, kdy dojde ke změně časování ventilů se auto změní v malý závoďák, lehce se vytáčí až k 6500 ot. Ve vyšších otáčkách má i mručivý sportovní zvuk, takže kdo si chce občas zablnout, s tímto autem si užije dost zábavy, protože má i výborné ostré brzdy.
Colta doporučuji jako druhé auto do rodiny nebo jako první auto pro mladé lidi, kteří zatím velké nároky na užitnost auta nemají.
Mám Colt 1,3, r. v. 2006, vyměnil jsem za Octávii, s Coltem naprosta spokojenost, je to mrštné autíčko, v garáží místa až to pěkné neni, jsme sami dva, takže vynikající jak na město tak i na delší jízdy, a tempomat bych si tam nechal namontovat, je to výborná věc, ale to je věc každého majitelé,,,jen kdybych věděl, kde ho sehnat,,,
tebe na tachometri ukazuje 170km rychlost? Vezmi si so sebou akekolvek GPS a podla udajov zistis, ze je to zavadzajuce. Na papieroch C1 o objemu 1,0l udavaju 157 maximalnu rychlost a tu najdes i v udajoch GPS! Tachometre ukazuju zamerne viac, je to otazka bezpecnosti z pohladu vyrobcu. Takze ziadnych 170, ak mas 1,0 l ti nezozeriem. Nerob z hovna lekvar.
Taky už jste asi starší pán a to už čas ubíhá rychleji. Ale spotřeba město/90/120 se běžně udávala ještě v druhé polovině 90-tých let. Samozřejmě když jedu v autě které palubní počítač má, ze zájmu mrknu občas na displej a u benzínů tam bývá běžně i při normální nijak vysoké ustálené rychlosti po okreskách spotřeba tak 5,5-7 l/100km. Myslím všeobecně, plus mínus podle typu auta. Třináctistovka na plný plyn 190 po dálnici tam bude mít okamžitou hodnotu spotřeby spíš dvojciferné číslo než 7l/100 km. Dokázat to ale samozřejmě nemohu. Tak rychle nejezdím. Ale třeba se tu ozve někdo jiný a sdělí nám, kolik mu to bere při 190 km/h. Jen aby to nebyl někdo s C1!
Ale máš pravdu, že srovnávat to s kombi a tvrdit že odveze totéž je hloupost. V tom přestřelil. A těch 190 taky nemá určitě v mžiku. V mžiku má porsche stovku :-)
No, kamaráde, když se udávala spotřeba 90,120 a město to byla 80tá léta. A vyráběly se trabanty. Od té doby jistě technika pokročila, a to mílovými kroky. Ale možná nedorazila do tvé garáže. Spotřeba a od ní se odvíjející emise, jsou dnes hnacím motivem automobilek. Tedy alespoň těch seriózních.
Tak to já zase nevěřím autorovi recenze skoro nic. Proč? Protože Colt mne zajímal a nechal jsem si ho předvést. Jak už jsem napsal níž, prostor pro cestující královský, ale kufr skoro žádný. A po posunu zadních sedadel dopředu a zvětšení kufru bych si sám za sebe pohodlně nesedl - tak tam bylo málo místa pro nohy. Autor příspěvku pan Maťo ví o čem je řeč protože v tom autě jezdil. Colt je jistě skvělé auto, ale rodinného kombíka nenahradí. A za druhé - není to tak dávno co se spotřeba aut udávala jinak než teď. A to město, při 90 km/h a při 120 km/h. A při té 120 km/h měly právě menší 1.3 výrobcem udávanou spotřebu tak 6,5 - 7 l/100km. Za těch10 let zas auta neudělala takový pokrok aby dnes brala při 190 jako dřív při 120. To je nesmysl. V něčem bude jistě chyba. Stejně mně uniká význam toho proč se tady píše kolik bere 1.0 při 160 či 1.3 při 190? Ještě by se mohl ozvat nějaký majitel 1.2 HTP a napsat kolik mu to bere při 180...
