Rok výroby:1997Typ motoru:1300Stav km při koupi:98 500 kmStav km nyní:120 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:16. 4. 2007
Jakož to bazarovka mělo sví moušky ale nic vážného.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Co napsat o mém Coltákovi:Je to tyrkysově modrá střela z roku 97 sice pro někoho je to už duchodcovský věk na auto ale pro mě je to miminko.Už bych nic jinýho nechtěl než "miši v buši".Hlavně co mě u coltáka překvapilo tak jízdní vlastnosti a akcelerace,na to že je to jen 1.3 s 55kw tak hravě na rozjezd dává i kde jaké 1.6-ce,pokud není teda taky z produkce mitsubishi.No jediný co bych měl na koltáka jako mínus tak je nedostatek dílu a to je moc škoda.Ale jinak je to autí na který se mužu spolehnout at je teplo nebo zima .
Někdo by mohl namítat že je to takovej babskej bombonek ale to sou lidi co v týhle japonský raketce ještě nejeli jinak by si to nikdy nedovolili říct,je sice malý ale na druhou stranu rychlí a obratný .Prostě mě colták dostal tak že příští muj vuz musí bejt od šikmookejch kluku,a to z produkce bud Mitsubishi nebo Subaru.
P.S.A pro ty co tvrdí:japonec až na konec. Ste chudáci kteří to říkaj protože viděj akorát prdel japonskejch autáku když jim to nandá i 1.3.
P.S. Kdo se nesvez v coltu jako by nebyl řidič :-).
P.S.2.přeju hodně štastných km stěmi našimi šikmookímí miláčky:-).
Tak Coltík není žádná stíhačka mám GLX 1,6 a můžu říct, že je optimální a sedí, ale v zatáčkách vůbec není jisté jako jiné které jsem měl. Je o trošku jistější než třeba Alfa nebo Octávka, ale s BMW se to nedá vůbec srovnat. Starší Colty držely opravdu dobře a byly hojně využívány i na rally, člověče pokud chceš auto, které dobře sedí, tak snad krom BMW, sleduj modely dle rallye a pak můžeš něco tvrdit. a taky je to vidět, u toho to není jisté. Brzdy jsou citlivé, ale ta převodovka se mi nelíbí, vyjeté koleje se mnou hází od 90km/h. Řízení nejisté a nízky posaz dělá dojem, že auto sedí, ale není tomu tak. Hrozně trpí podvozek na nerovnosti. Spotřeba je ale mnohem lepší než u staršího modelu. Nepřekročil jsem 10l. Dlouhodobě 7,5l :o) A pořizovací cena je opravdu u těchto aut velmi podhodnocená. S tím souhlasím...
miluju to auto..ale?je fakt,ze na mou babicku94r.v nema jen tak nejake auto..rikam a zatim si stojim-da na prdel mnohem mladsim autuum..z nuly do stovky,kdyz se povede rozjezd,tak trhne s prehledem trojku golfa gti..ale je to o ridici jak rikam..jinak chci rict,ze 97r.v je sice pohodlnejsi,samozrejme mladsi,ale vykon a vzhled hrozny..odvozuji od meho..nedokazu si predstavit 1,8gti-to uz je asi zapotrebi drzet volant hodne pevne a obema rukama..moje spotreba je 2kc na km cca.pozor na vlnovec..spotreba je az 4nasobna..jednicku i dvojku vytacim do omezovace 90na tachometru.motor je nezmar.zvuk nadherny a zadek auta budi respekt..proste uzasne auto..jen mi na nem chybi zadni stabilizacni tyc,jako u meho predchudce z 89r.v..bohuzel sem ho zadrel-moje chyba-pokud to vytacite,musite kontrolovat olej!ale ty jizdni vlastosti byli jeste lepsi.stabilita neskutecna..nekrouti se,jen ty plechy mohli byt trochu vic masivnejsi.ale mili japonci vedi co delaji.kazde kilo navic jde poznat..nejlepsi priklad je:jedeme ctyri-da se blbnout,ale auto hodne trpi...jedeme tri-dvojka jde s prehledem do omezovace,ale porad ta razance