Recenze Mitsubishi Colt
“Povedené auto, zvláť do města.”

Autor recenze: LiBoss (40 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1,3 Stav km při koupi:4 000 km Stav km nyní:9 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 9 měsíců Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km Vloženo: 17. 1. 2007

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Renault Scenic

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Na autě najeto zatím cca 5000 km,závady žádné.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Pro naší zmenšující se rodinu - děti dospívají, jsme se rozhodli pořídit si menší, ale přesto prostorný vůz. Tohla auto byla trefa do černého. Zakoupili jsme předváděcí vůz. Problémy žádné.

Je to naprosto pohodové auto. Většinou jezdíme po městě, ale i delší trasa není žádné utrpení.

Přednosti: svižný motor 1,3 70kw,nízká spotřeba-ve městě okolo 6 l,solidní výbava: poloautomatická klimatizace,4 airbagy,palubní počítač,autorádio s cd,přední okna v elektrice...,posuvná zadní sedadla a velký vnitřní prostor-zvláště na zadních sedadlech(obdivuhodné k velikosti auta-délka 3,8m).

Další předností byla příznivá cena.

Zápory: špatný výhled šikmo vpřed a malý zavazadlový prostor(při větším nákupu musíme posouvat zadní sedadla vpřed).

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Colt

Vložit komentář

Tak to mě zase noha nedřevění:) ,a navíc mě baví šlapat na plyn :D.Já převážně jezdím s 99procent po městě ,takže tohle je důvod proč mě to taky nějak nezaujalo.Jako na dlouhé cesty je to určitě výhoda.Ale i tak mě baví klasický způsob.Asi když si člověk na to zvykne tak je to něco určitě jiného,ale přeci jen se bez toho obejdu.Mám rád spojku a plyn ,ono tempomat je vymoženost jenž zvyšuje pohodlí,ale spíše mám rád takovou sportovnější jízdu ,ono taky možná tím že mě je 22let.Ono člověk co jezdí déle už to bere i jinak:)

23.08.2011 | 13:30:21 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

Tempomat

To je to samý jako, bez elektrických oken se taky obejdeš, když to má švihadla že. No a v česku se prodávají i auta bez serva, se divím, že se neprodávají bez posilovače brzd, to by spadla cena o dalších 10 tisíc, ruky mám v pohodě, navíc jsou to spíš cviky a není to na škodu, člověk aspoň dělá něco pro sebe. Takže raději bez serva, jen kdyby dořešili ten přiblblý pedál v autě, protože klouby se ozývají, včetně kotníků. :(
Tempomat je tu už přes 50 let v autech a pořád není dořešený, může se na tom stavět. Může plně nahradit plynový pedál. Mě dřevění noha už po hodině jízdy, vystoupím z auta a opatrně našlapuju abych se neporanil, protože pak bych mohl leda tak na ten pedál koukat. :/
Ten tempomat musí ale umět, né že tam fyzicky je. Prostě musí aspoň mít regulaci nastavení rychlosti třeba 5-10km/h co jedno cvaknutí, odezva musí být co nejrychlejší, mohla by tam být volba "přepínač plynu", tedy okamžitá odezva bez nastavování rychlosti, jednoduše plus mínus funkce potenciometru plynu na páčce. Mohl by být tempomat alespoň ve třech základních tlačítkách a ovladač rychlosti né přiblblé tlačítka, či přepínače plus mínus, ale kolečko třeba například jog shuttle, dále 3 nastavitelné paměti rychlosti třeba na 50,90,130. Těch výhrad je tam spousty, ale už se tohle dávno v dnešní technologické době mohla ujmout nějaká firma. Nebo doufám, že nějaká automobilka v nových modelech tohleto nabízí.

23.08.2011 | 09:04:07 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:Tempomat

Ty brdo, daj ešte nejakú srandu...

23.08.2011 | 11:17:06 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:RE:Tempomat

v osobáku síce tempomat nemám ale v práci jazdím nákladným autom MAN je ich tam 15 všetko rovnaké,takže skúsenosti aj s kolegami si delíme a práveže tempomat je dorý iba na diaľnicu mimo je úplne na nič hlavne tam kde treba často meniť rýchlosť.pretože ak ja ovládam plyn a vidím kopec tak pred ním pridám a vyjdem ho aj na 8-smičke,toto tempomat nedokáže a začne pridávať až v kopci a mnoho krát je už neskoro takže je vstúpaní treba preradiť na 7-dmičku alebo aj na 6-stku takže to ekonomické určite nieje.mávame aj školenia ekonom.jazdy a aj školiteľ potvrdil že tempomat jedine na dialnici,po okreská spotreba z jeho použitím dosť stúpne ak máš v kopci rozpohybovať 25 ton a robíš to často tak sú to nemalé litre nafty.