Té spotřebě a rychlosti (tachometrové) věřím. Sám mám motor 1.0 a při 160 spotřeba 6,2. Tak proč ne u 1.3 okolo7. Ale těch pět osob? Ano, ale stísněně. Jako u většiny podobných aut této třídy. No a zavazadla pro 5 osob, to pak záleží jaká... Kufry to nebudou, vietnamské nákupní bagy taky ne. Snad nějaký ten batoh...
Tak já jsem zvyklý si sebou na dovolenou vozit i nějaké oblečení a vše co k tomu patří.A to hold do jedné igelitky prostě nedostanu.A ohledně piv v plechovce.Po zkušenostech co se v cizině prodává za patoky začínám nad touto alternativou uvažovat.
Proč si lidé kupují obrovská kombi?Protože čtyř,pěti člené rodině těch 220litrů asi stačit nebude.Pro dva je to tak akorát. Tak si užívejte ty chilky svého vítězství při předjíždění stojících Fabii a Octavii.A hlavně pozor aby tyto auta neměly vpředu bradavku.Ty by jste si pak asi zaplakal mnohem více.
Jasně pět lidí a jejich kufry.Tak pokud ti lidé budou mít jen Tesco sáčky a budou malého vzrůstu velikosti Barbi.Proč né.Chápu že je to malé velké auto.Ale pět lidí a jejich kufry se do toho asi fakt nevlezou.
Mám C1.3, toto auto je pro dva, max. 3,i 5, ale bez nějakých ojjemných zavazadel, ale i nahoru se da něco, ale pokud jedu abych si přivezl něco objemného, zasunu zad. sedadla dopředu, zakloním je k před, sedadlům a klidně se mi tam vejde více zboží, ale jinak opravdu to nepřehánět s tím, jak velky to ma kufr, jinak pro nás naprosta spokojenost, zrovna včera jsem tam dal 8 ks metr vysokých cyprišů ve květináčích + 3 velké pytle mulčovací kůry+ to co se má jako povinnost vozit,,,,
7l ve 190km/h a 1.3-ka motor je prostě blbost.Tomu fakt nejde věřít.A jak se k těm sedmi litrům dopracovalo.Opravdu to chce trochu soudnosti.A ve 130-ti ti pak žere kolik?3 litry?
Colt na mě zapůsobil dojmem malého auta, které se velikostí prostoru pro cestující může směle rovnat autům střední třídy. Ovšem za cenu že kufr tam není skoro žádný. Dá se zvětšit jednoduše sklopením zadních opěradel na sedáky, pak ale je auto dvoumístné. Nebo posunutím zadních sedadel asi o 15 cm dopředu, pak je ale mezi sedadly tak malá mezera, že si tam sednou snad jen děti. Toto jsou podle mne fakta která charakterizují uspořádání karoserie tohoto vozu. Jestli se auto rozjede na 190 km/h v mžiku nebo ne či jak si majitel naskládá své věci na rodinnou dovolenou do kufru který má kolem 200 litrů, to už jsou podle mne ryze subjektivní záležitosti.
Přesně takhle a možná ještě hůř zahnojili rádobychytráci krásnou recenzi na C1. Nikdo z nich ji nemá, natož aby v ní alespoň někdy jel, ale keců mají... Měli by si pořádně přečíst úvodní okno, které se jim zobrazí před přidáním recenze: Psát jen fakty, ne dohady a doměnky. Věřím tomu, co píšeš, jistě nemáš důvod vymýšlet si tady nějaké romány. A k tomu kufru: Musí se to prostě do něho umět uložit. Kdo je zvyklý na velký, neumí potom využít malý. Stačí používat zavazadla přiměřených rozměrů, ne tvrdej loďák, naskládat to ne naležato, ale třeba i nastojato, zkrátka musí se to umět... Hodně štěstí a z těch kecalů si nic nedělej. Léčí si tady svoje komplexy.