je mozna padesatiprocentni,nez kdyz jedu sam...jedeme dva-i tohle je na aute znat,ale trojka tahne slune 140 radim ctvrty kvalt..a a brzdim,protoze spolujezdec je podelany z vykonu..podotykam-pokazde:)...jedu sam-pozitek z jizdy je proste uzasny-auto je hodne citlive,VLASTNE VY JSTE TO AUTO.pokud se do nej dokazete poradne vcitit,tak treba takove ESP mate vy v hlave..tohle auto je dabel,ktery patri na vysluni do raje..jen pozor,pokud uz se vybourate,tak vam nepomuze ani svecena voda..je strasne krehke,tudiz pro nezkusene frajery co se unaseji vykonem, NEBEZPECNE!!jinak v tomhle aute se dokazete dokonale naucit ridit..je super pro zacatecniky,co nemaji ani paru o vykonu..a potom je super pro lidi,kteri opravdu vi, co na silnici delaji..kdybych mel v kapsy prebytecneho pul mega kupuju jednoznacne EVO,popripade impressu VTi..jenze nemam a verte mi,ze za takovy peniz co jsem koupil sveho colta,v zivote nikdy nic lepsiho nekoupite..ve strucnosti::mam ho presne rok-najel sem 38tis.km..investice 2x vymena naplni,filtru.2000kc.desticky 600kc a vcera sem koupil vlnenec 800kc..nutna je jeste udelat komplet stabilizace..a cena,za kterou sem koupil sveho colta pred rokem?neuveritelnych 12000,-vcetne 15ti palcovych litacich s vybornym vzorkem,o kterych sem nemel ani paru,ze za dvanact tacu patri k tomu..vlastne v inzeratu o tom nebyla ani zmynka;)tohle byl neuveritelny kauf.stalo me to 400km-8h jizdy vlakem pres celou republiku.byvali majitel-tricetileta nadherna vdana zenska,ktere tento skvost stal pul roku pred barakem...a ja nastartoval a odjel..doted zasnu nad cenou i celym pribehem,ktery se toci kolem toho..pokud mi to auto doslouzi,budou se mi zdat investice prilis velke,zacnu shanet ten samy model ale 1,8gti16v a prisaham,ze na zadek toho auta si dam nalepku-ZACATECNIK!!!!tak to je vse,vrele tohle auto doporucuju vsem generacim,jen nee frajerum,kteri zneuziji pomer CENA-VYKON a nakonec to dopadne tak,ze jim to ustreli v zatacce a vlastne??plne auto kamaraduu!ZADNE FRAJERINKY!!!
clovece co robis tomu autu? ved lancer co ma o kufor plechu navyse s rovnakym motorcekom nezje tolko v colte 1.3 som sa sice este neviezol ale zas 1.6 uz nie je uplna hnida vzhladom k obsahu a veku no stale ziadna raketa osobne mam malicku skusenost len s jednou malou raketkou peugeot 106 S16 ale to nech si tuto panko nekupuje lebo to by ho ruinovalo nielen palivo ale aj pneumatiky a samozrejme nakoniec... PS japonec 1.3 to vytre nanajvys tak europe 1.4
PS o tom jako by ani nebyl ridic... - zvlastne ze to napise 21 rocny chalan co ma hadam najazdene to co priemerny 30 - tnik nacuvane.......
PS som rad ze si cech aspon je tu mensie riziko ze ma niekde zostrelis...
Tak s Vámi taky musím souhlasit, motor se opravdu nepovedl. Možná to bude tím 12V, o proti konkurenčním 8V (i v menším objemu) to jede do 3000 ot/min velice špatně. Kolem 3500 ot/min je to supr, krásně reaguje na plyn a pak slušně táhne do 6000. Mě se ani spotřeba moc nelíbí, nemůžu se dostat pod 7l ale zas jsem neměl více než 7,5l. Kufr je opravdu menší než u konkurence ale zase je prý více místa vzadu na sedadlech (zadní sedák=molitanová lavice která zbytečně ubírá na pohodlí). A ted aspoň něco co je podle mě na autě prostě the best a tím je převodovka, přesné, lehké řazení (žádná kvedlačka) a dobře odstupňovaná.