23.08.2011 | 20:06:37 |   | 91.127.204.* Reagovat

Bez tempomatu se v ČR klidně obejdeš.Vyhozené peníze pokud to dokoupíš.Mám ho již v druhém autě.Když už tam je občas ho použiji,ale jak jsem někde slyšel že auto bez tempomatu si nekoupí je blbost.Až zas tak světové to určitě není.Mám motor 2,0 v turbonaftě.

22.08.2011 | 23:20:00 | Karel Hurník  | 88.102.67.* Reagovat

tempomat

Tohle může říct jen ten co tempomat neměl. Prý zbytečná věc. :D
Je to docela dobrá vymoženost, která funguje a používá se. Lepší jak senzor ostřikovačů nebo zadní ostřikovač včetně světel a takové další hlouposti, co se rády kazí, naklápění světel, prostě spousty blbostí. Záleží v jaké kombinaci je tempomat. Jestli je s manuálním řazením nebo s automatem. Když jsem měl tempomat tak jsem jezdil na něj skoro pořád. Je to paráda si přidávat a ubírat plyn jak se zachce mačkáním páčky. Mohl jsem si navolit i jestli se to má zvedat od 1 km nebo po 10km jedním cvaknutím. No mě to šlo od a do 50km/h, takže jsem si ve městě zmáčknul páčku samo si to zvedlo a drželo 50km a pak jsem na křižovatce vyhodil kvalt a zabrzdil. V automatu to je určitě ještě lépe vyřešené po městě a asi to zabrzdí až na 0 jak retardér v autobuse. Já jsem to měl s manuálním řazením od trojky. Šlápnutím spojky nebo brzdy se okamžitě vyrušil. Takže jsem mohl od 3 jet jen levou nohou(třeba s krátkodobým úrazem jedné nohy jsem mohl jezdit). :) Vidím v tom budoucnost v kombinaci s automatem. Lidi za 100let nebudou chápat, jak jsme mohli řadit rukou s meziplynem(dodnes ještě některé auta jezdí po cestě) a sešlapováním pedálu po celou dobu cesty. Parádní věcička. A pak vůbec nebolí nohy, člověk je více odpočatý a po 250km ani neví, že vůbec řídil, spíš, že se koukal na nějaký zajímavý 3 hodinový film a seděl v křesle, teda záleží jaké má auto. :D
Jestli tam není příprava pod volant tak bych se na to vykašlal, nebude to plnohodnotný tempomat, co si drží stejnou rychlost z kopce a do kopce a pak může i zlobit. To co máte na mysli, to je jakoby vylepšená funkce ručního sytiče, který je závislý jen na regulaci plynu, nikoliv situaci tedy napojení na ŘJ včetně jakékoliv změny jízdy auta. A to je lepší napojit spíše jestli je regulace na lanko, ale to s tempomatem nemá skoro nic společného.
Mě osobně to v autě chybí a dal bych přednost tempomatu před klimatizací.

22.08.2011 | 07:15:06 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:tempomat

Tak jel jsme s tím jednou ve 406stce s manuálem ,ale nějak mě to neoslovilo.Proto osobně tvrdím že bez toho se klidně obejdu:)

22.08.2011 | 23:24:47 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

RE:RE:tempomat

V 406 som nemal tempomat, ale po takých 1.000-1.500 km v kuse, by si si už NIKDY auto bez tempomatu nekúpil...:))

Skoro som reval od bolesti, čo ma chytali krče, pridával som plyn ľavou nohou, vrtel sa, ale nepomáhalo nič.

Tempomat je super vec na dlhé vzdialenosti, po diaľniciach, paradoxne, spotrebu paliva ZVYŠUJE, ale za tých 0,3-1 liter navyše... rozhodne sa oplatí.

Na fúrikovanie, do nejakých 400-500 km nestojí za reč, ale nad.. 100% ano.

23.08.2011 | 11:21:13 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

Tak tempomat je to poslední jenž bych si přál mít v autě.Jen z důvodu že pokud člověk jezdí po Čr tak ve všední dny dopoledne a odpoledne na dálnicích ten tempomat člověk ani pořádně nevyužije samá zácpa atd.A pokud není seriově ,tak je dle mě zbytečné to tam nechat dělat.A jak čtu tak většinou auto využíváte do města ,tak to už vůbec nechápu k čemu se to bude hodit.:))

22.08.2011 | 04:31:31 | luke20  | 62.245.124.* Reagovat

Proč tam dávat složitě tempomat.Neudržíš nohu na plynovém pedálu nebo co.Když ho nemáš ve výbavě z továrny kašli na to. U nás i na dálnici se bez něj jistě obejdeš.U méně výkoného motoru ti v dálničních stupáních akorát zvýší spotřebu.

21.08.2011 | 20:31:59 |   | 88.102.67.* Reagovat

dotaz

Koupil jsem ojetý Mitsubishi Colt, r.v. 2006, nevím jestli ma elektronický plyn, abych nechal namontovat tempomat, můj meil, zelop@centrum.cz děkuji za odpověď. Zdenek

21.08.2011 | 10:03:09 | Zdenek  | 83.208.131.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Mitsubishi Colt