len by som poopravil trochu niektoré fakty. Kamarát nás totižto vozil každý deň na takomto Colte do práce. Interiér je naozaj priestranný, nič tam nevŕzga ako v novom SWIFTE (osobná skúsenosť), vzadu je naozaj dosť miesta vďaka posuvnej lavici, ale čo sa týka toho kufra, tak to je tragédia. Ráno čo ráno sme si z neho robili srandu "že kde má vlastne ten kufor", ak chce totižto človek odviezť niekoho nad 180cm vzadu, tak do kufra dá tak 3 tašky a koniec. Nehnevajte sa na mňa, ale je to tak. Pokiaľ sedíte v tomto aute vzadu a otočíte sa, tak zadné okno je tak blízko, že nebyť skla, tak Vám stierač prejde po čele, takže ten kufor asi naozaj nie je nič moc. Na prevodovke (hovorím o manuály) sa mi nepáči jej tuhosť. Človek ako keby musel tam tú rýchlosť narvať, ale možno je to len subjektívny dojem a čo sa týka 1,3 motora, tuším to má 93 koní, len by som chcel vedieť kde. lebo kým netočí 4500 ot/min, tak neťahá. To je tá dnešná ľudská naivita v motoroch. Niekedy mal dvojliter výkon 100 koní, ale prakticky ich mal k dispozícií od voľnobehu, motor si priadol a spravil 500000km do GO. V dnešnej dobe ľudia vidia mini motor 1,3 s výkonom 93 koní a papierovou spotrebou okolo 5-6 litrov. No pokiaľ tých 93 koníkov z takéhoto motora chcem dostať, tak tá spotreba je blbosť. Aby sa autor recenzie neurazil, beriem to všeobecne na dnešné autá.
koupil jsem ho lehce ojeté , protože jsem nechtěl čekat půl roku na nové . 7 litrů ve 190 je u této převodovky celkem normální spotřeba ,protože se nejedná o klasický automat , ale o robotizovanou převodovku . Vlastním automatů ještě několik a spotřeba je různá , například Megane 2,0 si ve 190 vezme i 15 litrů . Psal jsem jen svou zkušenost , kterou nikomu nevnucuji , ale s automaty mám velké zkušenosti a ten v Coltu je opravdu extrémně šetřivý . Tímto se omlouvám za to , že mám vlastní názor , ovšem ověřený zkušeností , ve svém věku nemám zapotřebí si vymýšlet , jen jsem chtěl pár lidem kteří uvažují o koupi tohoto vozu poradit. Myslím , že mnoho lidí se Coltem v automatu nesvezlo a přesto nevěří .Já zase nejel v Coltu manuálu a proto ho nehodnotím.A co se týká místa pro čtyři nebo pět lidí za tím si stojím , ovšem pokud je někdo zvyklý na rodinou dovolenou vozit mimo lidí i náklad jídla a levného piva v plechovce doporučuji Transita .Díky a příště Vás už svými postřehy nebudu obtěžovat .
Přesně souhlasím, jak velké auto si koupím, záleží na tom, kolik lidi budu vozit, ale sám s manželkou, je Colt1,3 perfektní, pokud budu vozit celou rodinu/4-5/ lidí, koupím si větší.
Když si to kupoval ojetý, tak jaká čekací doba. Jinak japonský auta jsou moje srdcová záležitost, ale bláboly typu "1.3ka jede v pohodě 190km/h a žere při tom jenom 7 litrů." nebo "Do Coltu se pohodlně vejde 5 lidí a hromada zavazadel." si nech radši pro sebe.
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Colt
NEKLAM
190 km/h ??? 1,3 - tak to určite .... mam 1,33 colt manual jedine že by ti omylom vo fabrike dali k automatu aj 1.5 turbo motor :-)
18.08.2019 | 01:27:21 | Peter | 195.12.152.* Reagovat
Japonský Trabant
Pokud stojíte na parkovišti, tak to auto vypadá jako Trabant z dálného východu. Pokud Vás bude chtít někdo v běžném provozu "poškádlit" se svým BMW či AUDI, bude v jeho hlavě asi velmi dlouho znít zvuk vašeho motoru při 6500 ot/min...
Auto je velmi bezpečné, prostorné, úsporné a praktické. Mohu jen vřele doporučit.
09.04.2010 | 18:23:45 | Mick Reagovat
frank
Tak toto není rozhodně objektivní recenze, ale reklama. A to ještě evidentně lživá.