Tak jak jsem si to přečetl, tak mi spíš přijde, že teda můj Colt s tím samým motorem asi soudruzi japoncí o něco ochudili, protože ten motor mi teda jako raketa nepřijde:-D Rozjezdy nemá cenu řešit, skoro nikdo nezávodí na semaforu a i kdyby, tak už to tu bylo popsáno;-) Jako netvrdím, že je to špatný auto, mně osobně vyhovuje až na ten malej kufr, ale tak dá se to přežít, pro dva lidi akorát. Dokážu si představit jak to auto musí lítat, protože při spotřebě 8 litrů tomu slušně šlapeš. Já když jel svižnější jízdu, ne prasáckou, tak mi to vzalo 7 litrů. Bacha na to, střelců je bohužel na silnici dneska dost:-(
Sem majitelem taky tohoto malýho autíčka s tímto motorem a slouží mně opravdu dobře.Ale motor je opravdu takovej chcípáček,trochu živější než favorit.Kdo hledá spolehlivou levnou ojetinu,doporučuju
Mitsubishi motory opravdu umí,i když nejslabši 1.3/55kW/12V/OHC není zrova to prave,ale i tak jde o dobry kauf,a co do ND tak zkus se někdy poptat na součástky na PROTON 315/413GLS,jde o zcela stejne auto s levnějši cenovou politikou vyrabi se v licenci v Malajsku,osobně mám motor 1.6/83kW/16V/DOHC a už tři roky mi dělá jen radost....a že makám v bazaru tak něco o tom vim.Měj se!
v praci (prodejna mercedesu) sem ridil i s-ka za priblizne 10 000 000, Lexusy, dokonce i Aston martind db9 se mi dostal do ruky...a colt?
ne diky:)
jinka...japonsky auta mi taky sedi..sou to sice nevzhledny auta (nektery) ale... spis koukam na spolehlivost a bezpecnost, nez na to jak vypadaj. z toho pohledu mi prijdou dobry:)
mam vyhlidlyho jetyho lexuse is 200, xci ho poridit nekdy v lete. to mi snad nebudete rikat, ze je to krabice;)
Jsem se teda zasmál. Jak psal někdo dole,tak toho s 3,0 poděláš,protože to nečeká,ale ten s 3,0 si nemusí nic dokazovat...
Jinak na rozjezd jsou si na prvních metrech auta rovná,takže 15m masíruješ a pak dostaneš na prdel. Mít tvoje auto nohy,tak tě nakope do prdele,sis měl koupit Carismu nebo něco silnějšího,trápit 1,3 jenom proto abys zamachroval před mladou,že umíš hrabat a předjet silnější auto. Kvůli pošukum jako jseš ty jsem si zrušil auto jenom proto aby se těm v tý litrový fiestě nic nestalo. K těm PS:nejsilnější v čem jsem jel bylo Subaru Legacy 2,5 121kw a za nadřidiče se nepovažuju. Vše už bylo psáno dole,tak nevim co dodat,snad jen to ať nikoho nezabiješ..
Jelimane, Jelimánku. trochu si prestrelil. S tvrdením Japonec na konec tiež nesúhlasím, ale považovať auto s 55 kw za raketu, chce naozaj dosť optimizmu. Neviem aké jednašestky nestíhajú, ale asi máš na mysli nejaké staršie vo väčších autách, s podobným výkonom, ako tvoja raketa :-). Tiež neviem, o čo som ostal ochudobnený, ak som sa neviezol v aute s tak obrovským výkonom. A k tej spotrebe len toľko, že 8 litrov mi nežrala ani Fiesta XR2i, takže sa začni trochu krotiť, lebo Ti to autíčko dlho nevydrží. Ale na to prídeš asi až keď budeš starší. Zatiaľ obdivujem Tvoje nadšenie a veľa šťastných kilometrov.
Všicí to známe, když chceš někoho p*dělat na semaforu a ten někdo i s 3.0 to nečeká, prostě ho p*děláš. To je asi jeden z autorových zájmů podle toho ta spotřeba, I guess. Jináč nic proti žádné značce (ty, který přežily až do dnešních dnů mají na trhu, u zákazníků svoje místo). Odmysleme to, že některé již nejsou "sami sebou" a některé mají z různých (často pro zákazníka přínosných, viz. Ford-vývoj) důvodů problémy
Tie p.s. si si mohol odpustit. Su dost nezmyselne a ubohe! Ale necudujem sa ze si nadceny trapnym japoncom ked si mal predtym Favorita. A ked si myslis ze 1.3 Coltom to niekomu natres kto nebude mat zatiahnutu rucnu brzdu tak sa zobut ;) A fesaku kto sa nezviezol v Colte nieje ridic? Takze zvez sa v niecom poriadnom a potom sa pozri na Colta, zatlac slzu v oku ze si zle vyhodil peniaze. No a ak by stal ten Colt za nieco tak by Mitsubishi nemalo financne problemy z ktorych sa teraz musi liecit.
