Rok výroby:1996Typ motoru:1600ccmStav km při koupi:110 000 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:14. 4. 2011
měl jsem coltíka velmi rád.pět let jsem s ním jezdil jak drak a dal bych vše za to,ho mít zpět.byl červený a na 15" elektronech.dovoz byl s CH a naprosto skvělý stav.motor nebyl vůbec slyšet,bral přijatelných 7l Naturalu a neměl žádný problém drobečka řádně rozjet.v zatáčkách nádherně seděl.měl jsem ho pojmenovaný-Míca.rád bych ho ještě někdy viděl.byla to opravdu srdeční záležitost
Hodnocení a zkušenosti s autem
na rodinné vozítko už to moc nebylo.opravdu pro mladý pár bez dítěte stačil.zažil se mnou cestu na Ukrajinu a byla to fajn jízda.ačkoli na hrba¨té a špatné vozovze se projevoval podvozek.z vlastní zkušenosti ntuším,jak prošel nárazovými testy a jaká byla jeho bezpečnost
Není rozumnější vstanout ráno o minutu dřív a při jízdě do práce se nehonit.Jednoduše vyřešeno a bez uvažování zda stihnu ten či onen semafor,ušetříš si spoustu nervů,trochu paliva,auto a potencionálně větší pravděpodobnost rizika.
Tak ve městě jsou příkladné situace, kdy je spousta aut, kteří drží 50km/h kilometrových, ale pozor ve skutečnosti jedou 43-45 km/h dle GPS. Problém nastává, kde je zapotřebí projet městem plným křižovatek. Pokud už město znáte, křižovatky jsou nastavené v rozmezí na 50-60km/h na hlavní silnici, jenže ve městě je tolik dodržovaču, kteří mají divné tachometry, tak stojí snad na každé světelné křižovatce, tomu se snažím vyhnout. Další problém je výjezd z vedlejší a dále netrefení zelené na křižovatce. Když to znám a vím, že to stihnu, stačí dát za 2 a předjedu jakékoholiv zpomalovače a on si může klidně čekat, já už se držím rychlosti, která mi vyjde na zelenou na daný úsek. Lehkost auta, výkon 81kW a otáčky někde k 6,5 tisícům udělají předbíhací manévr během mžiku. Citlivé brzdy jsou perfektní. A pokud znáte cestu a jezdíte do práce, znáte spoustu bezpečných situaci kde předběhnout. Jestli je proženu nebo ne, ostatní se nedrží křižovatek nechávám za sebou pravidelně spoustu vozidel, které vidím jak se snaží dohánět kde to jde. Po okreskách lítají 120, ale ve městě se šolichají a ztrácejí čas na červených: :D Podle GPS mám zjištěné, že pokud jedete 120 místo 90, tak na 10km si zkrátíte čas o 3 sekundy. :) A můžete jet třeba 150 a nikdy to nedorovná jedna červená ve městě. :)))
A jaké že jsou ty nové auta? Ve městě není koho prohánět,padesátkou jezdí i skůtry.Že by z každého semaforu někdo s tebou závodil,o tom pochybuji.Doba Š 105 je pryč a odpálit od světel už zvládají skoro všichni,jen záleží na řidiči jak je horlivý.
No taky mám Coltíka a mohu potvrdit, nejlepší kompromis pro mladou dvojici, po městě to prohání nové auta jako kdyby se nechumelilo, zaparkovat se s tím dá krásně, až na ten reid u kterého se člověk neotočí jako s jinými minivozítky v parkovišti a větší volant. Dálkové cesty na druhou stranu bezkonkurenční(na takové malinkaté autíčko), nebolí páteř po dlouhé cestě, na minivozík velké pohodí, o třídu vyšší. S otáčkami a zvukem to není tak hrozné. Díky velikosti autička snadná údržba, ošetření. Zloději si toho nevšímají ani v zahraničí. Bezpečnost bude slabá stránka jako u všech autíček, ale manévrovatelnost je ta správná bezpečnost, člověk stihne včas uhnout nebo to vyrovnat.
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Colt
trochu rozumu
Není rozumnější vstanout ráno o minutu dřív a při jízdě do práce se nehonit.Jednoduše vyřešeno a bez uvažování zda stihnu ten či onen semafor,ušetříš si spoustu nervů,trochu paliva,auto a potencionálně větší pravděpodobnost rizika.
23.04.2011 | 07:08:04 | Reagovat
To haman
Tak ve městě jsou příkladné situace, kdy je spousta aut, kteří drží 50km/h kilometrových, ale pozor ve skutečnosti jedou 43-45 km/h dle GPS. Problém nastává, kde je zapotřebí projet městem plným křižovatek. Pokud už město znáte, křižovatky jsou nastavené v rozmezí na 50-60km/h na hlavní silnici, jenže ve městě je tolik dodržovaču, kteří mají divné tachometry, tak stojí snad na každé světelné křižovatce, tomu se snažím vyhnout. Další problém je výjezd z vedlejší a dále netrefení zelené na křižovatce. Když to znám a vím, že to stihnu, stačí dát za 2 a předjedu jakékoholiv zpomalovače a on si může klidně čekat, já už se držím rychlosti, která mi vyjde na zelenou na daný úsek. Lehkost auta, výkon 81kW a otáčky někde k 6,5 tisícům udělají předbíhací manévr během mžiku. Citlivé brzdy jsou perfektní. A pokud znáte cestu a jezdíte do práce, znáte spoustu bezpečných situaci kde předběhnout. Jestli je proženu nebo ne, ostatní se nedrží křižovatek nechávám za sebou pravidelně spoustu vozidel, které vidím jak se snaží dohánět kde to jde. Po okreskách lítají 120, ale ve městě se šolichají a ztrácejí čas na červených: :D Podle GPS mám zjištěné, že pokud jedete 120 místo 90, tak na 10km si zkrátíte čas o 3 sekundy. :) A můžete jet třeba 150 a nikdy to nedorovná jedna červená ve městě. :)))
16.04.2011 | 09:12:00 | svlastik Reagovat
A jaké že jsou ty nové auta? Ve městě není koho prohánět,padesátkou jezdí i skůtry.Že by z každého semaforu někdo s tebou závodil,o tom pochybuji.Doba Š 105 je pryč a odpálit od světel už zvládají skoro všichni,jen záleží na řidiči jak je horlivý.
16.04.2011 | 05:08:15 | haman Reagovat
Micka
No taky mám Coltíka a mohu potvrdit, nejlepší kompromis pro mladou dvojici, po městě to prohání nové auta jako kdyby se nechumelilo, zaparkovat se s tím dá krásně, až na ten reid u kterého se člověk neotočí jako s jinými minivozítky v parkovišti a větší volant. Dálkové cesty na druhou stranu bezkonkurenční(na takové malinkaté autíčko), nebolí páteř po dlouhé cestě, na minivozík velké pohodí, o třídu vyšší. S otáčkami a zvukem to není tak hrozné.
Díky velikosti autička snadná údržba, ošetření. Zloději si toho nevšímají ani v zahraničí.
Bezpečnost bude slabá stránka jako u všech autíček, ale manévrovatelnost je ta správná bezpečnost, člověk stihne včas uhnout nebo to vyrovnat.
15.04.2011 | 13:57:49 | svlastik Reagovat
TO JE CO ????? Neprehnal si to s tou lacnou vodkou z Ukrainy.
15.04.2011 | 09:58:01 | brokro Reagovat