09.01.2010 | 11:58:33 | Reagovat
RE: frank
Myslím si to taky. Těch 190 mě zvlášť zaujalo :-)
27.12.2011 | 17:42:28 | midu | 62.77.99.* Reagovat
přehnaná chvála
Mám Colta 1.3 automat 2 roky. Problém recenzí českých majitelů aut je v tom, že málokdy přiznají, že svý prachy utratili blbě a svá auta nekriticky obdivují.
Colt je velmi dobré auto a ani dnes bych jej neměnil, zatím nemělo jedinou zavadu. Ale ... určitě nejede v mžiku 190 km/h, já jsem s tím jel nejvíc 180 podle GPS a pěknou chvilku trvá, než této rychlosti dosáhne. Spotřeba v této rychlosti je minimálně 9 l i víc. Pokud chcete dosánout spotřeby 5 litrů, jde to, ale za cenu velmi klidné jízdy po rovině s max. rychlostí kolem 80km/h. Určitě ne při svižné jízdě. 4 dospělí lidé si do auta pohodlně sednou, ale jen s lavicí posunutou dozadu na úkor kufru. Pokud zvětšíte kufr na max., vzadu si sedne max. dítě, dospělý tam nohy nedá. Pro 4-člennou rodinu na dovolenou do Chorvatska bez střešního boxu neodjedete, kufr je velmi malý.
Zvláštní pochvalu si zaslouží motor 1.3. Má slušný zátah i při nízkých otáčkách a nad 3500 ot, kdy dojde ke změně časování ventilů se auto změní v malý závoďák, lehce se vytáčí až k 6500 ot. Ve vyšších otáčkách má i mručivý sportovní zvuk, takže kdo si chce občas zablnout, s tímto autem si užije dost zábavy, protože má i výborné ostré brzdy.
Colta doporučuji jako druhé auto do rodiny nebo jako první auto pro mladé lidi, kteří zatím velké nároky na užitnost auta nemají.
09.01.2010 | 11:38:11 | frank Reagovat
RE: přehnaná chvála
Mám Colt 1,3, r. v. 2006, vyměnil jsem za Octávii, s Coltem naprosta spokojenost, je to mrštné autíčko, v garáží místa až to pěkné neni, jsme sami dva, takže vynikající jak na město tak i na delší jízdy, a tempomat bych si tam nechal namontovat, je to výborná věc, ale to je věc každého majitelé,,,jen kdybych věděl, kde ho sehnat,,,
18.03.2012 | 10:37:23 | Zdenek | 83.208.131.* Reagovat
c1
tebe na tachometri ukazuje 170km rychlost? Vezmi si so sebou akekolvek GPS a podla udajov zistis, ze je to zavadzajuce. Na papieroch C1 o objemu 1,0l udavaju 157 maximalnu rychlost a tu najdes i v udajoch GPS!
Tachometre ukazuju zamerne viac, je to otazka bezpecnosti z pohladu vyrobcu.
Takze ziadnych 170, ak mas 1,0 l ti nezozeriem.
Nerob z hovna lekvar.
21.11.2009 | 12:15:13 | marek Reagovat
Už jsem tady
Ptal se někdo na C1 ? 190 nejede, ale 170 tachometrových ano. Spotřeba 6,2 (někdo dokonce tvrdí až 6,5). Ještě nějaký dotaz k C1 ?
13.01.2009 | 20:26:46 | Standa Reagovat
to Mány
Taky už jste asi starší pán a to už čas ubíhá rychleji. Ale spotřeba město/90/120 se běžně udávala ještě v druhé polovině 90-tých let. Samozřejmě když jedu v autě které palubní počítač má, ze zájmu mrknu občas na displej a u benzínů tam bývá běžně i při normální nijak vysoké ustálené rychlosti po okreskách spotřeba tak 5,5-7 l/100km. Myslím všeobecně, plus mínus podle typu auta. Třináctistovka na plný plyn 190 po dálnici tam bude mít okamžitou hodnotu spotřeby spíš dvojciferné číslo než 7l/100 km. Dokázat to ale samozřejmě nemohu. Tak rychle nejezdím. Ale třeba se tu ozve někdo jiný a sdělí nám, kolik mu to bere při 190 km/h. Jen aby to nebyl někdo s C1!