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Colt
Coltík
Tak Coltík není žádná stíhačka mám GLX 1,6 a můžu říct, že je optimální a sedí, ale v zatáčkách vůbec není jisté jako jiné které jsem měl. Je o trošku jistější než třeba Alfa nebo Octávka, ale s BMW se to nedá vůbec srovnat. Starší Colty držely opravdu dobře a byly hojně využívány i na rally, člověče pokud chceš auto, které dobře sedí, tak snad krom BMW, sleduj modely dle rallye a pak můžeš něco tvrdit. a taky je to vidět, u toho to není jisté. Brzdy jsou citlivé, ale ta převodovka se mi nelíbí, vyjeté koleje se mnou hází od 90km/h. Řízení nejisté a nízky posaz dělá dojem, že auto sedí, ale není tomu tak. Hrozně trpí podvozek na nerovnosti. Spotřeba je ale mnohem lepší než u staršího modelu. Nepřekročil jsem 10l. Dlouhodobě 7,5l :o)
A pořizovací cena je opravdu u těchto aut velmi podhodnocená. S tím souhlasím...
30.03.2011 | 09:14:26 | svlastik Reagovat
colt 1,3i12v GLi 1994
miluju to auto..ale?je fakt,ze na mou babicku94r.v nema jen tak nejake auto..rikam a zatim si stojim-da na prdel mnohem mladsim autuum..z nuly do stovky,kdyz se povede rozjezd,tak trhne s prehledem trojku golfa gti..ale je to o ridici jak rikam..jinak chci rict,ze 97r.v je sice pohodlnejsi,samozrejme mladsi,ale vykon a vzhled hrozny..odvozuji od meho..nedokazu si predstavit 1,8gti-to uz je asi zapotrebi drzet volant hodne pevne a obema rukama..moje spotreba je 2kc na km cca.pozor na vlnovec..spotreba je az 4nasobna..jednicku i dvojku vytacim do omezovace 90na tachometru.motor je nezmar.zvuk nadherny a zadek auta budi respekt..proste uzasne auto..jen mi na nem chybi zadni stabilizacni tyc,jako u meho predchudce z 89r.v..bohuzel sem ho zadrel-moje chyba-pokud to vytacite,musite kontrolovat olej!ale ty jizdni vlastosti byli jeste lepsi.stabilita neskutecna..nekrouti se,jen ty plechy mohli byt trochu vic masivnejsi.ale mili japonci vedi co delaji.kazde kilo navic jde poznat..nejlepsi priklad je:jedeme ctyri-da se blbnout,ale auto hodne trpi...jedeme tri-dvojka jde s prehledem do omezovace,ale porad ta razance je mozna padesatiprocentni,nez kdyz jedu sam...jedeme dva-i tohle je na aute znat,ale trojka tahne slune 140 radim ctvrty kvalt..a a brzdim,protoze spolujezdec je podelany z vykonu..podotykam-pokazde:)...jedu sam-pozitek z jizdy je proste uzasny-auto je hodne citlive,VLASTNE VY JSTE TO AUTO.pokud se do nej dokazete poradne vcitit,tak treba takove ESP mate vy v hlave..tohle auto je dabel,ktery patri na vysluni do raje..jen pozor,pokud uz se vybourate,tak vam nepomuze ani svecena voda..je strasne krehke,tudiz pro nezkusene frajery co se unaseji vykonem, NEBEZPECNE!!jinak v tomhle aute se dokazete dokonale naucit ridit..je super pro zacatecniky,co nemaji ani paru o vykonu..a potom je super pro lidi,kteri opravdu vi, co na silnici delaji..kdybych mel v kapsy prebytecneho pul mega kupuju jednoznacne EVO,popripade impressu VTi..jenze nemam a verte mi,ze za takovy peniz co jsem koupil sveho colta,v zivote nikdy nic lepsiho nekoupite..ve strucnosti::mam ho presne rok-najel sem 38tis.km..investice 2x vymena naplni,filtru.2000kc.desticky 600kc a vcera sem koupil vlnenec 800kc..nutna je jeste udelat komplet stabilizace..a cena,za kterou sem koupil sveho colta pred rokem?neuveritelnych 12000,-vcetne 15ti palcovych litacich s vybornym vzorkem,o kterych sem nemel ani paru,ze za dvanact tacu patri k tomu..vlastne v inzeratu o tom nebyla ani zmynka;)tohle byl neuveritelny kauf.stalo me to 400km-8h jizdy vlakem pres celou republiku.byvali majitel-tricetileta nadherna vdana zenska,ktere tento skvost stal pul roku pred barakem...a ja nastartoval a odjel..doted zasnu nad cenou i celym pribehem,ktery se toci kolem toho..pokud mi to auto doslouzi,budou se mi zdat investice prilis velke,zacnu shanet ten samy model ale 1,8gti16v a prisaham,ze na zadek toho auta si dam nalepku-ZACATECNIK!!!!tak to je vse,vrele tohle auto doporucuju vsem generacim,jen nee frajerum,kteri zneuziji pomer CENA-VYKON a nakonec to dopadne tak,ze jim to ustreli v zatacce a vlastne??plne auto kamaraduu!ZADNE FRAJERINKY!!!
