Rok výroby:1988Typ motoru:2.0 benzínStav km při koupi:97 000 kmStav km nyní:122 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8,5-9 l/100 kmVloženo:19. 5. 2004
Problémy s řídící jednotkou (oprava 3000) - momentálně opět nepojízdné, tekla vodní pumpa (4500).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto bylo dovezeno z Rakouska po havárii už opravené, nelze přesně určit, jak moc bylo bourané - komplet nový lak.
Mám ho 4 roky-první 2 roky celkem bez problémů, ale teď mám neustále problémy s řídící jednotkou. Některé závady přičítám na vrub předchozí havárii, proto je zde nebudu vypisovat.
Nemám tedy se spolehlivostí příliš dobré zkušenosti, přestože obecně je tento typ prý bezproblémový.
Jízní vlastnosti má podle mě výborné, je to pohodlný a svižný vůz.
Ještě jsem zapomněl na alternátor-totálně odešel,ale elektrikář tam dal nové diody a regulátor ze Škodovky,takže to naštěstí vyšlo jen na 450,- místo několika tisíc.Počítač už mám spravený,stálo to 2500.-Kč.Nový stojí 40000,z vrakoviště 10-12 tis. bez záruky.V servisu mi řekli,že na tomhle typu byly počítače poddimenzované a po těch lezech se budou kazit často.Takže nic moc.
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Galant
Ještě jsem zapomněl na alternátor-totálně odešel,ale elektrikář tam dal nové diody a regulátor ze Škodovky,takže to naštěstí vyšlo jen na 450,- místo několika tisíc.Počítač už mám spravený,stálo to 2500.-Kč.Nový stojí 40000,z vrakoviště 10-12 tis. bez záruky.V servisu mi řekli,že na tomhle typu byly počítače poddimenzované a po těch lezech se budou kazit často.Takže nic moc.
25.05.2004 | 20:31:08 | Limoš Reagovat