13.01.2009 | 20:14:40 | fabian Reagovat
Fabian
Ale máš pravdu, že srovnávat to s kombi a tvrdit že odveze totéž je hloupost. V tom přestřelil. A těch 190 taky nemá určitě v mžiku. V mžiku má porsche stovku :-)
12.01.2009 | 22:42:53 | Mány Reagovat
To fabian
No, kamaráde, když se udávala spotřeba 90,120 a město to byla 80tá léta. A vyráběly se trabanty. Od té doby jistě technika pokročila, a to mílovými kroky. Ale možná nedorazila do tvé garáže. Spotřeba a od ní se odvíjející emise, jsou dnes hnacím motivem automobilek. Tedy alespoň těch seriózních.
12.01.2009 | 22:40:21 | Mány Reagovat
to Mány - nevěřím
Tak to já zase nevěřím autorovi recenze skoro nic. Proč? Protože Colt mne zajímal a nechal jsem si ho předvést. Jak už jsem napsal níž, prostor pro cestující královský, ale kufr skoro žádný. A po posunu zadních sedadel dopředu a zvětšení kufru bych si sám za sebe pohodlně nesedl - tak tam bylo málo místa pro nohy. Autor příspěvku pan Maťo ví o čem je řeč protože v tom autě jezdil. Colt je jistě skvělé auto, ale rodinného kombíka nenahradí. A za druhé - není to tak dávno co se spotřeba aut udávala jinak než teď. A to město, při 90 km/h a při 120 km/h. A při té 120 km/h měly právě menší 1.3 výrobcem udávanou spotřebu tak 6,5 - 7 l/100km. Za těch10 let zas auta neudělala takový pokrok aby dnes brala při 190 jako dřív při 120. To je nesmysl. V něčem bude jistě chyba. Stejně mně uniká význam toho proč se tady píše kolik bere 1.0 při 160 či 1.3 při 190? Ještě by se mohl ozvat nějaký majitel 1.2 HTP a napsat kolik mu to bere při 180...
12.01.2009 | 21:39:50 | fabian Reagovat
Věřím
Té spotřebě a rychlosti (tachometrové) věřím. Sám mám motor 1.0 a při 160 spotřeba 6,2. Tak proč ne u 1.3 okolo7. Ale těch pět osob? Ano, ale stísněně. Jako u většiny podobných aut této třídy. No a zavazadla pro 5 osob, to pak záleží jaká... Kufry to nebudou, vietnamské nákupní bagy taky ne. Snad nějaký ten batoh...
11.01.2009 | 21:19:01 | Mány Reagovat
Na slovensko :-))
11.01.2009 | 15:06:27 | Reagovat
patoky
len boh vie kam jazdis ked tam predavaju patoky
11.01.2009 | 14:04:07 | simon Reagovat
Re:Aleš
Tak já jsem zvyklý si sebou na dovolenou vozit i nějaké oblečení a vše co k tomu patří.A to hold do jedné igelitky prostě nedostanu.A ohledně piv v plechovce.Po zkušenostech co se v cizině prodává za patoky začínám nad touto alternativou uvažovat.
11.01.2009 | 13:34:24 | Reagovat
Dončačan
Proč si lidé kupují obrovská kombi?Protože čtyř,pěti člené rodině těch 220litrů asi stačit nebude.Pro dva je to tak akorát.
Tak si užívejte ty chilky svého vítězství při předjíždění stojících Fabii a Octavii.A hlavně pozor aby tyto auta neměly vpředu bradavku.Ty by jste si pak asi zaplakal mnohem více.
11.01.2009 | 13:27:30 | Reagovat
Jasně pět lidí a jejich kufry.Tak pokud ti lidé budou mít jen Tesco sáčky a budou malého vzrůstu velikosti Barbi.Proč né.Chápu že je to malé velké auto.Ale pět lidí a jejich kufry se do toho asi fakt nevlezou.