14.11.2009 | 08:09:03 | plesha Reagovat
ajajajajaj
clovece co robis tomu autu? ved lancer co ma o kufor plechu navyse s rovnakym motorcekom nezje tolko v colte 1.3 som sa sice este neviezol ale zas 1.6 uz nie je uplna hnida vzhladom k obsahu a veku no stale ziadna raketa osobne mam malicku skusenost len s jednou malou raketkou peugeot 106 S16 ale to nech si tuto panko nekupuje lebo to by ho ruinovalo nielen palivo ale aj pneumatiky a samozrejme nakoniec...
PS japonec 1.3 to vytre nanajvys tak europe 1.4
PS o tom jako by ani nebyl ridic... - zvlastne ze to napise 21 rocny chalan co ma hadam najazdene to co priemerny 30 - tnik nacuvane.......
PS som rad ze si cech aspon je tu mensie riziko ze ma niekde zostrelis...
28.01.2009 | 23:13:01 | kupko Reagovat
Taky mám Colta /2
Tak s Vámi taky musím souhlasit, motor se opravdu nepovedl. Možná to bude tím 12V, o proti konkurenčním 8V (i v menším objemu) to jede do 3000 ot/min velice špatně. Kolem 3500 ot/min je to supr, krásně reaguje na plyn a pak slušně táhne do 6000. Mě se ani spotřeba moc nelíbí, nemůžu se dostat pod 7l ale zas jsem neměl více než 7,5l. Kufr je opravdu menší než u konkurence ale zase je prý více místa vzadu na sedadlech (zadní sedák=molitanová lavice která zbytečně ubírá na pohodlí). A ted aspoň něco co je podle mě na autě prostě the best a tím je převodovka, přesné, lehké řazení (žádná kvedlačka) a dobře odstupňovaná.
03.01.2009 | 22:06:51 | jonas Reagovat
Taky mám Colta
Tak jak jsem si to přečetl, tak mi spíš přijde, že teda můj Colt s tím samým motorem asi soudruzi japoncí o něco ochudili, protože ten motor mi teda jako raketa nepřijde:-D Rozjezdy nemá cenu řešit, skoro nikdo nezávodí na semaforu a i kdyby, tak už to tu bylo popsáno;-) Jako netvrdím, že je to špatný auto, mně osobně vyhovuje až na ten malej kufr, ale tak dá se to přežít, pro dva lidi akorát. Dokážu si představit jak to auto musí lítat, protože při spotřebě 8 litrů tomu slušně šlapeš. Já když jel svižnější jízdu, ne prasáckou, tak mi to vzalo 7 litrů. Bacha na to, střelců je bohužel na silnici dneska dost:-(
12.11.2008 | 19:33:28 | Reagovat
není špatný
Sem majitelem taky tohoto malýho autíčka s tímto motorem a slouží mně opravdu dobře.Ale motor je opravdu takovej chcípáček,trochu živější než favorit.Kdo hledá spolehlivou levnou ojetinu,doporučuju
06.08.2007 | 09:53:34 | cz3594 Reagovat
Souhlasím s tebou....
Mitsubishi motory opravdu umí,i když nejslabši 1.3/55kW/12V/OHC není zrova to prave,ale i tak jde o dobry kauf,a co do ND tak zkus se někdy poptat na součástky na PROTON 315/413GLS,jde o zcela stejne auto s levnějši cenovou politikou vyrabi se v licenci v Malajsku,osobně mám motor 1.6/83kW/16V/DOHC a už tři roky mi dělá jen radost....a že makám v bazaru tak něco o tom vim.Měj se!