11.01.2009 | 13:00:10 | Reagovat
RE: pište pravdu
Mám C1.3, toto auto je pro dva, max. 3,i 5, ale bez nějakých ojjemných zavazadel, ale i nahoru se da něco, ale pokud jedu abych si přivezl něco objemného, zasunu zad. sedadla dopředu, zakloním je k před, sedadlům a klidně se mi tam vejde více zboží, ale jinak opravdu to nepřehánět s tím, jak velky to ma kufr, jinak pro nás naprosta spokojenost, zrovna včera jsem tam dal 8 ks metr vysokých cyprišů ve květináčích + 3 velké pytle mulčovací kůry+ to co se má jako povinnost vozit,,,,
18.03.2012 | 10:48:09 | Zdenek | 83.208.131.* Reagovat
7l ve 190km/h a 1.3-ka motor je prostě blbost.Tomu fakt nejde věřít.A jak se k těm sedmi litrům dopracovalo.Opravdu to chce trochu soudnosti.A ve 130-ti ti pak žere kolik?3 litry?
11.01.2009 | 12:51:28 | Reagovat
prostor
Colt na mě zapůsobil dojmem malého auta, které se velikostí prostoru pro cestující může směle rovnat autům střední třídy. Ovšem za cenu že kufr tam není skoro žádný. Dá se zvětšit jednoduše sklopením zadních opěradel na sedáky, pak ale je auto dvoumístné. Nebo posunutím zadních sedadel asi o 15 cm dopředu, pak je ale mezi sedadly tak malá mezera, že si tam sednou snad jen děti. Toto jsou podle mne fakta která charakterizují uspořádání karoserie tohoto vozu.
Jestli se auto rozjede na 190 km/h v mžiku nebo ne či jak si majitel naskládá své věci na rodinnou dovolenou do kufru který má kolem 200 litrů, to už jsou podle mne ryze subjektivní záležitosti.
11.01.2009 | 10:35:00 | fabian Reagovat
Pro Aleše
Přesně takhle a možná ještě hůř zahnojili rádobychytráci krásnou recenzi na C1. Nikdo z nich ji nemá, natož aby v ní alespoň někdy jel, ale keců mají... Měli by si pořádně přečíst úvodní okno, které se jim zobrazí před přidáním recenze: Psát jen fakty, ne dohady a doměnky. Věřím tomu, co píšeš, jistě nemáš důvod vymýšlet si tady nějaké romány. A k tomu kufru: Musí se to prostě do něho umět uložit. Kdo je zvyklý na velký, neumí potom využít malý. Stačí používat zavazadla přiměřených rozměrů, ne tvrdej loďák, naskládat to ne naležato, ale třeba i nastojato, zkrátka musí se to umět... Hodně štěstí a z těch kecalů si nic nedělej. Léčí si tady svoje komplexy.
11.01.2009 | 09:22:03 | Kája Reagovat
Ahojte,
len by som poopravil trochu niektoré fakty. Kamarát nás totižto vozil každý deň na takomto Colte do práce. Interiér je naozaj priestranný, nič tam nevŕzga ako v novom SWIFTE (osobná skúsenosť), vzadu je naozaj dosť miesta vďaka posuvnej lavici, ale čo sa týka toho kufra, tak to je tragédia. Ráno čo ráno sme si z neho robili srandu "že kde má vlastne ten kufor", ak chce totižto človek odviezť niekoho nad 180cm vzadu, tak do kufra dá tak 3 tašky a koniec. Nehnevajte sa na mňa, ale je to tak. Pokiaľ sedíte v tomto aute vzadu a otočíte sa, tak zadné okno je tak blízko, že nebyť skla, tak Vám stierač prejde po čele, takže ten kufor asi naozaj nie je nič moc. Na prevodovke (hovorím o manuály) sa mi nepáči jej tuhosť. Človek ako keby musel tam tú rýchlosť narvať, ale možno je to len subjektívny dojem a čo sa týka 1,3 motora, tuším to má 93 koní, len by som chcel vedieť kde. lebo kým netočí 4500 ot/min, tak neťahá. To je tá dnešná ľudská naivita v motoroch. Niekedy mal dvojliter výkon 100 koní, ale prakticky ich mal k dispozícií od voľnobehu, motor si priadol a spravil 500000km do GO. V dnešnej dobe ľudia vidia mini motor 1,3 s výkonom 93 koní a papierovou spotrebou okolo 5-6 litrov. No pokiaľ tých 93 koníkov z takéhoto motora chcem dostať, tak tá spotreba je blbosť. Aby sa autor recenzie neurazil, beriem to všeobecne na dnešné autá.
11.01.2009 | 07:30:47 | Maťo1 Reagovat
koupil jsem ho lehce ojeté , protože jsem nechtěl čekat půl roku na nové . 7 litrů ve 190 je u této převodovky celkem normální spotřeba ,protože se nejedná o klasický automat , ale o robotizovanou převodovku . Vlastním automatů ještě několik a spotřeba je různá , například Megane 2,0 si ve 190 vezme i 15 litrů . Psal jsem jen svou zkušenost , kterou nikomu nevnucuji , ale s automaty mám velké zkušenosti a ten v Coltu je opravdu extrémně šetřivý . Tímto se omlouvám za to , že mám vlastní názor , ovšem ověřený zkušeností , ve svém věku nemám zapotřebí si vymýšlet , jen jsem chtěl pár lidem kteří uvažují o koupi tohoto vozu poradit. Myslím , že mnoho lidí se Coltem v automatu nesvezlo a přesto nevěří .Já zase nejel v Coltu manuálu a proto ho nehodnotím.A co se týká místa pro čtyři nebo pět lidí za tím si stojím , ovšem pokud je někdo zvyklý na rodinou dovolenou vozit mimo lidí i náklad jídla a levného piva v plechovce doporučuji Transita .Díky a příště Vás už svými postřehy nebudu obtěžovat .
10.01.2009 | 23:23:10 | Aleš Reagovat
RE: A N O
Přesně souhlasím, jak velké auto si koupím, záleží na tom, kolik lidi budu vozit, ale sám s manželkou, je Colt1,3 perfektní, pokud budu vozit celou rodinu/4-5/ lidí, koupím si větší.
09.06.2013 | 16:11:04 | Zdenek | 83.208.131.* Reagovat
Když si to kupoval ojetý, tak jaká čekací doba. Jinak japonský auta jsou moje srdcová záležitost, ale bláboly typu "1.3ka jede v pohodě 190km/h a žere při tom jenom 7 litrů." nebo "Do Coltu se pohodlně vejde 5 lidí a hromada zavazadel." si nech radši pro sebe.
10.01.2009 | 17:15:00 | Torrente Reagovat
RE: nikdo ti ten názor nevnucuje,,
ale pán psal ,že nechtěl čekat na nového Colta, proto si koupil staršího, ale potvrzuji, že je to dost rychlé a mrštné autíčko,,,
18.03.2012 | 10:55:25 | Zdenek | 83.208.131.* Reagovat
Jasně sedm litrů ve 190km/h.Parádní vtip.Chtělo by to trochu soudnosti.
10.01.2009 | 17:03:18 | Reagovat
TÜV a Dekra
Tam zase uvádí jako nejspolehlivější mini Twingo 2 a Toyota Aygo.
10.01.2009 | 16:17:47 | Standa Reagovat
Na ADAC kašlu,u mě rozhoduje zkušenost a proto vim,že francouze už nee..
09.01.2009 | 20:20:34 | Reagovat
To netvrdím ja, ale nemecký autoklub ADAC.
09.01.2009 | 20:03:36 | Angel_M Reagovat
Clio sem vubec neplet,nejde srovnavat japonska auta a francouzske sračky...
09.01.2009 | 19:41:30 | Reagovat
dokelu
Zle som to napísal. Najspoľahlivejší je Colt, potom BMW mini, potom Renault Clio.
09.01.2009 | 19:26:05 | Angel_M Reagovat
Podľa ADAC
je toto najspoľahlivejšie supermini, hneď po BMW 1 a Renault Clio.
09.01.2009 | 17:05:23 | Angel_M Reagovat