24.04.2007 | 11:44:37 | Lobo Reagovat
kdo nejel v coltu neni ridic?
to moc nepobiram:)
v praci (prodejna mercedesu) sem ridil i s-ka za priblizne 10 000 000, Lexusy, dokonce i Aston martind db9 se mi dostal do ruky...a colt?
ne diky:)
jinka...japonsky auta mi taky sedi..sou to sice nevzhledny auta (nektery) ale... spis koukam na spolehlivost a bezpecnost, nez na to jak vypadaj. z toho pohledu mi prijdou dobry:)
mam vyhlidlyho jetyho lexuse is 200, xci ho poridit nekdy v lete. to mi snad nebudete rikat, ze je to krabice;)
21.04.2007 | 19:03:53 | petr Reagovat
Mám pekáč se 110kw/150PS (obyč sedan) a tak též mám strach, jak mě to natře např. vytunění Fanda...:-))))
20.04.2007 | 09:06:45 | Radek Reagovat
lol lol lol
Jsem se teda zasmál.
Jak psal někdo dole,tak toho s 3,0 poděláš,protože to nečeká,ale ten s 3,0 si nemusí nic dokazovat...
Jinak na rozjezd jsou si na prvních metrech auta rovná,takže 15m masíruješ a pak dostaneš na prdel.
Mít tvoje auto nohy,tak tě nakope do prdele,sis měl koupit Carismu nebo něco silnějšího,trápit 1,3 jenom proto abys zamachroval před mladou,že umíš hrabat a předjet silnější auto.
Kvůli pošukum jako jseš ty jsem si zrušil auto jenom proto aby se těm v tý litrový fiestě nic nestalo.
K těm PS:nejsilnější v čem jsem jel bylo Subaru Legacy 2,5 121kw a za nadřidiče se nepovažuju.
Vše už bylo psáno dole,tak nevim co dodat,snad jen to ať nikoho nezabiješ..
20.04.2007 | 08:59:49 | Loser Reagovat
Jelimane, Jelimánku. trochu si prestrelil. S tvrdením Japonec na konec tiež nesúhlasím, ale považovať auto s 55 kw za raketu, chce naozaj dosť optimizmu. Neviem aké jednašestky nestíhajú, ale asi máš na mysli nejaké staršie vo väčších autách, s podobným výkonom, ako tvoja raketa :-). Tiež neviem, o čo som ostal ochudobnený, ak som sa neviezol v aute s tak obrovským výkonom. A k tej spotrebe len toľko, že 8 litrov mi nežrala ani Fiesta XR2i, takže sa začni trochu krotiť, lebo Ti to autíčko dlho nevydrží. Ale na to prídeš asi až keď budeš starší. Zatiaľ obdivujem Tvoje nadšenie a veľa šťastných kilometrov.
18.04.2007 | 13:43:11 | Petrík Reagovat
To: diego
Všicí to známe, když chceš někoho p*dělat na semaforu a ten někdo i s 3.0 to nečeká, prostě ho p*děláš. To je asi jeden z autorových zájmů podle toho ta spotřeba, I guess.
Jináč nic proti žádné značce (ty, který přežily až do dnešních dnů mají na trhu, u zákazníků svoje místo). Odmysleme to, že některé již nejsou "sami sebou" a některé mají z různých (často pro zákazníka přínosných, viz. Ford-vývoj) důvodů problémy
18.04.2007 | 13:20:47 | Hanz Reagovat
tak ja se v coltu teda svezl a pripadam si porad stejne...
ta spotreba je kdyz na to slapes? myslim ze ten motor umi jezdit i za min ,nebo se pletu?
18.04.2007 | 06:57:12 | diego Reagovat
Japonec Vubec
Tie p.s. si si mohol odpustit. Su dost nezmyselne a ubohe! Ale necudujem sa ze si nadceny trapnym japoncom ked si mal predtym Favorita. A ked si myslis ze 1.3 Coltom to niekomu natres kto nebude mat zatiahnutu rucnu brzdu tak sa zobut ;) A fesaku kto sa nezviezol v Colte nieje ridic? Takze zvez sa v niecom poriadnom a potom sa pozri na Colta, zatlac slzu v oku ze si zle vyhodil peniaze.
No a ak by stal ten Colt za nieco tak by Mitsubishi nemalo financne problemy z ktorych sa teraz musi liecit.
18.04.2007 | 03:02:18 | KoCuR Reagovat
RE: Japonec Vubec
Myšák je dobrá značka která vyhrávala WRC.Vozim auta 20 let tak mohu soudit.
25.12.2013 | 21:02:46 | wagner | 85.70.3.* Reagovat